Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (24 minutter siden):

Hun aksepterer ikke at følgerne har en oppfatning om at Tom et tålmodig ut i fra hva vi ser på snap. Hun bare rett og slett aksepterer det ikke og vil ikke ha noen uttalelse om det. Du snakker! Fatter hun ikke at folk danner seg meninger som hun ikke kan kontrollere? Å framstå i offentligheten slik hun og han gjør får store konsekvenser for hvordan de oppfattes begge to, og det burde de snart begynne å tenke litt over og ta på alvor. De raver rundt som løse kanoner på dekk. Spesielt hun, men han også. Han har null kontroll på hvordan han framstilles og utleveres. Jeg fatter ikke at han holder det ut! Det er jo direkte skummelt og til dels temmelig negativt. At hun velger å skjemme ut seg selv er nå en ting, men hun nøyer seg ikke med det, hun utleverer andre også. Huff, det er så tragisk. 

Hvordan T er i livet forøvrig har jeg ingen formening om. Han er nok som folk flest. Men når det gjelder henne, hennes oppførsel, væremåte og hvordan hun er mot han, den tålmodigheten han viser der fortjener han Kongens fortjenestemedalje for 😅

• Liker 5
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Og der fikk Heidi atter en gang snakket ned Tom. Jo han er veldig tålmodig som holder ut med det kvinnemennesket. Selv om vi ikke ser alt, ser vi nok til å skjønne at for å holde ut alt gnålet,krangling og den hysterisk maniske og oppførselen hennes må man være veldig tålmodig (og litt dum etter min mening). Har litt erfaring med vold i forhold,og hun driver med psykisk vold etter min mening. Dessverre er det vanskelig å bryte ut av slike forhold,men får håpe Tom etterhvert greier det. Fysj for ei trollkjærring hun er!

Ja, tenk å ta seg tid til å dementere at han er tolmodig?? . Hva er han da hvis han ikke er tolmodig ? 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Hun aksepterer ikke at følgerne har en oppfatning om at Tom et tålmodig ut i fra hva vi ser på snap. Hun bare rett og slett aksepterer det ikke og vil ikke ha noen uttalelse om det. Du snakker! Fatter hun ikke at folk danner seg meninger som hun ikke kan kontrollere? Å framstå i offentligheten slik hun og han gjør får store konsekvenser for hvordan de oppfattes begge to, og det burde de snart begynne å tenke litt over og ta på alvor. De raver rundt som løse kanoner på dekk. Spesielt hun, men han også. Han har null kontroll på hvordan han framstilles og utleveres. Jeg fatter ikke at han holder det ut! Det er jo direkte skummelt og til dels temmelig negativt. At hun velger å skjemme ut seg selv er nå en ting, men hun nøyer seg ikke med det, hun utleverer andre også. Huff, det er så tragisk. 

Hun aksepterer ikke at vi har en annen mening enn henne om noe! Da er det en tirade på snap og blokkering.  Dama kjøper seg så mye klær at hun burde kjøpe seg en bikini med en annen fasong. Ikke lekkert med en stor ujevnhet/innhuling i kløfta.... 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Dållsse Garbana.....🙈😆 Fredrik og Lucia 😆🙈

Endret av Granneman82
Tillegg
  • Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet

OML...nå gå det surr igjen med merke på make up....fredrik og lucia  dolce carbana og to drops..

Takk for tipset🤣

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Granneman82 skrev (2 timer siden):

Dållsse Garbana.....🙈😆 Fredrik og Lucia 😆🙈

😂😂

• Liker 3
Skrevet

Hva jeg har gått glipp av på SnapChat de siste 2 ukene... 🍿

Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (9 minutter siden):

Hva jeg har gått glipp av på SnapChat de siste 2 ukene... 🍿

:D jeg må nok avfinne meg med  snapp-pauser ila 3 uker ferie , f.o.m i morgen :P :P ( får lest litt her da :) ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet

Hun er så komisk. Sier at hun har sagt rett ut til moren at parfymen hennes er helt forferdelig. Du kan jo tenkte deg hvis noen skulle skrive til henne på Snap at hennes Dolch og Grabana lukter vondt 😅 vedkommende hadde sporenstreks blitt blokkert og hun hadde hatt en tirade om at ingen skal fortelle henne hva som lukter godt og ikke!!

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Hønemoor skrev (2 timer siden):

Hun er så komisk. Sier at hun har sagt rett ut til moren at parfymen hennes er helt forferdelig. Du kan jo tenkte deg hvis noen skulle skrive til henne på Snap at hennes Dolch og Grabana lukter vondt 😅 vedkommende hadde sporenstreks blitt blokkert og hun hadde hatt en tirade om at ingen skal fortelle henne hva som lukter godt og ikke!!

Hun sier i samme snap at det lukter Shååååå godt i parfyme avdelingen på senter eller tææææææxfriii men selv bruker hun lite parfyme for hun klarer ikke så mye eller sterk lukt ?? Jeg blir fysisk dårlig i parfymeavdelingen på taxfree og på Fredrik og LUCIA . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenkte på IH da jeg fikk en snap av min tenåringsdatter i dag. Hun filmet fra gangen på et hotell hun er på, så filmer hun plutselig gulvet og sier Å gud, jeg kan ikke filme barn. 

Heldigvis er hun bedre oppdradd enn IH.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt, spekulasjoner og bilder uten kildehenvisning. 

Måne, admin. 

• Hjerte 1
Skrevet

Nedturen kom tidlig denne gangen, hun rakk jo omtrent ikke å låse seg inn i leiligheten før det braket løs.. Enn å være så ubevisst/ukjent med sin egen psyke at det aldri forebygges eller jobbes med for å få det bedre.

og i dag, den fine sommerdagen som vi ikke har så mange av i Trøndelag i år - da skal hun stå inne på et senter for å «trene»?! Det er jo nettopp da hun burde tatt sine egne råd om å komme seg ut på tur. 
det er utrolig hva sol, tur og fin natur gjør for en skjør psyke. Synd hun ikke skjønner det selv og durer på med samme strategi som alltid.  Men, det hjelper sikkert med litt stappet pitabrød eller lompepizza etter trening da🙄

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er det mandag morning blue og livet er angst full igjen. Ut og hopp sjørøver...

• Liker 9
Skrevet (endret)
Ananais skrev (2 timer siden):

Nedturen kom tidlig denne gangen, hun rakk jo omtrent ikke å låse seg inn i leiligheten før det braket løs.. Enn å være så ubevisst/ukjent med sin egen psyke at det aldri forebygges eller jobbes med for å få det bedre.

og i dag, den fine sommerdagen som vi ikke har så mange av i Trøndelag i år - da skal hun stå inne på et senter for å «trene»?! Det er jo nettopp da hun burde tatt sine egne råd om å komme seg ut på tur. 
det er utrolig hva sol, tur og fin natur gjør for en skjør psyke. Synd hun ikke skjønner det selv og durer på med samme strategi som alltid.  Men, det hjelper sikkert med litt stappet pitabrød eller lompepizza etter trening da🙄

Dette!!!

Jeg er så enig!

-For å få et annet resultat må man være bevisst med å ta andre valg.

Ut å gå i skog og mark, gjerne uten sminke og før frokost. Forbered frokost eller planlegg, egg og avokado og celtic salt, kaffe og vann. Kutte ut sukker og hvetemel og ultraprossesert mat. Starte dagen med å gi kroppen god og ren "brensel". 

Jeg er sikker på at psyken til Heidi hadde blitt mye bedre. Synd at hun ikke ser det selv. Hun kunne testet ut den "livsstilen" i feks 90 dager. For å se om det blir bedring. 

Men det er muligens tungt for Heidi å gi opp sigarettene og isipisikald-øl og halvfabrikater innen mat!

Vi har alle ansvar for vår egen helse og lykke. Vi har ansvaret selv, for å gjøre dagene våre så gode som vi kan.

Endret av AnneSusanne
Feilstaving
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Ananais skrev (3 timer siden):

Ja, nedturen kom fort.  Hvis ikke Tom hadde betalt overnatting på hotell, bensin, mat og  "you name it", så hadde hun sittet på snap å syntes synd på seg selv... Da måtte hun prioritert mellom tusenvis av klær,  makeup- og hudprodukter. Den dagen vil nok komme før han blir pensjonist. Allerede nå etter ferien så gleder han seg til alenetid. Det er en grunn til det... Dagens middag coop fylte pasta som tar 4 min å koke med pesto😂. Værre enn en 16 års gammel gutt på hybel😂. Viktig å ta selfie med en smak. Skikkelig gourmet, men æ orke itj... Orke itj rydde, vaske klær, lage mat, vaske vindu.  Nei, nei, nei!!! Æ orke kun å shoppe🤣 

Endret av Anita321
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (På 18.7.2026 den 19.22):

Hun påpeker og veldig ofte at vi ikke vet hvordan T er og oppfører seg i virkeligheten da vi visstnok kun ser en liten brøkdel av deres samliv osv-iflg henne!! Men sånn er jo ikke virkeligheten i det hele tatt,for det er henne selv som legger ut alt om hvor hååååpløs T er på alle måter samt snapper mye med han tilstede. Så og påstå andre ikke vet,se det er en underdrivelse av dimensjoner! Så igjen IH,null selvinnsikt på deg.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (På 18.7.2026 den 10.26):

Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! 

Åhhhh,det vertskapet måtte se på besøket fra IH som en gave der hun vet best om alt og kan fortelle dem det og det og  med to doble streker under hvert svar. Tenk at ei på 60 år utleverer og skryter av dette??Samt bare durer på og filmer? Akkurat slik hun gjorde da hun besøkte ei for en stund siden,raste rundt og filmet mens hun»låv låv låv it så gæli»og var SÅ misunnelig da på innredning og utsikt. Og det verste den gangen var at hun bare åpnet dører og duret inn på rommet til sønnen i huset mens hun filmet??! Ingen med normal folkeskikk og vett gjør sånn!! Skulle virkelig ønske jeg kunne vært flue på veggen under disse besøkene da og nå og spes etter IH og T har forlatt»åstedet» og hva vertskapet snakket om da😅Ikke rart folk trekker seg unna,vettu. Vært null prat om»bæste veinninna mi»på lenge også. Du skjønner det,IH,folk oppfører seg ikke sånn.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (På 18.7.2026 den 11.14):

Umodent fra en så godt voksen dame å sitte å skryte over at hun har pratet om uvanlige temaer, og det ble satt pris på. Det tenker jeg at hun ikke vet noe om , da de færreste tør å sette foten ned å stoppe eller korrigere henne . 

Jeg finner det litt merkelig at folk ikke setter foten ned og sier at nok er nok,jeg? 

• Liker 6
Skrevet
NeverSayNever skrev (7 minutter siden):

Jeg finner det litt merkelig at folk ikke setter foten ned og sier at nok er nok,jeg? 

Da er eneste alternativ å kutte henne ut av livet sitt, og det har jo den ene etter den andre gjort. Derfor har hun ingen lenger. 

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...