Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Min oppsummering av siste snap i dag :Heidi er brisen og ikke født i går ! Bakhodet håret begynner å dra seg til på sidene også. Må være forferdelig å ha et sånt hår under det kunstige 😬😳Nooook om det. Det var jo det eine med det andre fra fanget til gubben! Sånn cirkum sarum og ønsker alle en gullegod og nyyydlich helg. Takk for meg….

Og Tom sin kommentar om at han fikk beskjed om og sitte i den stolen der med IH oppå han igjen. Hvor hun bare øker volumet på stemmen sin og blåååånekter for at hun har sagt det….hvorpå han faktisk ikke gir seg med en gang! Dæven Tom,nå var du skikkelig brave altså! Aldri hørt han står på sitt da han bare pleier gi seg og gå unna når hun står på sitt selv om det ikke er sant….noe hun støtt gjør,så igjen,dæven Tom…🥳🥳💪🏻

• Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hun burde slutte å drikke, for hun blir bare kverulerende, selvopptatt og lite likandes! Tenk å være fanget i det regimet hun bedriver overfor Tom,mor og alle som er rundt henne😪

Endret av Pigaloppa
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 minutter siden):

Hun burde slutte å drikke, for hun blir bare kverulerende, selvopptatt og lite likandes! Tenk å være fanget i det regimet hun bedriver overfor Tom,mor og slle som er rundt henne😪

Skulle vært en "trist-emoji" å trykke på. Bare trist hele historikken!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Nam nam…. «hjemmelaga» pizza med hemmelig krydder og en dasj genser.

Her snakker vi om ett kulinarisk stortalent!!

Ble skikkelig sulten på pizza med ferdigbunn med neglekrydder og spygrønn genser. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor har ikke Heidi gul snapstjerne?? Heidis snap har jo alt; utlevering av familie, visdomsord, ferieturer til eksotiske steder (les: charterturer til Syden), sminkeråd, shopping haul, drama uten like, klaging uten like, og ikke minst mystiske øyenvipper som dukker opp der man minst forventer…

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Hvorfor har ikke Heidi gul snapstjerne?? Heidis snap har jo alt; utlevering av familie, visdomsord, ferieturer til eksotiske steder (les: charterturer til Syden), sminkeråd, shopping haul, drama uten like, klaging uten like, og ikke minst mystiske øyenvipper som dukker opp der man minst forventer…

Ler høyt 🙌🏻😬

• Liker 1
Skrevet

Var ise pise god stemning under pizzafyllinga i går, tatt i betraktning at de skulle avlive en hund tidligere på dagen? Opplever henne oftere som beruset/påvirket av noe de siste par månedene. Håper hun har kontroll. 

Noe av det som kom frem de siste dagene her, gjør at jeg tenker at dette er mer og tyngre psykiatri enn jeg har trodd. Det kompletterer et bilde, og jeg synes ikke lenger det er så rart at hun har fått psykisk helsehjelp i så mange år. 

Får hun gul stjerne er det takk og farvel fra min side. Å følge denne type case når det legges ut for oppmerksomhet er kritikkverdig nok, om hun ikke skal på økonomisk incentiv for å vise frem galskap hun ikke har kontroll over. 

• Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet
Elvirra skrev (1 time siden):

Var ise pise god stemning under pizzafyllinga i går, tatt i betraktning at de skulle avlive en hund tidligere på dagen? Opplever henne oftere som beruset/påvirket av noe de siste par månedene. Håper hun har kontroll. 

Noe av det som kom frem de siste dagene her, gjør at jeg tenker at dette er mer og tyngre psykiatri enn jeg har trodd. Det kompletterer et bilde, og jeg synes ikke lenger det er så rart at hun har fått psykisk helsehjelp i så mange år. 

Får hun gul stjerne er det takk og farvel fra min side. Å følge denne type case når det legges ut for oppmerksomhet er kritikkverdig nok, om hun ikke skal på økonomisk incentiv for å vise frem galskap hun ikke har kontroll over. 

Så mye du har rett i her ang hennes psyke,  og kontroll har hun ikke hatt på mange mange år. Dessverre 

• Liker 7
Skrevet

Det er så ekkelt å se på når hun kjefter på Tom for at han ikke «ser» alt bra hun gjør, men er rask til å se når hun gjør en liten feil. Og så plutselig snur hun seg mot kamera og smiler avvæpnende og glatter over kritikken hun nettopp kom med. Dette ser jeg stadig hun gjør. Og den evindelige kritikken av følgere. Hun tåler simpelthen ikke kritikk, og eier ikke selvironi heller. 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Hadde jeg vært Tom hadde jeg benyttet sjansen nå som H er borte til å henta tingene mine i leiligheten ,pakket og dratt min kos. Men som jeg har forstått det så jobber han for tiden i nærheten av moren så H finner han lett der?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (9 timer siden):

Hun burde slutte å drikke, for hun blir bare kverulerende, selvopptatt og lite likandes! Tenk å være fanget i det regimet hun bedriver overfor Tom,mor og alle som er rundt henne😪

T er der frivillig

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (10 minutter siden):

T er der frivillig

Hvem vet? Kanskje han ufrivillig er tvunget til å være der frivilling. Heidi driver jo psykisk geriljakrig på høyt nivå

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg fikk litt frysninger da hun filmet de to sammen og han snakket om at det var trist at smykket han fikk av henne hadde blitt ødelagt. Og så observerer hun han gjennom kameraet mens han snakker om det, og sier at hun ser på hele han at han ikke mener det han nå sitter å prater om. Det blikket hennes inn i kamera i de sekundene hun gikk fra å smile til å se på han og bli svart i øya var nifst. Før hun ler avvæpnende. Nesten som at hun et øyeblikk glemte at de fsktisk snappet og at hun måtte ta seg sammen.

Endret av lllll
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Den latteren er helt grusom i alle sammenhenger! Og den passer Aldri inn noen sted. Tror det er en uvane eller et forsvar hun bruker for seg selv…

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
lllll skrev (2 timer siden):

Jeg fikk litt frysninger da hun filmet de to sammen og han snakket om at det var trist at smykket han fikk av henne hadde blitt ødelagt. Og så observerer hun han gjennom kameraet mens han snakker om det, og sier at hun ser på hele han at han ikke mener det han nå sitter å prater om. Det blikket hennes inn i kamera i de sekundene hun gikk fra å smile til å se på han og bli svart i øya var nifst. Før hun ler avvæpnende. Nesten som at hun et øyeblikk glemte at de fsktisk snappet og at hun måtte ta seg sammen.

Ja, det tenkte jeg også! Og at hun har jo filter på, og Tom ble jo glatt og uttrykksløs med lange vipper stakkars. Så ikke så lett å skulle tyde følelsene hans gjennom snap. :ler: 

Virker ikke som om hun bryr seg om noen andre enn seg selv. Ble ikke den ene hunden avlivet? Hadde ikke greid å leke Gino Valente ( :rulle:  Takk @Johanne Regine !) og være i 'perlehumør' etter noe slikt. 
Får hun gul stjerne kommer jeg også til å kutte henne helt ut. Vet ikke hvorfor hun så gjerne vil ha det, når hun sier at det ikke bryr seg om å få betalt. 

• Liker 5
Skrevet
zhazha65 skrev (18 timer siden):

Har han T øyer vipper som ser ut som uekte?

Han klødde seg i øyet og da fikk han øyenvippen på fingeren!! Vi vet jo at Heidi bruker filter. Og tonen de i mellom er "bare sånn" tenker jeg. Tom spøker med Heidi og vet at hun reagerer. Håper det ikke stikker så dypt.

Tom holder tydeligvis ut med hennes "nykker og tingtang"! Bless him!

• Liker 2
Skrevet
AnneSusanne skrev (1 time siden):

Han klødde seg i øyet og da fikk han øyenvippen på fingeren!! Vi vet jo at Heidi bruker filter. Og tonen de i mellom er "bare sånn" tenker jeg. Tom spøker med Heidi og vet at hun reagerer. Håper det ikke stikker så dypt.

Tom holder tydeligvis ut med hennes "nykker og tingtang"! Bless him!

Hun bruker filter på snap. Og retusjerer på ig, fb osv. noen ganger er mennesker ved siden av delt i 2, stoler mangler bein og figurerer heller. Kan ha kjøpt nytt retusjeringsprogram nå for hun har tatt av 45 år i ny post. 

• Liker 4
Skrevet

Virket som han ble oppriktig irritert på hun da hun kalte han sjukling. Tenker det må ha skjedd noe før snappen. At hun har klaget på at han hadde vondt i ryggen og ville ligge. 

• Liker 6
Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Ja, det tenkte jeg også! Og at hun har jo filter på, og Tom ble jo glatt og uttrykksløs med lange vipper stakkars. Så ikke så lett å skulle tyde følelsene hans gjennom snap. :ler: 

Virker ikke som om hun bryr seg om noen andre enn seg selv. Ble ikke den ene hunden avlivet? Hadde ikke greid å leke Gino Valente ( :rulle:  Takk @Johanne Regine !) og være i 'perlehumør' etter noe slikt. 
Får hun gul stjerne kommer jeg også til å kutte henne helt ut. Vet ikke hvorfor hun så gjerne vil ha det, når hun sier at det ikke bryr seg om å få betalt. 

Tror du shoppoholikeren IH hadde sagt nei takk til mere shoppe/botox/filler penger?😉SaraE påstår også at hun ikke snapper for pengene 😬🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...