tante_grusom Skrevet 19 timer siden #3461 Skrevet 19 timer siden At hun ikke søker jobb på veto moda i Trondheim 😍. Men en uke i Danmark - hvor mye har de igjen til slekten? Åpen retur regner jeg med om det blir superhygge der 😍 2
missprincess Skrevet 18 timer siden #3462 Skrevet 18 timer siden Snuppiluppi84 skrev (6 timer siden): Har hun fortsatt kontakt med søsteren og mormoren? Hun yngste har det ja . Veldig godt forhold til søsteren, og bra er det . Og de begge har et godt forhold til faren deres 3 1
Skravleberta Skrevet 17 timer siden #3463 Skrevet 17 timer siden Siden jeg ofte sier noe negativt, må jeg også si noe positivt. Jeg syns den blomstrete kjolen kledde henne godt. 4 1
loffen Skrevet 17 timer siden #3464 Skrevet 17 timer siden Den blomstrete kjolen var kjempefin til henne. Hun som er innom Vero Moda hver dag eller bestiller noe derfra hver dag, hvordan kan hun tro at det heter Vera Moda? 1 2
tante_grusom Skrevet 17 timer siden #3465 Skrevet 17 timer siden loffen skrev (Akkurat nå): Den blomstrete kjolen var kjempefin til henne. Hun som er innom Vero Moda hver dag eller bestiller noe derfra hver dag, hvordan kan hun tro at det heter Vera Moda? Henning Olsen is Hennig Olsen is kom si kom sa 2
Måne Rampelyset Skrevet 15 timer siden #3467 Skrevet 15 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og avsporinger. Måne, admin.
zhazha65 Skrevet 14 timer siden #3468 Skrevet 14 timer siden Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud. Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB. 2 3
Pigaloppa Skrevet 14 timer siden #3469 Skrevet 14 timer siden Finnes ikke en krem i verden som kan redde den huden hennes,refill eller ei... 2 4
Saywhat Skrevet 14 timer siden #3470 Skrevet 14 timer siden (endret) zhazha65 skrev (2 timer siden): Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud. Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB. Refillen koster nå 555krpå fredrik&louisa. Ikke 400 som hun sier. Kremen i original emballasje 925kr ordinært, og ca 700 kr nå på tilbud. Ikke 600kr som hun sier. Det hadde vært bedre og helt gratis å trene med litt høy puls, ettersom aktivitet øker væskebevegelse i vevet, og fascia inneholder blant annet kollagen (kolargen) og grunnsubstans som påvirkes av bevegelse. Endret 12 timer siden av Saywhat 3
Zhara Skrevet 13 timer siden #3471 Skrevet 13 timer siden zhazha65 skrev (43 minutter siden): Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud. Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB. Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢 2 2
tante_grusom Skrevet 12 timer siden #3472 Skrevet 12 timer siden (endret) X Endret 8 timer siden av tante_grusom
Timeglass Skrevet 12 timer siden #3473 Skrevet 12 timer siden (endret) tante_grusom skrev (12 timer siden): . Endret 4 minutter siden av Timeglass
Skravleberta Skrevet 5 timer siden #3474 Skrevet 5 timer siden Timeglass skrev (6 timer siden): Er du sikker på dette? Har ikke hørt noe ang det. Ikke jeg heller, bare oppspinn, tror jeg. Ungene var vel store, så de bestemte sikkert selv hvor de ville bo. Pluss at hun flyttet kanskje til en liten leilighet, og han bodde i huset? Det vet jeg ikke altså, bare tror ikke det var noen barnefordelingssak. Det er da ikke så lenge siden, kan tenke meg at ungene var ungdommer 🤷♀️ 1
missprincess Skrevet 5 timer siden #3475 Skrevet 5 timer siden Skravleberta skrev (38 minutter siden): Ikke jeg heller, bare oppspinn, tror jeg. Ungene var vel store, så de bestemte sikkert selv hvor de ville bo. Pluss at hun flyttet kanskje til en liten leilighet, og han bodde i huset? Det vet jeg ikke altså, bare tror ikke det var noen barnefordelingssak. Det er da ikke så lenge siden, kan tenke meg at ungene var ungdommer 🤷♀️ Det stemmer. Ungene var store så derfor bodde de igjen hos faren i huset, og hun flyttet å kjøpte leilighet. Var aldri snakk om barnefordeling . De var nok godt opp i tenårene 4
zhazha65 Skrevet 1 time siden #3476 Skrevet 1 time siden Zhara skrev (12 timer siden): Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢 😅 3
zhazha65 Skrevet 1 time siden #3477 Skrevet 1 time siden Saywhat skrev (12 timer siden): Refillen koster nå 555krpå fredrik&louisa. Ikke 400 som hun sier. Kremen i original emballasje 925kr ordinært, og ca 700 kr nå på tilbud. Ikke 600kr som hun sier. Det hadde vært bedre og helt gratis å trene med litt høy puls, ettersom aktivitet øker væskebevegelse i vevet, og fascia inneholder blant annet kollagen (kolargen) og grunnsubstans som påvirkes av bevegelse. 5 el.6 hjelper ikke uansett
loveanimals Skrevet 38 minutter siden #3478 Skrevet 38 minutter siden Herreguuuud kor det blås i Danmark (nei sier du det? ) Æ har bestilt barneporsjon med mat så no skaill vi koooos oss. Nydlich. Æ e litt frostig: HENT et pledd til mæ Tom !!!! Vi snæiks 💋💋
NeverSayNever Skrevet 35 minutter siden #3479 Skrevet 35 minutter siden Zhara skrev (13 timer siden): Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢 Haha,det spørs😅😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå