Blue Sky Skrevet tirsdag kl. 11:34 #4301 Skrevet tirsdag kl. 11:34 Hvordan er det mulig å synes at dette er en positiv, sjarmerende fargeklatt? Det er jo rett og slett svært betenkelig oppførsel. 10 8
Ananais Skrevet tirsdag kl. 11:37 Forfatter #4302 Skrevet tirsdag kl. 11:37 Herregud, for en bedriten oppførsel (nok en gang).. Hvordan kan fanskaren hennes ikke se dette? De som synes hun er så fresk og fortryllende. Hun er langt over streken hva gjelder normal folkeskikk, og lar folk som «kommer i veien» for henne høre det så det ljomer. For et troll!! 9 5
Hønemoor Skrevet tirsdag kl. 11:40 #4303 Skrevet tirsdag kl. 11:40 Tror hun oppriktig at når hurtigbåten frakter noe for andre at dem ikke tar betalt?? Hun må jo være ganske enkel 🤪 syns de tok overraskende lite for servicen, jeg. Hva med i stedet å gledelig betale og takke så mye for servicen… 12 1 5
Zhara Skrevet tirsdag kl. 11:45 #4304 Skrevet tirsdag kl. 11:45 panzerpølsa skrev (56 minutter siden): Det virker jo som hun blir mer og mer skamløs, og mister alt av Basic folkeskikk og oppførsel med årene. Jeg syns oppriktig synd på alle de som må forholde seg til denne galskapen, og forstår veldig godt at sirkelen rundt henne er liten. Å behandle folk slik hun gjør, er respektløst og usmakelig, og hun tror selv at det hun driver med er tøft og innafor. Flaut og skammelig hele greia. Viser jo bare ennå tydeligere at hun er ikke riktig rett !! 😵💫😰 8 2
Sandie Skrevet tirsdag kl. 11:45 #4305 Skrevet tirsdag kl. 11:45 Hønemoor skrev (12 minutter siden): Unnskyld meg, men hun får angst fordi nøklene ligger igjen i bilen til Tom 😅 jeg forstår det kanskje er litt smått irriterende, men han kommer vel alltid hjem på torsdagene? I dag er det tirsdag... Hun klarer seg vel to dager som bor såpass sentralt 🙈 hadde forstått det mer om hun var avhengig av bil for å komme seg på jobb 🤪 lediggang er roten til alt vondt… Tror hun sa han kommer på søndag. Uansett: Meningsløst med reservenøkkel om man lar den henge på samme nøkkelring som hovednøkkelen. 4 12
Anneth Skrevet tirsdag kl. 11:49 #4306 Skrevet tirsdag kl. 11:49 Ananais skrev (10 minutter siden): Herregud, for en bedriten oppførsel (nok en gang).. Hvordan kan fanskaren hennes ikke se dette? De som synes hun er så fresk og fortryllende. Hun er langt over streken hva gjelder normal folkeskikk, og lar folk som «kommer i veien» for henne høre det så det ljomer. For et troll!! De fleste blodfans ser henne kun på Instagram. Håper jeg. Der er hun veldig annerledes. 3 1
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 11:54 #4307 Skrevet tirsdag kl. 11:54 Så fornøyd med at dem ikke veit hvor dem skal sende regning, dumt å poste det på snap hvis noen får lyst å fortelle ferga hvem hun er🫢sa hun forresten ikke at det lå lapp i posen med navnet? Hun er så frekk,ei riktig drittkjærring spør du meg! Og om noen skulle betalt så skulle det vært Tom,for det er jo hans ansvar å passe på at hun ikke har glemt noe i bilen før han drar på jobb.. 8 1 10
Me for life Skrevet tirsdag kl. 12:02 #4308 Skrevet tirsdag kl. 12:02 Lurer på om hun krangler på Posten også jeg, skal de ha penger for å sende noe, det er jo bare en liten topp..... Det verste er at hun virket stolt av hvordan hun hadde kjeftet på den ansatte på båten og at hun stjal nøklene sine fra han. Hun er voksen det er hennes jobb å sette seg inn i slike ting. Håper de sender henne regning i på dette og da selvfølgelig med et ganske saftig gebyr. At ikke Tom er flau over å vise seg ute sammen med det spetakkelet der skjønner jeg ikke. 3 22
Saywhat Skrevet tirsdag kl. 13:45 #4309 Skrevet tirsdag kl. 13:45 Ananais skrev (2 timer siden): Herregud, for en bedriten oppførsel (nok en gang).. Hvordan kan fanskaren hennes ikke se dette? De som synes hun er så fresk og fortryllende. Hun er langt over streken hva gjelder normal folkeskikk, og lar folk som «kommer i veien» for henne høre det så det ljomer. For et troll!! Å gjør det samme mot denne «venninnen» som mot Tom. Høyner stemmen for å overdøve når venninnen snakker. Er hun også under hælen? Hvem gidder å frakte en så fæl person som kun tenker på egen vinning, for at hun ikke kan gå eller sykle 2.4 km. Det er så skammelig 1 8
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 13:51 #4310 Skrevet tirsdag kl. 13:51 Sandie skrev (2 timer siden): Tror hun sa han kommer på søndag. Uansett: Meningsløst med reservenøkkel om man lar den henge på samme nøkkelring som hovednøkkelen. Som sagt...tomt i toppen 6 3
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 14:06 #4311 Skrevet tirsdag kl. 14:06 zhazha65 skrev (13 minutter siden): Som sagt...tomt i toppen Ekstremt tomt. Går og valser i sin egen bobble med NULL sosiale antenner og forståelse på hvordan verden fungerer. Makan til oppførsel🥵 8 3
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 14:21 #4312 Skrevet tirsdag kl. 14:21 Skal med glede sende ferjeselskapet Heidis adresse så de får sent den fakturaen.Tro hun tjenester er gratis? 5 21
NiceOrNothing Skrevet tirsdag kl. 16:06 #4313 Skrevet tirsdag kl. 16:06 Johanne Regine skrev (1 time siden): Skal med glede sende ferjeselskapet Heidis adresse så de får sent den fakturaen.Tro hun tjenester er gratis? I dag fikk vi se hennes sanne farger . Ørlite motgang , og hun mister det helt 🫠🫠 6 9
Morradi123 Skrevet tirsdag kl. 16:21 #4314 Skrevet tirsdag kl. 16:21 Johanne Regine skrev (1 time siden): Skal med glede sende ferjeselskapet Heidis adresse så de får sent den fakturaen.Tro hun tjenester er gratis? Hvilken verden hun lever i… Håper de sender henne faktura, sånn at hun må forholde seg til den virkelige verden. 9 3
Sandie Skrevet tirsdag kl. 16:33 #4316 Skrevet tirsdag kl. 16:33 NiceOrNothing skrev (16 minutter siden): I dag fikk vi se hennes sanne farger . Ørlite motgang , og hun mister det helt 🫠🫠 Veldig lite løsningsorientert, utrolig frekk og en «jeg-har-rett-på-alt» innstilling. De fleste har vel opplevd situasjoner som dette.Det er frustrerende og stressende ja men nå ordnet jo dette seg ganske kjapt og greit. Ingen grunn til å være sur på de ferge-ansatte heller. De kan jo ikke bryte loven for at hun mener reglene er dumme. Alt er dessuten selvforskyldt når hun oppbevarer reserve- og hovednøkkel på samme sted. Bør være glad for at det fantes en løsning. Er vel ikke så store summer det er snakk om heller? 6 7
Zhara Skrevet tirsdag kl. 16:41 #4317 Skrevet tirsdag kl. 16:41 baremeg skrev (8 timer siden): Hva er det den dama egentlig orker? Orker ikke fjerne all sminke om kvelden , orker ikke å legge full sminke når hun står opp, orker ikke å handle, rydde eller lage ordentlig middag. Hun jobber ikke! Hva gjør hun hele dagen? Ligger på sofaen , ser på jallatv og bestiller masse ræl på nett? 🎯🎯🎯 3
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 16:44 #4318 Skrevet tirsdag kl. 16:44 (endret) Finner ikke ord, annet enn at det igjen kommer tydelig frem etter "dagens", at jeg finner det helt naturlig hun IKKE er 1.pri hos noen, livet går sin vante og harnoniske gang : uten henne, Er det heeelt umulig Heidi, gjøre en pippeliten innsats for å beholde fatning.......?? Hva er det som ikke feiler henne?? << forsøkte være normal èn gang, dèt var det verste og mest traumatiske minuttet i hele mitt liv >> Endret tirsdag kl. 16:53 av Full kontroll 1 1 8
Dude1996 Skrevet tirsdag kl. 16:51 #4319 Skrevet tirsdag kl. 16:51 Sandie skrev (17 minutter siden): Veldig lite løsningsorientert, utrolig frekk og en «jeg-har-rett-på-alt» innstilling. De fleste har vel opplevd situasjoner som dette.Det er frustrerende og stressende ja men nå ordnet jo dette seg ganske kjapt og greit. Ingen grunn til å være sur på de ferge-ansatte heller. De kan jo ikke bryte loven for at hun mener reglene er dumme. Alt er dessuten selvforskyldt når hun oppbevarer reserve- og hovednøkkel på samme sted. Bør være glad for at det fantes en løsning. Er vel ikke så store summer det er snakk om heller? "Æ tok nøkkel'n fra han. Ja, bættre. Dæm veit itj kæm æ e. Send faktura da!". 1 11
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:03 #4320 Skrevet tirsdag kl. 17:03 Dude1996 skrev (10 minutter siden): "Æ tok nøkkel'n fra han. Ja, bættre. Dæm veit itj kæm æ e. Send faktura da!". Den fakturaen kommer Heidi😈😈 8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå