Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnneSusanne skrev (1 time siden):

Siste instagram post: Tom filmer Heidi i de blåe klærne og sier "hold nu keft" firogenhalvfjers ganger og ut av det BLÅ sier han "jeg fikk nesten lyst på deg". Også ler begge to. De bjudar på underholdning😂

Må bare le av og med de der to lovebirds'a/turtelduene🫣😂😬

God brisen og halvkåte begge to😍 så inderlig romantisk. Heidi i nytt antrekk, sparkelsminke og brunfarge fra Brun og blid. Ikke rart Tåååååm får lyst🤭🤭

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Johanne Regine skrev (2 timer siden):

God brisen og halvkåte begge to😍 så inderlig romantisk. Heidi i nytt antrekk, sparkelsminke og brunfarge fra Brun og blid. Ikke rart Tåååååm får lyst🤭🤭

😂😂😂 du skriver mange artige kommentarer. Skulle ønsket at det var flire-reaksjon å trykke på🤭

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnneSusanne skrev (7 timer siden):

😂😂😂 du skriver mange artige kommentarer. Skulle ønsket at det var flire-reaksjon å trykke på🤭

Takk 😃😃😃Det samme til deg🏆

Endret av Johanne Regine
Skrevet

Frisør, kosmetiske behandlinger og nettshopping. Nye pakker på døra i et bankende kjør. Pengene flyr ut av lomma. Jallatv i finværet, og enkel jallamat med billige ingredienser, der målet er at det skal være enkelt å lage. Men å vite litt om hva som skjer rundt om i verden, eller pleie normal og god kontakt med familie og venner.. Nei, det gjør vi ikke. Satan for et nitrist liv. Blir jo nesten lei meg av å se på. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Ananais skrev (19 minutter siden):

Frisør, kosmetiske behandlinger og nettshopping. Nye pakker på døra i et bankende kjør. Pengene flyr ut av lomma. Jallatv i finværet, og enkel jallamat med billige ingredienser, der målet er at det skal være enkelt å lage. Men å vite litt om hva som skjer rundt om i verden, eller pleie normal og god kontakt med familie og venner.. Nei, det gjør vi ikke. Satan for et nitrist liv. Blir jo nesten lei meg av å se på. 

Hun lever virkelig i sin egen bobble. Ikke rart ett ankelbrudd blir super traumatisk.

Eneste gangen hun var engasjert i noe litt større var da Sydenferien kanskje kunne bli avlyst var pga. krisen i Midtøsten.

Da følgte Heidi med på nyhetene!!! Dumt med krig og sånt når Sydenferien kanskje blir avlyst!! Grøss og gru! Det var nesten som Heidi reiv ut hårextensions av spenning og fortvilelse🤭

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Dronninga av Temu! Greit å kjøpe klær og you name it på salg og Temu når man bruker en formue på kremer, fillere, botox og Brun og Blid😎

IMG_4180.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (23 minutter siden):

Dronninga av Temu! Greit å kjøpe klær og you name it på salg og Temu når man bruker en formue på kremer, fillere, botox og Brun og Blid😎

IMG_4180.jpeg

Hun har få hårtjafser i håret pga økonomi. Tror jeg hadde droppet noen kremer og sminke for et bedre hår. Og en oppklipp hadde nok gjort seg 🥳😬

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ååå blir nok nydilisch nå!! Fjortisfin blir hun!! Hun går nok for en naturlig mørkeblond stil🤭

IMG_4181.jpeg

• Liker 1
Skrevet (endret)
Johanne Regine skrev (6 minutter siden):

Ååå blir nok nydilisch nå!! Fjortisfin blir hun!! Hun går nok for en naturlig mørkeblond stil🤭

IMG_4181.jpeg

Men var hun ikke nettopp til frisøren?!?! Det koster å være lekker🤭🤭

Endret av Zhara
  • Liker 3
Skrevet
Zhara skrev (33 minutter siden):

Ikke rart det går i Temu og lettvinte og billige løsninger på kjøkkenet..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

IMG_4181.jpeg

Ja lys blir hun! Og meget utdatert og unaturlig i hennes alder🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnneSusanne skrev (12 timer siden):

Brunfargen kommer delvis også fra våtservietter fra loral tror jeg hun kalte de 🤣

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

Brunfargen kommer delvis også fra våtservietter fra loral tror jeg hun kalte de 🤣

Stemmer men først og fremst i ansiktet og der sola/solsenga ikke kommer til: i armhulene og under puppene. Det haddr en leksjon på. Til glede for oss alle🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har hun de to korte tjafsene fremme? Ser så rart ut. Hun burde heller fått det skrådd til å passe ansiktet. 

• Liker 4
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har hun de to korte tjafsene fremme? Ser så rart ut. Hun burde heller fått det skrådd til å passe ansiktet. 

Hun burde hatt Layers hele vegen og faceframing som et skrått foran ja. Men det må ingen av oss prøve å fortelle henne 🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 minutter siden):

Hun burde hatt Layers hele vegen og faceframing som et skrått foran ja. Men det må ingen av oss prøve å fortelle henne 🤣🤣🤣

Det går så fint atte, Dronninga er alltid åpen og glad for tilbakemeldinger, tips og råd fra sine kjære følgere (ironi)🤭🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (4 timer siden):

IMG_4180.jpeg

Hvor kommer pengene fra lurer jeg på?!

• Liker 3
Skrevet

Layers er jeg ikke enig i, man skal ha ganske tykt hår for at det skal bli fint. Hadde jeg vært henne ville jeg fått av meg det falske håret og gjøre det beste ut av det som er igjen (extensions sliter enormt på håret så det gjør bare en tynn hårmanke enda tynnere) og klippe til en rett skulderlang frisyre. 

• Liker 9
Skrevet
lllll skrev (4 minutter siden):

Layers er jeg ikke enig i, man skal ha ganske tykt hår for at det skal bli fint. Hadde jeg vært henne ville jeg fått av meg det falske håret og gjøre det beste ut av det som er igjen (extensions sliter enormt på håret så det gjør bare en tynn hårmanke enda tynnere) og klippe til en rett skulderlang frisyre. 

Det tror jeg også hadde blitt fint. 

Skrevet
Zhara skrev (3 timer siden):

Jammen sa jeg smør

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...