SkravleMaya Skrevet 21 timer siden #3981 Skrevet 21 timer siden missprincess skrev (3 timer siden): Til å ikke bo sålangt unna bb så må jeg si at hun sjelden viser interesse av å besøke dem. Har selv bb som bor 5 timer unna og jeg ser og har mine mye oftere. Nei, dyr og bb er nok ikke det som passer inn i livet hennes. Bedre å ligge på sofaen å se tv Merkelig greier at hun viser så liten interesse for dem. Er de aldri på besøk hos henne da? Og passer hun dem? Det virker anstrengt, men kanskje ikke så rart🫣 4
missprincess Skrevet 21 timer siden #3982 Skrevet 21 timer siden SkravleMaya skrev (7 minutter siden): Merkelig greier at hun viser så liten interesse for dem. Er de aldri på besøk hos henne da? Og passer hun dem? Det virker anstrengt, men kanskje ikke så rart🫣 I følge hennes snapper så tilbringer hun ikke mye tid sammen med bb tross for at de ikke bor langt unna. De er heller ikke mye på besøk hos henne. Kan være grunner for det fra datteren sin side. 5
Kleppmelk Skrevet 20 timer siden #3983 Skrevet 20 timer siden missprincess skrev (4 timer siden): Til å ikke bo sålangt unna bb så må jeg si at hun sjelden viser interesse av å besøke dem. Har selv bb som bor 5 timer unna og jeg ser og har mine mye oftere. Nei, dyr og bb er nok ikke det som passer inn i livet hennes. Bedre å ligge på sofaen å se tv Hun er på besøk innimellom men har fått streng beskjed av dattera å ikke dele det. (ene datteren, den andre har hun ikke kontakt med) 4
Ananais Skrevet 8 timer siden Forfatter #3984 Skrevet 8 timer siden Hun har sikkert maks 5 julegaver som må kjøpes inn, og hun skal begynne nå i juli - for da er det så mye salg?? Da er det null betydning hva barnebarn eventuelt måtte ønske seg, og mulighet til å eventuelt bytte gavene de får vil være helt umulig. Men hun selv slipper å betale så mye. De fikk jo tross alt tusjer i sommergave som de kan leke med frem til jul. Gud hjelpes for et stadig fokus på penger og kostnader og hvor billig man kan få ting. Hadde hun vært på randen og ikke reist mange ganger i året, samt gjort injeksjoner og extensions og andre kostbare ting så hadde jeg hatt forståelse. Men det der?! for øvrig artig at hun ikke visste om barnebarnet var seks eller sju. 4 7
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #3985 Skrevet 7 timer siden Ananais skrev (1 time siden): Hun har sikkert maks 5 julegaver som må kjøpes inn, og hun skal begynne nå i juli - for da er det så mye salg?? Da er det null betydning hva barnebarn eventuelt måtte ønske seg, og mulighet til å eventuelt bytte gavene de får vil være helt umulig. Men hun selv slipper å betale så mye. De fikk jo tross alt tusjer i sommergave som de kan leke med frem til jul. Gud hjelpes for et stadig fokus på penger og kostnader og hvor billig man kan få ting. Hadde hun vært på randen og ikke reist mange ganger i året, samt gjort injeksjoner og extensions og andre kostbare ting så hadde jeg hatt forståelse. Men det der?! for øvrig artig at hun ikke visste om barnebarnet var seks eller sju. Spares ikke på kronene på sminke, kremer og klær til seg selv. Hun droppet jo også id kort for å spare penger🙈😂Kjøper heller billig up mat enn ren sunn mat. Forstå dette kaoset den som kan 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 3
missprincess Skrevet 6 timer siden #3986 Skrevet 6 timer siden JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Spares ikke på kronene på sminke, kremer og klær til seg selv. Hun droppet jo også id kort for å spare penger🙈😂Kjøper heller billig up mat enn ren sunn mat. Forstå dette kaoset den som kan 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Slik har hun alltid vært tilogmed når det kom til hennes egne barn. De ble aldri prioritert først . Hun satte seg alltid foran dem 1 4
loffen Skrevet 6 timer siden #3987 Skrevet 6 timer siden Herregud for noe vås. Babler om koffert som skal pakkes om fordi det bare er litt over en måned til hun skal reise igjen? Merkelig den trangen til å legge ut alt man tenker på til offentligheten. At samboeren har fått smertestillende hos lege, at hun har pakket ut men ikke lagt ting i skapet, at hun skal starte å handle julegaver nå fordi det er salg, at hun ikke har så grått hår, at hun skal kjøpe noen blomster til balkongen. Rart hun ikke nevner om hun har pusset tenner i dag eller ikke. Folk finner henne inspirerende? Men artig, ja Tipper det blir noe lettvint til middag i dag! 3 6
Blue Sky Skrevet 6 timer siden #3988 Skrevet 6 timer siden (endret) Lenge siden vi har fått oppskrift på lompepizza nå 😉 Endret 5 timer siden av Blue Sky Skrivefeil 2
missprincess Skrevet 6 timer siden #3989 Skrevet 6 timer siden Blue Sky skrev (1 minutt siden): Lenge siden vi har fått oppskrift på lompepizzan nå 😉 Tror det går veldig fint å ikke få den 😂 3
JojoMoyes Skrevet 4 timer siden #3990 Skrevet 4 timer siden Jeeeee da er smilet tilbake for nå blir det ny tur før turen ! Ikke bry deg om at gubben har vondt i ryggen og er overarbeidet for å betale ditt humør sånn nogenlunde stabilt/oppe. Men the sun is shining og du har jo nytt hår…. Fy f….. har ikke ord for den førkja der nå altså ….. 8
missprincess Skrevet 4 timer siden #3991 Skrevet 4 timer siden JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Jeeeee da er smilet tilbake for nå blir det ny tur før turen ! Ikke bry deg om at gubben har vondt i ryggen og er overarbeidet for å betale ditt humør sånn nogenlunde stabilt/oppe. Men the sun is shining og du har jo nytt hår…. Fy f….. har ikke ord for den førkja der nå altså Kjenner jeg er så jæv.g glad for at jeg fikk dette mennesket ut av mitt liv , fra min familie sitt liv. Hun er f*n meg så ego at man får lyst til å rope høyt noe jeg heldigvis gjorde til slutt, og mange før og etter meg. Hun er så selvsentrert at det skulle ikke være mulig. 2 4
JojoMoyes Skrevet 4 timer siden #3992 Skrevet 4 timer siden missprincess skrev (7 minutter siden): Kjenner jeg er så jæv.g glad for at jeg fikk dette mennesket ut av mitt liv , fra min familie sitt liv. Hun er f*n meg så ego at man får lyst til å rope høyt noe jeg heldigvis gjorde til slutt, og mange før og etter meg. Hun er så selvsentrert at det skulle ikke være mulig. Det er noe fundamentalt galt oppi toppen der….Ja pris deg lykkelig for at dere reddet dere…Født uten empati og omsorg for andre enn eget ego … spiller litt intressert i andre i ny og ne for å pynte litt på det virker det som.. Hadde aldri orket å leve med det ustabile humør og psyken på et menneske.. 5
SkravleMaya Skrevet 4 timer siden #3993 Skrevet 4 timer siden missprincess skrev (14 minutter siden): Kjenner jeg er så jæv.g glad for at jeg fikk dette mennesket ut av mitt liv , fra min familie sitt liv. Hun er f*n meg så ego at man får lyst til å rope høyt noe jeg heldigvis gjorde til slutt, og mange før og etter meg. Hun er så selvsentrert at det skulle ikke være mulig. Tøft gjort av deg, kan ikke ha manipulative og narsissistiske mennesker i livet sitt. De bare drar en ned. Som sagt har jeg stilt henne spørsmål i forhold til filmingen hennes i tide og utide, ble blokkert både på snap og insta. Likte ikke at jeg stilte det spørsmålet, så da traff jeg midt i blinken. Jeg spurte om hun får tillatelse til å filme så mye som hun gjør, spesielt i andres hjem….hun svarte: så klart jeg spør og så ble jeg blokkert 😂. Hun eier ikke selvinnsikt i det hele tatt!! Slik hun holder på tror hun sikkert hun stiller på lik linje med en stor og velkjent kjendis🤪 5
missprincess Skrevet 4 timer siden #3994 Skrevet 4 timer siden JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Det er noe fundamentalt galt oppi toppen der….Ja pris deg lykkelig for at dere reddet dere…Født uten empati og omsorg for andre enn eget ego … spiller litt intressert i andre i ny og ne for å pynte litt på det virker det som.. Hadde aldri orket å leve med det ustabile humør og psyken på et menneske.. De få som skriver til henne hadde ikke holdt ut én hel dag med henne. Hun er som du sier ustabil og jævlig slitsom. Hun sliter folk ut psykisk og fysisk og alle skal høre på hennes gnål. Har sagt det før hun burde hatt hjelp men det er hun ikke mottakelig for, for i hennes verden er hun den som har rett...alltid. Hun kverulerer konstant om absolutt alt. Kjenner jeg blir psykisk syk av å høre på dette mennesket derfor orker jeg knapt å følge henne for har ikke man problemer med seg selv så klarer hun å gjøre folk skikkelig deprimert med sin væremåte og oppførsel. Og ja, takke f*n at jeg kastet hun på dør fikk så jævlig nok , og etter hun forsvant ut fra våre liv er hele min familie lettet og vi kan senke skuldrene for at hun plutselig ikke står i stuen vår lengre 1 1 5
lllll Skrevet 3 timer siden #3995 Skrevet 3 timer siden (endret) "Mens æ satt i frisørstoln no da så har æ bestilt....eller VI da, har bestilt tur til Østersund jeeeeeeeee" Lurer på om tom i det hele tatt hadde noe valg der. Han må da hate livet om dagen, vond rygg og stålsetter seg sikkert til nært forestående sydentur. Og så tar hun jaggu meg og kaprer nok en tur før det igjen. Blir helt svimmel jeg av all den reisingen. Hvordan i alle dager har han råd Endret 3 timer siden av lllll 1 3
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #3996 Skrevet 3 timer siden (endret) missprincess skrev (47 minutter siden): De få som skriver til henne hadde ikke holdt ut én hel dag med henne. Hun er som du sier ustabil og jævlig slitsom. Hun sliter folk ut psykisk og fysisk og alle skal høre på hennes gnål. Har sagt det før hun burde hatt hjelp men det er hun ikke mottakelig for, for i hennes verden er hun den som har rett...alltid. Hun kverulerer konstant om absolutt alt. Kjenner jeg blir psykisk syk av å høre på dette mennesket derfor orker jeg knapt å følge henne for har ikke man problemer med seg selv så klarer hun å gjøre folk skikkelig deprimert med sin væremåte og oppførsel. Og ja, takke f*n at jeg kastet hun på dør fikk så jævlig nok , og etter hun forsvant ut fra våre liv er hele min familie lettet og vi kan senke skuldrene for at hun plutselig ikke står i stuen vår lengre Om man skal kunne få hjelp så må man være mottakelig for det, innrømme at man har et problem og være ærlig først mot seg selv og så mot en behandler. Men jeg har skrevet det før her at jeg tror dette er en lost case og en kombo av personlighet som er ikke helt «normal/som den burde « personlighetsforstyrrelser og flere psyk diagnoser. Det er bare forferdelig trist at hennes familie må lide sånn som dette med denne delingen og utbroderingen for å sanke sympati og komplimenter. Helt tragisk at ikke snap har et ansvar for å skjerme mennesker som ikke evner å skjerme seg selv… Endret 3 timer siden av JojoMoyes Skrivefeil 3
Linazer Skrevet 3 timer siden #3997 Skrevet 3 timer siden Det er uten tvil noe manisk over hennes væremåte og handlinger. Å ikke klare å være hjemme uten å ha en ferietur som venter, uten å ha pakker å åpne. Det er i grunnen bare trist når et menneske ikke klarer å føle på ekte glede over noen ting. Kun nettshopping og rimelig innholdsløse ferieturer. Hva med å føle glede i hverdagen? Glede over å være 60 år og fysisk frisk, glede over at hun har barn og barnebarn, glede i å glede andre, glede over naturen, god, virkelig god mat. Osv osv. Nei, IH har et liv uten annet innhold enn kjipe sydenturer og nettshopping. Det er trist det! 5
Johanne Regine Skrevet 3 timer siden #3998 Skrevet 3 timer siden Blue Sky skrev (2 timer siden): Lenge siden vi har fått oppskrift på lompepizza nå 😉 Nå bør vi alle sende meldinger til Heidi og kreve lompepizzaoppskrift video. Sammen kan vi få til dette damer!! 1
Johanne Regine Skrevet 3 timer siden #3999 Skrevet 3 timer siden lllll skrev (31 minutter siden): "Mens æ satt i frisørstoln no da så har æ bestilt....eller VI da, har bestilt tur til Østersund jeeeeeeeee" Lurer på om tom i det hele tatt hadde noe valg der. Han må da hate livet om dagen, vond rygg og stålsetter seg sikkert til nært forestående sydentur. Og så tar hun jaggu meg og kaprer nok en tur før det igjen. Blir helt svimmel jeg av all den reisingen. Hvordan i alle dager har han råd Tenker hun ikke på noe annet enn disse ferieturene? Hva trenger hun ferie fra? Hun jobber jo ikke. Lever på staten og Tåååååm 1 2
foreveralone Skrevet 3 timer siden #4000 Skrevet 3 timer siden Johanne Regine skrev (4 minutter siden): Nå bør vi alle sende meldinger til Heidi og kreve lompepizzaoppskrift video. Sammen kan vi få til dette damer!! Med deilig neglekrydder 😋 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå