JojoMoyes Skrevet i går, 14:08 #4021 Skrevet i går, 14:08 SkravleMaya skrev (23 minutter siden): Blir blokkert hvis man kommer med anbefalinger til hellstrømheidi😅 Derfor tok jeg det her 😬🙈😂😉 4
baremeg Skrevet i går, 14:40 #4022 Skrevet i går, 14:40 Johanne Regine skrev (1 time siden): Jippi hjemmelaga suzuki!! SUZUKI Jeg måtte høre flere ganger og jeg lo og jeg lo 😂 7 1 1
Jonette Skrevet i går, 14:52 #4023 Skrevet i går, 14:52 Johanne Regine skrev (1 time siden): Jippi hjemmelaga suzuki!! SUZUKI Sushi? 2
SkravleMaya Skrevet i går, 15:02 #4024 Skrevet i går, 15:02 Jonette skrev (6 minutter siden): Sushi? Hun har veldig dårlig ordforråd, så det er ikke så lett å uttale alle ordene som dukker opp😅. Hun burde kanskje lese mer i stedet for å se på jalla tv. 5 1
zhazha65 Skrevet i går, 16:13 #4026 Skrevet i går, 16:13 Johanne Regine skrev (2 timer siden): Jippi hjemmelaga suzuki!! SUZUKI 🤣eller sasiki 3
Kvæser Skrevet i går, 16:26 #4027 Skrevet i går, 16:26 Siden jeg ikke er noen kokk, så setter jeg pris på enkle ting man kan lage selv. Disse fiskekakene skal prøves. 1 1 1
Veslemarthe Skrevet i går, 17:05 #4028 Skrevet i går, 17:05 Kvæser skrev (38 minutter siden): Siden jeg ikke er noen kokk, så setter jeg pris på enkle ting man kan lage selv. Disse fiskekakene skal prøves. Sjokk at du er positiv. 3
Måne Rampelyset Skrevet i går, 18:32 #4029 Skrevet i går, 18:32 Tråden er ryddet for krenkelser og latterliggjøring. Måne, admin. 2 2 1
Kvæser Skrevet i går, 19:13 #4030 Skrevet i går, 19:13 Veslemarthe skrev (2 timer siden): Sjokk at du er positiv. 🥱 2
JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #4031 Skrevet 22 timer siden Mye piss og susuki .. og for det meste Ehhhhhhh og Ja. Det eine med det andre og ting og tang. Tydeligvis lest her inne nå da siden det var yyyyyyyy og ikke bry dere om mine gode økonomi for jeg har aldri haiiiindel over ævne bla bla ju naim it. Dette togkrasjet stopper aldri…. Man tror det er et motgående tog i tunellen men det er vist lys i ups and downs tunellen og nå er det vist bare ups med shopping, turer i vente og pakker på døren. Jeeeeew eller je je love love love… så lenge det varer…. Hold på leppene og shoppingposene for dette kan bli tøft… 2 1 6
JojoMoyes Skrevet 21 timer siden #4032 Skrevet 21 timer siden ulltøffel skrev (9 timer siden): "...æ ska lov dokker det, æ e veldig økonomisk av mæ!", hvor hun videre jabber om buffer og sparing. Men ny seng hadde hun ikke råd til😅 Angående innlegget rett over her vedrørende at datter hadde sendt med henne c-vitaminer, så er jeg enig! Omtanke. Fremmed for Heidi. Kan jo være greit å få i seg litt vitaminer og mineraler på annet vis når kostholdet er som det er Ja pussig at hun plutselig sitter så godt i det!? Hadde ikke 10.000 til seng eller hvor mye det var. Der måtte både moren og Tom trå til. Men nå er det bare velstand med bufferkonto og sparekonto og ju naim it 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 5
Lunabelle Skrevet 12 timer siden #4033 Skrevet 12 timer siden JojoMoyes skrev (10 timer siden): Mye piss og susuki .. og for det meste Ehhhhhhh og Ja. Det eine med det andre og ting og tang. Tydeligvis lest her inne nå da siden det var yyyyyyyy og ikke bry dere om mine gode økonomi for jeg har aldri haiiiindel over ævne bla bla ju naim it. Dette togkrasjet stopper aldri…. Man tror det er et motgående tog i tunellen men det er vist lys i ups and downs tunellen og nå er det vist bare ups med shopping, turer i vente og pakker på døren. Jeeeeew eller je je love love love… så lenge det varer…. Hold på leppene og shoppingposene for dette kan bli tøft… Hun fortalte jo at hun hadde begynt med avbetaling allerede som tenåring, og derfor hadde god erfaring… 😂😂😂 Noe sier meg at det kanskje er litt kreditt med i bildet på den voldsomme shoppingen hennes. 4 2
Blue Sky Skrevet 10 timer siden #4034 Skrevet 10 timer siden Nå skal det kjøpes et laken til senga, og det skal TOM betale. 5
pootya Skrevet 9 timer siden #4035 Skrevet 9 timer siden Blue Sky skrev (21 minutter siden): Nå skal det kjøpes et laken til senga, og det skal TOM betale. «Det e som regel æ som kjøpe ting å tang, så no kan du gjøre det..» 3
loffen Skrevet 8 timer siden #4036 Skrevet 8 timer siden pootya skrev (50 minutter siden): «Det e som regel æ som kjøpe ting å tang, så no kan du gjøre det..» 2
baremeg Skrevet 8 timer siden #4037 Skrevet 8 timer siden pootya skrev (1 time siden): «Det e som regel æ som kjøpe ting å tang, så no kan du gjøre det..» Jeg blir så provosert!!!! Hvem betaler for håret og alle injeksjonene hennes? Hvem betaler restaurant? Hvem betaler x-antall ferier? Hun kan da for faen betale for eget laken!!!!!! Ikke rart hun har så god økonomi! Han betaler omtrent alt!!!! 4 5
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #4038 Skrevet 5 timer siden Blue Sky skrev (4 timer siden): Nå skal det kjøpes et laken til senga, og det skal TOM betale. For en diskusjon foran kamera om laken... 4 1
Måne Rampelyset Skrevet 2 timer siden #4039 Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #4040 Skrevet 1 time siden Alt skal deles foran kamera. Høres ut som to brisne fjortiser … 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå