NiceOrNothing Skrevet 11. juli #3501 Skrevet 11. juli Full kontroll skrev (På 9.7.2026 den 9.53): Han får kjørt seg - fra fysisk tung jobb, så fri/ ferie òg over til 100% ansettelse innen psykiatrien .....han "må være fanget " i nettet med klørne hennes ... 😕 Kanskje tom ser på det som en sommerjobb ? 🧐😅 3
NiceOrNothing Skrevet 11. juli #3502 Skrevet 11. juli Full kontroll skrev (15 timer siden): Er så spent på hva som er igjen av henne og Tom, når de endelig benker seg hos morJytte, fysisk og ikke minst psykisk.... 😕 Blir sikkert knall økonomisk sett: _ der e jo alt gratis, når vi e dær , sa hun i går 😮 Bare det at det blir nevnt at alt er gratis ved å besøke familien , sier noe om hvor kynisk hun er . Nå vet ikke jeg noe om deres relasjon / morens økonomi . Men det naturlige ville vært å bidra med mat etc , å ikke oppføre seg som moren driver gratis-hotell . 5 9
Full kontroll Skrevet 11. juli #3503 Skrevet 11. juli (endret) NiceOrNothing skrev (39 minutter siden): Bare det at det blir nevnt at alt er gratis ved å besøke familien , sier noe om hvor kynisk hun er . Nå vet ikke jeg noe om deres relasjon / morens økonomi . Men det naturlige ville vært å bidra med mat etc , å ikke oppføre seg som moren driver gratis-hotell . Sant, har trua på at Tom bidrar i matveien under oppholdet hos sin mor, siden de nå bor "hjemme" 6-7 tusen i Hotell utgifter t/r før de parkerer i Hune....òg er hjemme igjen 😕 Endret 11. juli av Full kontroll 4
zhazha65 Skrevet 11. juli #3504 Skrevet 11. juli missprincess skrev (2 timer siden): Slik har hun alltid vært. Tilogmed hennes barn kom i andre rekke. Hun selv derimot brukte penger kun på seg selv til klær, negler, hår og operasjon (er) . Eneste som kan sette henne på plass er T selv . At han rett og slett får nok, men dessverre ser det ut som at han har gitt opp fullstendig for fredens skyld, men selv da klarer hun å gjøre det utrivelig for alle rundt seg. Hun er ufordragelig og ufin så det holder. Håper virkelig han treffer en dame som får han vekk fra det livet han har nå hvor han blir pisket rundt fra skanse til skanse Jeg tror at T trives og har det ok med henne. Han er nok ikke en som er under tøffel ser det ut som. 1
zhazha65 Skrevet 11. juli #3505 Skrevet 11. juli Noen så pinlig fam.møte. Nå viser hun at alle er så begeistret for å bli filmet og møte med rosadotten. Hu har lest her inne hva som har blitt sagt om hu og nå må det bevises at ælle ælsker mæ...når æ kjem i rommet...noen såååå flaut 15
missprincess Skrevet 11. juli #3506 Skrevet 11. juli NiceOrNothing skrev (1 time siden): Det er et paradoks ved Heidi jeg ikke forstår . Det er den totale uvitenheten og offermentaliteten rundt at hun er ensom / lite gode venner/ lite kontakt m familie-medlemmer . Kombinert med den blokkering hvis andre er kritisk / ufin mot henne . Klarer hun ikke se at hun blir offer for det samme hun utsetter andre for ? At det ligger i menneskets natur å ta avstand til noen som er nedbrytende ? Det har hun aldri klart, for hun tar ikke inn at det er hun som har store problemer. Det er alle de andre, og tilslutt får alle nok av henne å kutter henne ut for alltid. For å si det sånn de som roter seg bort i H de er forsvunnet like fort som de kom . Klarer ikke å beskrive hvor slitsom hun er og absolutt full av problemer som selv ikke psykologer/ psykiater klarer å gjøre noe med . Sier seg selv da at ingen klarer å være rundt henne lenge før de er borte. Alle de som holder med henne de har aldri møtt eller kjent henne i irl. Men mange av oss som har det vet hvor utspekulert, kalkulerende, provoserende, og lage bråk hun er. Dessverre kommer hun aldri til å bruke forandre seg når hun ikke har klart det nå. Hun har alltid vært slik og kommer til å fortsette å kjøre sitt løp uansett hva. T har prøvd å komme seg ut flere ganger men da truer hun han, og skal ikke gå innpå med hva , men han er ikke den eneste hun har gjort dette mot . Kjenner jeg personlig egentlig ikke har gått av å følge dette mennesket så mye på insta og snap for kjenner jeg rett og slett blir psykisk syk , men samtidig sint å se hvor falsk hun er . Tilgjort hele hun for å hysterisk bevare masken sin om hvor fint alt er, men når hun vil ha oppmerksomhet og blomster er hun plutselig i kjelleren og når hun har fått det er alt såå bra. Hun vet å spille kortene sine og når 4 6
NiceOrNothing Skrevet 11. juli #3507 Skrevet 11. juli zhazha65 skrev (1 time siden): Noen så pinlig fam.møte. Nå viser hun at alle er så begeistret for å bli filmet og møte med rosadotten. Hu har lest her inne hva som har blitt sagt om hu og nå må det bevises at ælle ælsker mæ...når æ kjem i rommet...noen såååå flaut Hadde blitt SÅ forbannet hvis hun hadde valset inn hos meg å filmet / oppført seg på dette viset . Ser jo godt at de hun filmer blir ukomfortable og utilpass , mens hun durer forbi å fortsetter å vise fram et privat hjem uten å tenke engang . Vrir seg i magen av å se på . Å ikke får hun betalt eller avtaler filming på forhånd heller . Så for hvem /hvorfor gjør hun det?? .. Hun er bare et hensynsløst familiemedlem de er nødt å akseptere 🙈 9 3
zhazha65 Skrevet 11. juli #3508 Skrevet 11. juli Jeg husker at mor til T leier huset til turister. Da er det jo gratis reklame for mor J.
loveanimals Skrevet 11. juli #3509 Skrevet 11. juli (endret) zhazha65 skrev (56 minutter siden): Jeg husker at mor til T leier huset til turister. Da er det jo gratis reklame for mor J. Hvem faen ankommer "svigerfamilien" sin med den jæ...selfiestangen rett opp i trynet på folk? Mora til Tom prøvde jo å vifte den vekk,men tar den kjærringa hintet? Neida hææær kommer ææææ må dåkk vite. Jeg hadde klikket, kastet mobilen hennes og nektet å ha noe mer med henne å gjøre. Djiiiises og ju næim it......... Fy flate for ei bi... Og den gjennomtrengende falske latteren kan jo skremme fanden på flat mark Endret 11. juli av loveanimals 11 2
zhazha65 Skrevet 11. juli #3510 Skrevet 11. juli loveanimals skrev (30 minutter siden): Hvem faen ankommer "svigerfamilien" sin med den jæ...selfiestangen rett opp i trynet på folk? Mora til Tom prøvde jo å vifte den vekk,men tar den kjærringa hintet? Neida hææær kommer ææææ må dåkk vite. Jeg hadde klikket, kastet mobilen hennes og nektet å ha noe mer med henne å gjøre. Djiiiises og ju næim it......... Fy flate for ei bi... Og den gjennomtrengende falske latteren kan jo skremme fanden på flat mark Hu er som en møkka flue som surrer rund og folk prøver å vifte hu vekk...men som flue så kommer hu tilbake helt til en som .....good reise 4 7
NeverSayNever Skrevet 11. juli #3511 Skrevet 11. juli loveanimals skrev (1 time siden): Hvem faen ankommer "svigerfamilien" sin med den jæ...selfiestangen rett opp i trynet på folk? Mora til Tom prøvde jo å vifte den vekk,men tar den kjærringa hintet? Neida hææær kommer ææææ må dåkk vite. Jeg hadde klikket, kastet mobilen hennes og nektet å ha noe mer med henne å gjøre. Djiiiises og ju næim it......... Fy flate for ei bi... Og den gjennomtrengende falske latteren kan jo skremme fanden på flat mark Jeg hadde snudd ryggen til og gått ut! 8
SkravleMaya Skrevet 11. juli #3512 Skrevet 11. juli For et ufordragelig kvinnemenneske som kommer inn og filmer andre mennesker på denne måten. Har hun i det hele tatt spurt dem? Når mor til Tom veiver bort telefonen, burde hun slutte å filme😡. Ta et hint og vis respekt for andre. Har så lyst til å fortelle henne hvilket ufordragelig og frekt kvinnemenneske hun er. Jeg stilte henne et spørsmål på Instagram, om hun spør før hun filmer og legger ut….da ble jeg blokkert. 5 6
NeverSayNever Skrevet 11. juli #3513 Skrevet 11. juli Dette mennesket her har på ett døgn rukket bevise hun har zero omtanke for andre! Der hun driter i at butikken stenger om 3 minutter men hun LIKEVEL drar ut tiden m og prøve kjolen. Hvis det var IH som hadde stått/gått og jobbet en hel og varm dag,hadde nok kunder blitt jaget og butikk stengt for egentlig stengetid. Hun blåser seg opp pga at T vil kjøpe skjorter faktisk og er så høylydt mens hun filmer. Og filminga er ett helt kapittel for seg denne gangen! For makan til null hensyn til andre,nothing,nada,absolutt ingen hensyn i det hele tatt! Hun har men den motbydelige selfiestanga si filmet nær ansikter og hele personer,unger,,bl.a en person i rullestol,butikk-ansatte og hun topper hele skiten med og kjøre kamera rett opp i ansiktet mpå T’s familie med EN GANG de kom dit! Valset inn og fortsatta og begynte prate om faktisk private ting som hvor lenge broren og kjæresten hadde vært sammen osv etterfult av den skjærende latteren og klarer ikke lese rommet,at de ikke er komfortable med og bli filmet!! Og ang det og legge ut andre og ukjente personer offentlig,se det er faktisk IKKE LOV da en må ha samtykke av de som blir filmet både pga personvern men og fordi ingen orker bli trøkt utover hennes snap!😠Hadde enda Tom hatt baller nok til og stå opp for både seg sjøl og sin familie!! Og joda IH,vi vet det meste om ditt og T’s forhold! Åssen?? Jo fordi DU legger ut alt sjøl,klager og syter og overstyrer han til de grader og slenger ut stygge kommentarer osv. Og dette gjør du da OFFENTLIG?? Eier ikke skam. Hmmmm,lurer på åssen IH hadde reagert hvir T hadde tatt igjen og slengt ut de t samme??? Da hadde det blitt grining og dyyyp selvmedlidenhet og langt ned i kjelleren da. Tror noen her familien til Tom følger IH?? Eller holder det mere enn nok med henne i hus ett døgn eller to? 8 6
NeverSayNever Skrevet 11. juli #3514 Skrevet 11. juli SkravleMaya skrev (9 minutter siden): For et ufordragelig kvinnemenneske som kommer inn og filmer andre mennesker på denne måten. Har hun i det hele tatt spurt dem? Når mor til Tom veiver bort telefonen, burde hun slutte å filme😡. Ta et hint og vis respekt for andre. Har så lyst til å fortelle henne hvilket ufordragelig og frekt kvinnemenneske hun er. Jeg stilte henne et spørsmål på Instagram, om hun spør før hun filmer og legger ut….da ble jeg blokkert. Herregud,blokkert pga det?? Jeg tenker at de som blir blokkert,råker ett punkt eller 100,gitt 4
Blue Sky Skrevet 11. juli #3515 Skrevet 11. juli (endret) NeverSayNever skrev (4 minutter siden): Herregud,blokkert pga det?? Jeg tenker at de som blir blokkert,råker ett punkt eller 100,gitt Har blitt blokkert flere ganger jeg 😂 Endret 11. juli av Blue Sky 1
Zhara Skrevet 11. juli #3516 Skrevet 11. juli Så andpusten bare av å gå litt med selfistangen og snakke, har blitt bekymret har det vært meg. Ivertfall hvis jeg har trent så ofte som hun gjør!!🤔 5
Zhara Skrevet 11. juli #3517 Skrevet 11. juli Blue Sky skrev (9 timer siden): Nå har hun virkelig vært og leste seg opp her inne. Greide til og med å si at de hadde SJEKKET ut av hotellet, ikke booket ut. Men så var det dette med de skjortene og Toms vilje da. Tenk at noen av følgerne tror at det vi ser i en liten snap sier noe om forholdet deres. Vel, Heidi, det er nok ikke bare EN snap vi har sett med den heksingen din. Det er så elendig tone fra deg til ham at det er fælt å se og høre på til tider. Og det helper ikke å føye til en kunstig latter og et «elskling» etterpå. 🎯🎯🎯 1 1
missprincess Skrevet 11. juli #3518 Skrevet 11. juli loveanimals skrev (3 timer siden): Hvem faen ankommer "svigerfamilien" sin med den jæ...selfiestangen rett opp i trynet på folk? Mora til Tom prøvde jo å vifte den vekk,men tar den kjærringa hintet? Neida hææær kommer ææææ må dåkk vite. Jeg hadde klikket, kastet mobilen hennes og nektet å ha noe mer med henne å gjøre. Djiiiises og ju næim it......... Fy flate for ei bi... Og den gjennomtrengende falske latteren kan jo skremme fanden på flat mark Hun eier ikke folkeskikk derimot må og ånder hun sykelig for oppmerksomhet. Selv Stevie Wonder ville sett hvor utilpass både moren, broren og kjæresten føler seg foruten om H. Sier jo alt om hvor uspiselig og frekk hun er. Hadde klikket fullstendig om dette hadde skjedd i mitt hjem. Tenker at de må tro sitt og T sitter der som en hund uten å si noen ting. Han må vel synes dette er direkte flaut 8 4
missprincess Skrevet 11. juli #3519 Skrevet 11. juli NeverSayNever skrev (2 timer siden): Jeg hadde snudd ryggen til og gått ut! Jeg hadde bedt henne om å fjerne den bort fra meg fortere enn f*n 3 1
friskbris Skrevet 11. juli #3520 Skrevet 11. juli Rart han ikke sier fra før de går inn døra der? 4 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå