Pigaloppa Skrevet onsdag kl. 15:53 #3421 Skrevet onsdag kl. 15:53 Den filmingen hennes er kunn talentløs og kjedelig. Umulig å se noe som helst slik hun virrer med kamera,som en full sjømann på stormfull sjø.. er noe tragisk og patetisk med et aldrende par som går rundt å filmer hver for seg, istedenfor å dele opplevelser med hverandre. Men det sier kanskje litt om forholdet deres da. 9 2
missprincess Skrevet onsdag kl. 16:06 #3422 Skrevet onsdag kl. 16:06 tante_grusom skrev (1 time siden): Det var vel her de sa hun ikke fikk filme… men hun gjorde som HUN ville 🥶 Å ha respekt for noe eller noen vet hun ikke hva er. 10
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 16:11 #3423 Skrevet onsdag kl. 16:11 tante_grusom skrev (1 time siden): Det var vel her de sa hun ikke fikk filme… men hun gjorde som HUN ville 🥶 Eier ikke skam 10
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 18:09 #3424 Skrevet onsdag kl. 18:09 tante_grusom skrev (3 timer siden): Ble skuffet da hun beg på slottet. Så det med en gang, reprise. Drittlei butikk og gatelangs filming. Og Sutring. Stakkars mann som må ha en sånn ferie. Kjerringen skal dokumentere alt hun gjør fra hun våkner til hun er sur/brisen eller utslitt på tidlig ettermiddag/kveld. Mareritt ferie. 3 4
NiceOrNothing Skrevet onsdag kl. 18:23 #3425 Skrevet onsdag kl. 18:23 JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Drittlei butikk og gatelangs filming. Og Sutring. Stakkars mann som må ha en sånn ferie. Kjerringen skal dokumentere alt hun gjør fra hun våkner til hun er sur/brisen eller utslitt på tidlig ettermiddag/kveld. Mareritt ferie. Rart at Tom orker . Det er jo som å feriere med en humørsyk tenåring . Som blir sur hvis ikke ting blir som hun har forestilt seg . Å lange tirader om hvor skuffet hun ble på slottet . Legger ut all slags folk hun har filmet ( uten samtykke ) , å filmer innpå klesbutikker , mens Tom går å suller alene .Hun er jo en energi -tyv next level . 9 1
missprincess Skrevet onsdag kl. 18:23 #3426 Skrevet onsdag kl. 18:23 loveanimals skrev (4 minutter siden): Fatter ikke at enkelte kan forsvare henne og hennes fryktelige oppførsel. HUN kan få lov til å si og gjøre som hun vil, men gud bedre om noen ANDRE sier noe. Hadde iallefall ikke kostet MEG en kalori å si det til henne face to face Takk ❤️ da jeg bestemte meg for at jeg ikke ville ha henne i vårt liv lengre var det som å miste hundre kilo fra skuldrene. Hennes nærvær gikk utover hele min familie. Og tilslutt fikk vi nok . Det var en befrielse å si til henne hvorfor. Hennes ex derimot er en real mann som har funnet seg en nydelig oppegående voksen dame 1 13
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 18:27 #3427 Skrevet onsdag kl. 18:27 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Rart at Tom orker . Det er jo som å feriere med en humørsyk tenåring . Som blir sur hvis ikke ting blir som hun har forestilt seg . Å lange tirader om hvor skuffet hun ble på slottet . Legger ut all slags folk hun har filmet ( uten samtykke ) , å filmer innpå klesbutikker , mens Tom går å suller alene .Hun er jo en energi -tyv next level . Akkurat! Energityv. Tenk å våkne til det der spetakkelet hver eneste morgen? Hun bestemmer og styrer og sier VI! Han har ikke en dritt han skulle sagt. En dott er han … bare vent nå til hun skal ha han til å kjøre seg hver morgen for varm «det heter lun» leverpostei og rundstykker hver dag. Hun burde la gubben få litt alenetid med moren sin og klare å finne på noe selv en dag eller to. Neida hun skal ha full kontroll på den mannen 24/7 . Hun blir «jeg trodde ikke det var mulig « verre og verre for hver bidige dag. Og han finner seg i det 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 4 6
