Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig inspirert til å trene etter å ha sett Heidis treningsreel. 
For å komme i treningstemning har jeg hjemmebleket håret mitt i morges og tatt på meg Gullars t-skjorta mi. Straks trææææææææææning her

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også ha en innvirkning på gul stjerne på Snapchat, hvis hun har mange blokkerte? De fleste som har spurt,og ikke vist nesegrus beundring for henne,har blitt blokkert. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Timeglass skrev (1 minutt siden):

Kan også ha en innvirkning på gul stjerne på Snapchat, hvis hun har mange blokkerte? De fleste som har spurt,og ikke vist nesegrus beundring for henne,har blitt blokkert. 

Kan være fullt mulig det. Tipper hennes blokkeliste begynner å bli lang nå…

• Liker 7
Skrevet
Blue Sky skrev (11 minutter siden):

Hun kjører hardt nå, for å få den gule stjerna. Nå kan vi få stille spørsmål på snap.  Jeg har jo prøvd meg på å stille spørsmål flere ganger jeg, men har blitt sperret hver eneste gang. Så hvis det er slik hun skal praktisere det denne gangen også, kan det jo bli interessant. 

Hun er lite følgervennlig. Fortjener absolutt ingen gulstjerne

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Johanne Regine skrev (20 timer siden):

Tenker hun ikke på noe annet enn disse ferieturene? Hva trenger hun ferie fra? Hun jobber jo ikke. Lever på staten og Tåååååm

Den tanken slo meg og . Hva trenger hun ferie fra? Er livet hennes virkelig så slitsomt ( bortsett fra selv -skapt drama og stabilt ustabil i følelseslivet ?) 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (17 timer siden):

Blid som en lerke for hun har fått på igjen lange pistrete fjoner (fatter ikke at hun ikke er lei den kjedelige frisyren). Litt shopping i fysisk butikk og pakker i posten, økonomen sparte også en 50 lapp på å hente sko i butikken 🥳🥳🥳Da kan hun legge bak seg diskusjoner som garantert har vært hos mamsen! Og at Tom godtar denne sløsingen og maniske shoppingen hele tiden og han må betale alle reiser og garantert alle hennes kosmetiske utgifter. Det er over min fatteevne hele det forholdet 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Tenkte faktisk girl math ang det regnestykket ja. Sparer en femtilapp men betaler 600 😂

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 6
Skrevet

Hun høres ut som bestemora mi som spilte på kroneautomat for flere tiår siden. "Jeg vant 7 kroner" kunne hun rope ut i gledesrus etter først å ha brukt 33 kroner....

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Linazer skrev (20 minutter siden):

Hun høres ut som bestemora mi som spilte på kroneautomat for flere tiår siden. "Jeg vant 7 kroner" kunne hun rope ut i gledesrus etter først å ha brukt 33 kroner....

Hahaha nå fikk meg en god latter😆😆😆

• Liker 3
Skrevet
SkravleMaya skrev (15 timer siden):

Kjøpt seg espandrillos😂, sparte kr 50 på å hente i butikk🥳. Klarer hun egentlig å uttale noe riktig? Og hun må jo være shoppingavhengig.  Overdreven shopping er en lidelse, og den lidelsen må hun ha, blant mye annet. Dette gir nok henne en lykkefølelse i hjernen, kanskje i 10 sekunder….

Er det noen som tenker på at Heidi kan ha en språkvanske? 
For meg høres det nemlig slik ut. Og det ler man ikke av. 
Synes det er helt innafor å kritisere sak på influencere, men vi er på et lavmål alle sammen, når vi begynner å gå etter et menneske, og alt det menneske gjør, blir det hånet og hetset for. 
Om du har rett i dine antagelser om at Heidi har flere ulike lidelser, så lurer jeg på om det er innafor å hetse henne på grunn av det? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Datteren hadde sendt med C-vitaminer og te fordi IH hadde vel klaget litt på formen da hun besøkte bb osv på vei hjem fra moren sin. Er det bare jeg som syns IH uttrykte seg noe små-spydig og utakknemlig der hun lo litt hånlig og sa»jaja»og nesten gjorde litt narr av at datteren hadde sendt med dette?? Bare føyset det bort for er jo ingen som vet bedre hva som skal til enn IH,ei heller datteren?. Men du Insta-Heidi,dette kalles OMSORG OG OMTANKE for andre! Og det er noe du og burde prøve praktisere! Og beklager hvis jeg misforsto akkurat den settingen der.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Linazer skrev (1 time siden):

Kjenner et par eldre damer som krangler på prisen på en kaffekopp ,  men snur seg og putter 400 kr på en spill-automat.   Men dobbeltmoral er vel bedre enn ingen moral 😆

• Liker 5
Skrevet

"...æ ska lov dokker det, æ e veldig økonomisk av mæ!", hvor hun videre jabber om buffer og sparing. Men ny seng hadde hun ikke råd til😅 

Angående innlegget rett over her vedrørende at datter hadde sendt med henne c-vitaminer, så er jeg enig! Omtanke. Fremmed for Heidi. Kan jo være greit å få i seg litt vitaminer og mineraler på annet vis når kostholdet er som det er

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Er det noen som vet om hun eier leiligheten sammen med Tom, eller alene?

Hun prater om at hun har så god økonomi, men det er vel egentlig litt rart? Frisør som har vært ufør i mange år vel?

Hvis det hun viser på nett er riktig, så handler hun vel fort sminke og klær for minst tusen kr uka?

Ikke at jeg ikke unner folk å kunne shoppe 🙂. Men et sted må jo pengene komme fra.

• Liker 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (2 timer siden):

Den tanken slo meg og . Hva trenger hun ferie fra? Er livet hennes virkelig så slitsomt ( bortsett fra selv -skapt drama og stabilt ustabil i følelseslivet ?) 

Virker som livet består av netthandel og joalla TV,husarbeid orke hun ihvertfall ikke.. hun er virkelig et lat og lite likandes menneske!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå kommer det jo fram i klartekst! Tom betaler alle reiser, han betaler når de er ute og spiser og han handler i tillegg mat når han er hos henne. Og tidligere har hun vist på snap sin store fortvilelse over en fartsbot (som mamma betalte), at hun ikke hadde råd til seng og ikke til teppe heller. Hun blir sponsa i huet og rævva og er selvsagt takknemlig for det. Ikke rart hun klamrer seg fast i Tom. Insinuerer at hun har kommet heldig ut av det økonomisk et par ganger og sitter med egen leilighet. Vel, den leiligheten der er ikke all verden å sitte med og det er greit mye gjeld på den også. Skryter av at Tom er selvstendig næringsdrivende gjør hun også. Det trenger ikke å bety at han er rik akkurat. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Er det noen som tenker på at Heidi kan ha en språkvanske? 
For meg høres det nemlig slik ut. Og det ler man ikke av. 
Synes det er helt innafor å kritisere sak på influencere, men vi er på et lavmål alle sammen, når vi begynner å gå etter et menneske, og alt det menneske gjør, blir det hånet og hetset for. 
Om du har rett i dine antagelser om at Heidi har flere ulike lidelser, så lurer jeg på om det er innafor å hetse henne på grunn av det? 

Hvis hun har språkvansker burde hun søke hjelp hos feks logoped, og i tillegg søke hjelp for shoppingavhengigheten sin etc. Men når man ikke eier selvinnsikt, er ikke det så lett! Hun har manglende evne til å ta kritikk og oppfører seg  arrogant og frekk når hun får råd og tips 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Jippi hjemmelaga suzuki!! SUZUKI

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på om hun skal drikke Sosa Sola til middagen

• Liker 2
Skrevet

Når man lager fiskekaker anbefaler jeg å male fisken med salt før man hiver i alt det andre! Men hva vet vel jeg 😉

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (6 minutter siden):

Når man lager fiskekaker anbefaler jeg å male fisken med salt før man hiver i alt det andre! Men hva vet vel jeg 😉

Blir blokkert hvis man kommer med anbefalinger til hellstrømheidi😅

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...