Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

At hun ikke søker jobb på veto moda i Trondheim 😍

Men en uke i Danmark - hvor mye har de igjen til slekten? Åpen retur regner jeg med om det blir superhygge der 😍

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (6 timer siden):

Har hun fortsatt kontakt med søsteren og mormoren?

Hun yngste har det ja . Veldig godt forhold til søsteren, og bra er det . Og de begge har et godt forhold til faren deres

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Siden jeg ofte sier noe negativt, må jeg også si noe positivt. 

Jeg syns den blomstrete kjolen kledde henne godt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Den blomstrete kjolen var kjempefin til henne. :smilblå: 
Hun som er innom Vero Moda hver dag eller bestiller noe derfra hver dag, hvordan kan hun tro at det heter Vera Moda? :klo: :ler: 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
loffen skrev (Akkurat nå):

Den blomstrete kjolen var kjempefin til henne. :smilblå: 
Hun som er innom Vero Moda hver dag eller bestiller noe derfra hver dag, hvordan kan hun tro at det heter Vera Moda? :klo: :ler: 

Henning Olsen is

Hennig Olsen is

kom si kom sa

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og avsporinger.

Måne, admin.

Skrevet

Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud.

Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Finnes ikke en krem i verden som kan redde den huden hennes,refill eller ei...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud.

Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB.

Refillen koster nå 555krpå fredrik&louisa. Ikke 400 som hun sier. Kremen i original emballasje 925kr ordinært, og ca 700 kr nå på tilbud. Ikke 600kr som hun sier.

Det hadde vært bedre og helt gratis å trene med litt høy puls, ettersom aktivitet øker væskebevegelse i vevet, og fascia inneholder blant annet kollagen (kolargen) og grunnsubstans som påvirkes av bevegelse. 

Endret av Saywhat
  • Liker 3
Skrevet
zhazha65 skrev (43 minutter siden):

Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

X

Endret av tante_grusom
Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (12 timer siden):

.

Endret av Timeglass
Skrevet
Timeglass skrev (6 timer siden):

Er du sikker på dette? Har ikke hørt noe ang det.

Ikke jeg heller, bare oppspinn, tror jeg. Ungene var vel store, så de bestemte sikkert selv hvor de ville bo. Pluss at hun flyttet kanskje til en liten leilighet, og han bodde i huset? Det vet jeg ikke altså, bare tror ikke det var noen barnefordelingssak. Det er da ikke så lenge siden, kan tenke meg at ungene var ungdommer 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Skravleberta skrev (38 minutter siden):

Ikke jeg heller, bare oppspinn, tror jeg. Ungene var vel store, så de bestemte sikkert selv hvor de ville bo. Pluss at hun flyttet kanskje til en liten leilighet, og han bodde i huset? Det vet jeg ikke altså, bare tror ikke det var noen barnefordelingssak. Det er da ikke så lenge siden, kan tenke meg at ungene var ungdommer 🤷‍♀️

Det stemmer.  Ungene var store så derfor bodde de igjen hos faren i huset, og hun flyttet å kjøpte leilighet.  Var aldri snakk om barnefordeling . De var nok godt opp i tenårene 

• Liker 4
Skrevet
Zhara skrev (12 timer siden):

😅

• Liker 3
Skrevet
Saywhat skrev (12 timer siden):

Refillen koster nå 555krpå fredrik&louisa. Ikke 400 som hun sier. Kremen i original emballasje 925kr ordinært, og ca 700 kr nå på tilbud. Ikke 600kr som hun sier.

Det hadde vært bedre og helt gratis å trene med litt høy puls, ettersom aktivitet øker væskebevegelse i vevet, og fascia inneholder blant annet kollagen (kolargen) og grunnsubstans som påvirkes av bevegelse. 

5 el.6 hjelper ikke uansett 

Skrevet

Herreguuuud kor det blås i Danmark (nei sier du det? )

Æ har bestilt barneporsjon med mat så no skaill vi koooos oss. Nydlich. Æ e litt frostig: HENT et pledd til mæ Tom !!!!

Vi snæiks 💋💋

Skrevet
Zhara skrev (13 timer siden):

Haha,det spørs😅😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...