Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Rå-deilig ble akkurat lagt til i den allerede rikholdige  vokabularlisten :D 

Blandt alle disse menneskene ser jeg ingen som går og filmer, inntil og "opp" i folk, som disse to (Tom er akkurat nå nesten værre ) (Antennene hos disse to klarer fortsatt ikke ta inn signaler om dette ) 

IH med  sin nasale og extra  swoong i stemmen, brisen i byen :D  

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan melde om at jeg hadde trøbbel med lyd på tlf min i dag. Oppdaterte til ny snap, slo av og på tlf og jaggu var Heidi tilbake som vanlig med full holoi. Har ikke rukket å få med meg mer enn at hun later som ingenting, hever stemmen for å overdøve Tåååmmmm mens hun forteller om Hotel clææærionn fra sist og nå Tåååmmmm sitt fav Hotel denne gangen. Stålsetter meg for å se igjennom snapper fra de siste 7 timene 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
Skrivefeil
  • Liker 6
Skrevet

Tom er like idiot når det gjelder filming av folk. 🤬

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Og der fortsetter filmingen, wow mye forskjellig mat….Tom er på en snurr, maten smakte ikke, ellers er det veldig koschlig….noe nytt??

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (49 minutter siden):

Jeg kan melde om at jeg hadde trøbbel med lyd på tlf min i dag. Oppdaterte til ny snap, slo av og på tlf og jaggu var Heidi tilbake som vanlig med full holoi. Har ikke rukket å få med meg mer enn at hun later som ingenting, hever stemmen for å overdøve Tåååmmmm mens hun forteller om Hotel clææærionn fra sist og nå Tåååmmmm sitt fav Hotel denne gangen. Stålsetter meg for å se igjennom snapper fra de siste 7 timene 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Er bare å glede seg! Dronninga er tilbake i Østersund. Alt det vonde og dårlig oppførsel er glemt!! 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Johanne Regine skrev (59 minutter siden):

Er bare å glede seg! Dronninga er tilbake i Østersund. Alt det vonde og dårlig oppførsel er glemt!! 

Det blir en ny nedtur på mandag🤪

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
SkravleMaya skrev (40 minutter siden):

Det blir en ny nedtur på mandag🤪

Har allerede bestilt en blomsterbukett klar til å sendes til Lademoen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Johanne Regine skrev (2 minutter siden):

🤣🤣

• Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (25 minutter siden):

Skal jeg hilse fra her inne på medfølgende kort? Gi beskjed🤭

• Liker 4
Skrevet
Johanne Regine skrev (2 timer siden):

Glemt av henne ja 🤣Regner med det kommer noe nytt da som burde sendt henne rett tilbake i skammekroken! 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (13 minutter siden):

Skal jeg hilse fra her inne på medfølgende kort? Gi beskjed🤭

IKKE HILSE!  

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Glemt av henne ja 🤣Regner med det kommer noe nytt da som burde sendt henne rett tilbake i skammekroken! 😉

Begynte bra, klaget på kebaben. Forlanger sikker pengene tilbake i morgen, pga. hun ble så stressa av dårlig mage🤣

• Liker 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Begynte bra, klaget på kebaben. Forlanger sikker pengene tilbake i morgen, pga. hun ble så stressa av dårlig mage🤣

Hun skal være glad hun ikke har ibs 🤣Det hadde vært både et problem med all dritten hun trøkker i nebbet og alt det stresset hun stakkar blir utsatt for stadig ville ikke magen hennes tålt. Pricless med kebab siden hun lever så sunt og strukturert i hverdagen. Gullego swidish helg da kiss kiss kiss🤭

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (24 minutter siden):

Hun skal være glad hun ikke har ibs 🤣Det hadde vært både et problem med all dritten hun trøkker i nebbet og alt det stresset hun stakkar blir utsatt for stadig ville ikke magen hennes tålt. Pricless med kebab siden hun lever så sunt og strukturert i hverdagen. Gullego swidish helg da kiss kiss kiss🤭

🤣🤣🤣 tror vi alle er takknemlig for all filmingen av Østersund. Lenge siden vi hadde sett den gullegoe delen av verden

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Merkelig at hun ikke tar seg råd til litt løshår bak også..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (4 timer siden):

Pulesveisen er sikkert litt bevisst. Viser at hun får nok glæde av sin kjære🤣🤣🤣

• Liker 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (6 timer siden):

Skal jo ha råd te kræææmma for rynka og ailæææænder også. Hun sa nylig at hun hadde lite løshår for det var pga økonomi. 

• Liker 5
Skrevet

Avstemning om shopping eller ikke 👍👎 viser foreløpige resultater 86% 👍 

• Liker 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (12 timer siden):

Kaktus....håper jeg eller grøftekant buketten 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (12 timer siden):

Because she is drunk. Egentlig dokumenteres et ekstremt  destruktivt forhold og livsstil som ikke er noe forbilledlig eller snap -vennlig . Det lyser så tydelig igjennom at de må drikke seg opp for å ha det koselig . Og misfornøydheten hennes lyser gjennom uansett påtatt hvining . Så mye diskusjon for åpen scene , kan bare forestille meg diskusjonene når kameraet er off . Han virker påtatt han og . Små-brisen , men ikke veldig lykkelig par . Tro om de hadde klart en helg sammen uten drikking , shopping og filming … 

• Nyttig 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...