Skogstrolle Skrevet tirsdag kl. 17:03 #4321 Skrevet tirsdag kl. 17:03 Fy f€%^ for ei usmakelig oppførsel, Heidi!!! Og for et surt oppsyn på den heldige venninna di som kjørte deg tur/retur hurtigbåtkaia 🤭 Jeg skjønner henne meeeget godt!! 2 8
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:05 #4322 Skrevet tirsdag kl. 17:05 Skogstrolle skrev (1 minutt siden): Fy f€%^ for ei usmakelig oppførsel, Heidi!!! Og for et surt oppsyn på den heldige venninna di som kjørte deg tur/retur hurtigbåtkaia 🤭 Jeg skjønner henne meeeget godt!! Hu venninna (er det meget omtalte men sjelden sette bestissen?) så tydelig sur og oppgitt. Verden ble satt opp ned fordi Heidi ikke har styr på nøklene sine🤣🤣 5 3
Saywhat Skrevet tirsdag kl. 17:07 #4323 Skrevet tirsdag kl. 17:07 Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Hu venninna (er det meget omtalte men sjelden sette bestissen?) så tydelig sur og oppgitt. Verden ble satt opp ned fordi Heidi ikke har styr på nøklene sine🤣🤣 Hildegunn; RUN! 2 3 8
Saywhat Skrevet tirsdag kl. 17:19 #4324 Skrevet tirsdag kl. 17:19 Johanne Regine skrev (14 minutter siden): Den fakturaen kommer Heidi😈😈 Skulle bare mangle. Og igjen kommer hun med at folk har sendt mld å sagt fra. Noway! Hun har lest her oppogimente som vanlig. 2 7
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:21 #4325 Skrevet tirsdag kl. 17:21 Saywhat skrev (13 minutter siden): Hildegunn; RUN! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 4 5
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl. 17:22 #4326 Skrevet tirsdag kl. 17:22 Johanne Regine skrev (18 minutter siden): Den fakturaen kommer Heidi😈😈 Pengene er nå en ting, men den respektløse oppførselen er det verste. 5 10
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 17:22 #4327 Skrevet tirsdag kl. 17:22 Har aldri tenkt tanken at det er isepise hver dag! Men nå begynner jeg å tro det! Den latskapen, humørsyken osv osv. Ja jeg vet det er (mye psykiatri/dårlig personlighet) men på toppen av det kan det forklare litt. I dag IGJEN tok hun jo en stor(bit) av den berømte kaken. Håper hun får faktura ja. Hun har råd til alt mulig ræl så dette tabbetullet sitt kan hun betale selv! Hun har garantert ikke lært å ha reservenøklene for seg selv hjemme heller. For en førkje 😩🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 3 8
foreveralone Skrevet tirsdag kl. 17:25 #4328 Skrevet tirsdag kl. 17:25 Uansett om de sender henne faktura så må jo Tom betale den... 1 9
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 17:39 #4329 Skrevet tirsdag kl. 17:39 Dude1996 skrev (47 minutter siden): "Æ tok nøkkel'n fra han. Ja, bættre. Dæm veit itj kæm æ e. Send faktura da!". Og hvem tror hu er?? Avdanket p..star.. 1 7
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 17:41 #4330 Skrevet tirsdag kl. 17:41 Ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
NiceOrNothing Skrevet tirsdag kl. 17:49 #4331 Skrevet tirsdag kl. 17:49 Sandie skrev (1 time siden): Veldig lite løsningsorientert, utrolig frekk og en «jeg-har-rett-på-alt» innstilling. De fleste har vel opplevd situasjoner som dette.Det er frustrerende og stressende ja men nå ordnet jo dette seg ganske kjapt og greit. Ingen grunn til å være sur på de ferge-ansatte heller. De kan jo ikke bryte loven for at hun mener reglene er dumme. Alt er dessuten selvforskyldt når hun oppbevarer reserve- og hovednøkkel på samme sted. Bør være glad for at det fantes en løsning. Er vel ikke så store summer det er snakk om heller? De løste ett problem for henne , hun oppførte seg som ei møkkakjerring . Sitter dag ut og inn å bestiller dill og dall for ti-tusenvis . Men å betale 115 kr for å få «friheten « sin , trening & handling tilbake , DET vil hun ikke . Rett og slett bedriten oppførsel 🫣 1 1 10
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:50 #4332 Skrevet tirsdag kl. 17:50 panzerpølsa skrev (26 minutter siden): Pengene er nå en ting, men den respektløse oppførselen er det verste. Enig. At det går an. Ikke lest seg på hva som gjelder av tjenester og hva det koster. Lager ett spetakkel på ferjekaien, og skryter på snap hvordan hun håndterte det. At hun ikke er flau. Nøklene var jo funnet, ingen unnskylding at hun var så oppkavet. 4 4
NiceOrNothing Skrevet tirsdag kl. 17:53 #4333 Skrevet tirsdag kl. 17:53 Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Enig. At det går an. Ikke lest seg på hva som gjelder av tjenester og hva det koster. Lager ett spetakkel på ferjekaien, og skryter på snap hvordan hun håndterte det. At hun ikke er flau. Nøklene var jo funnet, ingen unnskylding at hun var så oppkavet. Hun har jo NULL kontroll på tanker og følelser . De er som hos en fire-fem åring i full trassalder . 4 6
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:55 #4334 Skrevet tirsdag kl. 17:55 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Hun har jo NULL kontroll på tanker og følelser . De er som hos en fire-fem åring i full trassalder . Godt beskrevet😊 Dama er 60 år og burde vite bedre. Psykisk uhelse eller ikke. Heidi: begynn å tell til ti før du reagerer 4 8
SkravleMaya Skrevet tirsdag kl. 17:58 #4335 Skrevet tirsdag kl. 17:58 Hun finnes hverken løsningsorientert eller motstandsdyktig! Ustabil og frekk! Hvem tror hun at hun er?? Vært med i Charterfeber bare. Hva ellers? 2 7
Blue Sky Skrevet tirsdag kl. 17:59 #4336 Skrevet tirsdag kl. 17:59 Greit nok at mannskapet burde ha krevd betaling av den som leverer pakken, men akkurat det ville jeg ikke ha hengt meg opp i i dette tilfellet. Her er det bare å betale, smile og være takknemlig! Og å sitte der i ettertid å skryte på snap av at du har vært ubehøvlet ovenfor mannskapet, det er rett og slett så usmakelig! 10 5
SkravleMaya Skrevet tirsdag kl. 18:04 #4337 Skrevet tirsdag kl. 18:04 Blue Sky skrev (5 minutter siden): Greit nok at mannskapet burde ha krevd betaling av den som leverer pakken, men akkurat det ville jeg ikke ha hengt meg opp i i dette tilfellet. Her er det bare å betale, smile og være takknemlig! Og å sitte der i ettertid å skryte på snap av at du har vært ubehøvlet ovenfor mannskapet, det er rett og slett så usmakelig! De kunne gitt henne bot😠 3 2
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 18:05 #4338 Skrevet tirsdag kl. 18:05 Blue Sky skrev (4 minutter siden): Greit nok at mannskapet burde ha krevd betaling av den som leverer pakken, men akkurat det ville jeg ikke ha hengt meg opp i i dette tilfellet. Her er det bare å betale, smile og være takknemlig! Og å sitte der i ettertid å skryte på snap av at du har vært ubehøvlet ovenfor mannskapet, det er rett og slett så usmakelig! Enig, sånn oppførsel mot noen som bare gjør jobben sin er ikke greit. De skulle ha sagt ifra til Tom at det kostet penger, men å lage kvalme av en sånn "bagatell" er for dumt. 5 2
Dude1996 Skrevet tirsdag kl. 18:08 #4339 Skrevet tirsdag kl. 18:08 Kvæser skrev (1 minutt siden): Enig, sånn oppførsel mot noen som bare gjør jobben sin er ikke greit. De skulle ha sagt ifra til Tom at det kostet penger, men å lage kvalme av en sånn "bagatell" er for dumt. tom hadde sikkert fått beskjed fra de ansatte, men han ga kanskje ikke beskjeden videre til Heidi. Heidi forteller ikke alt. 1 2
Zhara Skrevet tirsdag kl. 18:15 #4340 Skrevet tirsdag kl. 18:15 .....ekstra nøkkelen på samme hanken som hovednøkkelen.....🤔 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå