Solya Skrevet 6 timer siden #4401 Skrevet 6 timer siden Jeg bruker vanligvisikke å kommentere her... men må bare si at gårsdagens "traume" og dagens "angstfulle morgen" er skremmende å bevitne.. Hun fremstår bordeline.... 2 9
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #4402 Skrevet 6 timer siden NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Å får takke-meldinger på snap , fra fans som tydelig støtter utskjelling av fergemannskap , sambo etc . Gir henne (trollet ) trøst og støtte , å kanskje det vanker blomster og. Slik kan hun rettferdiggjøre sin ekstreme adferd . Fansen hennes takker jo henne for å være så åpen, ustabil og ufin 🫠 De er enablers hele gjengen. Tragisk hele greia 6
NiceOrNothing Skrevet 6 timer siden #4403 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (Akkurat nå): De er enablers hele gjengen. Tragisk hele greia Akkurat mine tanker og . De holder henne i live. Sånne som henne får energi av sympati . Syns fryktelig synd i familien hennes . Alle familier har et sort får / vanskeligheter / ustabilitet . Men hennes familie må leve med at hun oppsøker offentlighet. 3 1
Hønemoor Skrevet 6 timer siden #4404 Skrevet 6 timer siden Jeg syns bare reaksjonen var så rar. Jeg hadde vært så overlykkelig over å få tak i nøklene mine, at jeg hadde betalt med glede om det så kostet 1000 kroner 😅 men ikke Heidi, for hun forventer at det skal være en tjeneste å levere henne de nøklene personlig. Og i dag sier hun at det ikke handlet om pengene, men at det burde vært varslet på forhånd. Hva med hennes ansvar med å avdekke slik informasjon? Kan nesten ikke tro at et voksent menneske oppriktig tror at det er gratis 🤪 3 9
Anita321 Skrevet 6 timer siden #4405 Skrevet 6 timer siden (endret) NiceOrNothing skrev (12 minutter siden): Akkurat mine tanker og . De holder henne i live. Sånne som henne får energi av sympati . Syns fryktelig synd i familien hennes . Alle familier har et sort får / vanskeligheter / ustabilitet . Men hennes familie må leve med at hun oppsøker offentlighet. Ja, men det er vel ikke mange støttemeldinger hun får når hun har 58 000 følgere. "Nåla i høystakken" de få meldingene hun får. Forresten det uttrykket tror jeg ikke hun skjønner 😂😂. Det er ikke 1 prosent en gang.... Det kreves en del hundre meldinger for å få 1 prossent sympati, altså 😂 Endret 6 timer siden av Anita321 1 2
NiceOrNothing Skrevet 6 timer siden #4406 Skrevet 6 timer siden (endret) Hønemoor skrev (6 minutter siden): Jeg syns bare reaksjonen var så rar. Jeg hadde vært så overlykkelig over å få tak i nøklene mine, at jeg hadde betalt med glede om det så kostet 1000 kroner 😅 men ikke Heidi, for hun forventer at det skal være en tjeneste å levere henne de nøklene personlig. Og i dag sier hun at det ikke handlet om pengene, men at det burde vært varslet på forhånd. Hva med hennes ansvar med å avdekke slik informasjon? Kan nesten ikke tro at et voksent menneske oppriktig tror at det er gratis 🤪 Enig . Hva med bare å være et vanlig oppegående, voksent menneske å betale de 115 kronene . Å heller ta diskusjonen med Tom offline , hvis pengene eller betale for en tjeneste var problemet . Hun er en person som finner nye problemer i gamle problemer . Der andre anser problem løst , lager hun nye problemer . Konfliktsøkende adferd next level . Endret 6 timer siden av NiceOrNothing 3 2
zhazha65 Skrevet 6 timer siden #4407 Skrevet 6 timer siden Hvorfor legger ikke hu ut utbrudd på FB og Insta? 2 6
Anita321 Skrevet 6 timer siden #4408 Skrevet 6 timer siden (endret) Hønemoor skrev (12 minutter siden): Jeg syns bare reaksjonen var så rar. Jeg hadde vært så overlykkelig over å få tak i nøklene mine, at jeg hadde betalt med glede om det så kostet 1000 kroner 😅 men ikke Heidi, for hun forventer at det skal være en tjeneste å levere henne de nøklene personlig. Og i dag sier hun at det ikke handlet om pengene, men at det burde vært varslet på forhånd. Hva med hennes ansvar med å avdekke slik informasjon? Kan nesten ikke tro at et voksent menneske oppriktig tror at det er gratis 🤪 Toppen på kaka er at hun sier at sier det skulle vært innkrevd i forkant - altså av Tom. Men det forandrer ikke situasjonen, fordi hun hadde aldri i livet betalt tilbake pengene til han. Hun er frekk, og skulle ha det gratis. Endret 6 timer siden av Anita321 1 3
Hønemoor Skrevet 6 timer siden #4409 Skrevet 6 timer siden Anita321 skrev (2 minutter siden): Toppen på kaka er at hun sier at sier det skulle vært innkrevd i forkant - altså av Tom. Men det forandrer ikke situasjonen, fordi hun hadde aldri i livet betalt tilbake pengene til han. Hun er frekk, og skulle ha det gratis. Ja, akkurat som at det var Tom sin feil at nøklene ikke ble tatt ut av bilen, og at det er hans plikt å evt dekke den kostnaden 🤮 2 6
Nobetterthanaman Skrevet 6 timer siden #4410 Skrevet 6 timer siden Nei nå må dette helvettes spetakkelet gi seg😂😂😂😂 episoden igårmorges var ødeleggende for henne, og idag er det påfølgende angst😂 altså, hun må jo legges inn??? Hun er jo alt for delikat til å klare seg ute i verden?? 2 7
Hønemoor Skrevet 6 timer siden #4411 Skrevet 6 timer siden Nobetterthanaman skrev (5 minutter siden): Nei nå må dette helvettes spetakkelet gi seg😂😂😂😂 episoden igårmorges var ødeleggende for henne, og idag er det påfølgende angst😂 altså, hun må jo legges inn??? Hun er jo alt for delikat til å klare seg ute i verden?? Hun har nok angst fordi hun har lest her inne + fått kommentarer på snap som ikke er i tråd med hennes opplevelse av ting. Hun innså nok at andre oppfatter henne som ufyselig, derfor hun i dag prøver å si at det ikke handlet om pengene, men at det ikke ble kommunisert på forhånd. Jeg lurer på om hun kanskje er på spekteret hvis den manglende informasjonen om at det kostet 115 kroner gikk sånn inn på henne 1 5
Anita321 Skrevet 5 timer siden #4412 Skrevet 5 timer siden (endret) Hønemoor skrev (7 minutter siden): Hun har nok angst fordi hun har lest her inne + fått kommentarer på snap som ikke er i tråd med hennes opplevelse av ting. Hun innså nok at andre oppfatter henne som ufyselig, derfor hun i dag prøver å si at det ikke handlet om pengene, men at det ikke ble kommunisert på forhånd. Jeg lurer på om hun kanskje er på spekteret hvis den manglende informasjonen om at det kostet 115 kroner gikk sånn inn på henne Hun hadde aldri i livet betalt pengene tilbake til Tom om det hadde blitt kommunisert i forkant. Dette blir bare for dumt.... Forresten er det trygt å kjøre bil i denne tilstanden??? Burde vel heller tatt beina fatt og fått "luftet" seg. Endret 5 timer siden av Anita321 4
baremeg Skrevet 5 timer siden #4413 Skrevet 5 timer siden (endret) Selv om du er full av angst etc så rettferdiggjør det kke å behandle andre folk som dritt!!! Finnes ikke synd på henne!!!! Og hun snakker om at hun ikke godtar frekkhet??!! Se på deg selv Heidi!!!!! Endret 5 timer siden av baremeg 9
JojoMoyes Skrevet 5 timer siden #4414 Skrevet 5 timer siden Anita321 skrev (25 minutter siden): Hun hadde aldri i livet betalt pengene tilbake til Tom om det hadde blitt kommunisert i forkant. Dette blir bare for dumt.... Forresten er det trygt å kjøre bil i denne tilstanden??? Burde vel heller tatt beina fatt og fått "luftet" seg. Vi snakker om sjølvaste dronningen av ææææææ ork itj…….hu ork itj å gjør ditt og ork itj å gjør datt… Hadde nok kjørt bila til postkassen om hun hadde kunnet. Lat er hun. 6
NiceOrNothing Skrevet 5 timer siden #4415 Skrevet 5 timer siden Hønemoor skrev (46 minutter siden): Hun har nok angst fordi hun har lest her inne + fått kommentarer på snap som ikke er i tråd med hennes opplevelse av ting. Hun innså nok at andre oppfatter henne som ufyselig, derfor hun i dag prøver å si at det ikke handlet om pengene, men at det ikke ble kommunisert på forhånd. Jeg lurer på om hun kanskje er på spekteret hvis den manglende informasjonen om at det kostet 115 kroner gikk sånn inn på henne Hadde kommet SÅ mye bedre ut av det hvis hun la seg langflat . Sagt at igår hadde jeg en dårlig dag og oppførte meg deretter . Beklage til alle involverte . Da hadde hun kanskje vært LITT nærmere en gul stjerne . Men hun har det ikke i seg . Har det ikke i seg å innse egne feil . Og har det ikke i seg å bli en proff influenser. Hun er for navlebeskuende, ustabil og suveren . 3 4
Solya Skrevet 5 timer siden #4416 Skrevet 5 timer siden Hønemoor skrev (51 minutter siden): Hun har nok angst fordi hun har lest her inne + fått kommentarer på snap som ikke er i tråd med hennes opplevelse av ting. Hun innså nok at andre oppfatter henne som ufyselig, derfor hun i dag prøver å si at det ikke handlet om pengene, men at det ikke ble kommunisert på forhånd. Jeg lurer på om hun kanskje er på spekteret hvis den manglende informasjonen om at det kostet 115 kroner gikk sånn inn på henne Ja, rett og slett et autistisk sammenbrudd... "This specific type of reaction occurs because unexpected changes trigger cognitive or emotional overwhelm. This floods the nervous system and causes a temporary loss of behavioral control" (fra Autismeforeningen) 3
Saywhat Skrevet 4 timer siden #4417 Skrevet 4 timer siden Me for life skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er hun full av angst når hun har driti seg så til de grader ut på internett som hun gjorde igår, jeg hadde også vært full av angst da og ikke villet gå ut. Kvernet det oppi hodet hennes at hun burde taklet det annerledes kanskje. At hun burde vært mer ydmyk. F.eks. når det viste seg at det kostet noe å få fraktet nøklene sakt: "Beklager, det var jeg ikke klar over, men vent litt så skal jeg finne kortet mitt. Tusen takk for hjelpen". Det er vistnok greit at ikke alle er enige med henne, men det går så inn på henne når folk er frekke og nedsettende.....for hun var ikke frekk og nedsettende og frekk mot han på båten? Se deg selv i speilt Heidi og start der. Folk slutter å være frekke mot deg når du slutter å være frekk mot de du møter rundt om kring. Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. 1 13
Solya Skrevet 4 timer siden #4418 Skrevet 4 timer siden Saywhat skrev (1 minutt siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Tror du er helt spot on med dette!! 3
JojoMoyes Skrevet 4 timer siden #4419 Skrevet 4 timer siden Saywhat skrev (34 minutter siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Meget bra oppsummert 👏 3
zhazha65 Skrevet 4 timer siden #4420 Skrevet 4 timer siden Saywhat skrev (50 minutter siden): Hun er ikke full av angst. Hun spiller et spill for å få omtanke, å snu situasjonen til at hun var den dette gikk utover. Hun opplevde et fryktelig traume med å glemme nøkler, og å gå 2.4 km for å hente de var ikke aktuelt. Hun har nok skreket bra til Tom for at han skulle kjørt fra jobb å kommet med de. Takk for bestis som kommer på flekken for å kjøre selvutnevnt livstilinfluencer som ikke kan sykle de 2 km, å blir overdøvet hvis hun prøver å si noe. At hun og Tom gidder. Ih må virkelig jobbe i dag for få ut at hun ikke tåler noe form for striss. Hun blir syyyyk av det. Og målet er at damene som støtter henne, viser støtte mer aktivt. En slags emosjonell iscenesettelse er det i dag. Hun har ingen skyld, er bare en sårbar liten blomst som må få viljen sin i alt. Hvis ikke mister hun fullstendig frontallappen. Tviler på at hu har noen frontallappen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå