Full kontroll Skrevet i går, 15:35 #3341 Skrevet i går, 15:35 (endret) 🍺💊manisk og panisk i skjønn forening😌😌 Høylytt og dominant i all offentlighet. Pyttpytt🥵!Er det faktisk ingen varsel lamper eller sosiale antenner som « biter hu i rævva»? Ikke alt jeg forstår, men én av mange ting når det gjelder IH , relasjoner, livssorgen hennes , junaimit, så er det ‘’ enkelt’’ det er at de av dem hun har i slekta og relasjoner ellers, de som har vendt henne ryggen, ‘’ alle dere’’ jeg støtter og forstår valgene deres ..,..😞❤️ Endret i går, 15:37 av Full kontroll 5 7
Kvæser Skrevet i går, 15:36 #3342 Skrevet i går, 15:36 baremeg skrev (4 timer siden): Hun har klaget tidligere på at færre ser snappene hennes når de er på tur , men hvem vil se de to prøver klær i en klesbutikk? Og når hun filmer ute så er det så utrolig dårlig filmet , blir jo bilsyk sånn som hun filmer Hun har vel snart 60' følgere på snap, så noen er det nok :-D. De som ikke liker det avfølger jo normalt sett :-D. 1
zhazha65 Skrevet i går, 16:09 #3343 Skrevet i går, 16:09 JojoMoyes skrev (4 timer siden): Gleder meg allerede til å høre om all denne filmingen av taxfree, frokost, gatelangs og butikker opp og i mente gir mye klikk og gode tilbakemeldinger 😬 Jeg tror at når hu filmer der hvor hun er så får hun veldig mye oppmerksomhet fra folk rund om ring og at de tenker er hun en kjendis eller noen ... Eneste grunnen er nok personen bak kamera som de fleste le av.. 7 3
JojoMoyes Skrevet i går, 16:56 #3344 Skrevet i går, 16:56 Kvæser skrev (1 time siden): Hun har vel snart 60' følgere på snap, så noen er det nok :-D. De som ikke liker det avfølger jo normalt sett :-D. Det har hun hatt i mange år litt av og på… Maaaange av de klarer nok ikke å la vær å se togkrasj i sakte film😬😉Du kan nok ikke regne alle inn i fææææænklubben shøøøø…. 3 3
tante_grusom Skrevet i går, 17:04 #3345 Skrevet i går, 17:04 zhazha65 skrev (54 minutter siden): Jeg tror at når hu filmer der hvor hun er så får hun veldig mye oppmerksomhet fra folk rund om ring og at de tenker er hun en kjendis eller noen ... Eneste grunnen er nok personen bak kamera som de fleste le av.. Det ser vi jo på blikket hennes. Hun ser seg rundt og deiger seg til. 5 2
JojoMoyes Skrevet i går, 17:05 #3346 Skrevet i går, 17:05 tante_grusom skrev (Akkurat nå): Det ser vi jo på blikket hennes. Hun ser seg rundt og deiger seg til. Mens alle lurer på hva for en klovn/orginalfigur som fyker rundt med selfiestang og roper og skriker 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 10 2
tante_grusom Skrevet i går, 17:10 #3347 Skrevet i går, 17:10 JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Mens alle lurer på hva for en klovn/orginalfigur som fyker rundt med selfiestang og roper og skriker 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Hun er ikke alene om å jabbe høylytt til seg selv i mobilen. Alle mulige steder. Men lite selfiestenger til mobilen å se. Mest stenger med kamera/gopro. 2
JojoMoyes Skrevet i går, 18:27 #3348 Skrevet i går, 18:27 tante_grusom skrev (4 timer siden): Har noen noen gang møtte henne på ferie? Og selvsagt spurt om selfieeee som kan postes? Så stas det må være. Hadde jeg møtt henne på ferie hadde jeg løøøøøpt i motsatt retning……. 2
loveanimals Skrevet 23 timer siden #3350 Skrevet 23 timer siden zhazha65 skrev (2 timer siden): Jeg tror at når hu filmer der hvor hun er så får hun veldig mye oppmerksomhet fra folk rund om ring og at de tenker er hun en kjendis eller noen ... Eneste grunnen er nok personen bak kamera som de fleste le av.. Hun er jo en "kjendis" for mange, men dessverre ikke for noe positivt 🙈 2 4
Saywhat Skrevet 23 timer siden #3351 Skrevet 23 timer siden Despicable Me skrev (10 minutter siden): Hvor mange ferier er de på i året? Blir vel 5 ferien til «landet» syden over sommeren. Har Tom mer penger i pungen blir det både 6-7 og 8 4
Blue Sky Skrevet 23 timer siden #3352 Skrevet 23 timer siden (endret) Saywhat skrev (14 minutter siden): Blir vel 5 ferien til «landet» syden over sommeren. Har Tom mer penger i pungen blir det både 6-7 og 8 De reiser vanligvis til syden to ganger i året. Og så er det noen weekendturer til Sverige eller lignende og en Danmarkstur et par ganger i året. Endret 23 timer siden av Blue Sky 2 1 1
Blue Sky Skrevet 23 timer siden #3353 Skrevet 23 timer siden (endret) Å giiiid!!!! Hun har gått 8 km i dag! Endret 23 timer siden av Blue Sky 4
tante_grusom Skrevet 23 timer siden #3354 Skrevet 23 timer siden Blue Sky skrev (32 minutter siden): Å giiiid!!!! Hun har gått 8 km i dag! Og vært i Mathallen og det som er. 2
Full kontroll Skrevet 22 timer siden #3355 Skrevet 22 timer siden (endret) Blue Sky skrev (41 minutter siden): Å giiiid!!!! Hun har gått 8 km i dag! Hadde også blitt sliten etter 8 km med selfiestang i været på strak arm ...."kremt" 😛 Endret 22 timer siden av Full kontroll 1 2
JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #3356 Skrevet 22 timer siden Blue Sky skrev (58 minutter siden): Å giiiid!!!! Hun har gått 8 km i dag! 🙈😂🤦🏼♀️🤷🏼♀️👯♀️🚶🏼♀️➡️ 2
Blue Sky Skrevet 22 timer siden #3357 Skrevet 22 timer siden JojoMoyes skrev (1 minutt siden): 🙈😂🤦🏼♀️🤷🏼♀️👯♀️🚶🏼♀️➡️ Så godt trænt sjø 😆 6
tante_grusom Skrevet 22 timer siden #3358 Skrevet 22 timer siden Prinsesse vil ikke ville brått gå og gå 2
JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #3359 Skrevet 22 timer siden Blue Sky skrev (15 minutter siden): Så godt trænt sjø 😆 Ja det ser vi jo 🙈😂Har vel 12 km etter trening og husarbeid i 2 etg og løpt trapp. Kunne fint gått meg en luftetur nå for å tømme hodet😂🙈 Damen har konge kondis og er nok overtrent schøøøøø. Liker best horisontalen hun 🤩 2
zhazha65 Skrevet 21 timer siden #3360 Skrevet 21 timer siden Snuppiluppi84 skrev (På 5.7.2026 den 22.55): Syns det er litt morsomt at en 60 åring MÅ innom bik bok. Hu er stranda på 90 tallet 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå