Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (22 minutter siden):

Nå må du gi deg. Jeg bruker også nav-penger og er i god form til å traske rundt både her og der, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg kan jobbe.

Det er snakk om hu ikke om deg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Nå har hun virkelig vært og leste seg opp her inne. Greide til og med å si at de hadde SJEKKET ut av hotellet, ikke booket ut. Men så var det dette med de skjortene og Toms vilje da. Tenk at noen av følgerne tror at det vi ser i en liten snap sier noe om forholdet deres. Vel, Heidi, det er nok ikke bare EN snap vi har sett med den heksingen din. Det er så elendig tone fra deg til ham at det er fælt å se og høre på til tider. Og det helper ikke å føye til en kunstig latter og et «elskling» etterpå. 

Lagt merke til at fortsetter å gnåle om at hun er ikke den som bestemmer, men at han er såå flink til å bestemme selv. Om  det stemmer hvorfor blander hun seg i hans kjøp til å begynne med? Og så må hun selvfølgelig få med at hun hadde jo selvfølgelig rett. Gud bedre, sier jeg bare. Hun er og blir en kverulant til alle gjør som hun vil. Hun kan bare slutte å late som at hun stakkars ikke har noe hun skulle sagt. Vi som kjenner henne vet akkurat hvordan hun holder på lenge før en ferie starter. Hun har lagt opp et helt jævlig program som alle skal følge som hun reiser med. Rene regime det hun holder på med. Kjenner jeg blir så sint og har lyst å bare fortelle alt jeg vet om denne damen og hva hun har, og enda holder på med . Hun utleverer seg selv så ut når hun blokkerer alle som ikke jatter med henne.  Hun kan jo leve i troen på at det mellom de to er kjærlighet, men T ser det ikke på den måten 

• Nyttig 5
Skrevet (endret)
missprincess skrev (7 minutter siden):

Lagt merke til at fortsetter å gnåle om at hun er ikke den som bestemmer, men at han er såå flink til å bestemme selv. Om  det stemmer hvorfor blander hun seg i hans kjøp til å begynne med? Og så må hun selvfølgelig få med at hun hadde jo selvfølgelig rett. Gud bedre, sier jeg bare. Hun er og blir en kverulant til alle gjør som hun vil. Hun kan bare slutte å late som at hun stakkars ikke har noe hun skulle sagt. Vi som kjenner henne vet akkurat hvordan hun holder på lenge før en ferie starter. Hun har lagt opp et helt jævlig program som alle skal følge som hun reiser med. Rene regime det hun holder på med. Kjenner jeg blir så sint og har lyst å bare fortelle alt jeg vet om denne damen og hva hun har, og enda holder på med . Hun utleverer seg selv så ut når hun blokkerer alle som ikke jatter med henne.  Hun kan jo leve i troen på at det mellom de to er kjærlighet, men T ser det ikke på den måten 

Det er et paradoks ved Heidi jeg ikke forstår . Det er den totale uvitenheten og offermentaliteten rundt at hun er ensom / lite gode venner/ lite kontakt m familie-medlemmer . Kombinert med den blokkering hvis andre  er kritisk / ufin mot henne  . Klarer hun ikke se at hun blir offer for det samme hun utsetter andre for ? At det ligger i menneskets natur å ta avstand til noen som er nedbrytende ? 

Endret av NiceOrNothing
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis IH virkelig er en så vanskelig person å være rundt at nær familie har kuttet all kontakt og at hun ellers har en personlighet/mentale issues som gjør henne til den hun er, så tenker jeg at Tom har en rolle som pårørende han "ikke kommer seg unna".

Han vet at hun ikke vil klare seg uten han og dermed klarer han ikke å bryte ut av forholdet. Han blir som en medavhengig på et vis. Jeg syns synd i han. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen så pinlig fam.møte. Nå viser hun at alle er så begeistret for å bli filmet og møte med rosadotten. Hu har lest her inne hva som har blitt sagt om hu og nå må det bevises at ælle ælsker mæ...når æ kjem i rommet...noen såååå flaut

• Liker 5
Skrevet
Linazer skrev (1 minutt siden):

Hvis IH virkelig er en så vanskelig person å være rundt at nær familie har kuttet all kontakt og at hun ellers har en personlighet/mentale issues som gjør henne til den hun er, så tenker jeg at Tom har en rolle som pårørende han "ikke kommer seg unna".

Han vet at hun ikke vil klare seg uten han og dermed klarer han ikke å bryte ut av forholdet. Han blir som en medavhengig på et vis. Jeg syns synd i han. 

Akkurat der sa du det , han er 100 % en medavhengig i Heidis sirkus . En enabler  av ypperste rang . Uten han hadde hun hatt et miserabelt liv , å det vet han . 

• Liker 3
Skrevet
missprincess skrev (23 minutter siden):

Fortelle litt så vi kjønner noen

• Liker 1
Skrevet
Linazer skrev (10 minutter siden):

Fins det sånne mennesker

• Liker 1
Skrevet

Hater respektløse,frekke og talentløse mennesker lirer IH ut av seg, se deg sjøl i speilet Heidi for ingen fyller den beskrivelsen bedre enn DEG!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
missprincess skrev (3 timer siden):

Hun har ikke fått med seg hva han selv har skrevet til flere om hvordan hun er, og hvordan forholdet egentlig er. Vi som vet vi vet 

Folk må klappe igjen nebbet syns hun, for INGEN vet hvordan forholdet mellom dem er. Tom er såååå sta og vanskelig at vi skulle bare ha visst!

Så  bra at du er det lille søte og uskyldige lammet (mææææ mææææ) da Heidi. Han er jammen heldig som har deg, som kan og vet alt !

Du viser dessverre på absolutt alle måter for ei ufyselig, egoistisk,nedlatende, brautende osv osv kjærring du er. 

Jeg har heldigvis ALDRI møtt noen som ligner deg litt engang. 

Fy fader så motbydelig du oppfører deg mot alt og alle.

Ta deg en bolle ville du si til en som skrev til deg 🤣 

Er der noen som skulle tatt seg en bolle for leeenge siden, så kan du prøve å gjette hvem det er !

Endret av loveanimals
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Det er et paradoks ved Heidi jeg ikke forstår . Det er den totale uvitenheten og offermentaliteten rundt at hun er ensom / lite gode venner/ lite kontakt m familie-medlemmer . Kombinert med den blokkering hvis andre  er kritisk / ufin mot henne  . Klarer hun ikke se at hun blir offer for det samme hun utsetter andre for ? At det ligger i menneskets natur å ta avstand til noen som er nedbrytende ? 

Det har hun aldri klart, for hun tar ikke inn at det er hun som har store problemer.  Det er alle de andre, og tilslutt får alle nok av henne å kutter henne ut for alltid. For å si det sånn de som roter seg bort i H de er forsvunnet like fort som de kom . Klarer ikke å beskrive hvor slitsom hun er og absolutt full av problemer som selv ikke psykologer/ psykiater klarer å gjøre noe med . Sier seg selv da at ingen klarer å være rundt henne lenge før de er borte. Alle de som holder med henne de har aldri møtt eller kjent henne i irl. Men mange av oss som har det vet hvor utspekulert, kalkulerende, provoserende, og lage bråk hun er. Dessverre kommer hun aldri til å bruke forandre seg når hun ikke har klart det nå. Hun har alltid vært slik og kommer til å fortsette å kjøre sitt løp uansett hva.  T har prøvd å komme seg ut flere ganger men da truer hun han, og skal ikke gå innpå med hva , men han er ikke den eneste hun har gjort dette mot . Kjenner jeg personlig egentlig ikke har gått av å følge dette mennesket så mye på insta og snap for kjenner jeg rett og slett blir psykisk syk , men samtidig sint å se hvor falsk hun er . Tilgjort hele hun for å hysterisk bevare masken sin om hvor fint alt er, men når hun vil ha oppmerksomhet og blomster er hun plutselig i kjelleren og når hun har fått det er alt såå bra. Hun vet å spille kortene sine og når 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Hva har han skrivet?  

Det akter jeg ikke legge ut her. Uansett godt at har har flere å snakke med , for det trenger han . 

Skrevet
AnneSusanne skrev (5 timer siden):

Til og med i den "grønne oasen" trykket hun mobilen opp i andres ansikt og var høylytt, "sjekke den utsikta daa". Det ekteparet gikk vel dit for å nyte stillheten? Tom fikk lukket igjen øyan i 2 sekunder før maskråka kom å spurte om han slappet av. Jaja!!

Hun må jo være mindre begavet i tillegg til alt annet 

• Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Hvorfor jobber ikke hu??? Bruker nav penger på shopping og er du så god form for traske rund på ferien og filme og shoppe  så kan du bidra også i samfunnet..

Problemet er at hun har prøvd å jobbe div plasser, men ingen ville ansette henne etter prøvetiden. Forståelig nok. Går ikke å komme til en arbeidsplass å prøve og leke sjef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Noen så pinlig fam.møte. Nå viser hun at alle er så begeistret for å bli filmet og møte med rosadotten. Hu har lest her inne hva som har blitt sagt om hu og nå må det bevises at ælle ælsker mæ...når æ kjem i rommet...noen såååå flaut

Hadde blitt SÅ forbannet hvis hun hadde valset inn hos meg å filmet / oppført seg på dette viset . Ser jo godt at de hun filmer blir ukomfortable og utilpass , mens hun durer forbi å fortsetter å vise fram et privat hjem uten å tenke engang . Vrir seg i magen av å se på . Å ikke får hun betalt eller avtaler filming på forhånd heller . Så for hvem /hvorfor gjør hun det?? .. Hun er bare et hensynsløst familiemedlem de er nødt å akseptere 🙈

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg husker at mor til T leier huset til turister. Da er det jo gratis reklame for mor J.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...