Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

🍺💊manisk og panisk i skjønn forening😌😌 Høylytt og dominant i all offentlighet.  Pyttpytt🥵!Er det faktisk ingen varsel lamper eller sosiale antenner  som « biter hu i rævva»? Ikke alt jeg forstår, men én av mange ting når det gjelder IH ,  relasjoner, livssorgen hennes , junaimit, så er  det ‘’ enkelt’’ det er at de av dem  hun har i slekta  og relasjoner ellers, de som har vendt  henne ryggen,  ‘’ alle dere’’  jeg støtter og forstår valgene deres ..,..😞❤️

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg skrev (4 timer siden):

Hun har klaget tidligere på at færre ser snappene hennes når de er på tur , men hvem vil se de to prøver klær i en klesbutikk? Og når hun filmer ute så er det så utrolig dårlig filmet , blir jo bilsyk sånn som hun filmer

Hun har vel snart 60' følgere på snap, så noen er det nok :-D. De som ikke liker det avfølger jo normalt sett :-D.

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Gleder meg allerede til å høre om all denne filmingen av taxfree, frokost, gatelangs og butikker opp og i mente gir mye klikk og gode tilbakemeldinger 😬

Jeg tror at når hu filmer der hvor hun er så får  hun veldig mye oppmerksomhet fra folk rund om ring og at de tenker er hun en kjendis  eller noen ...

Eneste grunnen er nok personen bak kamera som de fleste le av..

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Kvæser skrev (1 time siden):

Hun har vel snart 60' følgere på snap, så noen er det nok :-D. De som ikke liker det avfølger jo normalt sett :-D.

Det har hun hatt i mange år litt av og på… Maaaange av de klarer nok ikke å la vær å se togkrasj i sakte film😬😉Du kan nok ikke regne alle inn i fææææænklubben shøøøø….

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (54 minutter siden):

Jeg tror at når hu filmer der hvor hun er så får  hun veldig mye oppmerksomhet fra folk rund om ring og at de tenker er hun en kjendis  eller noen ...

Det ser vi jo på blikket hennes. Hun ser seg rundt og deiger seg til.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
tante_grusom skrev (Akkurat nå):

Det ser vi jo på blikket hennes. Hun ser seg rundt og deiger seg til.

Mens alle lurer på hva for en klovn/orginalfigur som fyker rundt med selfiestang og roper og skriker 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

Mens alle lurer på hva for en klovn/orginalfigur som fyker rundt med selfiestang og roper og skriker 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hun er ikke alene om å jabbe høylytt til seg selv i mobilen. Alle mulige steder. Men lite selfiestenger til mobilen å se. Mest stenger med kamera/gopro. 

• Liker 2
Skrevet
tante_grusom skrev (4 timer siden):

Har noen noen gang møtte henne på ferie? Og selvsagt spurt om selfieeee som kan postes? 
Så stas det må være.

Hadde jeg møtt henne på ferie hadde jeg løøøøøpt i motsatt retning…….

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange ferier er de på i året?

Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Hun er jo en "kjendis" for mange, men dessverre ikke for noe positivt 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Despicable Me skrev (10 minutter siden):

Hvor mange ferier er de på i året?

Blir vel 5 ferien til «landet» syden  over sommeren. Har Tom mer penger i pungen blir det både 6-7 og 8

• Liker 4
Skrevet (endret)
Saywhat skrev (14 minutter siden):

Blir vel 5 ferien til «landet» syden  over sommeren. Har Tom mer penger i pungen blir det både 6-7 og 8

De reiser vanligvis til syden to ganger i året. Og så er det noen weekendturer til Sverige eller lignende og en Danmarkstur et par ganger i året. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Å giiiid!!!! Hun har gått 8 km i dag! 

Endret av Blue Sky
  • Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (32 minutter siden):

Og vært i Mathallen og det som er.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (41 minutter siden):

Hadde også blitt sliten  etter 8 km med selfiestang i været på  strak arm  ...."kremt" 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (58 minutter siden):

🙈😂🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️👯‍♀️🚶🏼‍♀️➡️

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

🙈😂🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️👯‍♀️🚶🏼‍♀️➡️

Så godt trænt sjø 😆

• Liker 6
Skrevet

Prinsesse vil ikke ville brått gå og gå

• Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (15 minutter siden):

Så godt trænt sjø 😆

Ja det ser vi jo 🙈😂Har vel 12 km etter trening og husarbeid i 2 etg og løpt trapp. Kunne fint gått meg en luftetur nå for å tømme hodet😂🙈 Damen har konge kondis og er nok overtrent schøøøøø. Liker best horisontalen hun 🤩

• Nyttig 2
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (På 5.7.2026 den 22.55):

Syns det er litt morsomt at en 60 åring MÅ innom bik bok. 

Hu er stranda på 90 tallet

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...