zhazha65 Skrevet lørdag kl. 20:24 #3561 Skrevet lørdag kl. 20:24 SkravleMaya skrev (1 time siden): Syns det er meget rart at Tom ikke sier noe til henne. Alle er så utilpass av filmingen hennes, også Tom. Er så kleint! Men hun bare durer på, eier ikke selvinnsikt i det hele tatt. T var knallrød i ansiktet men sa ikke noen til dotten 10
zhazha65 Skrevet lørdag kl. 20:50 #3562 Skrevet lørdag kl. 20:50 missprincess skrev (1 time siden): Ikke glem sist han forlot henne. Da hang hun ut han og familien for alle på Instagram og Snapchat. Hva forteller det om hvordan person hun er? Men for sin egen del bør han komme seg unna før hun totalt ødelegger han, og hans forhold til sin familie slik hun har ødelagt for seg selv ang sin egen familie. Ingen i hennes familie vil ha noe med henne å gjøre forutenom moren som sikkert er happy hver gang hun drar. Eneste som har litt kontakt er ene datteren, men også der henger forholdet i en meget tynn tråd. Og før eller siden så vil ikke hun heller ha noe med henne å gjøre. Alle har en grense og sålangt har H klart å gått over de alle sammen slik at derfor sitter hun der uten familie og venner. T kommer til et punkt han også er jeg ganske sikker på om han vil leve et liv som han ønsker. Håper han finner ryggraden han hadde før han havnet i hennes klør Hvordan klarer hu treffe fam.til T når hu har hengt de ut i offentligheten 10
loveanimals Skrevet lørdag kl. 21:29 #3563 Skrevet lørdag kl. 21:29 zhazha65 skrev (37 minutter siden): Hvordan klarer hu treffe fam.til T når hu har hengt de ut i offentligheten Fordi det er dem det er noe galt med, IKKE henne selv, så hun har så klart ingenting å skjemmes over 5 3
missprincess Skrevet lørdag kl. 21:54 #3564 Skrevet lørdag kl. 21:54 zhazha65 skrev (1 time siden): Hvordan klarer hu treffe fam.til T når hu har hengt de ut i offentligheten Fordi at hun eier ikke skamvett, og mener hun gjør ikke noe galt. 6 9
Morild Skrevet lørdag kl. 22:43 #3565 Skrevet lørdag kl. 22:43 Nå har det ikke vært mere snapping etter møtet med familien til T, ikke fra att dei ser fotball kamp engang, så noe må ha skjedd, har hu fått beskjed om att snapping ikke er ønskelig ? 6 6
Snuppiluppi84 Skrevet lørdag kl. 23:05 #3566 Skrevet lørdag kl. 23:05 Hva er det hun har sagt om familien til Tom?
loveanimals Skrevet lørdag kl. 23:06 #3567 Skrevet lørdag kl. 23:06 Morild skrev (22 minutter siden): Nå har det ikke vært mere snapping etter møtet med familien til T, ikke fra att dei ser fotball kamp engang, så noe må ha skjedd, har hu fått beskjed om att snapping ikke er ønskelig ? Det hadde i såfall vært på høy tid. Uspiselige kjerringa 8
Skravleberta Skrevet i går, 00:03 #3568 Skrevet i går, 00:03 Jeg har ikke fulgt henne så lenge, at jeg fikk med meg at det var slutt mellom de. Men hvis han klarte å komme seg unna henne, og hun snakket dritt om han og hans familie. Hvorfor i all verden gikk han tilbake til henne? Det burde jo være en grunn til å aldri gå tilbake. 6 5
loveanimals Skrevet i går, 00:42 #3569 Skrevet i går, 00:42 Skravleberta skrev (34 minutter siden): Jeg har ikke fulgt henne så lenge, at jeg fikk med meg at det var slutt mellom de. Men hvis han klarte å komme seg unna henne, og hun snakket dritt om han og hans familie. Hvorfor i all verden gikk han tilbake til henne? Det burde jo være en grunn til å aldri gå tilbake. Han er vel på en måte "ødelagt " og orket sikkert ikke mer av all den terrordritten hun slang ut av seg på SOME 3
Skravleberta Skrevet i går, 00:48 #3570 Skrevet i går, 00:48 loveanimals skrev (1 minutt siden): Han er vel på en måte "ødelagt " og orket sikkert ikke mer av all den terrordritten hun slang ut av seg på SOME Det er akkurat den jeg ikke skjønner. Må jo være mer ødeleggende å være sammen med henne, enn å bryte tvert og heller la henne spy ut edder og galle. Hvis hun da ikke har noe på han, som aldri må komme ut. 7
loveanimals Skrevet i går, 00:52 #3571 Skrevet i går, 00:52 Skravleberta skrev (1 minutt siden): Det er akkurat den jeg ikke skjønner. Må jo være mer ødeleggende å være sammen med henne, enn å bryte tvert og heller la henne spy ut edder og galle. Hvis hun da ikke har noe på han, som aldri må komme ut. Uansett om hun har noe på ham, så må "straffen" av å være sammen med henne være verre enn alt annet skulle man tro 4 5
Elvirra Skrevet i går, 07:20 #3572 Skrevet i går, 07:20 (endret) Morild skrev (8 timer siden): Nå har det ikke vært mere snapping etter møtet med familien til T, ikke fra att dei ser fotball kamp engang, så noe må ha skjedd, har hu fått beskjed om att snapping ikke er ønskelig ? Hun snappet fra stranda i Blokhus rett etter runden inne hos moren, og så et bilde av moren og Tom i sofaen med iPadopplæring. Men kvelden er stille. Nå er det bitteliten morgenturoutfit, grundig filming av hagen og vegskilt (veldig greit å vite adressen om det skal leies ut, da ), og kryss i taket, hun GÅR til bakeren og kjøper varm leverpostei og et brød. Men det var ikke billig altså, for kursen! 48 nok kroner måtte hun punge ut med for frokost til tre (ja, vi får håpe moren får en skalk). Vel hjemme er det foredrag om varm leverpostei, som nappes av brettet rett foran nesa på mor som ordner så godt hun kan. Tom er ikke å se. Endret i går, 07:22 av Elvirra 3 2
Zhara Skrevet i går, 07:36 #3573 Skrevet i går, 07:36 NiceOrNothing skrev (19 timer siden): Det er et paradoks ved Heidi jeg ikke forstår . Det er den totale uvitenheten og offermentaliteten rundt at hun er ensom / lite gode venner/ lite kontakt m familie-medlemmer . Kombinert med den blokkering hvis andre er kritisk / ufin mot henne . Klarer hun ikke se at hun blir offer for det samme hun utsetter andre for ? At det ligger i menneskets natur å ta avstand til noen som er nedbrytende ? 🎯🎯🎯 3
missprincess Skrevet i går, 07:56 #3574 Skrevet i går, 07:56 loveanimals skrev (7 timer siden): Uansett om hun har noe på ham, så må "straffen" av å være sammen med henne være verre enn alt annet skulle man tro Han har mye mer på henne som han kunne ha sagt på Some, men han faller ikke ned på det lavmålet som hun gjør. 4 2
lllll Skrevet i går, 08:16 #3575 Skrevet i går, 08:16 missprincess skrev (19 minutter siden): Han har mye mer på henne som han kunne ha sagt på Some, men han faller ikke ned på det lavmålet som hun gjør. Hva er planen hans da? Skal han bare spille med og fortsette forholdet med henne resten av livet sånn at han har en plass å bo? 5 1
zhazha65 Skrevet i går, 08:21 #3576 Skrevet i går, 08:21 loveanimals skrev (7 timer siden): Han er vel på en måte "ødelagt " og orket sikkert ikke mer av all den terrordritten hun slang ut av seg på SOME Egentlig dårlig unnskyldning. Voksen man kan ikke trues til et forhold bare for at hu slenger shit om han.Han angret nok at han var u......rot mot hu og siden hu tilga han så gikk han tilbake til henne 2
zhazha65 Skrevet i går, 08:26 #3577 Skrevet i går, 08:26 Skravleberta skrev (7 timer siden): Det er akkurat den jeg ikke skjønner. Må jo være mer ødeleggende å være sammen med henne, enn å bryte tvert og heller la henne spy ut edder og galle. Hvis hun da ikke har noe på han, som aldri må komme ut. Jeg tror at han på en måte utnytter hu. Han har billig sted å bo og få mat og noen attåt. Tror ikke at det er så mange kvinner som orker særbo forhold. Han er muligens litt usikker ang.utseende siden han er blank i issen? 1
missprincess Skrevet i går, 08:32 #3578 Skrevet i går, 08:32 lllll skrev (13 minutter siden): Hva er planen hans da? Skal han bare spille med og fortsette forholdet med henne resten av livet sånn at han har en plass å bo? Han har nok sikkert en plan, for han blir nok ikke værende i det forholdet med henne resten av livet. Han bruker henne nok til å ha en plass å dra til , for han kommer aldri til å klare å bo sammen med henne 24/7 over år 5 2
SkravleMaya Skrevet i går, 09:17 #3579 Skrevet i går, 09:17 Forstår meg ikke på T! Hvordan han klarer å holde ut med henne og hennes oppførsel. Han finner seg i så mye, forstår det bare ikke. Tenk så nebbete, respektløs og frekk hun er mot han. Hadde jeg vært sånn mot min mann, hadde han løpt for lenge siden. 13
Snuppiluppi84 Skrevet i går, 10:52 #3580 Skrevet i går, 10:52 Er ikke mye tid som brukes med moren. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå