Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det er meget rart at Tom ikke sier noe til henne. Alle er så utilpass av filmingen hennes, også Tom. Er så kleint! Men hun bare durer på, eier ikke selvinnsikt i det hele tatt.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
zhazha65 skrev (5 timer siden):

Jeg husker at mor til T leier huset til turister. Da er det jo gratis reklame for mor J.

Er sikker på at moren godt klarer seg utmerket uten den reklamen 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
NeverSayNever skrev (2 timer siden):

Herregud,blokkert pga det?? Jeg tenker at de som blir blokkert,råker ett punkt eller 100,gitt

Jepp, kun et spørsmål, så da traff jeg nok et ømt punkt😂. Det sier alt😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For en oppførsel med den latterlige filmingen ved ankomst hos familien! Pinlig og latterlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg lurer oppriktig på Tom, altså. Seriøst. Hva er han så redd for? 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
SkravleMaya skrev (50 minutter siden):

Syns det er meget rart at Tom ikke sier noe til henne. Alle er så utilpass av filmingen hennes, også Tom. Er så kleint! Men hun bare durer på, eier ikke selvinnsikt i det hele tatt.

Hun bryr seg jo ikke.  Mæ mæ og æ æ.

Hun hadde ALDRI fått kommet inn i mitt hus. Jeg skulle jaggu ha lest henne teksten i klare ordelag 

Endret av loveanimals
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
SkravleMaya skrev (1 time siden):

T var knallrød i ansiktet men sa ikke noen til dotten 

• Liker 10
Skrevet

Nå har det ikke vært mere snapping etter møtet med familien til T, ikke fra att dei ser fotball kamp engang, så noe må ha skjedd, har hu fått beskjed om att snapping ikke er ønskelig ?

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva er det hun har sagt om familien til Tom?

Skrevet
Morild skrev (22 minutter siden):

Nå har det ikke vært mere snapping etter møtet med familien til T, ikke fra att dei ser fotball kamp engang, så noe må ha skjedd, har hu fått beskjed om att snapping ikke er ønskelig ?

Det hadde i såfall vært på høy tid. Uspiselige kjerringa 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Morild skrev (8 timer siden):

Hun snappet fra stranda i Blokhus rett etter runden inne hos moren, og så et bilde av moren og Tom i sofaen med iPadopplæring. Men kvelden er stille. 

Nå er det bitteliten morgenturoutfit, grundig filming av hagen og vegskilt (veldig greit å vite adressen om det skal leies ut, da ), og kryss i taket, hun GÅR til bakeren og kjøper varm leverpostei og et brød. Men det var ikke billig altså, for kursen! 48 nok kroner måtte hun punge ut med for frokost til tre (ja, vi får håpe moren får en skalk). Vel hjemme er det foredrag om varm leverpostei, som nappes av brettet rett foran nesa på mor som ordner så godt hun kan. Tom er ikke å se. 

Endret av Elvirra
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (19 timer siden):

Det er et paradoks ved Heidi jeg ikke forstår . Det er den totale uvitenheten og offermentaliteten rundt at hun er ensom / lite gode venner/ lite kontakt m familie-medlemmer . Kombinert med den blokkering hvis andre  er kritisk / ufin mot henne  . Klarer hun ikke se at hun blir offer for det samme hun utsetter andre for ? At det ligger i menneskets natur å ta avstand til noen som er nedbrytende ? 

🎯🎯🎯

• Liker 3
Skrevet
loveanimals skrev (7 timer siden):

Uansett om hun har noe på ham, så må "straffen" av å være sammen med henne være verre enn alt annet skulle man tro

Han har mye mer på henne som han kunne ha sagt på Some, men han faller ikke ned på det lavmålet som hun gjør. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Forstår meg ikke på T! Hvordan han klarer å holde ut med henne og hennes oppførsel. Han finner seg i så mye, forstår det bare ikke. Tenk så nebbete, respektløs og frekk hun er mot han. Hadde jeg vært sånn mot min mann, hadde han løpt for lenge siden. 

• Liker 13
Skrevet

Er ikke mye tid som brukes med moren. 

• Liker 8
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (16 minutter siden):

Enig, virker ikke som de er å besøker mammaen til Tom, det er Heidi som er på ferie å må på stranda, det er tydeligvis hennes ønsker som må komme først.

• Liker 8
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (21 minutter siden):

Det vet du ingenting om.Trenger vel ikke være sammen 24/7

• Liker 4
Skrevet (endret)
Leoline skrev (15 minutter siden):

Enig, virker ikke som de er å besøker mammaen til Tom, det er Heidi som er på ferie å må på stranda, det er tydeligvis hennes ønsker som må komme først.

Alltid H som bestemmer og T må bare gjøre som hun sier. Itj nåkka å diskuter det sjø

Han vil løpe på stranda og hun sier: Du skail da vel itj ha med dæ tellllefoooon på løpetur!  Djiiiises 

Hvor går du uten tlf Heidi? Du har den med og filmer uhemmet OVERALT 

Endret av loveanimals
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
loveanimals skrev (36 minutter siden):

Alltid H som bestemmer og T må bare gjøre som hun sier. Itj nåkka å diskuter det sjø

Han vil løpe på stranda og hun sier: Du skail da vel itj ha med dæ tellllefoooon på løpetur!  Djiiiises 

Hvor går du uten tlf Heidi? Du har den med og filmer uhemmet OVERALT 

Hun var kanskje redd han skulle ringe noen uten at hun hadde kontroll.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Leoline skrev (47 minutter siden):

Sier jo alt om hennes egoisme, men han er nødt til å sitte hele frihelgen med hennes mor og H når de er der. Hvor han også på ta hagearbeid og annet på seg. Han burde kjørt henne ned på stranden å plantet henne i en stol og sagt klart i fra at jeg er her for å tilbringe tid med min mor og min familie så får hun sitte der til det passer T å hente henne. Hun er så usikker og må ha kontroll på han hele tiden.  Elsket at han tok med seg mobilen når han løp. Sikkert godt å prate med noen uforstyrret 😉

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...