Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er i hvert fall ikke et godt forbilde. Hun har dårlige verdier som egoisme og manglende respekt for andre. I tillegg har hun dårlig påvirkning der hun fremmer usunn livsstil. Det er ingenting ved hennes livsstil som er sunn. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (55 minutter siden):

Hun byttet øyemakeup etter noen dager sa hun😩 midden trives sikkert godt i vipperoten der🤮😂

Middkolonien i vipperoten hos Heidi har blitt så mange at de organisert i en fagforening. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
NeverSayNever skrev (21 minutter siden):

Åneineinei og djeeezes! Er jo opprasjonan og traaauma ætter ankæl-opprasjon som er skyld i alle rynkene daaa!😅😅😅»Og d e 100 prosænnt sainnt ja,for æ ha gugla å gugla d derre at opprasjona og traauma e årsaken! Men æ syns d har blitt bedre,shjø!» 🥳

Århundrets fornektelse….

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Linazer skrev (1 time siden):

Hun hadde en makeup-video i forrige uke som hadde tittel: makeup oppfriskning tror jeg det var. Det var hvordan putte på makeup på et allerede sminket fjes...

😖

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nå er det krise igjen. Hun har glemt bil og hus-nøklene i Tom sin bil, og kommer seg ikke på trening. Skriking og pusting. Ekstranøklene sitter på samme knippe også. 😅 Og hun kan ikke sykle ned for det regner, og hun har ikke sykla på to år(Tom foreslo sykkel til trening). Ta noen øvelser på stuegulvet da vel. Ta på en regnjakke (hun har sikkert 100, minst), og gå en tur? Låsing av leiligheta er jo et problem, så kanskje best å ikke legge det ut på internett: om du ser Heidi i byen i dag, så er det bare å reise opp og hente inn tv’n 😅(og da blir det i hvertfall krise!)

uppdate: nøklene kommer med hurtigbåten som går 10:30, og venninna skulle kjøre henne ned. Tom hadde forsøkt å muntre opp med at hun kunne dra på trening når de er henta, men da ble det en klikk igjen, for det var NO hu var klar for trening, nå gjalt det bare å komme seg på butikken for å hainnel.

Hun er nesten daglig i butikken, er det isepise dagsrasjon hun må ut etter tro? Virka som det var viktigere enn pesto! 

Endret av Elvirra
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Elvirra skrev (20 minutter siden):

Nå er det krise igjen. Hun har glemt bil og hus-nøklene i Tom sin bil, og kommer seg ikke på trening. Skriking og pusting. Ekstranøklene sitter på samme knippe også. 😅 Og hun kan ikke sykle ned for det regner, og hun har ikke sykla på to år(Tom foreslo sykkel til trening). Ta noen øvelser på stuegulvet da vel. Ta på en regnjakke (hun har sikkert 100, minst), og gå en tur? Låsing av leiligheta er jo et problem, så kanskje best å ikke legge det ut på internett: om du ser Heidi i byen i dag, så er det bare å reise opp og hente inn tv’n 😅(og da blir det i hvertfall krise!)

uppdate: nøklene kommer med hurtigbåten som går 10:30, og venninna skulle kjøre henne ned. Tom hadde forsøkt å muntre opp med at hun kunne dra på trening når de er henta, men da ble det en klikk igjen, for det var NO hu var klar for trening, nå gjalt det bare å komme seg på butikken for å hainnel.

Hun er nesten daglig i butikken, er det isepise dagsrasjon hun må ut etter tro? Virka som det var viktigere enn pesto! 

Så den snappen nå. Hun er jo aldeles på viddene, for ikke å bruke sterkere ord. Du kan pokker ta meg ikke ha opplevd mye i livet når dette får deg helt ut av fatning. Hun får nøklene klokka halv tolv! Hun kunne tatt bussen til byen og fiksa det selv, men i stedet utkommanderer hun en venninne. Jeg har ikke ord! Det er så far out! 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Blue Sky skrev (1 minutt siden):

Så den snappen nå. Hun er jo aldeles på viddene, for ikke å bruke sterkere ord. Du kan pokker ta meg ikke ha opplevd mye i livet når dette får deg helt ut av fatning. Hun får nøklene klokka halv tolv! Hun kunne tatt bussen til byen og fiksa det selv, men i stedet utkommanderer hun en venninne. Jeg har ikke ord! Det er så far out! 

Men må jo skjønne at det regner ute. Kan jo ikke risikere vann på øyenskyggen, den er jo ikke på dag 4 enda og langt unna klar for utskiftning.... Så det er egentlig ikke Heidi venninnen kjører til båten, men øyeskyggen :sminkedokke:

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet

Hva er det den dama egentlig orker? Orker ikke fjerne all sminke om kvelden , orker ikke å legge full sminke når hun står opp, orker ikke å handle, rydde eller lage ordentlig middag. Hun jobber ikke! Hva gjør hun hele dagen? Ligger på sofaen , ser på jallatv og bestiller masse ræl på nett?  

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Vet det er mange her som har skrevet at hun ikke fjerner sminken daglig, men har ikke helt klart å tro på det før jeg hørte hun si det i går. Fytti så kvalmt 🤮 Og å tro at sminken inneholder så mye pleiende ingredienser at det går fint å ikke fjerne den. Er dette noe hun virkelig tror er greit, eller prøver hun bare å finne unnskyldninger på hvorfor latskapen er grei? Og mener hun virkelig seriøst at hun ikke har over snittet mye rynker? Min mor på snart 80 har ikke i nærheten av så mye som IH. Er faktisk i sjokk...

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (9 minutter siden):

Vet det er mange her som har skrevet at hun ikke fjerner sminken daglig, men har ikke helt klart å tro på det før jeg hørte hun si det i går. Fytti så kvalmt 🤮 Og å tro at sminken inneholder så mye pleiende ingredienser at det går fint å ikke fjerne den. Er dette noe hun virkelig tror er greit, eller prøver hun bare å finne unnskyldninger på hvorfor latskapen er grei? Og mener hun virkelig seriøst at hun ikke har over snittet mye rynker? Min mor på snart 80 har ikke i nærheten av så mye som IH. Er faktisk i sjokk...

Hun drar rett fra trening, uten å dusje/skifte, og prøver klær i butikker også. Skitten og grisete dame.

Bor ikke hun ganske sentralt i Trondheim? Hun må da kunne gå eller ta kollektiv for å komme seg rundt? Hun er jo så godt trent 😉 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

For et spetakkel, og for et gnål🫣😂. Hun skulle sett og hørt seg selv, hun virker jo helt ustabil og det pga gjenglemte nøkler!! Jiiiises. Snakk om å være løsningsorientert. Hun er jo så fastlåst. Ikke kan hun trene senere, ikke kan hun ta buss, ikke sykle, ikke gå…..nei det regner jo😂

Endret av SkravleMaya
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
SkravleMaya skrev (21 minutter siden):

For et spetakkel, og for et gnål🫣😂. Hun skulle sett og hørt seg selv, hun virker jo helt ustabil og det pga gjenglemte nøkler!! Jiiiises. Snakk om å være løsningsorientert. Hun er jo så fastlåst. Ikke kan hun trene senere, ikke kan hun ta buss, ikke sykle, ikke gå…..nei det regner jo😂

Aldri før har en dame som påstår hun er løsningsorientert så LITE løsningsorientert. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Elvirra skrev (1 time siden):

🤣

• Liker 1
Skrevet

Lovlovlov, jiiises, så gæli, you name it, blablablabla, å my gåd. Er nesten ikke annet hun har i sitt vokabular. Meget begrenset. Men sånn blir det kanskje når en kun ser på jalla tv og har nettshopping som hobby🤪

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Stakkars fergefolka. Nå har Heidi eksplodert på dekk, og rasa fordi det koster PÆNG å sende noe med båten. Klikka fordi de ikke hadde krevd pengene fra Tom som leverte, men fra hun som henta. Virker som hun hadde klart seg fint uten nøkler lell. Hun forteller oppglødd og stolt om at hun hadde kjefta han opp og ned(og det var neppe med innestemme), og rappa til seg nøklene og skriki at de fikk sende regning(noe hun anså for trygt siden de ikke vadde hennes navn og adresse). Heidi skal som vanlig ha mer gratis og bedre service enn alle, og nåde den som ikke følger det. 
FY flate for en atal oppførsel. Ja, jeg ser hun er syk, eller rusa, men allikevel - normal høflig oppførsel skal en forvente inntill psykose. 

Oppdatering; googla fraktprisen. 115kr står det i en tydelig og lettfattelig prisliste på rute 800/805. JISES - det er ei isepise eller 1/4 ailænder. Håper de sender faktura noe så inn i h$€#. 

Endret av Elvirra
  • Liker 2
  • Nyttig 17
Skrevet
Elvirra skrev (13 minutter siden):

Stakkars fergefolka. Nå har Heidi eksplodert på dekk, og rasa fordi det koster PÆNG å sende noe med båten. Klikka fordi de ikke hadde krevd pengene fra Tom som leverte, men fra hun som henta. Virker som hun hadde klart seg fint uten nøkler lell. Hun forteller oppglødd og stolt om at hun hadde kjefta han opp og ned(og det var neppe med innestemme), og rappa til seg nøklene og skriki at de fikk sende regning(noe hun anså for trygt siden de ikke vadde hennes navn og adresse). Heidi skal som vanlig ha mer gratis og bedre service enn alle, og nåde den som ikke følger det. 
FY flate for en atal oppførsel. Ja, jeg ser hun er syk, eller rusa, men allikevel - normal høflig oppførsel skal en forvente inntill psykose. 

Oppdatering; googla fraktprisen. 115kr står det i en tydelig og lettfattelig prisliste på rute 800/805. JISES - det er ei isepise eller 1/4 ailænder. Håper de sender faktura noe så inn i h$€#. 

Det virker jo som hun blir mer og mer skamløs, og mister alt av Basic folkeskikk og oppførsel med årene. Jeg syns oppriktig synd på alle de som må forholde seg til denne galskapen, og forstår veldig godt at sirkelen rundt henne er liten. Å behandle folk slik hun gjør, er respektløst og usmakelig, og hun tror selv at det hun driver med er tøft og innafor. Flaut og skammelig hele greia. 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet

For et vandrende sirkus. Vi normalt oppegående hadde tatt bussen i dårlig vær til hurtigbåtterminalen - HUN BOR BARE ET PAR KM UNNA! Vi hadde til og med kanskje gått!! Fått litt frisk luft og rørt oss litt. 

Makan til spetakkel og vræl for ingenting! Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å hisse meg opp heller. Noe så innmari lite selvgående menneske skal man lete lenge etter.

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Elvirra skrev (50 minutter siden):

Amen to that!🙌

• Liker 4
Skrevet

Unnskyld meg, men hun får angst fordi nøklene ligger igjen i bilen til Tom 😅 jeg forstår det kanskje er litt smått irriterende, men han kommer vel alltid hjem på torsdagene? I dag er det tirsdag... Hun klarer seg vel to dager som bor såpass sentralt 🙈 hadde forstått det mer om hun var avhengig av bil for å komme seg på jobb 🤪 lediggang er roten til alt vondt…

• Liker 11
Skrevet

Er hun full på den siste snappen😳?? Jeg er blokkert fra snap, men får henne opp innimellom. Det er ikke alltid det er sammenhengende, derfor fikk jeg ikke opp at hun hadde kjefta på de ansatte på dekk. Ser bare at hun prater usammenhengende og ler. Ser egentlig ikke helt stødig ut. Men for et uspiselig kvinnemenneske. 

• Liker 12
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...