Gjest tante_grusom Skrevet 9. juli #3461 Skrevet 9. juli At hun ikke søker jobb på veto moda i Trondheim 😍. Men en uke i Danmark - hvor mye har de igjen til slekten? Åpen retur regner jeg med om det blir superhygge der 😍
missprincess Skrevet 9. juli #3462 Skrevet 9. juli Snuppiluppi84 skrev (6 timer siden): Har hun fortsatt kontakt med søsteren og mormoren? Hun yngste har det ja . Veldig godt forhold til søsteren, og bra er det . Og de begge har et godt forhold til faren deres 3 2
Skravleberta Skrevet 9. juli #3463 Skrevet 9. juli Siden jeg ofte sier noe negativt, må jeg også si noe positivt. Jeg syns den blomstrete kjolen kledde henne godt. 5 1
loffen Skrevet 9. juli #3464 Skrevet 9. juli Den blomstrete kjolen var kjempefin til henne. Hun som er innom Vero Moda hver dag eller bestiller noe derfra hver dag, hvordan kan hun tro at det heter Vera Moda? 2 2
Gjest tante_grusom Skrevet 9. juli #3465 Skrevet 9. juli loffen skrev (Akkurat nå): Den blomstrete kjolen var kjempefin til henne. Hun som er innom Vero Moda hver dag eller bestiller noe derfra hver dag, hvordan kan hun tro at det heter Vera Moda? Henning Olsen is Hennig Olsen is kom si kom sa
Måne Rampelyset Skrevet 9. juli #3467 Skrevet 9. juli Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og avsporinger. Måne, admin. 2
zhazha65 Skrevet 9. juli #3468 Skrevet 9. juli Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud. Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB. 3 4
Saywhat Skrevet 9. juli #3469 Skrevet 9. juli (endret) zhazha65 skrev (2 timer siden): Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud. Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB. Refillen koster nå 555krpå fredrik&louisa. Ikke 400 som hun sier. Kremen i original emballasje 925kr ordinært, og ca 700 kr nå på tilbud. Ikke 600kr som hun sier. Det hadde vært bedre og helt gratis å trene med litt høy puls, ettersom aktivitet øker væskebevegelse i vevet, og fascia inneholder blant annet kollagen (kolargen) og grunnsubstans som påvirkes av bevegelse. Endret 10. juli av Saywhat 4
Zhara Skrevet 9. juli #3470 Skrevet 9. juli zhazha65 skrev (43 minutter siden): Nå fikk vi også se hvordan man setter inn en refill av rynkekremen som kostet bare 600 på tilbud. Men kjære deg hør her.....det hjelper ikke deg i det hele tatt...spar de pengene og kjøp noen til BB. Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢 3 2
Timeglass Skrevet 10. juli #3472 Skrevet 10. juli (endret) tante_grusom skrev (12 timer siden): . Endret 10. juli av Timeglass
zhazha65 Skrevet 10. juli #3473 Skrevet 10. juli Zhara skrev (12 timer siden): Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢 😅 3
zhazha65 Skrevet 10. juli #3474 Skrevet 10. juli Saywhat skrev (12 timer siden): Refillen koster nå 555krpå fredrik&louisa. Ikke 400 som hun sier. Kremen i original emballasje 925kr ordinært, og ca 700 kr nå på tilbud. Ikke 600kr som hun sier. Det hadde vært bedre og helt gratis å trene med litt høy puls, ettersom aktivitet øker væskebevegelse i vevet, og fascia inneholder blant annet kollagen (kolargen) og grunnsubstans som påvirkes av bevegelse. 5 el.6 hjelper ikke uansett 1
loveanimals Skrevet 10. juli #3475 Skrevet 10. juli Herreguuuud kor det blås i Danmark (nei sier du det? ) Æ har bestilt barneporsjon med mat så no skaill vi koooos oss. Nydlich. Æ e litt frostig: HENT et pledd til mæ Tom !!!! Vi snæiks 💋💋 1 1
NeverSayNever Skrevet 10. juli #3476 Skrevet 10. juli Zhara skrev (13 timer siden): Tror dere virkelig det var kremen hun ville vise i kveld da ........ 🦵🤢 Haha,det spørs😅😅 2 1
Ananais Skrevet 10. juli Forfatter #3477 Skrevet 10. juli (endret) Som trønder er jeg alltid redd for at folk rundt om i Norge skal tro at alle er like harry og ufin som IH er når hun er på tur. Og så sitter jeg og nesten føler på skam på vegne av alle nordmenn når hun ferdes i Danmark, slik hun braser frem og er frekk og utidig. Hun er ipå ingen måte en spesielt god representant for landet sitt😅 Endret 10. juli av Ananais 8 2
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #3478 Skrevet 10. juli Jeg er redd alle slike som smugfilmer turister vedsiden av. Så hensynsløst. mange influensere holder på slik hele tiden
loveanimals Skrevet 10. juli #3479 Skrevet 10. juli Ananais skrev (35 minutter siden): Som trønder er jeg alltid redd for at folk rundt om i Norge skal tro at alle er like harry og ufin som IH er når hun er på tur. Og så sitter jeg og nesten føler på skam på vegne av alle nordmenn når hun ferdes i Danmark, slik hun braser frem og er frekk og utidig. Hun er ipå ingen måte en spesielt god representant for landet sitt😅 DU skal ikke føle deg harry ved å være trønder, men vi er mange som skjemmes over å være nordmenn på hennes vegne. Heldigvis er Danmark et ferieland der folk fra alle nasjoner kommer og danskene treffer nok mye rart. MEN at det neket der skiller seg negativt ut, hersker det vel ingen tvil om. Hun er så ufordragelig at folk flest vil huske henne både av utseende og oppførsel 1 9
JojoMoyes Skrevet 10. juli #3480 Skrevet 10. juli Kaffeskål! skrev (29 minutter siden): Uff hun ser ikke ut med de brillene og det flate nebbet og med det tørklet på hodet. Fatter ikke at noen orker all den sminken for å ligge på stranden i flere timer… 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå