Skogstrolle Skrevet 16 timer siden #3921 Skrevet 16 timer siden Snuppiluppi84 skrev (1 time siden): Virket som han ble oppriktig irritert på hun da hun kalte han sjukling. Tenker det må ha skjedd noe før snappen. At hun har klaget på at han hadde vondt i ryggen og ville ligge. Sjukling ja.. Vel, nå har vel Heidi gnålt om det jævla traumet med ankelen, så la Tom få lov til å slappe av på sofaen for å pleie ryggen litt. Selvopptatt kjerring!!! 2 11
Full kontroll Skrevet 16 timer siden #3922 Skrevet 16 timer siden (endret) Skogstrolle skrev (42 minutter siden): Sjukling ja.. Vel, nå har vel Heidi gnålt om det jævla traumet med ankelen, så la Tom få lov til å slappe av på sofaen for å pleie ryggen litt. Selvopptatt kjerring!!! << for så høyt elsker>> IH egoet, at - ingen skal ha verre lungeproblemer (tungt å puste) enn MÆ -ingen skal ha høyere vonter på smertetraumeskalaen enn MÆ - ingen skal snakke når de får ordet, Æ fortsetter når du avbryter MÆ -ingen skal fortelle mÆ noe, google & Æ e bestavÆnna - dreamtime - ingen andre en mÆ, mÆself Ænd Æ.... ( " Psst! tror nok det konsumeres noe % ja" 😛 ) Endret 16 timer siden av Full kontroll 5 10
JojoMoyes Skrevet 16 timer siden #3923 Skrevet 16 timer siden Full kontroll skrev (1 minutt siden): << for så høyt elsker>> IH egoet, at - ingen skal ha verre lungeproblemer (tungt å puste) enn MÆ -ingen skal ha høyere vonter på smertetraumeskalaen enn MÆ - ingen skal snakke når de får ordet, Æ fortsetter når du avbryter MÆ -ingen skal fortelle mÆ noe, google & Æ e bestavÆnna - dreamtime - ingen andre en mÆ, mÆself Ænd Æ.... Ja jeg tenkte det samme her i mitt stille sinn. Enn at han som betaler hele livet hennes har vondt i ryggen og det medfølger kanskje litt knekk i humøret. For hun gladlærka som er så stabil i humør og psyke som sprer rundt seg med smil og positivitet og elsker å gjøre andre glad (ironi) og har klaget på et håndleddsbrudd som skjedde i fylla og dette hælvetes traume med den ankelen som hun har sippa/bæpa og plagd fanden og hans gummistokk med nå i evig lang tid. Tenk den mannen blir avbrutt på jobb når psyken og humøret hennes trenger å syte og bæpe til Tåmmmmmm min Ææææææslkling. Gud forby at du hadde behandlet han med litt respekt og puslet litt rundt han og passet kjeften din for en gangs skyld. Du kunne fått på deg joggeskoene og gått deg en tur så mannen kunne fått lagt på sofaen i FRED og fordragelighet til en forandring HEIDI. Spørs om ikke du burde vært innlagt et sted og ikke misbrukt den eneste personen som orker dét spetakkelet ditt 24/7 365 dager i året. Det hjelper ikke at han er borte på jobb! Du oppsøker han fanden i meg det også stakkars mann. Gud bedre og hjelpe meg for et bedritent menneske du faktisk fremstår som. Gud forby at du får gul stjerne på snap . 5 17
Ananais Skrevet 15 timer siden Forfatter #3924 Skrevet 15 timer siden JojoMoyes skrev (13 minutter siden): Ja jeg tenkte det samme her i mitt stille sinn. Enn at han som betaler hele livet hennes har vondt i ryggen og det medfølger kanskje litt knekk i humøret. For hun gladlærka som er så stabil i humør og psyke som sprer rundt seg med smil og positivitet og elsker å gjøre andre glad (ironi) og har klaget på et håndleddsbrudd som skjedde i fylla og dette hælvetes traume med den ankelen som hun har sippa/bæpa og plagd fanden og hans gummistokk med nå i evig lang tid. Tenk den mannen blir avbrutt på jobb når psyken og humøret hennes trenger å syte og bæpe til Tåmmmmmm min Ææææææslkling. Gud forby at du hadde behandlet han med litt respekt og puslet litt rundt han og passet kjeften din for en gangs skyld. Du kunne fått på deg joggeskoene og gått deg en tur så mannen kunne fått lagt på sofaen i FRED og fordragelighet til en forandring HEIDI. Spørs om ikke du burde vært innlagt et sted og ikke misbrukt den eneste personen som orker dét spetakkelet ditt 24/7 365 dager i året. Det hjelper ikke at han er borte på jobb! Du oppsøker han fanden i meg det også stakkars mann. Gud bedre og hjelpe meg for et bedritent menneske du faktisk fremstår som. Gud forby at du får gul stjerne på snap . Det her tror jeg faktisk er det beste og mest dekkende innlegget jeg noen gang har lest her inne. Spot on 💯!! 14 2
Saywhat Skrevet 14 timer siden #3925 Skrevet 14 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja jeg tenkte det samme her i mitt stille sinn. Enn at han som betaler hele livet hennes har vondt i ryggen og det medfølger kanskje litt knekk i humøret. For hun gladlærka som er så stabil i humør og psyke som sprer rundt seg med smil og positivitet og elsker å gjøre andre glad (ironi) og har klaget på et håndleddsbrudd som skjedde i fylla og dette hælvetes traume med den ankelen som hun har sippa/bæpa og plagd fanden og hans gummistokk med nå i evig lang tid. Tenk den mannen blir avbrutt på jobb når psyken og humøret hennes trenger å syte og bæpe til Tåmmmmmm min Ææææææslkling. Gud forby at du hadde behandlet han med litt respekt og puslet litt rundt han og passet kjeften din for en gangs skyld. Du kunne fått på deg joggeskoene og gått deg en tur så mannen kunne fått lagt på sofaen i FRED og fordragelighet til en forandring HEIDI. Spørs om ikke du burde vært innlagt et sted og ikke misbrukt den eneste personen som orker dét spetakkelet ditt 24/7 365 dager i året. Det hjelper ikke at han er borte på jobb! Du oppsøker han fanden i meg det også stakkars mann. Gud bedre og hjelpe meg for et bedritent menneske du faktisk fremstår som. Gud forby at du får gul stjerne på snap . God i gassen på annkeellnbruddet å. 3 2
JojoMoyes Skrevet 13 timer siden #3926 Skrevet 13 timer siden Saywhat skrev (44 minutter siden): God i gassen på annkeellnbruddet å. Ingen bombe. Men hun prøvde vel å dekke over det. Man hører jo når hun snakker om hun har tatt en ise pise kald en eller 2 uten bindestrek🙈😂 Leppene går jo i helspenn når det er konsumert noe og hun blir ivrig og skal snakke over Tom som vanlig. Uavhengig av psykiatri så er hun virkelig ikke et godt menneske. Og hun skal prise seg lykkelig for at Tom og mamsen fortsatt gidder. Det er jo faktisk ingen selvfølge å finne seg i alt det hun utsetter de 2 for. Tror aldri jeg har opplevd et menneske med et større ego og så høy på seg selv men med NULL selvinnsikt eller normal tankegang. Håpløst er det å se på…. 6 5
missprincess Skrevet 13 timer siden #3927 Skrevet 13 timer siden JojoMoyes skrev (15 minutter siden): Ingen bombe. Men hun prøvde vel å dekke over det. Man hører jo når hun snakker om hun har tatt en ise pise kald en eller 2 uten bindestrek🙈😂 Leppene går jo i helspenn når det er konsumert noe og hun blir ivrig og skal snakke over Tom som vanlig. Uavhengig av psykiatri så er hun virkelig ikke et godt menneske. Og hun skal prise seg lykkelig for at Tom og mamsen fortsatt gidder. Det er jo faktisk ingen selvfølge å finne seg i alt det hun utsetter de 2 for. Tror aldri jeg har opplevd et menneske med et større ego og så høy på seg selv men med NULL selvinnsikt eller normal tankegang. Håpløst er det å se på…. Kunne skrevet så mye om dette mennesket som faktisk ikke er rykter men opplevd, men blir jo sensurert her om man skriver sannheten om henne. Så er faktisk bortkastet tid. Men at hun burde vært innlagt for flere år siden er iallefall sikkert 8 6
Zhara Skrevet 13 timer siden #3928 Skrevet 13 timer siden JojoMoyes skrev (3 timer siden): Ja jeg tenkte det samme her i mitt stille sinn. Enn at han som betaler hele livet hennes har vondt i ryggen og det medfølger kanskje litt knekk i humøret. For hun gladlærka som er så stabil i humør og psyke som sprer rundt seg med smil og positivitet og elsker å gjøre andre glad (ironi) og har klaget på et håndleddsbrudd som skjedde i fylla og dette hælvetes traume med den ankelen som hun har sippa/bæpa og plagd fanden og hans gummistokk med nå i evig lang tid. Tenk den mannen blir avbrutt på jobb når psyken og humøret hennes trenger å syte og bæpe til Tåmmmmmm min Ææææææslkling. Gud forby at du hadde behandlet han med litt respekt og puslet litt rundt han og passet kjeften din for en gangs skyld. Du kunne fått på deg joggeskoene og gått deg en tur så mannen kunne fått lagt på sofaen i FRED og fordragelighet til en forandring HEIDI. Spørs om ikke du burde vært innlagt et sted og ikke misbrukt den eneste personen som orker dét spetakkelet ditt 24/7 365 dager i året. Det hjelper ikke at han er borte på jobb! Du oppsøker han fanden i meg det også stakkars mann. Gud bedre og hjelpe meg for et bedritent menneske du faktisk fremstår som. Gud forby at du får gul stjerne på snap . 🎯🎯🎯🎯💯💯💯💯 1
Zhara Skrevet 12 timer siden #3929 Skrevet 12 timer siden Skogstrolle skrev (3 timer siden): Sjukling ja.. Vel, nå har vel Heidi gnålt om det jævla traumet med ankelen, så la Tom få lov til å slappe av på sofaen for å pleie ryggen litt. Selvopptatt kjerring!!! Klager over humøret til Tom, men kjære Heidi var du i så godt humør når du hadde vondt i ankelen da? For et menneske!!! 11
missprincess Skrevet 12 timer siden #3930 Skrevet 12 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Ingen bombe. Men hun prøvde vel å dekke over det. Man hører jo når hun snakker om hun har tatt en ise pise kald en eller 2 uten bindestrek🙈😂 Leppene går jo i helspenn når det er konsumert noe og hun blir ivrig og skal snakke over Tom som vanlig. Uavhengig av psykiatri så er hun virkelig ikke et godt menneske. Og hun skal prise seg lykkelig for at Tom og mamsen fortsatt gidder. Det er jo faktisk ingen selvfølge å finne seg i alt det hun utsetter de 2 for. Tror aldri jeg har opplevd et menneske med et større ego og så høy på seg selv men med NULL selvinnsikt eller normal tankegang. Håpløst er det å se på…. Er ikke kun alkohol inne i bildet der. Og det vet jeg er sant og ikke noe rykter. Sånn at admin vet det 12
missprincess Skrevet 12 timer siden #3931 Skrevet 12 timer siden Zhara skrev (30 minutter siden): 🎯🎯🎯🎯💯💯💯💯 Spot on
loffen Skrevet 12 timer siden #3932 Skrevet 12 timer siden JojoMoyes skrev (4 timer siden): Tror du shoppoholikeren IH hadde sagt nei takk til mere shoppe/botox/filler penger?😉SaraE påstår også at hun ikke snapper for pengene 😬🙈 Nei, det tror jeg ikke. 3
missprincess Skrevet 12 timer siden #3933 Skrevet 12 timer siden loffen skrev (8 minutter siden): Nei, det tror jeg ikke. Et godt råd til H er å kutte ut botox/filler I hele ansiktet. Det ser bare ikke bra ut på noen måte. Jo mer hun fyller på jo mer gammel ser hun ut. Hadde hun vært fornøyd med resultatet hadde hun ikke brukt filter 4
JojoMoyes Skrevet 12 timer siden #3934 Skrevet 12 timer siden missprincess skrev (19 minutter siden): Er ikke kun alkohol inne i bildet der. Og det vet jeg er sant og ikke noe rykter. Sånn at admin vet det Nei det mente jeg kanskje kom frem at jeg også tenkte mellom linjene på det jeg skrev 😉 4
Full kontroll Skrevet 11 timer siden #3935 Skrevet 11 timer siden (endret) Zhara skrev (10 timer siden): Klager over humøret til Tom, men kjære Heidi var du i så godt humør når du hadde vondt i ankelen da? For et menneske!!! 🎯😢 Endret 2 timer siden av Full kontroll
zhazha65 Skrevet 11 timer siden #3936 Skrevet 11 timer siden Hva slags saus hu skulle lage til mor sin?? ?bernes..
JojoMoyes Skrevet 11 timer siden #3937 Skrevet 11 timer siden zhazha65 skrev (2 minutter siden): Hva slags saus hu skulle lage til mor sin?? ?bernes.. bærnååååå 2
Johanne Regine Skrevet 11 timer siden #3938 Skrevet 11 timer siden JojoMoyes skrev (4 minutter siden): bærnååååå bernåååååå med neglekrydder og nupper fra genseren. Nydlich!!! you name it Jeg nominerer herved Heidi Hellstrøm til Årets amatørkokk. Makan til talent!! Og alt er jo så lettvint!! 3
JojoMoyes Skrevet 10 timer siden #3939 Skrevet 10 timer siden (endret) Johanne Regine skrev (33 minutter siden): bernåååååå med neglekrydder og nupper fra genseren. Nydlich!!! you name it Jeg nominerer herved Heidi Hellstrøm til Årets amatørkokk. Makan til talent!! Og alt er jo så lettvint!! Hun kan slå seg sammen med gladkokken… de som vet de vet… Endret 10 timer siden av JojoMoyes Rettet skrivefeil 1 1
Pigaloppa Skrevet 9 timer siden #3940 Skrevet 9 timer siden Ikke nok å smaske med nebbet lengre,no skal det flørte blunkes også😅 bærre lækkert, NOT😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå