Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
loveanimals skrev (20 timer siden):

Fordi det er dem det er noe galt med, IKKE henne selv, så hun har så klart ingenting å skjemmes over 

Men er ikke dette en ny dame som broren har? Ikke hun som "rømte"😂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig hvordan «lille blomst» alltid slutter å snappe når de ankommer moren hans. Da er ikke «lille blomst» fornøyd. Slår ikke feil en eneste gang. 

• Liker 13
Skrevet
Saywhat skrev (1 time siden):

Merkelig hvordan «lille blomst» alltid slutter å snappe når de ankommer moren hans. Da er ikke «lille blomst» fornøyd. Slår ikke feil en eneste gang. 

Det ble vel stille etter joggeturen, med unntak av et glimt av opplæring i bruk av ipad.

• Liker 3
Skrevet
Blue Sky skrev (9 minutter siden):

Det ble vel stille etter joggeturen, med unntak av et glimt av opplæring i bruk av ipad.

Har nok fått filmstopp.

• Liker 5
Gjest tante_grusom
Skrevet

Moren hans virker utrolig hyggelig 😊. Flott dame.

Skrevet
Blue Sky skrev (11 timer siden):

Har nok fått filmstopp.

• Liker 2
Skrevet
Elvirra skrev (18 timer siden):

Hva?! Fikk han ikke ta avskjed med faren sin pga en sydentur?! 

Svar da Elvira?

• Liker 1
Skrevet

T trener og viser muskler..hmmmmm..kanskje fått meldinger fra kvinnfolk...he heeee

• Liker 2
Skrevet

Oi. ih har glinsende hud i ansiktet idag!! Muligens sett for mye unge infl. Som har plastikkhud. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (8 minutter siden):

Oi. ih har glinsende hud i ansiktet idag!! Muligens sett for mye unge infl. Som har plastikkhud. 

Får håpe det er solkrem.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er dette dagen mor Jytte endelig skal få smake Heidis berømte kebab? 🤔

Endret av Kaffeskål!
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (7 minutter siden):

Nei, var det ikke pasta hun snakket om da?

• Liker 2
Skrevet
Kaffeskål! skrev (8 minutter siden):

😂

Nei, det blir pasta. For det hadde Heidi så lyst på. 

• Liker 3
Skrevet
Ananais skrev (4 minutter siden):

😂

Nei, det blir pasta. For det hadde Heidi så lyst på. 

Pasta er ikke så ofte favoritten hos folk mellom 80- 90 år 😉men det er jo mindre viktig siden IH har lyst på det…..

• Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Pasta er ikke så ofte favoritten hos folk mellom 80- 90 år 😉men det er jo mindre viktig siden IH har lyst på det…..

Er jo pasta hun alltid lager til mor Jytte når hun er der, OM hun må lage «mat» 😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sophie98 skrev (1 minutt siden):

Er jo pasta hun alltid lager til mor Jytte når hun er der, OM hun må lage «mat» 😅

I know 🙈hva med å spørre mor Jytte om et ønske? Eller kanskje man kjenner sin svigermor såpass etter 10 år at man vet hva hun hadde satt pris på 😩🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Nei, var det ikke pasta hun snakket om da?

Moren blir 85 år, og det hun unner henne er pasta.  Hva fan er det? Burde ikke T ha bestilt bord på restaurant å spandert en flott middag på sin mor med en superfin gave? Det mener jeg virkelig han burde så kan jo hun andre tøtta sitte hjemme å trykke i seg pasta slik at moren får en hyggelig kveld med sønnen sin 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Moren blir 85 år, og det hun unner henne er pasta.  Hva fan er det? Burde ikke T ha bestilt bord på restaurant å spandert en flott middag på sin mor med en superfin gave? Det mener jeg virkelig han burde så kan jo hun andre tøtta sitte hjemme å trykke i seg pasta slik at moren får en hyggelig kveld med sønnen sin 

Så enig, men tenk deg for et h......H hadde laget da 🤣

• Liker 4
Skrevet

Hun har ikke bursdag...idag ..mor til T

• Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (10 timer siden):

Jeg tror du misforsto, hun har ikke bursdag nå (tror jeg da). 

IH sa bare at hun blir 85 år, for å vise hvor sprek hun er, som fortsatt jobber. 

Og det må jeg bare si, moren til Tom ser virkelig ikke ut som om hun er 85 år. Jeg ville tippa noen og 70 år. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...