missprincess Skrevet onsdag kl. 18:29 #3428 Skrevet onsdag kl. 18:29 NiceOrNothing skrev (4 minutter siden): Rart at Tom orker . Det er jo som å feriere med en humørsyk tenåring . Som blir sur hvis ikke ting blir som hun har forestilt seg . Å lange tirader om hvor skuffet hun ble på slottet . Legger ut all slags folk hun har filmet ( uten samtykke ) , å filmer innpå klesbutikker , mens Tom går å suller alene .Hun er jo en energi -tyv next level . Det skal ikke mye til for at hun blir sur og ufin . Absolutt ingenting. Og ja, hun suger ut både humør og energi av folk 5 4
NiceOrNothing Skrevet onsdag kl. 18:32 #3429 Skrevet onsdag kl. 18:32 missprincess skrev (1 minutt siden): Det skal ikke mye til for at hun blir sur og ufin . Absolutt ingenting. Og ja, hun suger ut både humør og energi av folk Hater å feriere med folk som skal fortelle hvor skuffet de er over ting . Akkurat som de leter etter noe å sette fingeren på . Litt av en «dame « Tom har med seg over dammen . Forvokst fjortis vil jeg påstå . 7 1
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 19:14 #3430 Skrevet onsdag kl. 19:14 NiceOrNothing skrev (50 minutter siden): Rart at Tom orker . Det er jo som å feriere med en humørsyk tenåring . Som blir sur hvis ikke ting blir som hun har forestilt seg . Å lange tirader om hvor skuffet hun ble på slottet . Legger ut all slags folk hun har filmet ( uten samtykke ) , å filmer innpå klesbutikker , mens Tom går å suller alene .Hun er jo en energi -tyv next level . En humørsyk tenåring kan man sende på rommet såbhadde foretrukket det 😉🤩 1 5
friskbris Skrevet onsdag kl. 19:17 #3431 Skrevet onsdag kl. 19:17 Treningsinfluencer som er klin utslitt av 6000 skritt 🤣 3 9
Morradi123 Skrevet onsdag kl. 19:31 #3432 Skrevet onsdag kl. 19:31 JojoMoyes skrev (14 minutter siden): En humørsyk tenåring kan man sende på rommet såbhadde foretrukket det 😉🤩 Jepp, her også 😂 En annen ting er at en tenåring kan man til en viss grad fortsatt oppdra, mens alt håp for oppdragelse er nok ute for hennes del. Tålmodig mann, det skal han virkelig ha. 3 5
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 21:12 #3433 Skrevet onsdag kl. 21:12 JojoMoyes skrev (2 timer siden): Akkurat! Energityv. Tenk å våkne til det der spetakkelet hver eneste morgen? Hun bestemmer og styrer og sier VI! Han har ikke en dritt han skulle sagt. En dott er han … bare vent nå til hun skal ha han til å kjøre seg hver morgen for varm «det heter lun» leverpostei og rundstykker hver dag. Hun burde la gubben få litt alenetid med moren sin og klare å finne på noe selv en dag eller to. Neida hun skal ha full kontroll på den mannen 24/7 . Hun blir «jeg trodde ikke det var mulig « verre og verre for hver bidige dag. Og han finner seg i det 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Det er et mysterium at han er sammen med denne påfuglen 1 12
Snuppiluppi84 Skrevet onsdag kl. 21:17 #3434 Skrevet onsdag kl. 21:17 Hva er vitsen med å filme på HM? Alle har vel vært der. Blir veldig fasinert av den klesstilen hennes. Hun trenger jo ikke kle seg som en gammel kjerring, men tror f.eks. vero moda og vila hadde passet hun bedre enn bik bok og weekday. 3 6
Anita321 Skrevet onsdag kl. 21:29 #3435 Skrevet onsdag kl. 21:29 JojoMoyes skrev (2 timer siden): Akkurat! Energityv. Tenk å våkne til det der spetakkelet hver eneste morgen? Hun bestemmer og styrer og sier VI! Han har ikke en dritt han skulle sagt. En dott er han … bare vent nå til hun skal ha han til å kjøre seg hver morgen for varm «det heter lun» leverpostei og rundstykker hver dag. Hun burde la gubben få litt alenetid med moren sin og klare å finne på noe selv en dag eller to. Neida hun skal ha full kontroll på den mannen 24/7 . Hun blir «jeg trodde ikke det var mulig « verre og verre for hver bidige dag. Og han finner seg i det 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Ja, han får vel "noe" for det. Hvorfor gidder han ellers å betale hotell, mat, bensin etc.? Såvidt jeg fikk med meg, så betalte han solbrillene også. Han gidder vel ikke dette uten grunn... 4
Anita321 Skrevet onsdag kl. 21:38 #3436 Skrevet onsdag kl. 21:38 (endret) Snuppiluppi84 skrev (21 minutter siden): Hva er vitsen med å filme på HM? Alle har vel vært der. Blir veldig fasinert av den klesstilen hennes. Hun trenger jo ikke kle seg som en gammel kjerring, men tror f.eks. vero moda og vila hadde passet hun bedre enn bik bok og weekday. Ja, og så tar hun i et plagg eller to for så å gå videre uten å kjøpe noe. New Yorker er en butikk som hun har sagt hun handler på. Hun var jo innom og filmet der i Strømstad eller Gøteborg. Den er heller ikke rettet mot bestemødre på snart 61 år🤣 Topper med trykk er vel mest ment for yngre folk, og ganske "harry" på gamle damer. Endret onsdag kl. 21:39 av Anita321 5 4
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 21:38 #3437 Skrevet onsdag kl. 21:38 Snuppiluppi84 skrev (19 minutter siden): Hva er vitsen med å filme på HM? Alle har vel vært der. Blir veldig fasinert av den klesstilen hennes. Hun trenger jo ikke kle seg som en gammel kjerring, men tror f.eks. vero moda og vila hadde passet hun bedre enn bik bok og weekday. Heller satse på klassisk stil og ikke som ghetto qween 3 7
Frk nysgjerrig Skrevet onsdag kl. 23:23 #3438 Skrevet onsdag kl. 23:23 NeverSayNever skrev (8 timer siden): Svigerinnen til Tom rømte bort ei helg T og IH besøkte broren hans😅😅Heidi gikk rundt i hagen og filmet mens hun uttalte moe surmulende at «d var no’mærkelig at hu reist’bort da! Visste jo vi kom!» Ja nettopp,det var og derfor kona til broren til T stakk ut for helga😅😅Men så kjett for T da,hans familie rømmer huset pga IH….. Hadde rømt langt bort hvis Heidi skulle komme på besøk ! 9 2
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 05:53 #3439 Skrevet torsdag kl. 05:53 Anita321 skrev (8 timer siden): Ja, han får vel "noe" for det. Hvorfor gidder han ellers å betale hotell, mat, bensin etc.? Såvidt jeg fikk med meg, så betalte han solbrillene også. Han gidder vel ikke dette uten grunn... Han er nok manipulert og et offer for hennes psykiske terror. Han har jo gått fra henne 1 gang og det sier jo sitt. Ikke lett å bli kvitt en partner som er psykisk ustabil og har deg i sin hule hånd dessverre…. 4
Kaffeskål! Skrevet torsdag kl. 06:44 #3440 Skrevet torsdag kl. 06:44 De nye solbrillene kler hun ikke. 6 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå