Hønemoor Skrevet i går, 06:43 #4161 Skrevet i går, 06:43 Så på storyen fra i går, kan nesten ikke tro mine egne ører 😂 Heidi sier hun elsker å gi andre tips og råd, enten om det kommer til matlaging, klær og you name it, men det betyr ikke at hun ønsker tips og råd tilbake. Ellers takk!! Hun er så kørka og selvopptatt 🥸 4 10
Granneman82 Skrevet i går, 06:52 #4162 Skrevet i går, 06:52 JojoMoyes skrev (6 timer siden): Merkelig å aldri ha smakt plukkfisk!!! Det kommer vel an på hvor i landet man kommer fra det😊😊 14
zhazha65 Skrevet i går, 07:34 #4164 Skrevet i går, 07:34 Johanne Regine skrev (14 minutter siden): Helt enig med Trude😆😆😆 🤣 4
SkravleMaya Skrevet i går, 08:40 #4165 Skrevet i går, 08:40 (endret) Nå hadde tom lyst til å se på et eller annet, fikk ikke helt med meg hva det var, MEN det ble veldig fort avfeid av dronninga🫣. Skal i hvert fall ikke gjøre noe som tom har lyst til, det er bortkastet tid. Og når har prøver å si noe, så prater hun i munnen på han, avfeier og fortsetter med pisset sitt. Blir så provosert av oppførselen hennes, er rett og slett avskyelig. Forstår meg fortsatt ikke på tom, at han bare godtar å bli både snakket til og behandlet på den måten. Hadde jeg behandlet min kjæreste på den måten, hadde jeg blitt kasta ut for lenge siden. Får jeg en mulighet en vakker dag, skal jeg prøve å gi henne et råd, hvordan hun skal behandle andre mennesker😅. Hun har et merkelig menneskesyn. Men det er vel fordi hun kun ser seg selv….mæ først og så mæ igjen og igjen og igjen. Endret i går, 08:40 av SkravleMaya 5 7
Hummeren Skrevet i går, 08:56 #4166 Skrevet i går, 08:56 SkravleMaya skrev (15 minutter siden): Nå hadde tom lyst til å se på et eller annet, fikk ikke helt med meg hva det var, MEN det ble veldig fort avfeid av dronninga🫣. Skal i hvert fall ikke gjøre noe som tom har lyst til, det er bortkastet tid. Og når har prøver å si noe, så prater hun i munnen på han, avfeier og fortsetter med pisset sitt. Blir så provosert av oppførselen hennes, er rett og slett avskyelig. Forstår meg fortsatt ikke på tom, at han bare godtar å bli både snakket til og behandlet på den måten. Hadde jeg behandlet min kjæreste på den måten, hadde jeg blitt kasta ut for lenge siden. Får jeg en mulighet en vakker dag, skal jeg prøve å gi henne et råd, hvordan hun skal behandle andre mennesker😅. Hun har et merkelig menneskesyn. Men det er vel fordi hun kun ser seg selv….mæ først og så mæ igjen og igjen og igjen. Han ville se på cruisebåten(e) - eller hvertfall de store båtene.. 2
SkravleMaya Skrevet i går, 09:58 #4167 Skrevet i går, 09:58 Hummeren skrev (58 minutter siden): Han ville se på cruisebåten(e) - eller hvertfall de store båtene.. kunne vel latt han se på dem, men alt skal kun gå etter hva hun ønsker og mener. Det er derfor jeg stiller meg selv et spørsmål: hvorfor finner han seg i alt? For å unngå krangel og enda surere og misfornøyd dronning? 7 1
Hummeren Skrevet i går, 10:07 #4168 Skrevet i går, 10:07 SkravleMaya skrev (9 minutter siden): kunne vel latt han se på dem, men alt skal kun gå etter hva hun ønsker og mener. Det er derfor jeg stiller meg selv et spørsmål: hvorfor finner han seg i alt? For å unngå krangel og enda surere og misfornøyd dronning? Enig med deg der ja. I følge henne hadde de sett dem så mange ganger før, så det var ikke noe nytt å se likevel.... jadda... 3
Full kontroll Skrevet i går, 10:39 #4169 Skrevet i går, 10:39 (endret) Kvæser skrev (6 timer siden): Ha ha. Takk for at du påpekte denne alvorlige mangelen i livserfaringen min :-D. Jeg hadde i allefall sett for meg at hun gjennom 10 år hadde introdusert denne gode og gamle norske husmanskosten for DanskenTom Innbakt pizza inkl spisspaprika kan han 😛 @Kvæserskulle ikke "sitere" deg, men hadde trykket meg "inn" på den 😛 Endret i går, 10:57 av Full kontroll 4
Johanne Regine Skrevet i går, 10:45 #4170 Skrevet i går, 10:45 Full kontroll skrev (3 minutter siden): Jeg hadde i allefall sett for meg at hun gjennom 10 år hadde introdusert denne gode og gamle norske husmanskosten for DanskenTom Innbakt pizza inkl spisspaprika kan han 😛 Tipper det har vært mye spisspaprika, grønn pesto og svinekjøttdeig (det e jo sååå billig )de 10 årene. Mesteparten av Tåms lønn har gått til fillere, botox, kremer og x antall bikinier og turer til sol og varme 2 5
Ananais Skrevet i går, 11:57 Forfatter #4171 Skrevet i går, 11:57 Lasagne i dag. Tenkte å sende henne en melding å si fra om at hun glemte av honning, som er så fin å bruke for å runde av smaken..😅😂 7 2
Johanne Regine Skrevet i går, 12:15 #4172 Skrevet i går, 12:15 Ananais skrev (18 minutter siden): Lasagne i dag. Tenkte å sende henne en melding å si fra om at hun glemte av honning, som er så fin å bruke for å runde av smaken..😅😂 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 4
NiceOrNothing Skrevet 22 timer siden #4173 Skrevet 22 timer siden Hønemoor skrev (8 timer siden): Så på storyen fra i går, kan nesten ikke tro mine egne ører 😂 Heidi sier hun elsker å gi andre tips og råd, enten om det kommer til matlaging, klær og you name it, men det betyr ikke at hun ønsker tips og råd tilbake. Ellers takk!! Hun er så kørka og selvopptatt 🥸 Selvutnevnt ekspert på det aller meste hun 😆 5
Ellie77 Skrevet 22 timer siden #4174 Skrevet 22 timer siden Hun må være spisspaprika-bondens våte drøm. Personlig synes jeg paprika har litt begrenset bruksområde, men neiiiida. Hos Heidi er det kun plukkfisken som går fri 🤣🤣🫑 2 1 2
Kvæser Skrevet 22 timer siden #4175 Skrevet 22 timer siden Full kontroll skrev (4 timer siden): Jeg hadde i allefall sett for meg at hun gjennom 10 år hadde introdusert denne gode og gamle norske husmanskosten for DanskenTom Innbakt pizza inkl spisspaprika kan han 😛 @Kvæserskulle ikke "sitere" deg, men hadde trykket meg "inn" på den 😛 🙂 1
NiceOrNothing Skrevet 22 timer siden #4176 Skrevet 22 timer siden Granneman82 skrev (På 30.7.2026 den 17.33): Tzatziki blir til Suzuki hos Heidi 🤣🤣🤣 Hørte det klippet med Suzuki ble avspilt og kommentert i podden til harm & hegseth idag 😆 4 6
zhazha65 Skrevet 21 timer siden #4177 Skrevet 21 timer siden Hummeren skrev (6 timer siden): Enig med deg der ja. I følge henne hadde de sett dem så mange ganger før, så det var ikke noe nytt å se likevel.... jadda... Han må jo bli med henne til alle bakgatene shoppingsenter havna på disse intetsigende ferieturene som de har sett tusen ganger før. 5 2
JojoMoyes Skrevet 20 timer siden #4178 Skrevet 20 timer siden NiceOrNothing skrev (1 time siden): Hørte det klippet med Suzuki ble avspilt og kommentert i podden til harm & hegseth idag 😆 Hva sa de om det da ?🤣 2
Snuppiluppi84 Skrevet 19 timer siden #4179 Skrevet 19 timer siden Trodde det skulle bli masse hunde snapper nå. Hadde vært en fin forandring. 3
Saywhat Skrevet 19 timer siden #4180 Skrevet 19 timer siden Snuppiluppi84 skrev (24 minutter siden): Trodde det skulle bli masse hunde snapper nå. Hadde vært en fin forandring. Trodde du virkelig det? Ih er hjemme med isepisen sin, og Tom tar vare på hund å går tur. Syns det er merkelig de får ha den på overnatting, etter hva som skjedde første gangen. Sist tok vel Tom ansvar og det gikk greit. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå