Zhara Skrevet tirsdag kl. 09:41 #4081 Skrevet tirsdag kl. 09:41 Jeg håper virkelig jeg misforsto nå da Heidi sitter i sofaen å forteller at hun har skiftet etter trening. Da det er en spesiell dag , hun skal kjøre mor på sykehuset. Der er jo fint det, MEN jeg håper virkelig at hun mente dusjet!! Ikke bare skiftet etter trening!!?? 3 5
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 10:31 #4082 Skrevet tirsdag kl. 10:31 Zhara skrev (49 minutter siden): Jeg håper virkelig jeg misforsto nå da Heidi sitter i sofaen å forteller at hun har skiftet etter trening. Da det er en spesiell dag , hun skal kjøre mor på sykehuset. Der er jo fint det, MEN jeg håper virkelig at hun mente dusjet!! Ikke bare skiftet etter trening!!?? Er redd hun mente skifte. Hun kan ikke dusje etter trening da renner all sminken av, og det tar henne ca. 4 timer å sparkle det på igjen🤭 2 7
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 10:37 #4083 Skrevet tirsdag kl. 10:37 Kan hun ikke la mora være syk i fred? Er vel ikke nødvendig å legge ut om det ene og det andre til alle på snap? Godt mora slapp en telefon i ansiktet og « heia mamma» nuss og suss for alle til å se da hun ble hentet fra båten. 3 5
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 10:46 #4084 Skrevet tirsdag kl. 10:46 Zhara skrev (1 time siden): Jeg håper virkelig jeg misforsto nå da Heidi sitter i sofaen å forteller at hun har skiftet etter trening. Da det er en spesiell dag , hun skal kjøre mor på sykehuset. Der er jo fint det, MEN jeg håper virkelig at hun mente dusjet!! Ikke bare skiftet etter trening!!?? Det der har jeg tenkt på flere ganger! Jeg tror hun ville sagt dusjet og skiftet om hun hadde gjort det. Hun sier alltid fått av treningstøyet og sitter i morgenkåpe. Hun utbroderer jo alt så hadde vel sagt om hun hadde dusjet og 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 5
Snuppiluppi84 Skrevet tirsdag kl. 10:52 #4085 Skrevet tirsdag kl. 10:52 Spørs om hun svetter så mye etter trening. Så mye hun puster og peser bare av å snakke, tviler jeg på at hun trener så svetten renner. 1 4
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 10:54 #4086 Skrevet tirsdag kl. 10:54 Snuppiluppi84 skrev (Akkurat nå): Spørs om hun svetter så mye etter trening. Så mye hun puster og peser bare av å snakke, tviler jeg på at hun trener så svetten renner. Nei hun er vel ikke det for å ha svettefest men det er jo naturlig å dusje etter trening likevel )i mine øyne ) men jeg synes jo heller ikke det er naturlig å sove med sminke og klesse på enda sminke før du går på trening 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 3 2
Tippsi Skrevet tirsdag kl. 10:55 #4087 Skrevet tirsdag kl. 10:55 De sykehus snappene kunne hun spart oss for.. herregud altså😔 kan hun ikke la mora være i fred... 5 7
pootya Skrevet tirsdag kl. 11:07 #4088 Skrevet tirsdag kl. 11:07 Hun leser inni skoen og sier merket heter Noe, men det står Zoe 🫣 3
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 11:27 #4089 Skrevet tirsdag kl. 11:27 Dere som sier at Heidi røyker....vet dere at hun gjør det? Hvis det stemmer, er det jo galskap. Med en mor som er så plaget av kols, og Heidi selv som er så kortpustet, skulle man tro at man stumpet røyken øyeblikkelig i ren skrekk. 8 1
SkravleMaya Skrevet tirsdag kl. 12:16 #4090 Skrevet tirsdag kl. 12:16 Jeg får vondt av mammaen hennes. Hvorfor må hun filme dette, tragisk og trist. Stakkars mor! 7 1 1
Sandie Skrevet tirsdag kl. 12:53 #4091 Skrevet tirsdag kl. 12:53 (endret) pootya skrev (1 time siden): Hun leser inni skoen og sier merket heter Noe, men det står Zoe 🫣 Merket heter Noë.. Hun sier skoene er kjøpt hos Skoringen og merket finnes også på nettsiden deres: https://www.skoringen.no/merker/noe-collection Endret tirsdag kl. 12:56 av Sandie 3
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 13:35 #4092 Skrevet tirsdag kl. 13:35 Sandie skrev (39 minutter siden): Merket heter Noë.. Hun sier skoene er kjøpt hos Skoringen og merket finnes også på nettsiden deres: https://www.skoringen.no/merker/noe-collection Er det rart vi lurer? Dama uttaler jo nesten alle merker feil. Døsse Kabonara, Isabella Rådhus, Rimi 1000, Gussi osv 2 7
Me for life Skrevet tirsdag kl. 13:43 #4093 Skrevet tirsdag kl. 13:43 SkravleMaya skrev (1 time siden): Jeg får vondt av mammaen hennes. Hvorfor må hun filme dette, tragisk og trist. Stakkars mor! Ja det kunne hun spart seg. Rart at den som undersøker moren ikke kaster henne ut. Eller hun filmer kanskje i smug.... Er du virkelig glad i moren sin bør hun la henne beholde litt privatliv, hun trenger ikke kringkaste alt og trekke oppmerksomhet til seg selv for morens lidelser. 3 4
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 14:19 #4094 Skrevet tirsdag kl. 14:19 Johanne Regine skrev (44 minutter siden): Er det rart vi lurer? Dama uttaler jo nesten alle merker feil. Døsse Kabonara, Isabella Rådhus, Rimi 1000, Gussi osv 😬😁🤣🤪🤓 2
baremeg Skrevet tirsdag kl. 14:59 #4095 Skrevet tirsdag kl. 14:59 Me for life skrev (1 time siden): Ja det kunne hun spart seg. Rart at den som undersøker moren ikke kaster henne ut. Eller hun filmer kanskje i smug.... Er du virkelig glad i moren sin bør hun la henne beholde litt privatliv, hun trenger ikke kringkaste alt og trekke oppmerksomhet til seg selv for morens lidelser. Hun der spør ikke om lov. Såpass respekt har hun ikke for noen. Hverken for moren sin eller andre som bare gjør jobben sin. Ufyselig dame som tror dette er interessant for andre 4
Snuppiluppi84 Skrevet tirsdag kl. 15:30 #4096 Skrevet tirsdag kl. 15:30 Tippsi skrev (4 timer siden): De sykehus snappene kunne hun spart oss for.. herregud altså😔 kan hun ikke la mora være i fred... Og den ansatte. Ikke greit å filme folk som er på jobb. 8
friskbris Skrevet tirsdag kl. 16:13 #4097 Skrevet tirsdag kl. 16:13 Det er jo klart hun må filme så hun kan få kringkastet hvor snill og omsorgsfull hun er. 4
Dude1996 Skrevet tirsdag kl. 17:40 #4098 Skrevet tirsdag kl. 17:40 friskbris skrev (1 time siden): Det er jo klart hun må filme så hun kan få kringkastet hvor snill og omsorgsfull hun er. Kjenner flere sånne. Alt skal legges ut på Facebook. 5
AnneSusanne Skrevet tirsdag kl. 19:14 #4099 Skrevet tirsdag kl. 19:14 Siste instagram post: Tom filmer Heidi i de blåe klærne og sier "hold nu keft" firogenhalvfjers ganger og ut av det BLÅ sier han "jeg fikk nesten lyst på deg". Også ler begge to. De bjudar på underholdning😂 Må bare le av og med de der to lovebirds'a/turtelduene🫣😂😬 4
AnneSusanne Skrevet tirsdag kl. 19:18 #4100 Skrevet tirsdag kl. 19:18 Dude1996 skrev (1 time siden): Kjenner flere sånne. Alt skal legges ut på Facebook. Har en nær slektning som er mellom 60-70 år som bytter profilbilde og bakgrunnsbilde flere ganger pr mnd. Nesten ukentlig. Seg selv seg selv seg selv. Diggediggedigg!! Og nei, jeg er ikke sjalu på all fb-bekreftelsan hun får. Det er vel de fine kommentarene som gjør det sånn at vedk bytter bilder hele tiden. Jakten på endorfinene!! 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå