Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
loveanimals skrev (11 minutter siden):

Hun han var sammen med etter bruddet orket ikke mer av Heidis terrorisering og trakassering døgnet rundt. Må ikke tro at T var smart nok til å blokkere henne. Nei han lot henne ture frem med jæ...skapen sin og hvilken annen dame orker det i lengden? Det finnes ikke synd i T i det hele tatt som lar H bestemme alt.  Han kommer garantert til å dra på denne kjærring resten av livet.  Han mangler 

Skjønner henne godt og tviler ikke på at H holdt et helvete. Uansett burde han aldri gått tilbake til H. Big mistanke som han nå svir for, og gjort det siden han var så feig å tok henne tilbake.  Men uansett tror jeg ikke han vil klare å holde ut med H i lengden 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Dronningen av null selvinnsikt sluker sånne meldinger rått…. Hun har vel speil…

Det har sikkert sprukket av ymse årsaker 

• Liker 3
Skrevet
missprincess skrev (5 minutter siden):

Skjønner henne godt og tviler ikke på at H holdt et helvete. Uansett burde han aldri gått tilbake til H. Big mistanke som han nå svir for, og gjort det siden han var så feig å tok henne tilbake.  Men uansett tror jeg ikke han vil klare å holde ut med H i lengden 

Ikke godt å si. Om han kommer seg unna så bør han iallefall blokkere henne overalt og aldri finne på å ta henne tilbake samme hvor mye bråk hun lager både på SOME og andre steder. 

• Liker 5
Skrevet

Hjelp!! For et tomt og kjedelig liv..🫩

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Du mener de samme byene og butikkene de har vært på hver tur i Danmark...boring. H gjør dette kun for at T skal ha minst mulig tid med sin familie.  Hvor lenge siden er det han har hatt kontakt med sønnen sin som bor i Norge? Sist skremte vel H vettet av sønnen sin samboer med sin mangel på normal folkeskikk 

Hadde ikke fulgt med på danmarksturen om jeg synes det var kjedelig. Derimot følger jeg ikke så nøye med når de ikke er på tur, da er det bare Trondheim, og det er boring det... Deres familierelasjoner har jeg ingen oversikt over.. Ikke min sak.

Skrevet

Hvorfor filmer hun i klesbutikker??? Hva får henne til å tro at det er interessant for andre mennesker? Det er nesten det eneste hun legger ut. Og hun durer frem som hun vil, filmer og bryr seg ikke om andre rundt seg i det hele tatt. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
SkravleMaya skrev (24 minutter siden):

Hvorfor filmer hun i klesbutikker??? Hva får henne til å tro at det er interessant for andre mennesker? Det er nesten det eneste hun legger ut. Og hun durer frem som hun vil, filmer og bryr seg ikke om andre rundt seg i det hele tatt. 

Hun fikk jo tilbakemeldinger på danskeferien i fjor at dette ikke fenger! Hun kunne også selv se det på klikk og seertall! Så det var ingen vits å bruke tid på så hun da?! Men hun har gjort akkurat det samme som før på denne ferien. Totalt uinteressante snapper med hotelmat og tææææksfriii både her og både der. Og alle disse shoppingturene i helt vanlige klesbutikker og sminkebutikker. Det virker som at noen synes synd på henne så derfor backer de og skriver hyggelige meldinger så hun tror at denne snappingen er noe å se på 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har T mange søstre og bror?? Hun på bildet lignet veldig på moren hans..koselig bilde av disse 2

• Nyttig 3
Skrevet

Ser fra hennes og Toms snap at andre folk ser ut til å kose seg og snakke med hverandre på torget og å stranden, bortsett fra disse to som går rundt og filmer totalt uinteressante ting.. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Kvæser skrev (1 time siden):

Hadde ikke fulgt med på danmarksturen om jeg synes det var kjedelig. Derimot følger jeg ikke så nøye med når de ikke er på tur, da er det bare Trondheim, og det er boring det... Deres familierelasjoner har jeg ingen oversikt over.. Ikke min sak.

Synes du virkelig at det hun poster fra Danmark er interessant? Virkelig?

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
SkravleMaya skrev (2 timer siden):

Jeg skulle til å skrive akkurat det samme!!  Hva får henne til å tro at dette er interessant?  Det må da finnes mer spennende ting som skjer der?

• Liker 4
Skrevet
baremeg skrev (6 minutter siden):

Jeg skulle til å skrive akkurat det samme!!  Hva får henne til å tro at dette er interessant?  Det må da finnes mer spennende ting som skjer der?

Hun viser jo det samme år etter år. Tydelig at de ikke finner på noe nytt men går i samme sporet fra morgen til kveld.

• Liker 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (17 minutter siden):

Hun viser jo det samme år etter år. Tydelig at de ikke finner på noe nytt men går i samme sporet fra morgen til kveld.

Det er jo ikke noe galt i det, men det blir problematisk når man er avhengig av å poste på some til tross for at man ikke har noe nytt å komme med. Det må egentlig være fælt å ha den avhengigheten. Det kommer jo en dag hvor man må innse at nok er nok, men med 60000 følgere er det nok en stund til det skjer for Heidis del.

• Liker 2
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Det er jo ikke noe galt i det, men det blir problematisk når man er avhengig av å poste på some til tross for at man ikke har noe nytt å komme med. Det må egentlig være fælt å ha den avhengigheten. Det kommer jo en dag hvor man må innse at nok er nok, men med 60000 følgere er det nok en stund til det skjer for Heidis del.

Har sagt det før men må gjenta meg selv!😉Jeg tror maaange er hatwatchere eller som meg(følger ikke) men mååååå se om toget krasjer😬

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
zhazha65 skrev (8 timer siden):

Du scanner varene selv.

Jeg lurte ikke på hva en selvscanning-kasse er 😅

Skrevet
JojoMoyes skrev (35 minutter siden):

Har sagt det før men må gjenta meg selv!😉Jeg tror maaange er hatwatchere eller som meg(følger ikke) men mååååå se om toget krasjer😬

Og hvis det stemmer er jo det også ganske trist 😞

• Liker 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (3 timer siden):

Synes du virkelig at det hun poster fra Danmark er interessant? Virkelig?

Som sagt, jeg liker bedre feriesnappene enn det som postes fra Trondheim. 

• Liker 1
Skrevet
Skravleberta skrev (54 minutter siden):

Jeg lurte ikke på hva en selvscanning-kasse er 😅

🤭

Skrevet

Hvor gammel er Tom egentlig? Har ikke fulgt så mye med det siste året, men så på et bilde som var lagt ut her i dag av Heidi og Tom sammen- og synes han har forandret seg litt?🤔

• Liker 2
Skrevet
Kvæser skrev (10 minutter siden):

Som sagt, jeg liker bedre feriesnappene enn det som postes fra Trondheim. 

Hyggelig for deg. Om noe spesielt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...