Skravleberta Skrevet torsdag kl. 09:57 #3841 Skrevet torsdag kl. 09:57 Babyface skrev (3 minutter siden): Fordi dere følger henne, takk dere selv. 😂 Mange her inne som ikke følger henne, fordi vi er blokkert 😂 6 4
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 10:41 #3842 Skrevet torsdag kl. 10:41 Babyface skrev (47 minutter siden): Fordi dere følger henne, takk dere selv. 😂 Jeg følger ikke men hu spøker av og til på snappen 7 1
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 10:48 #3843 Skrevet torsdag kl. 10:48 Det ser ut til at foretrukket antrekk når H skal ut å reise med offentlig transportmiddel er topper med store huller i slik at bh-en synes igjennom. Det hadde hun på seg i går også da hun reiste til Ørlandet. 4 1
lllll Skrevet torsdag kl. 11:02 #3844 Skrevet torsdag kl. 11:02 Veldig smart å slette nesten hele krydderhylla til ei hun ikke ønsker at skal vase rundt i butikker pga dårlig pust. Er riktig som dere andre sier, krydder holder seg leeeeenge 12
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 11:11 #3845 Skrevet torsdag kl. 11:11 Skravleberta skrev (1 time siden): Mange her inne som ikke følger henne, fordi vi er blokkert 😂 Mange som ikke følger men bare mååååå se i perioder pga togkrasj feeling…Og sikkert mange som både følger eller bare ser på som ikke synes hun bidrar med annet enn underholdene/skremmende galskap.. what ever og ju name it liksom.. 7
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 11:20 #3846 Skrevet torsdag kl. 11:20 Blue Sky skrev (32 minutter siden): Det ser ut til at foretrukket antrekk når H skal ut å reise med offentlig transportmiddel er topper med store huller i slik at bh-en synes igjennom. Det hadde hun på seg i går også da hun reiste til Ørlandet. 🙈 1
Linazer Skrevet torsdag kl. 13:35 #3847 Skrevet torsdag kl. 13:35 De eneste gangene H virker å ha det sånn rimelig godt med seg selv er når hun er ute og reiser med T. I det øyeblikket hun kommer hjem etter en reise kommer nedturen. Uansett hvor mye hun handler på nett hjelper det ikke på humøret annet enn noen minutters oppspilthet når hun åpner pakkene. Det er så symptomatisk og slår aldri feil. Dette må hun jo tenke mye på selv. At hun ikke finner noen glede i hverdagen som det jo er mange flere av enn feriedager. Jeg syns synd på henne samtidig som jeg ikke klarer å ha så mye sympati med henne pga måten hun behandler og snakker om andre mennesker på. 6 4
NeverSayNever Skrevet torsdag kl. 14:21 #3848 Skrevet torsdag kl. 14:21 missprincess skrev (På 21.7.2026 den 23.13): Nei, skulle så gjerne men det vil jeg ikke av hensyn til både min familie og hennes døtre. Er bare så lettet at jeg fikk henne ut av mitt og min familie sitt liv. Beste dagen så bra at min mann foreslo å feire 😂🍾 Det er såpass ja,helt utrolig at det går an og oppføre seg sånn som IH. Vet du om hun noengang har snappet om hva som tydligvis skjedde rundt deg og henne?? Jeg graver ikke etter info her altså,men om hun har nevnt noe sjøl?? 2
NeverSayNever Skrevet torsdag kl. 14:28 #3849 Skrevet torsdag kl. 14:28 JojoMoyes skrev (19 timer siden): Det skinner jo gjennom i dag at hun er avhengig av Tom!!! Han er jo den eneste i tillegg til moren innimellom,som IH har igjen i livet sitt. Så hun klorer seg nok fast men evner likevel ikke og se at hennes oppførsel faktisk kan bli nok også for Tom. Og hva da,tro?? 1 8
missprincess Skrevet torsdag kl. 14:42 #3850 Skrevet torsdag kl. 14:42 NeverSayNever skrev (17 minutter siden): Det er såpass ja,helt utrolig at det går an og oppføre seg sånn som IH. Vet du om hun noengang har snappet om hva som tydligvis skjedde rundt deg og henne?? Jeg graver ikke etter info her altså,men om hun har nevnt noe sjøl?? Ingen anelse om hun har gjort det. Orker ikke følge henne på hver eneste snap hun legger ut, men om hun hadde snappet om det kunne jeg ikke brydd meg mindre, for hun vil få det til at vi som har kuttet henne ut er forferdelige mennesker. Hun klarer ikke skjønne hvorfor siden hun er helt uskyldig i at det skjer . Andre sin feil 7 3
JojoMoyes Skrevet 18 timer siden #3851 Skrevet 18 timer siden Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. 3 5
lew Skrevet 17 timer siden #3852 Skrevet 17 timer siden JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. Den er så fæl den sminka,hu er penere uten faktisk. 5 7
Me for life Skrevet 17 timer siden #3853 Skrevet 17 timer siden Den sminkevideoen gjorde bare vondt å se. Å dekke til møkk og gammel sminke med ny sminke....jeg finner ikke ord. Caia burde betale henne for å ikke bruke de produktene lenger. Resultatet ser jævlig ut og hennes markedsføring er alt annet enn positiv. 5 8
ulltøffel Skrevet 16 timer siden #3854 Skrevet 16 timer siden lew skrev (1 time siden): Den er så fæl den sminka,hu er penere uten faktisk. Det må du IKKE finne på å fortelle henne, da bryter helvete løs😅 Hun påstår at absolutt alle ser bedre ut med sminke. 4 1
zhazha65 Skrevet 16 timer siden #3855 Skrevet 16 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. Ja det så møkkete ut. Hu må få rød stjerne ikke gul.. 3 2
zhazha65 Skrevet 16 timer siden #3856 Skrevet 16 timer siden Me for life skrev (34 minutter siden): Den sminkevideoen gjorde bare vondt å se. Å dekke til møkk og gammel sminke med ny sminke....jeg finner ikke ord. Caia burde betale henne for å ikke bruke de produktene lenger. Resultatet ser jævlig ut og hennes markedsføring er alt annet enn positiv. 😅 1
Blue Sky Skrevet 16 timer siden #3857 Skrevet 16 timer siden Vel, jeg synes ikke hun ser bra ut helt uten sminke, men en aldri så liten mellomting hadde kanskje ikke vært så dumt. 1 1 9
Blue Sky Skrevet 15 timer siden #3858 Skrevet 15 timer siden (endret) Det er vanskelig å vite hva et annet menneske føler og tenker ut i fra ansiktsuttrykk og bevegelser. Jeg oppfatter T ofte som brydd men enda oftere som irritert. Endret 15 timer siden av Blue Sky 3 3
Fotballfluen Skrevet 13 timer siden #3859 Skrevet 13 timer siden JojoMoyes skrev (4 timer siden): Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. Det er så uhygienisk å smøre pipetten rundt i ansiktet med gammel sminke for så å putte den oppi glasset igjen. Bakteriebombe! Den sminka som skal under øynene skal tas på fingeren, varmes opp og dyttes under øynene, ikke tas med kost. Hun har ikke peiling. 3 3
Anita321 Skrevet 13 timer siden #3860 Skrevet 13 timer siden (endret) ulltøffel skrev (3 timer siden): Det må du IKKE finne på å fortelle henne, da bryter helvete løs😅 Hun påstår at absolutt alle ser bedre ut med sminke. Hun er jo konstant oversminket. Det er hardt og mye. Sminken og enkelte antrekk ser litt pr..... ert ut. Det er et fåtall som sminker seg sånn som henne - masse sminke, skarpe farger og vasker ikke noe av. "Less is more".... Grusomt og hun tror hun kan bidra med sminketips😂😂😂. .... Og hvem bruker frotteklær? Det er harry de luxe sånn som "malingen". Hun er 80-talls. Endret 13 timer siden av Anita321 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå