zhazha65 Skrevet 5. juli #3281 Skrevet 5. juli Mocca86 skrev (3 timer siden): … Og der kom feriens første (??) syt… Mon tro om kikertens bivirkning fra den verste falafellrullen hu hadd smaka skal blåses ut i salutt nå under kveldens VM kamp sjøøø!!! 🤣 4
zhazha65 Skrevet 5. juli #3282 Skrevet 5. juli ulltøffel skrev (1 time siden): Ble ikke den parkert på grunn av brudd i håndleddet? Og som visstnok sendte henne rett i overgangsalderen 😅 Det var vel på første eller andre tur ut med sykkelen Hu som liksom trener mye har hytt og pinne brudd her og der... 2
Pigaloppa Skrevet 5. juli #3283 Skrevet 5. juli Snuppiluppi84 skrev (1 time siden): Hun må vel ha startet overgangsalder for lengst. Skulle tro det siden forfallet er så synlig🫢 4
missprincess Skrevet 5. juli #3284 Skrevet 5. juli zhazha65 skrev (1 time siden): Og den måke stemme... En nasal👃måke 🤭 3
Pigaloppa Skrevet 5. juli #3285 Skrevet 5. juli Nå omgås jeg med kvinner i alle aldre,og må si at jeg er glad jeg ikke tidlig i livet ble påprakket Heidis formaninger angående sminke og "sje på mæ,bærre tull at man må fjerne spakkelet hver dag". Huden hennes er 10 år eldre enn andre damer på hennes alder jeg kjenner,dem som sminker seg normalt OG fjerner sminkennår dagen er slutt. Når filteret svikter vises det meget godt hvor rynkete hun egentlig er.. 8 3
loveanimals Skrevet 5. juli #3286 Skrevet 5. juli missprincess skrev (2 minutter siden): En nasal👃måke 🤭 Bedre å høre på en måke som skriker enn H 🤣 3 2
missprincess Skrevet 5. juli #3287 Skrevet 5. juli JojoMoyes skrev (4 timer siden): Hørte jeg feil eller ble hun overrasket over at Lyko har fysiske butikker? Tydeligvis, mener Lyko har fem butikker i Norge 1 2
missprincess Skrevet 5. juli #3288 Skrevet 5. juli loveanimals skrev (2 minutter siden): Bedre å høre på en måke som skriker enn H 🤣 Faktisk helt enig 👍 3
missprincess Skrevet 5. juli #3289 Skrevet 5. juli Pigaloppa skrev (6 minutter siden): Nå omgås jeg med kvinner i alle aldre,og må si at jeg er glad jeg ikke tidlig i livet ble påprakket Heidis formaninger angående sminke og "sje på mæ,bærre tull at man må fjerne spakkelet hver dag". Huden hennes er 10 år eldre enn andre damer på hennes alder jeg kjenner,dem som sminker seg normalt OG fjerner sminkennår dagen er slutt. Når filteret svikter vises det meget godt hvor rynkete hun egentlig er.. Vises veldig godt på halsen, brystet og på armene. Der virker jo ikke filter. Hun har ødelagt huden med for mye solarium og ikke brukt særlig beskyttelse i solen. Lærhud rett og slett. Min mor som er ti år eldre ser bedre ut enn H både i ansiktet og resten. Og hun har brukt naturen mye og aldri vært å trent på noe senter, men så har hun jo også et sunnere kosthold og drikker ikke så mye 🍺 min mor ser smashing ut og yngre ut enn henne 7
missprincess Skrevet 5. juli #3290 Skrevet 5. juli loveanimals skrev (5 timer siden): Hun tror sikkert ikke at noen er såååå bereist som henne. Filmer hvert eneste senter, hver eneste butikk, hver eneste hylle, hvert eneste stativ, alle folk som vandrer og ju næim it. Samt selfies i hopetall. Det ER så flaut av et "voksent " menneske. DJIIIISES Og roper og skriker og syter og tyter Er jo en grunn til at T går 15 m foran henne. Tror nok ikke han synes dette er så festlig. Han tenker febrilsk hvordan han ikke skal bli koblet til henne . Pinlig hvordan hun oppfører seg. Hadde hun filmet meg hadde jeg trykt den mobilen en viss plass på henne 5 2
Pusemusen Skrevet 6. juli #3292 Skrevet 6. juli Holdt på å le meg ihjel av den klaginga på falaffelen. Verste kebaben hun hadde smakt med såååå tørt kjøtt. Falaffel har aldri vært kebab og den inneholder ikke kjøtt, Heidi. Oh mai gadd 🙈🙈 6 10
Morild Skrevet 6. juli #3293 Skrevet 6. juli JojoMoyes skrev (14 timer siden): Virker som hun tror at ingen andre har vært i Sverige, Danmark eller i syden 😂🙈For ikke å snakke om taxfree og på store kjøpesenter 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Jeg holder på hatten for nå kommer det nye solbriller og feriepengene/all overtiden til Tommmmmmmm skal brukes av og på fruen 🥳🥳🥳 Hørtes ut som ei som kom fra den minste bygda og er på tur til byen for første gang, alt var så stort og imponerende. Mange nye oppdagelser på en dag dette 😃 3 6
missprincess Skrevet 6. juli #3294 Skrevet 6. juli Morild skrev (22 minutter siden): Hørtes ut som ei som kom fra den minste bygda og er på tur til byen for første gang, alt var så stort og imponerende. Mange nye oppdagelser på en dag dette 😃 Hun kommer jo fra tykkeste bygda skal lite til å bli imponert da 🤭😀 3
Blue Sky Skrevet 6. juli #3295 Skrevet 6. juli Og da var det klart for frokost. «Alltid like spennende», som hun sier 😏😂 6 1
baremeg Skrevet 6. juli #3296 Skrevet 6. juli Blue Sky skrev (27 minutter siden): Og da var det klart for frokost. «Alltid like spennende», som hun sier 😏😂 Ja, fy søren!! Jeg er alltid sååååå spent når hun tar opp disse lokkene 😂 5 1
JojoMoyes Skrevet 6. juli #3297 Skrevet 6. juli missprincess skrev (8 timer siden): Tydeligvis, mener Lyko har fem butikker i Norge Ja vi har her i min by. Men sikkert ikke i Trondheim da 🙈😂 3
lllll Skrevet 6. juli #3298 Skrevet 6. juli Omtrent dytter vekk hånda til hun som jobbet der for å åpne opp lokkene gitt 5 1
Gjest tante_grusom Skrevet 6. juli #3299 Skrevet 6. juli (endret) Gøteborg er mer en Nordstan shopping… Hva med Paddan, Botaniska Trägården, Feskekőrka. Endret 6. juli av tante_grusom
Morild Skrevet 6. juli #3300 Skrevet 6. juli lllll skrev (24 minutter siden): Omtrent dytter vekk hånda til hun som jobbet der for å åpne opp lokkene gitt Blei flau av den den der, den som jobbet der måtte fint avslutte sine oppgaver når lokkene skulle løftes på, og da ikke for å forsyne seg, men for å filme!! 6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå