Pusemusen Skrevet 17 timer siden #2481 Skrevet 17 timer siden Lurer på om hun vet at Kypros er Kypros og ikke Hellas 🤣 Alt er jo så "typisk gresk" der. Hun har sikkert ikke sett på kartet hvor hun er heller. 11
Hønemoor Skrevet 17 timer siden #2482 Skrevet 17 timer siden Pusemusen skrev (51 minutter siden): Lurer på om hun vet at Kypros er Kypros og ikke Hellas 🤣 Alt er jo så "typisk gresk" der. Hun har sikkert ikke sett på kartet hvor hun er heller. De er i den greske delen av kypros, så syns ikke det var helt vilt å si 🙈 4
Babyface Skrevet 16 timer siden #2483 Skrevet 16 timer siden Pusemusen skrev (46 minutter siden): Lurer på om hun vet at Kypros er Kypros og ikke Hellas 🤣 Alt er jo så "typisk gresk" der. Hun har sikkert ikke sett på kartet hvor hun er heller. Det er ikke feil å si at det er typisk gresk på Kypros. Øya er halvt gresk-kypriotisk, og øya har vært kulturelt og språklig gresk i 3000 år og gresk et offisielt språk på Kypros. Så her later det til at IH er bedre informert enn deg. 😉 5
zhazha65 Skrevet 14 timer siden #2484 Skrevet 14 timer siden Axa skrev (18 timer siden): Så lenge at rommet har greit renhold så bør man være fornøyd Jeg er opptatt av rommet derfor ser jeg nøye hva vi bestiller. Sist hadde vi leilighet 2 etasjer og noen havutsikt. Alltid vært fornøyd hva vi får.Renhold er også viktig og personalet. 2
beauti Skrevet 13 timer siden #2485 Skrevet 13 timer siden zhazha65 skrev (1 time siden): Jeg er opptatt av rommet derfor ser jeg nøye hva vi bestiller. Sist hadde vi leilighet 2 etasjer og noen havutsikt. Alltid vært fornøyd hva vi får.Renhold er også viktig og personalet. zhazha65 skrev (1 time siden): Jeg er opptatt av rommet derfor ser jeg nøye hva vi bestiller. Sist hadde vi leilighet 2 etasjer og noen havutsikt. Alltid vært fornøyd hva vi får.Renhold er også viktig og personalet. Problemet med IH er jo at hun aldri er fornøyd med det hun bestiller av rom selv nesten som det er gått sport i at hun må lage styr for å få bedre rom enn hva som er betalt for. Bestandig må hun lage styr om det er rommet, maten og klaging på alt og alle. Det er hennes problem at hun aldri er fornøyd uansett om det er rent og personalet er hyggelige. Hun bryr seg ikke om de som står på å jobber for at hennes ferie skal bli best mulig. Neida, hun må klage noe som igjen gjør at hun blir uspiselig . Personlig hadde jeg klikket i vinkel om jeg måtte ha dratt på ferie med henne. Hadde ikke funnet meg i en slik oppførsel , og tror nok T gremmes også men han holder vel kjeft lengst mulig for å please henne . Synes mannen der ser helt utslitt ut liksom ikke noe liv i de øynene hans 9 2
zhazha65 Skrevet 13 timer siden #2486 Skrevet 13 timer siden beauti skrev (4 minutter siden): Problemet med IH er jo at hun aldri er fornøyd med det hun bestiller av rom selv nesten som det er gått sport i at hun må lage styr for å få bedre rom enn hva som er betalt for. Bestandig må hun lage styr om det er rommet, maten og klaging på alt og alle. Det er hennes problem at hun aldri er fornøyd uansett om det er rent og personalet er hyggelige. Hun bryr seg ikke om de som står på å jobber for at hennes ferie skal bli best mulig. Neida, hun må klage noe som igjen gjør at hun blir uspiselig . Personlig hadde jeg klikket i vinkel om jeg måtte ha dratt på ferie med henne. Hadde ikke funnet meg i en slik oppførsel , og tror nok T gremmes også men han holder vel kjeft lengst mulig for å please henne . Synes mannen der ser helt utslitt ut liksom ikke noe liv i de øynene hans Hu må være veldig usikkert på seg selv og derfor holder hun på med mase sitt.Gjemmer seg bak maske.. Eldre dame med meget kraftig sminke på skremmer hvem som helst...heh.. 5
