Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
SkravleMaya skrev (23 minutter siden):

Blir blokkert hvis man kommer med anbefalinger til hellstrømheidi😅

Derfor tok jeg det her 😬🙈😂😉

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Jippi hjemmelaga suzuki!! SUZUKI

Jeg måtte høre flere ganger og jeg lo og jeg lo 😂

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Sushi?:klo:

• Liker 2
Skrevet
Jonette skrev (6 minutter siden):

Sushi?:klo:

Hun har veldig dårlig ordforråd, så det er ikke så lett å uttale alle ordene som dukker opp😅. Hun burde kanskje lese mer i stedet for å se på jalla tv. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tzatziki blir til Suzuki hos Heidi 🤣🤣🤣

• Liker 5
Skrevet
Johanne Regine skrev (2 timer siden):

🤣eller sasiki

• Liker 3
Skrevet

Siden jeg ikke er noen kokk, så setter jeg pris på enkle ting man kan lage selv. Disse fiskekakene skal prøves. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvæser skrev (38 minutter siden):

Siden jeg ikke er noen kokk, så setter jeg pris på enkle ting man kan lage selv. Disse fiskekakene skal prøves. 

Sjokk at du er positiv.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og latterliggjøring.

Måne, admin. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (2 timer siden):

Sjokk at du er positiv.

🥱

• Liker 2
Skrevet

Mye piss og susuki .. og for det meste Ehhhhhhh og Ja. Det eine med det andre  og ting og tang. Tydeligvis lest her inne nå da siden det var yyyyyyyy og ikke bry dere om mine gode økonomi for jeg har aldri haiiiindel over ævne bla bla ju naim it. Dette togkrasjet stopper aldri…. Man tror det er et motgående tog i tunellen men det er vist lys i ups and downs tunellen og nå er det vist bare ups med shopping, turer i vente og pakker på døren.  Jeeeeew eller je je  love love love… så lenge det varer…. Hold på leppene og shoppingposene for dette kan bli tøft…

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
ulltøffel skrev (9 timer siden):

"...æ ska lov dokker det, æ e veldig økonomisk av mæ!", hvor hun videre jabber om buffer og sparing. Men ny seng hadde hun ikke råd til😅 

Angående innlegget rett over her vedrørende at datter hadde sendt med henne c-vitaminer, så er jeg enig! Omtanke. Fremmed for Heidi. Kan jo være greit å få i seg litt vitaminer og mineraler på annet vis når kostholdet er som det er

Ja pussig at hun plutselig sitter så godt i det!? Hadde ikke 10.000 til seng eller hvor mye det var. Der måtte både moren og Tom trå til. Men nå er det bare velstand med bufferkonto og sparekonto og ju naim it 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 timer siden):

Mye piss og susuki .. og for det meste Ehhhhhhh og Ja. Det eine med det andre  og ting og tang. Tydeligvis lest her inne nå da siden det var yyyyyyyy og ikke bry dere om mine gode økonomi for jeg har aldri haiiiindel over ævne bla bla ju naim it. Dette togkrasjet stopper aldri…. Man tror det er et motgående tog i tunellen men det er vist lys i ups and downs tunellen og nå er det vist bare ups med shopping, turer i vente og pakker på døren.  Jeeeeew eller je je  love love love… så lenge det varer…. Hold på leppene og shoppingposene for dette kan bli tøft…

Hun fortalte jo at hun hadde begynt med avbetaling allerede som tenåring, og derfor hadde god erfaring… 😂😂😂

Noe sier meg at det kanskje er litt kreditt med i bildet på den voldsomme shoppingen hennes. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå skal det kjøpes et laken til senga, og det skal TOM betale. 

• Liker 5
Skrevet
Blue Sky skrev (21 minutter siden):

«Det e som regel æ som kjøpe ting å tang, så no kan du gjøre det..»

• Nyttig 3
Skrevet
pootya skrev (50 minutter siden):

:hoho: 

• Nyttig 2
Skrevet
pootya skrev (1 time siden):

Jeg blir så provosert!!!! Hvem betaler for håret og alle injeksjonene hennes? Hvem betaler restaurant? Hvem betaler x-antall ferier? Hun kan da for faen betale for eget laken!!!!!! Ikke rart hun har så god økonomi! Han betaler omtrent alt!!!! 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Blue Sky skrev (4 timer siden):

For en diskusjon foran kamera om laken...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet

Alt skal deles foran kamera. Høres ut som to brisne fjortiser …

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...