Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnneSusanne skrev (1 time siden):

Nå er Heidi ankommet de folkan de skulle besøke. Film film film film film....istedet for å være til stede i øyeblikket. Kjenner at jeg syns det er flaut!!!

Jeg hadde aldri godtatt slik filming av mitt private hjem, det er respektløst og usmakelig å ta seg sånn til rette. Uansett om hun spør om lov eller ikke, gjør man ikke sånn hos noen. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnneSusanne skrev (1 time siden):

Nå er Heidi ankommet de folkan de skulle besøke. Film film film film film....istedet for å være til stede i øyeblikket. Kjenner at jeg syns det er flaut!!!

Pinlig opplegg !!!! Og takk for i kveld ? Kl 20-21??? Så hun også hadde det så kååååslig hos fam til Tom på middag i minst ca 4-5 timer ?? Korte besøk i min bok da men….

• Liker 9
Skrevet
panzerpølsa skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde aldri godtatt slik filming av mitt private hjem, det er respektløst og usmakelig å ta seg sånn til rette. Uansett om hun spør om lov eller ikke, gjør man ikke sånn hos noen. 

Syns det ble sagt at hun ikke trengte å filme mer jeg, men hun bare dura på😳. Blir så provosert av dette kvinnemenneske, og at ikke Tom sier noe til henne….

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
SkravleMaya skrev (4 minutter siden):

Syns det ble sagt at hun ikke trengte å filme mer jeg, men hun bare dura på😳. Blir så provosert av dette kvinnemenneske, og at ikke Tom sier noe til henne….

Heidi gjør, som Heidi vil....

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (9 minutter siden):

Helt utrolig! Pinlig hele greia!

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Zhara skrev (29 minutter siden):

Hu e voksen og gjør ka hu vil

• Liker 3
Skrevet

Å joda hun bare durer på med mer filming selv om vertene ber henne slutte. Og hva er vitsen med å stille de spm når du ikke lar de fullføre setninger engang før du avbryter de? Kan tenke meg det  paret er helt pumpet etter det besøket der 😅

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
lllll skrev (21 minutter siden):

Å joda hun bare durer på med mer filming selv om vertene ber henne slutte. Og hva er vitsen med å stille de spm når du ikke lar de fullføre setninger engang før du avbryter de? Kan tenke meg det  paret er helt pumpet etter det besøket der 😅

Altså, hun er i noen annens hjem, eiendom, stiller sp-mål, null interessert i svarene fra verten selv , for  her skal det kun filmes "  glitter & glam ".......0 respekt!

Så respektløst at jeg er på nippen til å sende henne en gooood dose voksenkjeft.... 😮 

Kanskje henter hun hjem inspo til egen leilighet, som forøvrig ser ut som et dårlig oppgradert venterom , kan hende 1990 ringer og vil ha noe tilbake.......  😛  (ell)

Endret av Full kontroll
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Full kontroll skrev (5 minutter siden):

Altså, hun er i noen annens hjem, eiendom, stiller sp-mål, null interessert i svarene fra verten selv , for  her skal det kun filmes "  glitter & glam ".......0 respekt!

Så respektløst at jeg er på nippen til å sende henne en gooood dose voksenkjeft.... 😮 

Det samme har jeg lyst til å gjøre. Det er både respektløst og så frekt, helt utrolig at hun holder på sånn. Jeg blir helt satt ut av at hun tror hun kan gjøre som hun vil. Men hvorfor sier ikke tom noe, det forundrer meg. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
SkravleMaya skrev (7 minutter siden):

Det samme har jeg lyst til å gjøre. Det er både respektløst og så frekt, helt utrolig at hun holder på sånn. Jeg blir helt satt ut av at hun tror hun kan gjøre som hun vil. Men hvorfor sier ikke tom noe, det forundrer meg. 

Tror alt og alle  som ikke lengre er rundt henne er resultat av ALT som er forsøkt, til ingen nytte, spittet relasjoner....Ingen på utsiden som vil inn, "alle" kom seg raskt ut , i tide....

Hva som "hindrer" Tom er for meg (oss) det store mysterium....vil vi noen gan få svar?

Endret av Full kontroll
  • Liker 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Pinlig opplegg !!!! Og takk for i kveld ? Kl 20-21??? Så hun også hadde det så kååååslig hos fam til Tom på middag i minst ca 4-5 timer ?? Korte besøk i min bok da men….

Bare 1t.besøk hos vennepar??

• Liker 9
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

Tror det ble siste gang. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (49 minutter siden):

Kanskje henter hun hjem inspo til egen leilighet, som forøvrig ser ut som et dårlig oppgradert venterom , kan hende 1990 ringer og vil ha noe tilbake.......  😛  (ell)

Så sant...

• Liker 4
Skrevet

Ang.dette besøket...Hadde ikke hu noen som helst med seg??

Det er greit at eieren av huset er barbeint men at gjester gjør det samme er fy fy..

• Liker 3
Skrevet
Linazer skrev (3 timer siden):

Ja, det var direkte ubehagelig pinlig på vertskapets vegne. Hun valser inn på samme måte som om det var Vero Moda eller et hotellrom i Syden. 

Så utrolig respektløst at jeg får ikke sagt det. 

Virkelig respektløst gjort!! Gi pokker med den filmingen🙄🙄🙄🙄

• Liker 7
Skrevet
missprincess skrev (På 14.7.2026 den 13.26):

Tenk at hun kjøpte tusjer til bb til 20 kr pakken 🙄

Det reagerte jeg på og , rett og slett trist å se på prioriteringene hennes . 

• Liker 6
Skrevet
Imid skrev (6 timer siden):

Her fra Danmark. Filteret sitt det 👍🏼😂

Tåpelig 🫢

• Liker 2
Skrevet

Hmmm,lurer på om de blir bedt flere ganger til det»venneparet»,gitt📹🎥For makan til frekk oppførsel der hun duret rundt og filmet alt mens hun skrek over seg av begeistring og masse misunnelse! Mens vertskapet,spes hun da hun sto på kjøkkenet og så veldig beklemt eller irritert ut mens IH bare rettet mobilen mot henne uten og nesten si hei lissom….Og dette gjør IH i ett hus hun aldri har vært i før!! Tror hun vertskapet ser på henne som «viktig influencer»?? Nei du IH,det er det bare du sjøl som tror du er! Hadde jeg vært T,hadde jeg gått under bordet av skam og flauhet!

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Uffff. Der er det kleineste jeg vet når hun filmer andre uten samtykke og de ser ubekvemme ut. Så ut i fra det dere skriver her inne orker jeg ikke se på snappene fra gårsdagen. Men det må jo mangle fullstendig sosiale antenner når hun tenker at det er ok for folk hun ikke kjenner godt å bli lagt ut til potensielt over 50.000 mennesker og få vist frem hele sitt private hjem. Hun klarer jo ikke å lese et rom… det er nok et stort behov for henne å vise fram at de har sosial omgang med andre, fordi det skjer en gang i skuddåret.

Men håper vertskapet tar kontakt i ettertid og forteller at det er ugreit å legge ut disse videoene, men at det var vanskelig å si ifra i øyeblikket fordi man er usikker på om det blir streamet «live» og ikke vil ødelegge hele middagen. Men tviler på at hun hadde med noe til vertskapet, for hun har jo i følge seg selv så dårlig råd…

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå gjentas det hvor fantastisk kveld det var..ikke sant Tom

Hu kunne invitere til takk for sist middag til Trondheim og servert innbakt pizza med noen attåt.

Hu har sikkert invitert seg selv på besøk siden hu er her inne og leser blant annet ..har ikke disse 2 noen venner??

Håper at det gå bra med vertskapet etter 'tsunamien fra Trøndelag...

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...