Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lllll skrev (4 timer siden):

Joda, men det er mengden. Filme den samme gata hos svigermoren hundrevis av ganger. 

Eller sånn som i går "da har dere fått sett litt hva slags klær de har her". Eh jeg kan gå inn på only på kjøpesenteret i byen jeg bor i og finne de samme klærne der. 

"Guuuud hvor stort dette senteret på nordby er, SHJER DOKKER?". Ja, vi har alle vært der 

Hun ble og veldig oppsatt på og se og kle seg veldig ungdommelig da hun fylte 60 år. Og nei,ikkenoe galt i og kle seg sånn,men her har det noen ganger bikket over da IH 60 år,med krigs sminke og hud som ikke er ungdommelig men som syns gjennom likevel. Veldig krampeaktig og litt for påtagende og hva om ikke litt enklere og klassiske men likevel ungdommelige plagg hadde blitt finere?? 

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og DER kom bikini-innlegget også ja! Venta på det! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hyacint skrev (16 timer siden):

Du kan stryke «eller som meg». Du beskriver henne slik i postene dine: «psykisk ustabil, bedriver psykisk terror, gjennomsyret harry, blank og svett i fleisen, klovn, skulle vært filleristet, dusjer ikke, sminke hjelper ikke, i dårlig form, leppene ser ikke ut, pastaen hun laget ser ut som oppkast og fru pigalopp er fornøyd med eget utseende, forstå det den som kan».  Det ér å hatwatche det😉

👏👏👏👏👏

Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Det var 20 danske...ca.29nkr..🤣

Ja det er viktig å presisere at 20 danske blir 29 norske 🤣 en svimlende forskjell. Snill bestemor altså 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk å ha en bestemor som oppfører seg sånn😔  Bra at barna tar avstand fra henne , så kanskje barnebarna blir skjermet fra det meste .  Døtrene har nok fått ryggrad nok fra andre i fam og fra sine egne opplevelser med henne til å takle dette på sin måte.  Dette er bare trist . 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Og DER kom bikini-innlegget også ja! Venta på det! 

Og atter en gang ser man tydelig at nye implantat og løft kunne trengtes .. 

• Nyttig 4
Skrevet

Helt sykt hvis det stemmer det dere sier at det finnes barnebarn hun aldri har hilst på pga konflikt. Hvordan forklarer man noe sånt til barnet den dagen den er stor nok til å forstå? Inkluderer Heidi dette barnet når hun kjøper gaver?

Skrevet
lllll skrev (Akkurat nå):

Helt sykt hvis det stemmer det dere sier at det finnes barnebarn hun aldri har hilst på pga konflikt. Hvordan forklarer man noe sånt til barnet den dagen den er stor nok til å forstå? Inkluderer Heidi dette barnet når hun kjøper gaver?

Det stemmer at det finnes barnebarn hun aldri har møtt. Det har trolig aldri fått gave fra IH. 

Skrevet
Pigaloppa skrev (12 minutter siden):

Ja disse "jentene " peker i alle retninger uavhengig av vær og vind. Ser hun ikke selv hvor lite pent det er ?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
NeverSayNever skrev (2 timer siden):

Jeg mener ikke og være frekk mot deg nå altså. Bare tenker at dette sier litt om hvor innmari tomt innhold IH har,når samme repeterende snapping fra ferier i år som alle andre år,likevel er og foretrekke fremfor snappene fra sofaen fra Trondheim. Det jeg finner skikkelig uakseptabelt,er hvor mange fremmede mennesker hun filmer og legger ut offentlig! Det er absolutt ikke bra med tanke på personvern osv! Greit folk kan få med noen kjapt i sidesynet men ikke kamera og selfiestanga rett oppi ansiktet på folk!! Flere ganger jeg kjapt sekund har trodd de to faktisk har ruslet sammen med kjentfolk fordi hun går og filmer så nær,men neida,ikke kjentfolk men vilt fremmede folk!

Opplever deg ikke som frekk, det går fint. Jeg tenker at disse influenserne snapper fra sitt dagligliv, ferieliv osv., så er det opp til oss å følge om vi liker innholdet. For meg går det fint om det er snapping fra Danmark flere år på rad, fordi jeg kan velge å hoppe over det om det kjeder meg. Jeg liker merkelig nok å se fra Danmark, de små koselige torgene, gatene, slakterbutikken 😄 osv når jeg har tid til det. Disse lange "talene" fra sofakroken kan jeg styre meg for. Hun bør absolutt som du nevner unngå å filme fremmede folk på nært hold og ta mer hensyn og vise respekt for andre. Enig i det.

• Liker 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (19 timer siden):

Hyggelig for deg. Om noe spesielt.

Da vet jeg at du synes det er noe spesielt, takk for det :-D.

• Liker 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (44 minutter siden):

Enig...

Skrevet
loveanimals skrev (30 minutter siden):

Ja disse "jentene " peker i alle retninger uavhengig av vær og vind. Ser hun ikke selv hvor lite pent det er ?

Peker ikke....henger eller dingler..

Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Har hun silikon? 

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (4 minutter siden):

Har hun silikon? 

Det har hun . De var så store at i begynnelsen så du brystene før hun selv rundet hjørnet. Ja, har møtt henne i Trondheim.  Hun hadde ikke så store bryster før. Og heller ikke lepper, fillers, botox osv 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde vært en fin avveksling fra vero moda og hm om hun hadde filmet i barnebutikker mens hun shoppet til barnebarn.

• Hjerte 1
Skrevet
missprincess skrev (1 minutt siden):

Det har hun . De var så store at i begynnelsen så du brystene før hun selv rundet hjørnet. Ja, har møtt henne i Trondheim.  Hun hadde ikke så store bryster før. Og heller ikke lepper, fillers, botox osv 

Syns liksom ikke de så like saggy ut som resten av kroppen.

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (Akkurat nå):

Syns liksom ikke de så like saggy ut som resten av kroppen.

Til å være silikon er de ganske så nedsenket. Hun ser ikke særlig veltrent ut heller om hun trener så mye som hun påstår. Slenger både her og der 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (4 minutter siden):

Hadde vært en fin avveksling fra vero moda og hm om hun hadde filmet i barnebutikker mens hun shoppet til barnebarn.

Har hun noen gang shoppet til bb i en barnebutikk.  Sett hun har tatt med et par t skjorter nå og da fra det store utland 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
missprincess skrev (1 time siden):

Har hun noen gang shoppet til bb i en barnebutikk.  Sett hun har tatt med et par t skjorter nå og da fra det store utland 

Shoppe i barnebutikk?  Nei vet du hva ! De får jammen være happy for markeringstusjer til 20 dk. For et par år siden strakk hun seg til hele 80 nkr for noen kinderegg på tææææksfriiii.

Det ER så smålig at man kan få pustevansker 

.

Endret av loveanimals
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...