Leoline Skrevet søndag kl. 11:14 #3581 Skrevet søndag kl. 11:14 Snuppiluppi84 skrev (16 minutter siden): Er ikke mye tid som brukes med moren. Enig, virker ikke som de er å besøker mammaen til Tom, det er Heidi som er på ferie å må på stranda, det er tydeligvis hennes ønsker som må komme først. 8
zhazha65 Skrevet søndag kl. 11:14 #3582 Skrevet søndag kl. 11:14 Snuppiluppi84 skrev (21 minutter siden): Er ikke mye tid som brukes med moren. Det vet du ingenting om.Trenger vel ikke være sammen 24/7 3
loveanimals Skrevet søndag kl. 11:29 #3583 Skrevet søndag kl. 11:29 (endret) Leoline skrev (15 minutter siden): Enig, virker ikke som de er å besøker mammaen til Tom, det er Heidi som er på ferie å må på stranda, det er tydeligvis hennes ønsker som må komme først. Alltid H som bestemmer og T må bare gjøre som hun sier. Itj nåkka å diskuter det sjø Han vil løpe på stranda og hun sier: Du skail da vel itj ha med dæ tellllefoooon på løpetur! Djiiiises Hvor går du uten tlf Heidi? Du har den med og filmer uhemmet OVERALT Endret søndag kl. 11:35 av loveanimals 4 9
Leoline Skrevet søndag kl. 12:06 #3584 Skrevet søndag kl. 12:06 loveanimals skrev (36 minutter siden): Alltid H som bestemmer og T må bare gjøre som hun sier. Itj nåkka å diskuter det sjø Han vil løpe på stranda og hun sier: Du skail da vel itj ha med dæ tellllefoooon på løpetur! Djiiiises Hvor går du uten tlf Heidi? Du har den med og filmer uhemmet OVERALT Hun var kanskje redd han skulle ringe noen uten at hun hadde kontroll. 10 3
missprincess Skrevet søndag kl. 12:06 #3585 Skrevet søndag kl. 12:06 Leoline skrev (47 minutter siden): Enig, virker ikke som de er å besøker mammaen til Tom, det er Heidi som er på ferie å må på stranda, det er tydeligvis hennes ønsker som må komme først. Sier jo alt om hennes egoisme, men han er nødt til å sitte hele frihelgen med hennes mor og H når de er der. Hvor han også på ta hagearbeid og annet på seg. Han burde kjørt henne ned på stranden å plantet henne i en stol og sagt klart i fra at jeg er her for å tilbringe tid med min mor og min familie så får hun sitte der til det passer T å hente henne. Hun er så usikker og må ha kontroll på han hele tiden. Elsket at han tok med seg mobilen når han løp. Sikkert godt å prate med noen uforstyrret 😉 10
missprincess Skrevet søndag kl. 12:18 #3586 Skrevet søndag kl. 12:18 zhazha65 skrev (1 time siden): Det vet du ingenting om.Trenger vel ikke være sammen 24/7 Vi som har fulgt med når de drar til hans mor vet at han nesten ikke får mange timer alene med sin mor. Hennes mor derimot blir han tvunget til å være hos 24/7 i helgen, høytider. Begynner å lure på om du er H siden du kommer med et slikt svar. Vi vet jo at hun er her inne, og siden du hele tiden tar henne i forsvar så tenker jeg mitt opp deg og hvem du er 7 3
loveanimals Skrevet søndag kl. 12:29 #3587 Skrevet søndag kl. 12:29 Leoline skrev (20 minutter siden): Hun var kanskje redd han skulle ringe noen uten at hun hadde kontroll. Eller filme noen lekre damer 😂 Nei hun sjekker garantert mobilen hans daglig 4
loveanimals Skrevet søndag kl. 12:34 #3588 Skrevet søndag kl. 12:34 zhazha65 skrev (1 time siden): Det vet du ingenting om.Trenger vel ikke være sammen 24/7 Trenger ikke mastergrad i fugleforskning for å forstå at H holder ham borte fra familien med fullt overlegg 6
missprincess Skrevet søndag kl. 12:43 #3589 Skrevet søndag kl. 12:43 loveanimals skrev (13 minutter siden): Eller filme noen lekre damer 😂 Nei hun sjekker garantert mobilen hans daglig Hjelper ikke det når han sletter 😉 5
missprincess Skrevet søndag kl. 12:45 #3590 Skrevet søndag kl. 12:45 loveanimals skrev (9 minutter siden): Trenger ikke mastergrad i fugleforskning for å forstå at H holder ham borte fra familien med fullt overlegg Nei, hun holdt sånn på med familien til ex'en også helt til de satte foten ned å varslet at hun var ikke velkommen der lengre. Det burde familien hans også gjøre 1 9
missprincess Skrevet søndag kl. 12:47 #3591 Skrevet søndag kl. 12:47 Leoline skrev (40 minutter siden): Hun var kanskje redd han skulle ringe noen uten at hun hadde kontroll. Maybe he did 😉🥰 7
zhazha65 Skrevet søndag kl. 12:57 #3592 Skrevet søndag kl. 12:57 loveanimals skrev (21 minutter siden): Trenger ikke mastergrad i fugleforskning for å forstå at H holder ham borte fra familien med fullt overlegg Det tror jeg ikke. Det må da være grenser hvor mye man er sammen med fam. Det er ikke sikkert på at de andre har tid
zhazha65 Skrevet søndag kl. 12:59 #3593 Skrevet søndag kl. 12:59 missprincess skrev (51 minutter siden): Sier jo alt om hennes egoisme, men han er nødt til å sitte hele frihelgen med hennes mor og H når de er der. Hvor han også på ta hagearbeid og annet på seg. Han burde kjørt henne ned på stranden å plantet henne i en stol og sagt klart i fra at jeg er her for å tilbringe tid med min mor og min familie så får hun sitte der til det passer T å hente henne. Hun er så usikker og må ha kontroll på han hele tiden. Elsket at han tok med seg mobilen når han løp. Sikkert godt å prate med noen uforstyrret 😉 Hu kan muligens ikke snakke engelsk eller forstår dansk og er redd for å være alene..
zhazha65 Skrevet søndag kl. 13:02 #3594 Skrevet søndag kl. 13:02 missprincess skrev (42 minutter siden): Vi som har fulgt med når de drar til hans mor vet at han nesten ikke får mange timer alene med sin mor. Hennes mor derimot blir han tvunget til å være hos 24/7 i helgen, høytider. Begynner å lure på om du er H siden du kommer med et slikt svar. Vi vet jo at hun er her inne, og siden du hele tiden tar henne i forsvar så tenker jeg mitt opp deg og hvem du er Tull prat...det er helt normalt å ikke være som erteris når det gjelder fam. Mor har sikkert sine egne gjøre mål 1
loveanimals Skrevet søndag kl. 13:06 #3595 Skrevet søndag kl. 13:06 (endret) zhazha65 skrev (6 minutter siden): Tull prat...det er helt normalt å ikke være som erteris når det gjelder fam. Mor har sikkert sine egne gjøre mål Huffameg 🙈det er ikke enkelt dette ? Vi er noen her som kjenner henne og noen som kjenner til ham. Kjenner godt hun han var sammen med etter bruddet og ble litt kjent med ham. Du vil ikke tro alt han fortalte, så tullprat er det slettes ikke Endret søndag kl. 13:11 av loveanimals 8 5
zhazha65 Skrevet søndag kl. 13:07 #3596 Skrevet søndag kl. 13:07 P.s jeg treffer heller ikke min mor hvert år. Når jeg er på besøk leier jeg meg eget leilighet for å ikke å være der heletiden. Gamle mennesker har sin egen rytme og det gå greit å avtale dagens gjøremål etter hvordan det passer ex.til mor.uten at det er noen rart med det. 1
zhazha65 Skrevet søndag kl. 13:08 #3597 Skrevet søndag kl. 13:08 loveanimals skrev (1 minutt siden): Huffameg 🙈det er ikke enkelt dette ? Uff og uff
zhazha65 Skrevet søndag kl. 13:09 #3598 Skrevet søndag kl. 13:09 loveanimals skrev (2 minutter siden): Huffameg 🙈det er ikke enkelt dette ? Vi er noen her som kjenner henne og noen som kjenner til ham Hva så???
Saywhat Skrevet søndag kl. 13:25 #3599 Skrevet søndag kl. 13:25 Elvirra skrev (6 timer siden): Hun snappet fra stranda i Blokhus rett etter runden inne hos moren, og så et bilde av moren og Tom i sofaen med iPadopplæring. Men kvelden er stille. Nå er det bitteliten morgenturoutfit, grundig filming av hagen og vegskilt (veldig greit å vite adressen om det skal leies ut, da ), og kryss i taket, hun GÅR til bakeren og kjøper varm leverpostei og et brød. Men det var ikke billig altså, for kursen! 48 nok kroner måtte hun punge ut med for frokost til tre (ja, vi får håpe moren får en skalk). Vel hjemme er det foredrag om varm leverpostei, som nappes av brettet rett foran nesa på mor som ordner så godt hun kan. Tom er ikke å se. Nå leier moren. Dette er ikke et hus hun eier. Hvis du tror hun betalte uten kortet til T🥴 nei no. Absolutelynot 3
Lunabelle Skrevet søndag kl. 13:25 #3600 Skrevet søndag kl. 13:25 Leoline skrev (1 time siden): Hun var kanskje redd han skulle ringe noen uten at hun hadde kontroll. Eller motsatt: Han var kanskje redd noen skulle ta kontakt mens hun hadde kontroll over telefonen hans 😅 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå