Solya Skrevet 12. august #4401 Skrevet 12. august Saywhat skrev (1 minutt siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Tror du er helt spot on med dette!! 5
JojoMoyes Skrevet 12. august #4402 Skrevet 12. august Saywhat skrev (34 minutter siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Meget bra oppsummert 👏 3
zhazha65 Skrevet 12. august #4403 Skrevet 12. august Saywhat skrev (50 minutter siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Tviler på at hu har noen frontallappen. 2
Veslemarthe Skrevet 12. august #4404 Skrevet 12. august zhazha65 skrev (4 timer siden): Skulle gjerne møte hu her.... Jeg også. Jeg hadde sagt hva jeg mente om oppførselen hennes. 2 1
Viki6 Skrevet 12. august #4405 Skrevet 12. august Hun kunne ha sagt: Vet dere hva? Jeg hadde glemt nøklene mine i bilen til Tom. Han var så snill at han kjørte med nøklene til hurtigbåten, selv om han var på jobb. Heldigvis kunne hurtigbåten frakte nøklene mine til Trondheim mot et lite fraktgebyr på 100 kr, som jeg betalte med glede. Og ikke bare det, den snille venninna mi kjørte meg tur/retur kaia for å hente nøklene! Så flott at de hjalp meg, og at alt ordnet seg så fort og greit 🙂. Det ville vel et vanlig menneske ha sagt. 4 1 25
Babyyoda Skrevet 12. august #4406 Skrevet 12. august Skjønner godt hun har angst i dag. Det får jeg også, hvis jeg oppfører meg som et jævla rasshøl. 32
Nobetterthanaman Skrevet 12. august #4407 Skrevet 12. august Viki6 skrev (1 time siden): Hun kunne ha sagt: Vet dere hva? Jeg hadde glemt nøklene mine i bilen til Tom. Han var så snill at han kjørte med nøklene til hurtigbåten, selv om han var på jobb. Heldigvis kunne hurtigbåten frakte nøklene mine til Trondheim mot et lite fraktgebyr på 100 kr, som jeg betalte med glede. Og ikke bare det, den snille venninna mi kjørte meg tur/retur kaia for å hente nøklene! Så flott at de hjalp meg, og at alt ordnet seg så fort og greit 🙂. Det ville vel et vanlig menneske ha sagt. Åh.. hah.. hahahaha! Tror Helvete fryser til is før selveste instaheidi legger seg flat for noen😂 Jeg sitter seriøst å har vondt av venninna hennes som prøvde å prate i bilen igår, men som ble overdøvd da Heidi skrudde opp volumet og pratet over henne, akkurat som hu gjør me Tom. Hun er så ufyselig denne damen, at jeg blir direkte uvel. Jeg klarer ikke å begripe at et menneske kan ha så lite selvinnsikt og være så selvsentrert 1 16
Mizzy Skrevet 12. august #4408 Skrevet 12. august Saywhat skrev (3 timer siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Du sier noe der…syk manipulering hun driver med. Ufff….de få som er i livet hennes vil jeg kalle for offer. 2 6
Zhara Skrevet 12. august #4409 Skrevet 12. august Nå er det " sukkersøte" fjeset kommet på og " alle" synes jeg er best ,finest, snilleste og godeste i hele verden, innlegg pågang igjen. Den dama er ikke riktig rett skrudd sammen, men enkelte går fem på atter engang😂😂🤪 Å så er hun jo så åpen😳ikke psykisk ustabil, men åpen..... 3 7
zhazha65 Skrevet 12. august #4410 Skrevet 12. august Jakter hu sympati på snap??? Stemmer går opp ned gråt og latter om hverandre. Trenger nok medisinsk hjelp og stenge alt av some. Vet ikke helt hvorfor hu poster så mye ting og tang når psyken går ned?? Burde holde alt privat og ikke pøse ut ditt og tatt.. Ingen sympati med hu der. 2 10
Fotballfluen Skrevet 12. august #4411 Skrevet 12. august (endret) Babyyoda skrev (2 timer siden): Skjønner godt hun har angst i dag. Det får jeg også, hvis jeg oppfører meg som et jævla rasshøl. Hun slettet ranten sin før hun kom med angsten sin i dag. Lurer også på hvem alle disse kvinnene som sender henne meldinger og støtter oppførselen hennes er? Er det flere som henne rundtom? Endret 12. august av Fotballfluen 1 8
Veslemarthe Skrevet 12. august #4412 Skrevet 12. august Du får angst IH fordi du oppfører deg som en jævla idiot. Skjerp deg!!! 7 6
JojoMoyes Skrevet 12. august #4413 Skrevet 12. august Fotballfluen skrev (59 minutter siden): Hun slettet ranten sin før hun kom med angsten sin i dag. Lurer også på hvem alle disse kvinnene som sender henne meldinger og støtter oppførselen hennes er? Er det flere som henne rundtom? Skremmende med disse damene som tydeligvis er i samme båt som denne ustabile freakshow vertinnen.Men det behovet for å vise det frem er mest bekymringsverdig. 2 8
Blue Sky Skrevet 12. august #4414 Skrevet 12. august Nå synes jeg nesten det begynner å bli litt skummelt jeg. Uansett hvordan hun er eller ikke er som person er det fælt hvis hun får et mentalt sammenbrudd. 3 1 4
JojoMoyes Skrevet 12. august #4415 Skrevet 12. august Blue Sky skrev (16 minutter siden): Nå synes jeg nesten det begynner å bli litt skummelt jeg. Uansett hvordan hun er eller ikke er som person er det fælt hvis hun får et mentalt sammenbrudd. Ja jeg tenkte det samme i går da hun drev med så mye fnising og fjas. Virker som hun er på randen av noe. Men da burde hun jo logget av. Det var jo tydelig i dag at dette trigger en nedtur. Bortsett fra at hun lyger for seg selv å legger skyld på andre så må hun jo skjønne at å dele dette ikke er bra for henne. Nei det er jo det som er problemet at hun ikke skjønner. 8 1
panzerpølsa Skrevet 12. august #4416 Skrevet 12. august JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Ja jeg tenkte det samme i går da hun drev med så mye fnising og fjas. Virker som hun er på randen av noe. Men da burde hun jo logget av. Det var jo tydelig i dag at dette trigger en nedtur. Bortsett fra at hun lyger for seg selv å legger skyld på andre så må hun jo skjønne at å dele dette ikke er bra for henne. Nei det er jo det som er problemet at hun ikke skjønner. Og her er problemet med å ha ødelagt alle nære relasjoner. Ingen som kan sette en stopper for togkrasjen, da de få som er igjen, antagelig snakker for døve ører. 1 6
Sol Rampelyset Skrevet 12. august #4417 Skrevet 12. august Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og krenkende innlegg. Sol, admin.
Johanne Regine Skrevet 12. august #4418 Skrevet 12. august Jeg håper hun logger helt av når de drar til Østersund sammen. Legg selfiestanga hjemme, og snakk med Tåm, ikke telefonen når du er på tur 9
Dude1996 Skrevet 12. august #4419 Skrevet 12. august Dagens film fra bilen virker veldig spesiell. 1 time på å komme seg ut i bilen. 3
JojoMoyes Skrevet 12. august #4420 Skrevet 12. august Johanne Regine skrev (Akkurat nå): Jeg håper hun logger helt av når de drar til Østersund sammen. Legg selfiestanga hjemme, og snakk med Tåm, ikke telefonen når du er på tur Det vet vi godt at kommer aldri til å skje. Tenk om Tåmmm hadde fått litt oppmerksomhet. Og sluppet alle butikkene og Heidi sitt faste løp. Nei han vet vel hva han betaler for… 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå