Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Johanne Regine skrev (3 timer siden):

IMG_4228.jpeg

Dette bildet viser skjønnheten som kommer ut fra innsiden. 

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Elvirra skrev (38 minutter siden):

Blåmandag igjen nå antar jeg. Håper hun kommer kjapt opp igjen denne gangen, så siste tidens anstrengelser for stjerne ikke er forgjeves.  Må være så slitsomt med så ustabilt humør. 

Noen som har lagt merke til at isepiseglasset hennes var fjernet fra ig reelsen? Hvorfor er hun så redd for å være ærlig? De damene som elsker hun, gjør det uansett om hun gikk med sneipen og isepise 24/7

Endret av Saywhat
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Elvirra skrev (1 time siden):

Blåmandag igjen nå antar jeg. Håper hun kommer kjapt opp igjen denne gangen, så siste tidens anstrengelser for stjerne ikke er forgjeves.  Må være så slitsomt med så ustabilt humør. 

Bestissen var innom i 4 timer…… koselig da Heidi. Godt du slapp å stresse med øyensminken i morges

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Rart hun ikke filmet at bestisen var på besøk i dag. Hun pleier jo å filme og dokumentere det meste. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
SkravleMaya skrev (8 minutter siden):

Rart hun ikke filmet at bestisen var på besøk i dag. Hun pleier jo å filme og dokumentere det meste. 

Dokumenterer hun det ikke har det ikke skjedd. 

• Liker 4
Skrevet

Noen av dere andre som ser på jallaserie med Intrør 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Saywhat skrev (17 minutter siden):

Dokumenterer hun det ikke har det ikke skjedd. 

Det var det jeg tenkte også!

Endret av SkravleMaya
  • Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (6 timer siden):

IMG_4228.jpeg

Så hu renser rund øyene og sover med det gammelt sminken på og neste dag fikser mere på maskara og annet skitt...burde stoppes med disse filmsnuttene hennes og ødeleggende tips. 

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 9.8.2026 den 18.09):

Virker ikke som damen er så glad i vann på noen måte 😉🤪hadde fjernet all sminke og skylt med vann og tørket før krem ja. 

Kanskje hu har vært katt i tidligere liv...mjau

• Liker 1
Skrevet
zhazha65 skrev (2 minutter siden):

Så hu renser rund øyene og sover med det gammelt sminken på og neste dag fikser mere på maskara og annet skitt...burde stoppes med disse filmsnuttene hennes og ødeleggende tips. 

Men hun er 60 år og har ikke merket noe til ekstra rynker hverken her eller der!? Ser seg vel bare med filter på da kanskje. Hun gidder ikke full Makeup hver dag så da bare blir det gammel sminke blir som ny med lag på lag 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Det store treningsforbildet orker ingen ting. Orker ikke fjerne makeup, orker ikke dra på butikken, orker ikke rydde, orker ikke gjøre rent, you name it! Orker nesten bare å ligge på sofaen og se på yallatv. 

Skrevet (endret)
Me for life skrev (10 timer siden):

Det er ikke ofte jeg synes at hun sier for lite, men skulle seriøst likt å høre når man faktisk har brukt for å rense huden uten å fjerne øyensminken og hva fordelen er med det. Og tilslutt så skulle jeg likt å se hvor mye som faktisk sitter igjen etter at hun kun har dratt over med en fuktig bomullspad for å fjerne alle rester. For i min verden er det mer enn bare å fjerne øyesminken som mangler der.

Så gjør dette på nytt Heidi, men etterpå så tar du en ren, hvit fuktig klut eller håndkle og tørker over før du påfører kremen......

Fordelen var at hun slapp å bruke masse tid til å  sminke øynene hver dag.  Hun bare "reparerer", sier hun med all verdens med tid.... 😂 😂 😂 😂. Hun har ikke mye rynker, sier hun. Har hun sett seg selv i speilet? Under - og overarmen samt hals =trekkspill.  Rynker tilsvarende en 80 - åring. Aldri noe særlig mat i kjøleskapet og på butikken hver dag, mens skapene er fulle av all verdens sminke og kremer. 

Endret av Anita321
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...