Saywhat Skrevet søndag kl. 13:38 #3601 Skrevet søndag kl. 13:38 zhazha65 skrev (5 timer siden): Jeg tror at han på en måte utnytter hu. Han har billig sted å bo og få mat og noen attåt. Tror ikke at det er så mange kvinner som orker særbo forhold. Han er muligens litt usikker ang.utseende siden han er blank i issen? Her er det veldig klart hvem som utnytter hvem. Han tar ut nesten 1mil i lønn fra AS’t (offentlig info, moderator) hun har minstetrygd og shopper kremer til 900kr som vane, + den dyreste sminken. Løshår, Restylane og botox i bøtter. Lån på 1 mill som H har informert om hun har på snap. Noen som kan regne her? 3 ferier på en sommer. +x antall hotellferier. I fjor jul ble det ikke sydentur, da var T pengelens. 5
loveanimals Skrevet søndag kl. 13:52 #3602 Skrevet søndag kl. 13:52 zhazha65 skrev (5 timer siden): Jeg tror at han på en måte utnytter hu. Han har billig sted å bo og få mat og noen attåt. Tror ikke at det er så mange kvinner som orker særbo forhold. Han er muligens litt usikker ang.utseende siden han er blank i issen? HAN utnytter HENNE? Dagens beste 🤣 Han må nok betale for seg på alle måter siden han er i den usedvanlig privilegerte posisjonen at han "får lov" til å være sammen med henne 4
zhazha65 Skrevet søndag kl. 14:00 #3603 Skrevet søndag kl. 14:00 loveanimals skrev (6 minutter siden): HAN utnytter HENNE? Dagens beste 🤣 Han må nok betale for seg på alle måter siden han er i den usedvanlig privilegerte posisjonen at han "får lov" til å være sammen med henne Det gjør han men han slipper å ta lån til bolig og kan bakke sakene sine når som helst. 2 1
lllll Skrevet søndag kl. 14:02 #3604 Skrevet søndag kl. 14:02 zhazha65 skrev (58 minutter siden): Tull prat...det er helt normalt å ikke være som erteris når det gjelder fam. Mor har sikkert sine egne gjøre mål zhazha65 skrev (1 time siden): Det tror jeg ikke. Det må da være grenser hvor mye man er sammen med fam. Det er ikke sikkert på at de andre har tid Være grenser for, han er jo aldri der nede uten henne mer?? Og la meg ikke engang begynne på det spetakkelet hun stelte i stand når faren hans døde. INGENTING skal komme foran heidi og hennes sydenturer 8 3
Pigaloppa Skrevet søndag kl. 14:10 #3605 Skrevet søndag kl. 14:10 zhazha65 skrev (1 time siden): P.s jeg treffer heller ikke min mor hvert år. Når jeg er på besøk leier jeg meg eget leilighet for å ikke å være der heletiden. Gamle mennesker har sin egen rytme og det gå greit å avtale dagens gjøremål etter hvordan det passer ex.til mor.uten at det er noen rart med det. Høres ikke ut som dere har et nært forhold etter mitt syn. Veldig rart 8 1
zhazha65 Skrevet søndag kl. 14:13 #3606 Skrevet søndag kl. 14:13 Pigaloppa skrev (3 minutter siden): Høres ikke ut som dere har et nært forhold etter mitt syn. Veldig rart Det har vi. Hva du syns er ikke viktig 2
Lunabelle Skrevet søndag kl. 14:17 #3607 Skrevet søndag kl. 14:17 Saywhat skrev (36 minutter siden): Her er det veldig klart hvem som utnytter hvem. Han tar ut nesten 1mil i lønn fra AS’t (offentlig info, moderator) hun har minstetrygd og shopper kremer til 900kr som vane, + den dyreste sminken. Løshår, Restylane og botox i bøtter. Lån på 1 mill som H har informert om hun har på snap. Noen som kan regne her? 3 ferier på en sommer. +x antall hotellferier. I fjor jul ble det ikke sydentur, da var T pengelens. Det stemmer vel ikke helt. I 2024 hadde han utbetalt 608000,- og i 2025 var det 672000,- så det er et godt stykke unna én mill. 1
Saywhat Skrevet søndag kl. 14:37 #3608 Skrevet søndag kl. 14:37 Lunabelle skrev (20 minutter siden): Det stemmer vel ikke helt. I 2024 hadde han utbetalt 608000,- og i 2025 var det 672000,- så det er et godt stykke unna én mill. Du må huske å legge til det det koster å ta ut lønnen å da. 1
Lunabelle Skrevet søndag kl. 14:55 #3609 Skrevet søndag kl. 14:55 Saywhat skrev (16 minutter siden): Du må huske å legge til det det koster å ta ut lønnen å da. Men det er ikke penger han har disponibelt. Og det firmaet er ingen gullgruve, så det er ikke rom for å ta ut noe utbytte. 1
Saywhat Skrevet søndag kl. 14:58 #3610 Skrevet søndag kl. 14:58 Lunabelle skrev (1 minutt siden): Men det er ikke penger han har disponibelt. Og det firmaet er ingen gullgruve, så det er ikke rom for å ta ut noe utbytte. Han har et AS. Han tar ut lønn, på den lønnen må han betale, aka firmaet; 875000 kr. Han lønnsmaxer firmaet sitt for å holde sirkusheidi going 2
Pigaloppa Skrevet søndag kl. 15:11 #3611 Skrevet søndag kl. 15:11 zhazha65 skrev (56 minutter siden): Det har vi. Hva du syns er ikke viktig Ok. Selv vil jeg være mest mulig sammen med min gamle mor mens hun enda er her. 8 1
Elvirra Skrevet søndag kl. 15:32 #3612 Skrevet søndag kl. 15:32 lllll skrev (1 time siden): Være grenser for, han er jo aldri der nede uten henne mer?? Og la meg ikke engang begynne på det spetakkelet hun stelte i stand når faren hans døde. INGENTING skal komme foran heidi og hennes sydenturer Hva?! Fikk han ikke ta avskjed med faren sin pga en sydentur?! 1
Full kontroll Skrevet søndag kl. 15:34 #3613 Skrevet søndag kl. 15:34 (endret) Pigaloppa skrev (34 minutter siden): Ok. Selv vil jeg være mest mulig sammen med min gamle mor mens hun enda er her. Tror nok også at Jytte etter beste evne evner å omrokere på sine faste rutiner for at oppholdet og samvær med sønnen skal være mest og best mulig de få dagene han ila året og ferier får tilbrakt der, de andre 97% er det Heidimor som får hans hele og fulle oppmerksomhet---- dèn minnebanken der rommer myyyyye 😛 Heidi mener nok at det er mer enn nok at han får sette sine føtter på "moder jord & land" ( 😛 ) , tilbringe til med bror, eller kanskje en gammel tante/onkel.....nei, slik kos skal vi ikke ha noe av... . 😛 Som det nevnes , ved besøk på Brekstad er det noe helt annet (men likevel alt på hennes premisser )..... Brekstad = "må" utholde og tåle henne .. Hune = velger vekk "energisluk"...... Endret søndag kl. 15:45 av Full kontroll 6
zhazha65 Skrevet søndag kl. 15:38 #3614 Skrevet søndag kl. 15:38 Pigaloppa skrev (26 minutter siden): Ok. Selv vil jeg være mest mulig sammen med min gamle mor mens hun enda er her. Det er fint men det har ikke alle muligheter til. Sånn er det bare
Anita321 Skrevet søndag kl. 17:40 #3615 Skrevet søndag kl. 17:40 loveanimals skrev (20 timer siden): Fordi det er dem det er noe galt med, IKKE henne selv, så hun har så klart ingenting å skjemmes over Men er ikke dette en ny dame som broren har? Ikke hun som "rømte"😂
Saywhat Skrevet søndag kl. 20:16 #3616 Skrevet søndag kl. 20:16 Merkelig hvordan «lille blomst» alltid slutter å snappe når de ankommer moren hans. Da er ikke «lille blomst» fornøyd. Slår ikke feil en eneste gang. 13
Blue Sky Skrevet søndag kl. 21:50 #3617 Skrevet søndag kl. 21:50 Saywhat skrev (1 time siden): Merkelig hvordan «lille blomst» alltid slutter å snappe når de ankommer moren hans. Da er ikke «lille blomst» fornøyd. Slår ikke feil en eneste gang. Det ble vel stille etter joggeturen, med unntak av et glimt av opplæring i bruk av ipad. 3
zhazha65 Skrevet søndag kl. 22:00 #3618 Skrevet søndag kl. 22:00 Blue Sky skrev (9 minutter siden): Det ble vel stille etter joggeturen, med unntak av et glimt av opplæring i bruk av ipad. Har nok fått filmstopp. 4
Gjest tante_grusom Skrevet søndag kl. 22:20 #3619 Skrevet søndag kl. 22:20 Moren hans virker utrolig hyggelig 😊. Flott dame.
zhazha65 Skrevet mandag kl. 09:37 #3620 Skrevet mandag kl. 09:37 Blue Sky skrev (11 timer siden): Det ble vel stille etter joggeturen, med unntak av et glimt av opplæring i bruk av ipad. Har nok fått filmstopp. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå