SkravleMaya Skrevet tirsdag kl. 18:20 #4341 Skrevet tirsdag kl. 18:20 Zhara skrev (4 minutter siden): .....ekstra nøkkelen på samme hanken som hovednøkkelen.....🤔 Det sier sitt🤪 3 3
tregutter Skrevet tirsdag kl. 18:22 #4342 Skrevet tirsdag kl. 18:22 Hadde både husnøkkel og bilnøkkel ligget i bilen helt siden fredag uten at hun hadde savnet dem? 3 2
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 18:26 #4343 Skrevet tirsdag kl. 18:26 Dude1996 skrev (17 minutter siden): tom hadde sikkert fått beskjed fra de ansatte, men han ga kanskje ikke beskjeden videre til Heidi. Heidi forteller ikke alt. ... kan være ja... 1
Saywhat Skrevet tirsdag kl. 19:36 #4344 Skrevet tirsdag kl. 19:36 Sandie skrev (7 timer siden): Tror hun sa han kommer på søndag. Uansett: Meningsløst med reservenøkkel om man lar den henge på samme nøkkelring som hovednøkkelen. Hun sier først det, men etterpå sier hun at hun skal trene imorgen og overmorgen, også drar vi. Det er vel Østersund tur nå da. Så han kommer på torsdag. 1 3
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 20:37 #4345 Skrevet tirsdag kl. 20:37 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Må bli flaut for han nå å ta den hurtigbåten frem og tilbake til jobb 🙈. Små forhold der, og alle kjenner alle . Kjører ikke han bil til/fra jobb? 2
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 20:42 #4346 Skrevet tirsdag kl. 20:42 Tenk om alle som bor på Fosen og skulle ha fraktet noe til Trondheim (og omvendt), skulle sendt det med hurtigbåten gratis. Da hadde de blitt rene frakteselskapet, aldeles gratis. Skjønner hun ikke det? Men det som de kunne gjort, siden det bare er en liten ting, er å spørre en passasjer om han kunne tatt det med over. Det har vi gjort mange ganger. Ikke for å spare penger, men for ikke å bry mannskapet på hurtigbåten. Men så har vi alltid truffet kjentfolk på kaia som vi kan spørre, det gjør jo neppe Tom. Heidi altså, for en ufyselig oppførsel! 2 9
lllll Skrevet tirsdag kl. 21:28 #4347 Skrevet tirsdag kl. 21:28 Sjokkert over hvordan hun snakket til hun venninna. Går an å være litt ydmyk når folk hiver seg rundt for å hjelpe 😳 6 1 4
Nobetterthanaman Skrevet tirsdag kl. 22:11 #4348 Skrevet tirsdag kl. 22:11 lllll skrev (41 minutter siden): Sjokkert over hvordan hun snakket til hun venninna. Går an å være litt ydmyk når folk hiver seg rundt for å hjelpe 😳 Venninna prøvde å si noe/ svare Heidi, men Heidi bare skrudde opp volumet og snakket over bestisen sin🙈🙈 helt sykt å se dette spetakkelet😂 3 2 3
Johanne Regine Skrevet i går, 00:11 #4349 Skrevet i går, 00:11 X antall minutter på snap om de derre nøklene og ett uventet gebyr. Ett vanlig oppegående mennesket hadde gått videre. Neida Heidi gnålte om dette i 6-7 timer. Skjerpings. Verden spinner ikke rundt deg Heidi 2 3
Johanne Regine Skrevet i går, 00:15 #4350 Skrevet i går, 00:15 Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Venninna prøvde å si noe/ svare Heidi, men Heidi bare skrudde opp volumet og snakket over bestisen sin🙈🙈 helt sykt å se dette spetakkelet😂 Hun venninna så ut som et gissel…. 12
Blue Sky Skrevet i går, 06:04 #4351 Skrevet i går, 06:04 Skravleberta skrev (9 timer siden): Kjører ikke han bil til/fra jobb? Man kan komme til Ørlandet/Brekstad/Fosen både med hurtigbåt fra Trondheim, og med bil via ferge over fjorden ++. 1 1 1
AnneSusanne Skrevet i går, 06:07 #4352 Skrevet i går, 06:07 Johanne Regine skrev (5 timer siden): X antall minutter på snap om de derre nøklene og ett uventet gebyr. Ett vanlig oppegående mennesket hadde gått videre. Neida Heidi gnålte om dette i 6-7 timer. Skjerpings. Verden spinner ikke rundt deg Heidi Det er jo selvklart at de tar betalt for å frakte nøklene. Og dessuten er det de som spør om tjenester som er pliktig til å finne info vedr dette. Tom burde spurt om evt kostnader ja, men han var vel på jobb og fikk dagen oppdelt pga glemte nøkler. Eller forresten, kanskje de begge to er litt "enkelt møblert" og ikke kan tenke på at noen kan være så frekke å vil ta betalt for en bestilt tjeneste. Omg!! "Men det gidd itj æ å forhold mæ tell". Heidi var så frustrert på forhånd sånn at da hadde hun all rett til å være frekk mot de ansatte på båten. Det må jo han forstå!! Jeg personlig tar avstand fra folk som er frekke mot folk som jobber i serviceyrker. Fy skam deg Heidi, du sier selv at du ikke er dum. Men jæklor det var DUMT gjort av deg uansett hva du sier... 3 12
