Anneth Skrevet 15 timer siden #4201 Skrevet 15 timer siden SkravleMaya skrev (6 minutter siden): "Det er så synd at det er så mye folk for da kan jeg ikke filme. Det er sååå mange lokale produkter og greier. Menmen, sånn er det bare". 30 sek. seinere: Filmer alle folk i ølteltet 🙈🙈🤡 4
Hummeren Skrevet 15 timer siden #4202 Skrevet 15 timer siden Anneth skrev (1 minutt siden): "Det er så synd at det er så mye folk for da kan jeg ikke filme. Det er sååå mange lokale produkter og greier. Menmen, sånn er det bare". 30 sek. seinere: Filmer alle folk i ølteltet 🙈🙈🤡 Og som et lite apropos....om hun beveger seg inn i matteltene...med lokale råvarer fra små produsenter....Om hun spør, kan det faktisk hende de er glad for litt reklame. For maten altså, ikke alle besøkende.... 3 2
JojoMoyes Skrevet 15 timer siden #4203 Skrevet 15 timer siden Får henne ikke opp en gang i dag jeg, kanskje blokkert meg da 🤷🏼♀️Ja ja da slipper man den irritasjonen hver dag 😬🤪🤣 4
SkravleMaya Skrevet 15 timer siden #4204 Skrevet 15 timer siden JojoMoyes skrev (6 minutter siden): Får henne ikke opp en gang i dag jeg, kanskje blokkert meg da 🤷🏼♀️Ja ja da slipper man den irritasjonen hver dag 😬🤪🤣 Fikk opp et varsel om at jeg var blokkert🤪 1
JojoMoyes Skrevet 14 timer siden #4205 Skrevet 14 timer siden SkravleMaya skrev (39 minutter siden): Fikk opp et varsel om at jeg var blokkert🤪 Jeg finner henne ikke en gang 🤪Og har jo hverken skrevet til henne eller gitt henne råd eller noe 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1
NeverSayNever Skrevet 13 timer siden #4206 Skrevet 13 timer siden Når ler jeg skikkelig her etter dagens lange tale om IH’s meninger om ANDRE influencere på SoMe,alt hva de sier og gjør og mener,kler seg,jakten på stjææææærna,hva de «rækklamere»for, osv. Så mange «dumme»influencere altså,yuu neim it😅😱😅Men InstaHeidi,du skjønner det at her beskriver du faktisk DEG SJØL 100%!🥳🥳😂Dette er akkurat sånn DU oppfører deg på SoMe😅Og det ble til at DU bestemte dere to skulle ta turen til byen ja,ingen bombe det💥😅Men siden du er innom her og leser IH,sjekk hva noen her la ut screenshot av regler vedr og filme fremmede og legge ut offentlig! Men djeeezzes og blablabla og yu neim it og suzuki,du gjør jo som du vil,du! 3 10
NiceOrNothing Skrevet 13 timer siden #4207 Skrevet 13 timer siden SkravleMaya skrev (2 timer siden): Gyros til kr 229…..det er ran😂😂. Hjelpes. Og hva bruker hun på klær og makeup??? Den filminga hennes!! Tenk på alle som blir filmet og som ikke har tillatt denne filminga hennes 😠 229 er ikke dyrt i d hele tatt . Hennes girl math e Very funny . Prisen spiller ingen rolle når det gjelds kamuflering / frisør / botox . En vakker dag kommer hun til å terge på seg noen som klikker på henne for den ulovlige filming/postinga. H :Ta deg av kjæresten din og nyt nuet 🙌 2 2
Johanne Regine Skrevet 11 timer siden #4208 Skrevet 11 timer siden JojoMoyes skrev (3 timer siden): Jeg finner henne ikke en gang 🤪Og har jo hverken skrevet til henne eller gitt henne råd eller noe 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Oisann! Nå har det rablet helt for Heidi. Blokker folk i ett sett. Måtte sjekke min egen tilgang. Helt krise hvis hun hadde blokket meg. Jeg lever jo gjennom henne, og hennes positive livsrytme og alle de gode rådene og åpenheten hun deler(merk min ironiske tone) 2 2
Johanne Regine Skrevet 11 timer siden #4209 Skrevet 11 timer siden NeverSayNever skrev (2 timer siden): Når ler jeg skikkelig her etter dagens lange tale om IH’s meninger om ANDRE influencere på SoMe,alt hva de sier og gjør og mener,kler seg,jakten på stjææææærna,hva de «rækklamere»for, osv. Så mange «dumme»influencere altså,yuu neim it😅😱😅Men InstaHeidi,du skjønner det at her beskriver du faktisk DEG SJØL 100%!🥳🥳😂Dette er akkurat sånn DU oppfører deg på SoMe😅Og det ble til at DU bestemte dere to skulle ta turen til byen ja,ingen bombe det💥😅Men siden du er innom her og leser IH,sjekk hva noen her la ut screenshot av regler vedr og filme fremmede og legge ut offentlig! Men djeeezzes og blablabla og yu neim it og suzuki,du gjør jo som du vil,du! Hahaha der satt du ord på hva ca.99,9% tenker her inne. Hun eier jo ikke selvinnsikt om det så smalt ei atombombe på Lademoen 4
NeverSayNever Skrevet 10 timer siden #4210 Skrevet 10 timer siden Johanne Regine skrev (14 minutter siden): Oisann! Nå har det rablet helt for Heidi. Blokker folk i ett sett. Måtte sjekke min egen tilgang. Helt krise hvis hun hadde blokket meg. Jeg lever jo gjennom henne, og hennes positive livsrytme og alle de gode rådene og åpenheten hun deler(merk min ironiske tone) Jeg ble blokkert etter at jeg reagerte på hennes svært negative og nedlatende kommentar av en eldre mann som trente på den gang samme treningssted. Hun var så spydig og kritiserende,noe jeg og kommenterte direkte til henne. Det var samtidig som hun slengte ut gørr og skit om Tom som da var hennes ex. Jeg fulgte henne ikke da men fikk henne opp på Utforsk-lista da som nå. Så selv om en blir blokkert,kan en få med seg det meste likevel der 2
Johanne Regine Skrevet 10 timer siden #4211 Skrevet 10 timer siden NeverSayNever skrev (Akkurat nå): Jeg ble blokkert etter at jeg reagerte på hennes svært negative og nedlatende kommentar av en eldre mann som trente på den gang samme treningssted. Hun var så spydig og kritiserende,noe jeg og kommenterte direkte til henne. Det var samtidig som hun slengte ut gørr og skit om Tom som da var hennes ex. Jeg fulgte henne ikke da men fikk henne opp på Utforsk-lista da som nå. Så selv om en blir blokkert,kan en få med seg det meste likevel der Ahh skjønner! 1
Skravleberta Skrevet 9 timer siden #4212 Skrevet 9 timer siden NeverSayNever skrev (1 time siden): Jeg ble blokkert etter at jeg reagerte på hennes svært negative og nedlatende kommentar av en eldre mann som trente på den gang samme treningssted. Hun var så spydig og kritiserende,noe jeg og kommenterte direkte til henne. Det var samtidig som hun slengte ut gørr og skit om Tom som da var hennes ex. Jeg fulgte henne ikke da men fikk henne opp på Utforsk-lista da som nå. Så selv om en blir blokkert,kan en få med seg det meste likevel der Jeg er også blokkert, men får med meg det meste på snap likevel. Men Heidi nekter for at noen som er blokkert får henne opp på snap. Blånekter faktisk. 2
JojoMoyes Skrevet 8 timer siden #4213 Skrevet 8 timer siden Skravleberta skrev (40 minutter siden): Jeg er også blokkert, men får med meg det meste på snap likevel. Men Heidi nekter for at noen som er blokkert får henne opp på snap. Blånekter faktisk. Jeg har fått henne opp helt til i går, lykke til med stjerne fra snap med sånn blokkering og den oppførselen hennes 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤣 4
Ananais Skrevet 7 timer siden Forfatter #4214 Skrevet 7 timer siden Treningsinfluenseren som går foran med et godt eksempel; tar bussen til sentrum.. og for de som ikke er kjent i Trondheim, så bor IH omtrent i sentrum. Det er bare en kort gåtur fra leiligheten hennes- jeg anslår 13-15 min. «Viktig å hold sæ i form, sjø» 7
friskbris Skrevet 7 timer siden #4215 Skrevet 7 timer siden Nåja, Buran og Innherredsveien er ganske dryg. 1
Ananais Skrevet 7 timer siden Forfatter #4216 Skrevet 7 timer siden (endret) friskbris skrev (10 minutter siden): Nåja, Buran og Innherredsveien er ganske dryg. Mener du at man bruker lenger tid enn et kvarter fra der hun bor og til solsiden? Uansett, poenget mitt var at hun disser folk som ikke trener, og da bør hun i det minste selv klare den gåturen, en tur som er på helt flat asfalt. Endret 7 timer siden av Ananais 4
Salmonella Skrevet 6 timer siden #4217 Skrevet 6 timer siden (endret) Ananais skrev (52 minutter siden): Treningsinfluenseren som går foran med et godt eksempel; tar bussen til sentrum.. og for de som ikke er kjent i Trondheim, så bor IH omtrent i sentrum. Det er bare en kort gåtur fra leiligheten hennes- jeg anslår 13-15 min. «Viktig å hold sæ i form, sjø» Hun bor ikke i sentrum. Jeg har selv bodd i den gata hun bor i og det tar ikke 13-15 min å gå til sentrum. Til solsiden kan du rekke det på 15 minutter. Til torget? Det tar iallefall 25 minutter. Ikke at det er en lang gåtur men ikke påstå at området hun bor i er sentrum for det er det ikke. Skjønner at du ønsker å plukke og pirke på alt hun sier og gjør men gjør nå ett ærlig forsøk i det minste 🙄 Edit; kan legge til at det er 2,4 km til Trondheim Torg fra hennes adresse. Går du det på 14 minutter så har du en gå-fart på 10,3km/t.... Endret 6 timer siden av Salmonella 3
Anita321 Skrevet 6 timer siden #4218 Skrevet 6 timer siden (endret) JojoMoyes skrev (7 timer siden): Jeg finner henne ikke en gang 🤪Og har jo hverken skrevet til henne eller gitt henne råd eller noe 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Jeg ble blokkert i en periode også uten å ha skrevet noe som helst til henne. Det eneste jeg hadde gjort var å ta et par skjermbilder. Dama er crazy, og det vet de fleste. Ca et halvt år senere hadde hun gitt meg "tilgang" igjen. Hun hadde sikkert mistet en del følgere, så derfor fikk jeg vel"tilgang"igjen😂👍 Endret 6 timer siden av Anita321 2
JojoMoyes Skrevet 6 timer siden #4219 Skrevet 6 timer siden Anita321 skrev (5 minutter siden): Jeg ble blokkert i en periode også uten å ha skrevet noe som helst til henne. Det eneste jeg hadde gjort var å ta et par skjermbilder. Dama er crazy, og det vet de fleste. Ca et halvt år senere hadde hun gitt meg "tilgang" igjen. Hun hadde sikkert mistet en del følgere, så derfor fikk jeg vel"tilgang"igjen. Har ikke tatt skjermbilde heller jeg 🤦🏼♀️🤪borte er hun og det er forsåvidt helt greit kjenner jeg… 2
Anita321 Skrevet 6 timer siden #4220 Skrevet 6 timer siden JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Har ikke tatt skjermbilde heller jeg 🤦🏼♀️🤪borte er hun og det er forsåvidt helt greit kjenner jeg… Når hun har mistet nok følgere, så får du nok "tilgang en" tilbake 😂 Hun hadde "ryddet" på Instagram, sa hun i dag. Hun nevnte ikke noe om snap. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå