Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (På 6.8.2026 den 22.18):

Dessuten sier hun som regel ikke «stor i størrelse», men «stor i nummer» 😆

Hun kan jo ikke sitt eget morsmål. Muntlig er det strykkarakter. Feil ord, feil ordtak, mangler ordforråd bare for å nevne noe... 

Endret av Anita321
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Jeg finner henne ikke en gang 🤪Og har jo hverken skrevet til henne eller gitt henne råd eller noe 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det er samme her. Er det snap som har stoppet hu?

Skrevet
JojoMoyes skrev (56 minutter siden):

Har ikke tatt skjermbilde heller jeg 🤦🏼‍♀️🤪borte er hun og det er forsåvidt helt greit kjenner jeg…

Men du finner henne ikke hvis du søker henne opp heller? 

Skrevet
JojoMoyes skrev (59 minutter siden):

Har ikke tatt skjermbilde heller jeg 🤦🏼‍♀️🤪borte er hun og det er forsåvidt helt greit kjenner jeg…

Oppdaget nå at jeg også har "mistet"  henne. 

Skrevet
Skravleberta skrev (30 minutter siden):

Oppdaget nå at jeg også har "mistet"  henne. 

Nei har søkt men får ikke opp. 

Skrevet

Syns hun er ei skjønn dame jeg, en fargeklatt som ikke bryr seg om hva andre måtte mene (heldigvis), for her på kvinneguiden er det bare sur oppgulp hvor enn man snur seg. 

• Nyttig 1
Skrevet
Danseskjørt skrev (1 time siden):

Syns hun er ei skjønn dame jeg, en fargeklatt som ikke bryr seg om hva andre måtte mene (heldigvis), for her på kvinneguiden er det bare sur oppgulp hvor enn man snur seg. 

Neida, vi er en gladgjeng her inne som elsker å studere og kommentere Heidi. Langt i fra sure oppgulp, bare litt kritiske blikk til tider. 

Skrevet
NeverSayNever skrev (10 timer siden):

Når ler jeg skikkelig her etter dagens lange tale om IH’s meninger om ANDRE influencere på SoMe,alt hva de sier og gjør og mener,kler seg,jakten på stjææææærna,hva de «rækklamere»for, osv. Så mange «dumme»influencere altså,yuu neim it😅😱😅Men InstaHeidi,du skjønner det at her beskriver du faktisk DEG SJØL 100%!🥳🥳😂Dette er akkurat sånn DU oppfører deg på SoMe😅Og det ble til at DU bestemte dere to skulle ta turen til byen ja,ingen bombe det💥😅Men siden du er innom her og leser IH,sjekk hva noen her la ut screenshot av regler vedr og filme fremmede og legge ut offentlig! Men djeeezzes og blablabla og yu neim it og suzuki,du gjør jo som du vil,du! 

Har mistanke at hun er litt bitter for at hun ikke får den gule snapstjerna. Hun skulle helst vært med i den influenserklikken. Blitt invitert til Vixen og hengt med Durek, Nora Haukland og Leah Behn. 

Skrevet

Syns det er veldig ubehagelig å se hvordan hun filmer rundt seg, jeg så minimum fire barn på snappene fra markedet 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...