Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (15 minutter siden):

Glemmer du nå at du har fått beriket ditt ordforråd? Ord og utrykk? Ditt og datt og ju naim it. Helt nydlich hva denne damen tilfører andre mennesker…

Det har du helt rett i! Masse nye ord og uttrykk. Har beriket mitt ordforråd til de grader. Ønsker alle her inne en nydlich dag så snakes vi. Puss puss medsøstre!

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Måtte se gårsdagens snapp på nytt, òg ja, hun ser virkelig påvirket ut, :o ( styrker bare antagelsene om at "vått & tørt" går ned på høykant, til alle døgnets tider  ( ikke bare til helg'kos' )  ) 

Siste snapp så det jo ut om om hadde grått og revet seg i håret = hysterisk utbrudd av noe slag ....(på tlf med Tom i hans arbeidstid sikkert ) 

At denne ( soon to be) HildeRun  hadde det noe ubehagelig for at queenHeidi skulle ha det behagelig, er det ingen tvil om....

Jeg tror lyset er brent i begge ender nå, for deg Heidi... 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (12 timer siden):

Derfor går jeg aldri på når hun er såkalt blid og pusete og kaller Tom for elskling osv. det virker bare falskt!!! Dette er jo grunnen til at hun er alene hjemme og ser på jallatv hver bidige dag!!!! Hun har brukt opp alle rundt seg… 

Blir helt stum av å se en SÅ voksen dame lage så mye kaos til seg selv . Ville aldri kalt en gjenglemt nøkkel kaos / stress . Det er en bagatell , og ble løst i løpet av formiddagen . Både Tom, fergemannskap og bestis hadde løst det for henne før klokken 12 på dagen . At hun klarer å oppføre seg som en heks , å melker offerrollen i et døgn etterpå , er over min fatte -evne . Hun må ha hatt NULL utbytte av all terapi hun har fått ila årene . 

• Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet

Altså hun fornekter seg ikke!!! I dag er det snudd til et traume!!! Nå sanker hun sympati og blomster på døren. Hun burde vært nektet tilgang på internet!! Og Heidi takler du ikke å høre om din grusomme personlighet og oppførsel så SLUTT å vis det og skryt av det på nett. MAKAN 😱😩🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Blir helt stum av å se en SÅ voksen dame lage så mye kaos til seg selv . Ville aldri kalt en gjenglemt nøkkel kaos / stress . Det er en bagatell , og ble løst i løpet av formiddagen . Både Tom, fergemannskap og bestis hadde løst det for henne før klokken 12 på dagen . At hun klarer å oppføre seg som en heks , å melker offerrollen i et døgn etterpå , er over min fatte -evne . Hun må ha hatt NULL utbytte av all terapi hun har fått ila årene . 

Det er jo bevist at hun har kastet vekk tid på det..Andre burde fått den hjelpen i stedet. Men det er jo derfor hun ikke går i terapi lenger… Hun mistet tilbudet. Er jo ikke vits for en alkoholiker i aktiv rus å gå i AA møter heller. Blir jo det samme. Hun har vel bare hevet stemmen og snakket over terapeuten. Eller brukt han som søppelbøtte også som hun gjør med Snapchat.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Altså hun fornekter seg ikke!!! I dag er det snudd til et traume!!! Nå sanker hun sympati og blomster på døren. Hun burde vært nektet tilgang på internet!! Og Heidi takler du ikke å høre om din grusomme personlighet og oppførsel så SLUTT å vis det og skryt av det på nett. MAKAN 😱😩🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Er så enig ! Hold deg unna internett når du er ustabil . Er det beste rådet hun kunnet fått . Hun er som en bortskjemt unge . Hvis hun ikke tåler livet , bør hun logge av , å legge seg inn . Dette er heavy psykiatri . 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er hun full av angst når hun har driti seg så til de grader ut på internett som hun gjorde igår, jeg hadde også vært full av angst da og ikke villet gå ut.

Kvernet det oppi hodet hennes at hun burde taklet det annerledes kanskje. At hun burde vært mer ydmyk. F.eks. når det viste seg at det kostet noe å få fraktet nøklene sakt: "Beklager, det var jeg ikke klar over, men vent litt så skal jeg finne kortet mitt. Tusen takk for hjelpen".

Det er vistnok greit at ikke alle er enige med henne, men det går så inn på henne når folk er frekke og nedsettende.....for hun var ikke frekk og nedsettende og frekk mot han på båten? Se deg selv i speilt Heidi og start der. Folk slutter å være frekke mot deg når du slutter å være frekk mot de du møter rundt om kring.

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet
Me for life skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig er hun full av angst når hun har driti seg så til de grader ut på internett som hun gjorde igår, jeg hadde også vært full av angst da og ikke villet gå ut.

Kvernet det oppi hodet hennes at hun burde taklet det annerledes kanskje. At hun burde vært mer ydmyk. F.eks. når det viste seg at det kostet noe å få fraktet nøklene sakt: "Beklager, det var jeg ikke klar over, men vent litt så skal jeg finne kortet mitt. Tusen takk for hjelpen".

Det er vistnok greit at ikke alle er enige med henne, men det går så inn på henne når folk er frekke og nedsettende.....for hun var ikke frekk og nedsettende og frekk mot han på båten? Se deg selv i speilt Heidi og start der. Folk slutter å være frekke mot deg når du slutter å være frekk mot de du møter rundt om kring.

Det er bare helt utrolig å ha null selvinnsikt når du er 60 år! Bedriten personlighet er en ting men å klare å snu dette sirkuset til å være tilbakemeldinger og hennes psyke som blir dårlig???Altså get a grip Heidi. Du er fanden meg ikke sann og helt ute å sykler ..

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 minutter siden):

Absolutt nekt på alle kanalene. Huden kommer til å henge enda mere nå etter denne trauma opplevelsen.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Me for life skrev (6 minutter siden):

Akkurat den reagerte jeg òg på. Hun reagerer på at andre er ærlig / kritisk mot henne . Men selv ga hun den fergemannen dagens leksjon i å være frekk , utakknemlig og ufin . Folk som er frekk mot service -ansatte er en helt egen rase . Å hun er leder i den foreningen . 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Johanne Regine skrev (2 timer siden):

Tipper dette var en traumatisk opplevelse for Heidi. Dette kommer til å bli referert til i minst 8 måneder frem i tid🫣🤭

Måten hun refererer til traumer på , får meg til å tenke hun har hatt et veldig ukomplisert liv . Folk flest i sekstiårene har opplevd såpass mye på både godt og vondt , at de blir mer tolerante og tolmodige . Med Heidi går det andre veien . Jeg tenker at de som hyller / trøster / kjøper blomster til henne etter raseri -utbrudd , er samme type mennesker . Vil sitere dr.phil : never reward bad behaviour. 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
JojoMoyes skrev (29 minutter siden):

Denne dama skulle hatt en Oscar for sitt skuespill , hun graver seg ennå lengre ned i den gjørma hun allerede sitter dypt i🎭🕳

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det er bare helt utrolig å ha null selvinnsikt når du er 60 år! Bedriten personlighet er en ting men å klare å snu dette sirkuset til å være tilbakemeldinger og hennes psyke som blir dårlig???Altså get a grip Heidi. Du er fanden meg ikke sann og helt ute å sykler ..

Tenk på Tom som jobber og kaver for å kunne gi deg all den ferien og luksusen du «fortjener « . Han må ta med seg en dame i både moralsk og mentalt  forfall på kosetur . Han kunne fått bedre betalte og hyggeligere oppdrag som støttekontakt . Det er jeg helt sikker på . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
NiceOrNothing skrev (11 minutter siden):

Tenk på Tom som jobber og kaver for å kunne gi deg all den ferien og luksusen du «fortjener « . Han må ta med seg en dame i både moralsk og psykisk forfall på kosetur . Han kunne fått bedre betalte og hyggeligere oppdrag som støttekontakt . Det er jeg helt sikker på . 

Hvor mye pes tror vi Tom har fått for at han ikke sjekket og betalte på forhånd?? Og denne Heidi som hun viser snap fra nå for 2 gang? Seriøst så tror jeg hun har skrevet det selv for å fremstå i et bedre lys! Og i all verden når hun sier at de fleste er enig med henne på tilbakemeldinger? Da er det jaggu flere som sliter psykisk. Tjenester har aldri vært gratis i dette landet. Gud bedre som den damen klarer å provosere. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
NiceOrNothing skrev (46 minutter siden):

Akkurat den reagerte jeg òg på. Hun reagerer på at andre er ærlig / kritisk mot henne . Men selv ga hun den fergemannen dagens leksjon i å være frekk , utakknemlig og ufin . Folk som er frekk mot service -ansatte er en helt egen rase . Å hun er leder i den foreningen . 

Skulle gjerne møte hu her....

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (21 minutter siden):

Hvor mye pes tror vi Tom har fått for at han ikke sjekket og betalte på forhånd?? Og denne Heidi som hun viser snap fra nå for 2 gang? Seriøst så tror jeg hun har skrevet det selv for å fremstå i et bedre lys! Og i all verden når hun sier at de fleste er enig med henne på tilbakemeldinger? Da er det jaggu flere som sliter psykisk. Tjenester har aldri vært gratis i dette landet. Gud bedre som den damen klarer å provosere. 

Hvis tom noensinne skulle få behov for ekstrainntekter , hadde han egnet seg superbra som BPA.  Tenker det vi så igår var eksamen i bruker-støtte . 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Man kan komme til Ørlandet/Brekstad/Fosen både med hurtigbåt fra Trondheim, og med bil via ferge over fjorden ++.

Jeg vet det, siden jeg er derfra. 

Men siden noen sa at det ville bli flaut for han å ta hurtigbåten, så tenkte jeg bare at siden han kjører bil, så tar han ikke hurtigbåten. 

• Liker 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Forsetter i dag - hulker på snap for nå vil hun ha blomster på døra og høre  at det er sååååå synd på henne. Om noen dager skal hun til Østersund, og da er hun " blid som en lerke" ....  Deretter blir det nok kanskje en ny nedtur i neste uke før hun skal begynne å pakke kofferten til Sydentur. Litt av et realitysirkus😂. Snart er det neste episode. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Kjære mannskap på hurtigbåten.

Kan du ikke være så snill og lage et lignende innlegg som Heidi, hvor du forteller om din dag med angst og (nesten)tårer, etter å ha blitt kjeftet huden full, når du bare prøvde å gjøre noen en tjeneste. 

Det hadde bare vært så hysterisk morsomt 😅

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Skravleberta skrev (1 minutt siden):

Kjære mannskap på hurtigbåten.

Kan du ikke være så snill og lage et lignende innlegg som Heidi, hvor du forteller om din dag med angst og (nesten)tårer, etter å ha blitt kjeftet huden full, når du bare prøvde å gjøre noen en tjeneste. 

Det hadde bare vært så hysterisk morsomt 😅

Send tipset til Harm og Hegseth?? Så kanskje de lager en parodi?

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...