Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tjene nånn kr på å vær medlem, hu sjø, når hu ska kjøp sæ kræmma å ting å tang😂😂 

Sløser bare litt mindre, heter det🙈

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
friskbris skrev (44 minutter siden):

Det er godt å se at jenter på 13 og kjerringer på 60 ikke er så forskjellige, det er make-up haul og klær på Bikbok man bare måååå ha.

Og tro på at kunnskapen om å lage ostesmørbrød er noe som må formidles til allmennheten.

• Liker 13
Skrevet
Plexi skrev (5 timer siden):

ENDELIG fikk jeg lært meg å lage ostesmørbrød.

😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂👍

• Liker 5
Skrevet
Anita321 skrev (32 minutter siden):

😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂👍

Husk bare på spisspaprikaen🫢

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. 

Sol, admin. 

Skrevet

Når man ikke trodde det kunne bli verre, så har hun rett og slett blitt en utmerket parodi på seg selv. Det er nesten så jeg tror hun tuller med oss. 

Neida. 

:hoho:  

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Foredrag om overgangsalder i dag, og om det tidligere traumet armbrudd.

Så oppskjørta over alle traumer hun har gått gjennom. Lurer på om hu vet hva skikkelige traumer er. Knusninger, amputasjoner, brannskader, overgep, tortur. Lista ligger lavt på Lade. 

Hun klikka da hun fikk resept på hormoner til SÆKSHUINNREKRONA for tre måneder. 2400kr året. Krangla seg til annet preparat til 300kr/3mmd.

Hun bruker jo 600kr i døgnet på meikøpp. 
Lurer på om hun vet at vi er mange med flere tusen i helseutgifter til utstyr og medisiner som ikke dekkes av blåreseptordninga. Jeg har ca 5000kr i måneden i slike utgifter. 

Hun fremstår som ekstremt gjerrig på alt unntatt luksusprodukter og klær til seg selv. Jeg skjønner ikke det jeg ser

Endret av Elvirra
  • Liker 3
Skrevet

Haha, shitshowet fortsetter i dag! :popcorn: 

Skrevet
Elvirra skrev (25 minutter siden):

Foredrag om overgangsalder i dag, og om det tidligere traumet armbrudd.

Så oppskjørta over alle traumer hun har gått gjennom. Lurer på om hu vet hva skikkelige traumer er. Knusninger, amputasjoner, brannskader, overgep, tortur. Lista ligger lavt på Lade. 

Hun klikka da hun fikk resept på hormoner til SÆKSHUINNREKRONA for tre måneder. 2400kr året. Krangla seg til annet preparat til 300kr/3mmd.

Hun bruker jo 600kr i døgnet på meikøpp. 
Lurer på om hun vet at vi er mange med flere tusen i helseutgifter til utstyr og medisiner som ikke dekkes av blåreseptordninga. Jeg har ca 5000kr i måneden i slike utgifter. 

Hun fremstår som ekstremt gjerrig på alt unntatt luksusprodukter og klær til seg selv. Jeg skjønner ikke det jeg ser

Nei, det er ikke til å tro! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...