Blue Sky Skrevet i går, 06:28 #4353 Skrevet i går, 06:28 Det handler sikkert ikke bare om penger for Hurtigbåtselskapet (og andre transportselskapers) del. Det er kvalitetssikring i å innhente opplysninger (via betaling) om avsender (eller mottaker) av pakken. Skulle tatt seg ut om de oppdaget at de var del av en transportkjede for narkotika feks 😏. 3 6
Johanne Regine Skrevet i går, 06:37 #4354 Skrevet i går, 06:37 Tipper dette var en traumatisk opplevelse for Heidi. Dette kommer til å bli referert til i minst 8 måneder frem i tid🫣🤭 4 9
Blue Sky Skrevet i går, 06:52 #4355 Skrevet i går, 06:52 Johanne Regine skrev (11 minutter siden): Tipper dette var en traumatisk opplevelse for Heidi. Dette kommer til å bli referert til i minst 8 måneder frem i tid🫣🤭 Jeg tror hun kommer til å tie det ihjel så og si umiddelbart fordi hun har mottatt så massiv kritikk. TENK om Harm og Hegseth refererer til denne episoden (dette glansnummeret) i podcasten sin. Oh my lord 😅! Hun kommenterer jo ikke at hun blir nevnt av dem i den podcasten, det er nok litt flaut det tenker jeg. 6 2
Blue Sky Skrevet i går, 06:54 #4356 Skrevet i går, 06:54 Det er vel ikke så sikkert at den episoden der var så heldig med tanke på å kvalifisere seg for den gule stjerna heller kanskje? 6 2
Johanne Regine Skrevet i går, 06:57 #4357 Skrevet i går, 06:57 Blue Sky skrev (3 minutter siden): Jeg tror hun kommer til å tie det ihjel så og si umiddelbart fordi hun har mottatt så massiv kritikk. TENK om Harm og Hegseth refererer til denne episoden (dette glansnummeret) i podcasten sin. Oh my lord 😅! Hun kommenterer jo ikke at hun blir nevnt av dem i den podcasten, det er nok litt flaut det tenker jeg. Ja du har nok helt riktig der. Får håpe at hun er flau over hele denne føljetongen i ettertid…. 8
JojoMoyes Skrevet i går, 07:24 #4358 Skrevet i går, 07:24 Johanne Regine skrev (26 minutter siden): Ja du har nok helt riktig der. Får håpe at hun er flau over hele denne føljetongen i ettertid…. Damen er for frekk til å bli flau 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1 7
Johanne Regine Skrevet i går, 07:35 #4359 Skrevet i går, 07:35 Er mye med Heidi, men pga av hennes alltid gode livsråd,tips og triks i hverdagen har jeg faktisk blitt ganske opplyst den siste tiden. Dette har jeg lært; - når man er 60+ og huden sagger er det pga av inngrep f. eks ved ett ankelbrudd - all posttransport over Trondheimsfjorden bør være gratis og ingen kan kreve at jeg sitter meg inn tjenester og prislister - oppskriften på hjemmelaget suzuki - billige og «sunne oppskrifter» - alle med så snapinnhold som Heidi bør få seg gulstjerne - hvordan kjøpe ting på salg - man kan aldri for mange bikinier 3 14
JojoMoyes Skrevet i går, 07:52 #4360 Skrevet i går, 07:52 Johanne Regine skrev (16 minutter siden): Er mye med Heidi, men pga av hennes alltid gode livsråd,tips og triks i hverdagen har jeg faktisk blitt ganske opplyst den siste tiden. Dette har jeg lært; - når man er 60+ og huden sagger er det pga av inngrep f. eks ved ett ankelbrudd - all posttransport over Trondheimsfjorden bør være gratis og ingen kan kreve at jeg sitter meg inn tjenester og prislister - oppskriften på hjemmelaget suzuki - billige og «sunne oppskrifter» - alle med så snapinnhold som Heidi bør få seg gulstjerne - hvordan kjøpe ting på salg - man kan aldri for mange bikinier Glemmer du nå at du har fått beriket ditt ordforråd? Ord og utrykk? Ditt og datt og ju naim it. Helt nydlich hva denne damen tilfører andre mennesker… 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå