Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Danseskjørt skrev (17 timer siden):

Syns hun er ei skjønn dame jeg, en fargeklatt som ikke bryr seg om hva andre måtte mene (heldigvis), for her på kvinneguiden er det bare sur oppgulp hvor enn man snur seg. 

Skjønn dame?? Damen eier jo ikke skam. Får vondt av de som er rundt henne.

• Liker 3
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg jammen opp en lang snutt av henne. Hvordan rense huden uten å fjerne øyensminke🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Det var ikke noe matnyttige tips for å si det sånn. Full av sminkfjerningsolje og helt blank i huden så smøre på krem🤷🏼‍♀️Ja ja til og med der er det en egen Heidivri 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (11 minutter siden):

Nå fikk jeg jammen opp en lang snutt av henne. Hvordan rense huden uten å fjerne øyensminke🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Det var ikke noe matnyttige tips for å si det sånn. Full av sminkfjerningsolje og helt blank i huden så smøre på krem🤷🏼‍♀️Ja ja til og med der er det en egen Heidivri 

Det er ikke olje altså, men rensevann. Men uansett, jeg ville tenkt at det var naturlig å skylle seg med rennende  vann etterpå. Men hva vet jeg.

• Liker 5
Skrevet
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Det er ikke olje altså, men rensevann. Men uansett, jeg ville tenkt at det var naturlig å skylle seg med rennende  vann etterpå. Men hva vet jeg.

Virker ikke som damen er så glad i vann på noen måte 😉🤪hadde fjernet all sminke og skylt med vann og tørket før krem ja. 

• Liker 8
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet

Hvordan rense huden uten å rense huden. For å bruke Heidi sine egne ord, så er det temmelig krampe her nå. Tror hun har funnet en eller fler influensere hun ser har mye følgere, og lager copy-paste-videoer. 
Hun stirrer mer intenst i kamera, ligger føere toner høyere enn vanlig, smiler intenst(og elsker det hun ser i kameraet, det er åpenbart), og jeg lurer nå på hvor alle disse fan-girlsa kommer fra. Merkelig at hun plutselig får så mye mer positive kommentarer? Og hun har nedlatt seg å svare på hvor ting er kjøpt også, tidligere har jo det utløst rasende monologer rett fra hjertet om at folk får bruke øran. Beleilig med sus og dus med hundepassetjeneste for datteren også.  Når en trodde fake ikke kunne bli mer fake. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Noe så dumt🫣. Egen heidivri igjen😂

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hadde vært mer interessant å se hvor lang tid hun hadde brukt på å fjerne alle øyensminken.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Artig når hun viste fram produktene hun bruker: retinol øyekrem... Hvor smører hun denne når hun ikke renser bort øyesminken? Hvem i alle dager renser huden men ikke tar bort øyesminken? Dette er noe av det dummeste jeg har sett. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Fotballfluen skrev (19 minutter siden):

Artig når hun viste fram produktene hun bruker: retinol øyekrem... Hvor smører hun denne når hun ikke renser bort øyesminken? Hvem i alle dager renser huden men ikke tar bort øyesminken? Dette er noe av det dummeste jeg har sett. 

Helt enig! Hvorfor rense huden og la øyesminken være igjen?? Hva er vitsen. Er så dumt!! 

Endret av SkravleMaya
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Fotballfluen skrev (26 minutter siden):

Urenslig kvinne. Ingen burde høre rådet hennes ang.sminke el.mat.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
zhazha65 skrev (2 minutter siden):

Hun er rett og slett udelikat! 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg tror nok hun har fått med seg kritikken her inne, om at hun ikke renser huden sin. Så nå viser hun at hun gjør det. 

Og når kostholdet ble kritisert, ble det plutselig laks til middag, og husmannskost. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Om jeg skulle blitt imponert måtte all sminke vekk på kvelden for så å rense huden. Og den pizzaen, pestoen osv få seg en pause. Mere fisk og grønnsaker og generelt husmannskost i hverdagen. Men Heidi lever sitt liv hun. Gikk dessverre glipp av ranten hennes på andre influensere på lørdag for det tror jeg var en kombo av humor og talentløst. Etter en rolig helg hjemme skjønner jeg hvorfor Heidi alltid har liggesveis og kråkereir i bakhode 🤪😉hun ligger jo på sofaen de gangene hun ikke er ute av huset 😉

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er ikke ofte jeg synes at hun sier for lite, men skulle seriøst likt å høre når man faktisk har brukt for å rense huden uten å fjerne øyensminken og hva fordelen er med det. Og tilslutt så skulle jeg likt å se hvor mye som faktisk sitter igjen etter at hun kun har dratt over med en fuktig bomullspad for å fjerne alle rester. For i min verden er det mer enn bare å fjerne øyesminken som mangler der.

Så gjør dette på nytt Heidi, men etterpå så tar du en ren, hvit fuktig klut eller håndkle og tørker over før du påfører kremen......

Endret av Me for life
skrivefeil
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
zhazha65 skrev (11 timer siden):

Ikke rart hun har så mye rynker på øyelokkene, er jo alltid tynget av tung sminke som får enda et lag neste morgen. Hun selv sier,bak filter på kameraet, at hun er beviset på at man ikke trenger å fjerne sminke hver dag. Jeg mener hun er beviset på det motsatte, vises tydelig når filteret svikter🫢

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

På vegne av alle oss norske kvinner som renser huden uten å ta bort øyensminken; tusen takk Heidi for at du gir oss ett ansikt og tar bort skammen! Du er knall!!

Du tør der ingen andre gjør. Nå vet jeg og mange andre at vi ikke er alene

• Liker 4
Skrevet
Johanne Regine skrev (47 minutter siden):

På vegne av alle oss norske kvinner som renser huden uten å ta bort øyensminken; tusen takk Heidi for at du gir oss ett ansikt og tar bort skammen! Du er knall!!

Du tør der ingen andre gjør. Nå vet jeg og mange andre at vi ikke er alene

🤣🤪

• Liker 3
Skrevet

Blåmandag igjen nå antar jeg. Håper hun kommer kjapt opp igjen denne gangen, så siste tidens anstrengelser for stjerne ikke er forgjeves.  Må være så slitsomt med så ustabilt humør. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...