Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dude1996 skrev (7 minutter siden):

Dagens film fra bilen virker veldig spesiell. 1 time på å komme seg ut i bilen. 

Satset på sympatistemmer…

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Det vet vi godt at kommer aldri til å skje. Tenk om Tåmmm hadde fått litt oppmerksomhet. Og sluppet alle butikkene og Heidi sitt faste løp. Nei han vet vel hva han betaler for…

Jeg håper på ett mirakel!!!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Dude1996 skrev (17 minutter siden):

Dagens film fra bilen virker veldig spesiell. 1 time på å komme seg ut i bilen. 

Hun har vel strengt tatt ingenting bak ett ratt å gjøre, dama klarte knapt nok ordlegge seg mtp angstanfall, tårevåte øyne / dobbeltsyn (drypp av krokodilletårer innimellom) ...

Håper hun ikke tar utfordrende avgjørelser  i sammenheng med medisiner... 

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Full kontroll skrev (10 timer siden):

Hun har vel strengt tatt ingenting bak ett ratt å gjøre, dama klarte knapt nok ordlegge seg mtp angstanfall, tårevåte øyne / dobbeltsyn (drypp av krokodilletårer innimellom) ...

Håper hun ikke tar utfordrende avgjørelser  i sammenheng med medisiner... 

samme tenker jeg og . Når hun er så følelsesstyrt og fullstendig fanget i egne følelser , bør hun sykle eller ta buss . Å kjøre bil krever 100% klart og tilstedeværende hode . Den lille timen på treningssenter hver dag hjelper kun der og da. Kom deg ut i naturen Heidi

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (10 timer siden):

Satset på sympatistemmer…

Helt insane  . Spille på folks sympati  over at man selv totalt mister kontrollen , og havner i the rabbit-hole over en gjenglemt nøkkel . En «utfordring» som varte i 2-3 timer ?? Hadde hun nå enda hatt virkelige livsutfordringer eller motgang . Men dette 🫠🫠🫠

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Blue Sky skrev (12 timer siden):

Nå synes jeg nesten det begynner å bli litt skummelt jeg. Uansett hvordan hun er eller ikke er som person er det fælt hvis hun får et mentalt sammenbrudd. 

Enig. 
Lurer på hvordan det påvirker henne å lese her inne. Treffer det såre punkt? Bensin på bålet? Eller er det tvers gjennom uinteressant for henne? Som jeg har skrevet tidligere, jeg skjønner ikke hva jeg ser. 

• Liker 3
Skrevet
Elvirra skrev (1 minutt siden):

Enig. 
Lurer på hvordan det påvirker henne å lese her inne. Treffer det såre punkt? Bensin på bålet? Eller er det tvers gjennom uinteressant for henne? Som jeg har skrevet tidligere, jeg skjønner ikke hva jeg ser. 

Hadde det vært meg som hadde lest så mye negativt om meg selv her inne tror jeg det hadde knust meg.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det å «slite med litt av hvert» er ingen fribillett til å behandle andre mennesker respektløst. Én dårlig dag kan de fleste forstå – men når dårlig oppførsel mot folk som yter service gjentar seg, er det ikke lenger en dårlig dag. Da er det et mønster.

En forklaring fritar deg ikke for ansvar. Voksen alder burde innebære å kunne si: Jeg oppførte meg dårlig. Beklager. Punktum.

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Om man nå virkelig går helt i dørken av en fullstendig dagligdags hendelse som løste seg helt knirkefritt, kan det vel kanskje tyde på at man ikke har de helt store utfordringer i livet. Helt greit, det, men da bør man kanskje heller ikke kringkaste og utbasunere sitt ensidige og overforenklede perspektiv i sosiale medier for så å bli helt knust av det når noen sier deg i mot? Har man ikke evnen til å se at dette var en filleting selv om du selv ikke føler det var det? Jeg trodde selv pasienter innen psykiatrien måtte ta noe ansvar for egen oppførsel og trenes i en viss form for selvinnsikt. 

• Nyttig 9
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Om man nå virkelig går helt i dørken av en fullstendig dagligdags hendelse som løste seg helt knirkefritt, kan det vel kanskje tyde på at man ikke har de helt store utfordringer i livet. Helt greit, det, men da bør man kanskje heller ikke kringkaste og utbasunere sitt ensidige og overforenklede perspektiv i sosiale medier for så å bli helt knust av det når noen sier deg i mot? Har man ikke evnen til å se at dette var en filleting selv om du selv ikke føler det var det? Jeg trodde selv pasienter innen psykiatrien måtte ta noe ansvar for egen oppførsel og trenes i en viss form for selvinnsikt. 

Godt sagt!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vet ikke hva hun sikter til - ting som har skjedd "tidligere i livet mitt", når hun snakkerom angsten oa, (?)

Helt tydelig er det i allefall, at hun ser seg tilbake, selv om det ikke er den veien hun skal, og at hun nesten dyrker seg i at fortid 'ikke' skal ødelegge  for fremtid....

Håper Tom ell mor klarer snakke henne til å på nytt ta en tur til lege --  psykolog --  se på effekten av nåværende medisinering ❤️ 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...