zhazha65 Skrevet 15. mai #2421 Skrevet 15. mai (endret) Pigaloppa skrev (2 timer siden): Litt av en seanse med smøring av brystet🫢 Hu var så glad at noen spør og respekterer hennes snutter på snapp ang.kremer og matoppskrifter om ta bilde...heh...respekterer hun andre.? Endret 15. mai av zhazha65 Feil 7
Mr. Mister Skrevet 15. mai #2422 Skrevet 15. mai Anita321 skrev (2 timer siden): Krem til kr 500 som skal gi "shine". Ingen så forskjell.... 😂 Ikke glem "vanlig" bodylotion til minst kr 500kr, antirynkekremmer, øyekrem er etc. Det blir en del tusen totalt i kremmer. I tillegg alt som skal være i "malerskrinet". Skal tro om hun "koster på" barnebarna noen kroner til 17. mai? Tvilsomt.... Bestemor bor i samme by som minst 4 barnebarn, men feirer aldri med de... Ikke jul heller. Prioriterer kun seg selv hun. Kanskje hun kan ha et emne om hvorfor hun tror det er slik i noen få familier?Det er sikkert mange som lurer på det. Hun klarer vel ikke å komme med noen grunner enn på grunn av "ditt og datt" eller "dill og dall"..... Denne spekuleringen du driver med her er jo bare helt bak mål! Du vet da vell ikke noe om hva Heidi bruker penger på. Og ikke bare det, du har da vel heller ikke noe med det. Synes Heidi virker å være veldig begeistret for sine Gullegull jeg. Å hva det gjelder hvordan de bruker tiden sin sammen vet jeg absolutt ingen ting om, å det er etter å ha fulgt Heidi på sosiale media i godt over 10 år nå, så tviler sterkt på at du vet så fryktelig mye om hvordan hun bruker tid og penger på sine barnebarn heller. Det du ser på some, er en liten del av hennes liv, ikke alt. Og igjen, det har du jo absolutt ingen ting med. Men om vi først skal spekulere i noe, så kan jo jeg gjøre meg noen tanker om hva slags mennesker som bruker tiden sin på nett, med å diskutere alt de mener er feil med noen, som ikke føyer seg inn i deres rekker og normer. Du vet at du ikke må følge henne, det er valgfritt. Heidi gir meg masse gode vibrasjoner, hun gir meg ting å tenke over innimellom, hun viser både oppturer og nedturer. Jeg synes det er hyggelig å følge henne. Hadde hun vært et menneske som jeg ikke likte, og som hadde gitt meg dårlige vibber, hadde jeg bare avfulgt henne, enkelt og greit. Og at Heidi tar vare på seg selv, sminker seg og ser fresh ut, er noe jeg også setter veldig pris på. Den dama er skikkelig eye candy!😍 Jeg tror du vil få det bedre i hverdagen din, om du slutter å fokusere på Heidi, å flytter den energien til noe som gleder og inspirerer deg i stedet. Unner deg det fokus flyttet der, du vil få det bedre med deg selv😀🙏 4 2
Pigaloppa Skrevet 15. mai #2423 Skrevet 15. mai Trenger ikke å spekulere i hva Heidi bruker penger på,det viser hun selv med å dele hva hun handler på nett av klær og sminke. Der virker det som hun villig bruker penger(på seg selv),noe hun selvfølgelig bestemmer selv. Ellers virker det som at maten må være billig,og det hun kjøper til barnebarn er altfor kostbart. 13 2
Full kontroll Skrevet 15. mai #2424 Skrevet 15. mai (endret) Venter på en endring hos IH jeg , at alle potensielle i det som en gan var sirkelen hennes "gjenforenes" ❤️ (døtre/bb) Hun snakker så mye om livs-sorg, og hva egen uhelse har bidratt negativt for henne og relasjoner, så klart Tom som også er hennes kjære livsledsager i gode & onde dager. Blir derfor så "skuffet" over at hun nærmest står med bensinkannen over bålet " det brenner det brenner, hva gjør jeg?? ,òg ikke kan fatte og forstå hva som må til av vilje og ønske fra henne , til den endringen/ tilpasningen hun MÅ gjøre, for at alle i felleskap skal hunne få en hyggelig familiemiddag ❤️ Vi vet relasjoner er krevende, men i dette tilfelle mener jeg personlig og utfra det hun så ærlig deler, at endringer er det IH selv som må gjøre...slutt klaging, syting, spydigheter, og negativitet = det du selv hater som pesten 😛 Jeg ønsker meg , og venter på endring, òg mens jeg venter " gjør IH mye rart" som jeg ikke klarer la være å kommenterer, tenker det skal lyde konstruktivt, men ikke alltid jeg treffer Tillegg: hvordan hun vil vi skal tolke sangen på IG , vites ikke 😕 Endret 15. mai av Full kontroll 8 1
lllll Skrevet 15. mai #2425 Skrevet 15. mai Mr. Mister skrev (2 timer siden): Denne spekuleringen du driver med her er jo bare helt bak mål! Du vet da vell ikke noe om hva Heidi bruker penger på. Og ikke bare det, du har da vel heller ikke noe med det. Synes Heidi virker å være veldig begeistret for sine Gullegull jeg. Å hva det gjelder hvordan de bruker tiden sin sammen vet jeg absolutt ingen ting om, å det er etter å ha fulgt Heidi på sosiale media i godt over 10 år nå, så tviler sterkt på at du vet så fryktelig mye om hvordan hun bruker tid og penger på sine barnebarn heller. Det du ser på some, er en liten del av hennes liv, ikke alt. Og igjen, det har du jo absolutt ingen ting med. Men om vi først skal spekulere i noe, så kan jo jeg gjøre meg noen tanker om hva slags mennesker som bruker tiden sin på nett, med å diskutere alt de mener er feil med noen, som ikke føyer seg inn i deres rekker og normer. Du vet at du ikke må følge henne, det er valgfritt. Heidi gir meg masse gode vibrasjoner, hun gir meg ting å tenke over innimellom, hun viser både oppturer og nedturer. Jeg synes det er hyggelig å følge henne. Hadde hun vært et menneske som jeg ikke likte, og som hadde gitt meg dårlige vibber, hadde jeg bare avfulgt henne, enkelt og greit. Og at Heidi tar vare på seg selv, sminker seg og ser fresh ut, er noe jeg også setter veldig pris på. Den dama er skikkelig eye candy!😍 Jeg tror du vil få det bedre i hverdagen din, om du slutter å fokusere på Heidi, å flytter den energien til noe som gleder og inspirerer deg i stedet. Unner deg det fokus flyttet der, du vil få det bedre med deg selv😀🙏 Men når hun filmer en intetanende eldre mann som bare prøver å nyte ferien sin i Syden, og gjør narr av han flere dager på rad? Kan ikke insta heidi bare snu seg vekk istedetfor å irritere seg over sånt? Snakke nedsettende og håne en person med flyskrekk som fikk angst på flyet,som gjorde at insts Heidis fly ikke kom seg avgårde til rett tid? Er det noe særlig koselig å gjøre? Eller sitter å snakker dritt om en kjent person som åpner opp om sin psykiske uhelse på tv, hvorfor velger en godt voksen dame med barn og barnebarn å gjøre det? Hun kan jo bare skru av tv og la være å se på det vedkommende forteller? Jeg driter i hvor sexy du synes dama er. ALLE influencere får pepper. Men er man i tillegg usmakelig så kan man takke seg selv for at folk reagerer. Det nevnt ovenfor er bare et lite utvalg av ting hun har lagt ut som er langt over grensa. 10 23
zhazha65 Skrevet 15. mai #2426 Skrevet 15. mai Turkis Sau skrev (1 time siden): Hva er galt med å vise hvordan hun lager hjemmelagde fiskepinner? "Huden hennes er to nummer for stor." Denne tråden er helt horribel. Det er et menneske man skriver om. Det er fascinerende hvordan man "kritiserer" en person for alt mellom himmel og jord, fordi "hun er så fæl.". Og så er man så utrolig fæl selv. Rett og slett fascinerende. Jeg har nesten ikke ord. Godt med fiskepinner...hår i maten tak 3
zhazha65 Skrevet 16. mai #2427 Skrevet 16. mai Det beste hadde vært å stenge snappen hennes. Der kommer det ut bare uinteressant info om ingenting. 3 10
Babyface Skrevet 16. mai #2428 Skrevet 16. mai zhazha65 skrev (2 timer siden): Det beste hadde vært å stenge snappen hennes. Der kommer det ut bare uinteressant info om ingenting. Gjelder de aller fleste influencere, spør du meg. 5 2
Blue Sky Skrevet 16. mai #2429 Skrevet 16. mai Utseendet er nå så sin sak, men oppførselen derimot…… 14 1
Zooli Skrevet 16. mai #2430 Skrevet 16. mai Hvem er egentlig denne dame? Har sett henne noen ganger på Snap. Hva slags influenser er hun? Trening? Fra Trondheim høres det ut som. (Regner med at hun ikke er influenser i sminke) 🫣
Måne Rampelyset Skrevet 16. mai #2431 Skrevet 16. mai Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser. Måne, admin. 1 1
Gjest beauti Skrevet 16. mai #2432 Skrevet 16. mai Anita321 skrev (På 15.5.2026 den 13.06): Krem til kr 500 som skal gi "shine". Ingen så forskjell.... 😂 Ikke glem "vanlig" bodylotion til minst kr 500kr, antirynkekremmer, øyekrem er etc. Det blir en del tusen totalt i kremmer. I tillegg alt som skal være i "malerskrinet". Skal tro om hun "koster på" barnebarna noen kroner til 17. mai? Tvilsomt.... Bestemor bor i samme by som minst 4 barnebarn, men feirer aldri med de... Ikke jul heller. Prioriterer kun seg selv hun. Kanskje hun kan ha et emne om hvorfor hun tror det er slik i noen få familier?Det er sikkert mange som lurer på det. Hun klarer vel ikke å komme med noen grunner enn på grunn av "ditt og datt" eller "dill og
Måne Rampelyset Skrevet 17. mai #2433 Skrevet 17. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og brukerdebatt. Måne, admin. 1 1
Gjest beauti Skrevet 17. mai #2434 Skrevet 17. mai Det ligger flere grunner til det Anita 321, da jeg kjente henne veldig godt . Men ble for mye uten at jeg vil utdype det i forumet her. Håper at admin ikke fjerner dette innlegget da jeg ikke synes at IH blir utlevert av denne kommentaren siden min forrige ble fjernet selv om jeg ikke utleverte IH der heller
JojoMoyes Skrevet 18. mai #2435 Skrevet 18. mai Selvinnsikten til dronningen er som vanlig fraværende! Ting og tang og dill og daill med litt underberger og anklager gubben for å være høylytt med munndiare🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hold på hatten Kypros🥳🥂 8
Anita321 Skrevet 18. mai #2436 Skrevet 18. mai (endret) JojoMoyes skrev (59 minutter siden): Selvinnsikten til dronningen er som vanlig fraværende! Ting og tang og dill og daill med litt underberger og anklager gubben for å være høylytt med munndiare🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hold på hatten Kypros🥳🥂 Tusen takk for at jeg endelig fikk se en taxfree. Det har jeg aldri sett før... I morgen blir det vel en frokostbuffe. Herlig!!! Blir nok mer klaging hvis været slår til, fordi det ser ut som at det kan bli litt "variabelt". Hun har sååå behov for ferie, sa hun. Dama har jo "ferie" hver dag, siden hun ikke jobber..... Endret 18. mai av Anita321 4 5
JojoMoyes Skrevet 18. mai #2437 Skrevet 18. mai Anita321 skrev (31 minutter siden): Tusen takk for at jeg endelig fikk se en taxfree. Det har jeg aldri sett før... I morgen blir det vel en frokostbuffe. Herlig!!! Blir nok mer klaging hvis været slår til, fordi det ser ut som at det kan bli litt "variabelt". Hun har sååå behov for ferie, sa hun. Dama har jo "ferie" hver dag, siden hun ikke jobber..... Det blir nok et salig kaos av syting og klaging på både vær og frokost! Ispedd noen bikinibilder med hodetørkle og utskjelling av både mann og framandfolk . Kanskje en snutt med latterliggjøring av et fremmed menneske. Sikkert ikke så mye nytt under kjolen😉 7
zhazha65 Skrevet 18. mai #2438 Skrevet 18. mai Anita321 skrev (1 time siden): Tusen takk for at jeg endelig fikk se en taxfree. Det har jeg aldri sett før... I morgen blir det vel en frokostbuffe. Herlig!!! Blir nok mer klaging hvis været slår til, fordi det ser ut som at det kan bli litt "variabelt". Hun har sååå behov for ferie, sa hun. Dama har jo "ferie" hver dag, siden hun ikke jobber..... Først er det bakgater før frokost..T....see er itte dette koselig ..T...see en måke....T.....see koselig smuk med butikker...T....see nååå 6
Tippsi Skrevet 19. mai #2439 Skrevet 19. mai 😅Da var ferien i gang , ankeln hoven i det hun entret flyet, måtte vente 10 min+ på bagasjen...ååå selfølgelig var ikke rommet slik hun ville det sku være. Men men alt som normalt når det gjelder hun.. venter spent på hvordan eggene er kokt🤣 11 3
JojoMoyes Skrevet 19. mai #2440 Skrevet 19. mai Da har vi fått både taxfree, hoven ankel før flyet letter, syting og bæping på hvor sliten og klar Heidi er innimellom syting klaging og bæping om hvor misfornøyd de er med rommet. Men altså heldigvis kom frokostbuffet i monitor! Kan ikke fatte eller begripe hva de reiser bort 1 uke for med alt det styret med henne 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Bare å holde på hatten og morgenkaffen for snart kommer det nok mer. 🤞🏻 5
Fremhevede innlegg