beauti Skrevet 13 timer siden #2487 Skrevet 13 timer siden Reagerer også på at de ikke har omgangsvenner som de begge er sammen med. Aldri sett de gjør noe sosialt med andre par på deres egen alder. Pluss at hun nevner jo kun den ene datteren og bb, men ikke den andre. Det er vel normalt vil jeg tro at iallefall noen ganger gjør ting med venner, men hun har ødelagt mange vennskap pga hennes væremåte. Og det er jo heller ikke ofte T får dra hjem å besøke sin familie det er kun hennes mor alt skal feires med og besøke. Tror ikke hun er godt likt av hans familie noe jeg har full forståelse for. Hun er veldig slitsom å være rundt. Suger alt ut av alt og alle som er så uheldig å involvere seg med henne, men ingen blir i hennes selskap noe lenge. Har lagt merke til at hun til stadighet har en ny bestis. Hun gjemmer seg nok , men hun er veldig kalkulerende også, og vet godt hvordan hun skal fremstille seg selv som så ærlig noe hun ikke er. Men blomster får hun jo og klarer da å presse fram fake takknemlighets tårer. 4 5
Kleppmelk Skrevet 12 timer siden #2488 Skrevet 12 timer siden beauti skrev (16 minutter siden): Reagerer også på at de ikke har omgangsvenner som de begge er sammen med. Aldri sett de gjør noe sosialt med andre par på deres egen alder. Pluss at hun nevner jo kun den ene datteren og bb, men ikke den andre. Det er vel normalt vil jeg tro at iallefall noen ganger gjør ting med venner, men hun har ødelagt mange vennskap pga hennes væremåte. Og det er jo heller ikke ofte T får dra hjem å besøke sin familie det er kun hennes mor alt skal feires med og besøke. Tror ikke hun er godt likt av hans familie noe jeg har full forståelse for. Hun er veldig slitsom å være rundt. Suger alt ut av alt og alle som er så uheldig å involvere seg med henne, men ingen blir i hennes selskap noe lenge. Har lagt merke til at hun til stadighet har en ny bestis. Hun gjemmer seg nok , men hun er veldig kalkulerende også, og vet godt hvordan hun skal fremstille seg selv som så ærlig noe hun ikke er. Men blomster får hun jo og klarer da å presse fram fake takknemlighets tårer. Den andre datteren har valgt å kutte henne ut for mange år siden, mye på grunn av sosiale medier og oppførsel der. 9
beauti Skrevet 12 timer siden #2489 Skrevet 12 timer siden Såpass ja, men vet du det har jeg full forståelse for at datteren har gjort. Vet av noen som kjenner til akkurat det, og hun datteren hadde det ikke greit opp igjennom årene. Hun satte alltid seg selv framfor dem uansett hva det gjaldt, men vet at andre stilte veldig opp for hennes døtre fordi de syntes synd i dem . Inkludert meg selv, og andre som kjente godt til dem som var skikkelige familiefolk. De døtrene hadde ikke den beste oppveksten hadde det ikke vært for deres far som tok vare på dem og som brydde seg om dem . Tenker exen er glad at det er T som må slite med IH nå 😁 12 3
Zhara Skrevet 11 timer siden #2490 Skrevet 11 timer siden beauti skrev (1 time siden): Såpass ja, men vet du det har jeg full forståelse for at datteren har gjort. Vet av noen som kjenner til akkurat det, og hun datteren hadde det ikke greit opp igjennom årene. Hun satte alltid seg selv framfor dem uansett hva det gjaldt, men vet at andre stilte veldig opp for hennes døtre fordi de syntes synd i dem . Inkludert meg selv, og andre som kjente godt til dem som var skikkelige familiefolk. De døtrene hadde ikke den beste oppveksten hadde det ikke vært for deres far som tok vare på dem og som brydde seg om dem . Tenker exen er glad at det er T som må slite med IH nå 😁 Når flere med kjennskap til familien beskriver lignende opplevelser, er det lettere å forstå reaksjonene som har kommet fram her inne. 7
Haloman Skrevet 10 timer siden #2491 Skrevet 10 timer siden Hvordan får dere opp innholdet hennes på snap? Når jeg søker henne opp og går inn på profilen hennes, så er det ikke mulig å trykke "følg" noe sted, kun "legg til som venn" 🫠 2
zhazha65 Skrevet 9 timer siden #2492 Skrevet 9 timer siden Haloman skrev (44 minutter siden): Hvordan får dere opp innholdet hennes på snap? Når jeg søker henne opp og går inn på profilen hennes, så er det ikke mulig å trykke "følg" noe sted, kun "legg til som venn" 🫠 Da for du snapper av hu når d har hu som venn. Bare passe på være enig med henne og rose mye så bli du ikke uvenn og utestengt😅 2
Anita321 Skrevet 8 timer siden #2493 Skrevet 8 timer siden (endret) Det er godt synlig i høyre kinn at antirynkekremmene ikke fungerer. Vi ser jo også tendenser på venstresiden. Slik går det når man soler seg for mye utendørs og i tillegg tar solarium. Kostholdet er jo heller ikke viktig... Huden er "gammlere" enn alderen tilsier. Dessverre så fårstår hun heller ikke det. Endret 8 timer siden av Anita321 2 1
zhazha65 Skrevet 8 timer siden #2494 Skrevet 8 timer siden Anita321 skrev (42 minutter siden): Det er godt synlig i høyre kinn at antirynkekremmene ikke fungerer. Vi ser jo også tendenser på venstresiden. Slik går det når man soler seg for mye utendørs og i tillegg tar solarium. Kostholdet er jo heller ikke viktig... Huden er "gammlere" enn alderen tilsier. Dessverre så fårstår hun heller ikke det. Det er på grunnet ankelskade..tihiii Halsen ser ikke bra ut... 5
Pigaloppa Skrevet 6 timer siden #2495 Skrevet 6 timer siden Anita321 skrev (2 timer siden): Det er godt synlig i høyre kinn at antirynkekremmene ikke fungerer. Vi ser jo også tendenser på venstresiden. Slik går det når man soler seg for mye utendørs og i tillegg tar solarium. Kostholdet er jo heller ikke viktig... Huden er "gammlere" enn alderen tilsier. Dessverre så fårstår hun heller ikke det. Det tykke laget med sminke som hun ikke fjerner om kvelden har nok gjort sitt til dårlig hud. Hun har selv sagt dette flere ganger,og at hun sminker over gammel sminke neste morgen. Enig i at all soling nok har satt spor ingen krem kan reparere.. 1 2
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #2496 Skrevet 5 timer siden Pigaloppa skrev (41 minutter siden): Det tykke laget med sminke som hun ikke fjerner om kvelden har nok gjort sitt til dårlig hud. Hun har selv sagt dette flere ganger,og at hun sminker over gammel sminke neste morgen. Enig i at all soling nok har satt spor ingen krem kan reparere.. Så grisete...ser ut som gollum 5 1
panzerpølsa Skrevet 5 timer siden #2497 Skrevet 5 timer siden zhazha65 skrev (13 minutter siden): Så grisete...ser ut som gollum Syns du det her er innafor å si om ett annet menneske? 2 3
Kvæser Skrevet 2 timer siden #2498 Skrevet 2 timer siden panzerpølsa skrev (3 timer siden): Syns du det her er innafor å si om ett annet menneske? Helt sjokkert over hva folk her vrenger ut av seg om andres utseende, hud, hår, stil osv. Skulle vært gøy å se hvordan de ser ut selv. 1 1
Turkis Sau Skrevet 52 minutter siden #2499 Skrevet 52 minutter siden Tildtredes @panzerpølsaog @Kvæser. Jeg er i grunnen litt tom for ord. Det er helt ok å ikke like en person man kikker på i sosiale medier. I denne tråden oppleves imidlertid svært mye som ren latterliggjøring og hets. Rett og slett.
NeverSayNever Skrevet 49 minutter siden #2500 Skrevet 49 minutter siden Me for life skrev (På 19.5.2026 den 11.56): Jeg jobbet på hotell før og rommene ble tildelt manuelt hver morgen. Hadde jeg sett hennes navn på lista hadde jeg fått et stort dilemma. Skulle jeg gitt henne det innerst i gangen med dårligst internett eller skulle hun fått det nærmest heisen med mest bråk.... Hvis hun hadde klaget på rommet m dårlig internet og forlangte nytt rom…..ja da hadde det blitt rommet nærmest heis og bråk. Og hadde avsluttet m setningen» det er desverre ikke flere ledige rom»severt m ett stort smil i tillegg😅😅For har det noengang skjedd at hun IKKE har fått viljen sin ang sine uttallige klager juuu neim it noe så gæli heit,heit,heit(altså hate,hate,hate når hun uttrykte seg om regnværet i syden😅💦)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå