zhazha65 Skrevet 2 timer siden #4561 Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Dronninga er på trææææææning! Du kan kansellere kaktusen enn så lenge!! 💪🏻😉 Etter så mange år med trening burde armene hennes være stramme. På sengekanten i hotellet så armene slappe og rynkete ut. Er ankelbrudd kommet helt til overarmene??skummelt.. 3 1
baremeg Skrevet 1 time siden #4562 Skrevet 1 time siden zhazha65 skrev (45 minutter siden): Etter så mange år med trening burde armene hennes være stramme. På sengekanten i hotellet så armene slappe og rynkete ut. Er ankelbrudd kommet helt til overarmene??skummelt.. Og når hun gikk rundt på den matfestivalen i helga så slo det meg hvor tungt hun puster bare av å gå rundt. Hadde liksom forventet bedre kondisjon når hun trener 2 2
Viki6 Skrevet 1 time siden #4563 Skrevet 1 time siden Blue Sky skrev (14 timer siden): Ja, det er sjelden vi får se noe til alt det nye hun kjøper seg. Med så mye nytt som hun har kjøpt det siste året synes jeg det er rart at hun velger den grusomme (pride)toppen hun hadde på seg på lørdag kveld. Jeg har lurt på det der. Kan det være mulig at hun bestiller klær, viser dem frem for så å returnere dem? Bare for å ha noe å lage innhold av. Der har vært min teori en stund, for hun kan umulig ha råd eller plass til alle de klærne. 5
Skravleberta Skrevet 1 time siden #4564 Skrevet 1 time siden Sunn kost på menyen: ris, kjøttdeig og ferdigkjøpt teriakysaus. Hva er det sunne innslaget? Kosthold har hun ikke greie på. 4
Skravleberta Skrevet 1 time siden #4565 Skrevet 1 time siden baremeg skrev (10 minutter siden): Og når hun gikk rundt på den matfestivalen i helga så slo det meg hvor tungt hun puster bare av å gå rundt. Hadde liksom forventet bedre kondisjon når hun trener Det har jeg også lagt merke til flere ganger, hun er skikkelig tungpustet. 2
Skravleberta Skrevet 1 time siden #4566 Skrevet 1 time siden friskbris skrev (58 minutter siden): Jeg fikk tilfeldigvis opp en post fra Heidi i facebookfeeden min. Facebookversjonen av Instaheidi er det morsomste jeg har sett! Fløyelsmyk hud på både henne og Tom, og nyyyydelich videoer der hun spankulerer som en influencerBABE på matmarked. Love love love så gæli Det gjorde jeg også i går. Jeg måtte skikkelig zoome inn på bildene, bare for å studere de. De var rimelig retusjerte. Måtte humre litt for meg selv. Og folk kommenterte selvfølgelig hvor flott hun og Tom var... 2
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #4567 Skrevet 1 time siden zhazha65 skrev (1 time siden): Etter så mange år med trening burde armene hennes være stramme. På sengekanten i hotellet så armene slappe og rynkete ut. Er ankelbrudd kommet helt til overarmene??skummelt.. Hun trener nok ikke tung nok styrke, da blir det heller ikke synlig at hun trener eller noe som helst pump i musklene… 1
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #4568 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (1 time siden): Hun leser definitivt her inne….alt er fryd og lykke i dag. Sunn mat skal det også bli😎😎 Men voldsomt rødsprengt på begge øyer😉 1
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #4569 Skrevet 1 time siden baremeg skrev (23 minutter siden): Og når hun gikk rundt på den matfestivalen i helga så slo det meg hvor tungt hun puster bare av å gå rundt. Hadde liksom forventet bedre kondisjon når hun trener Hun ligger jo for det meste på en sofa, sykler som oppvarming på trening har jeg skjønt og det utfordrer jo ikke kondisjonen. Har hørt den pusten hennes ja. 1
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #4570 Skrevet 1 time siden Skravleberta skrev (27 minutter siden): Sunn kost på menyen: ris, kjøttdeig og ferdigkjøpt teriakysaus. Hva er det sunne innslaget? Kosthold har hun ikke greie på. Helt utrolig at hun som er guuuugelguri delux ikke klarer å finne noe renere og sunnere kost🤷🏼♀️ 1
Johanne Regine Skrevet 51 minutter siden #4571 Skrevet 51 minutter siden JojoMoyes skrev (11 minutter siden): Helt utrolig at hun som er guuuugelguri delux ikke klarer å finne noe renere og sunnere kost🤷🏼♀️ Herlig å se noe annet enn innbakt pizza og denne derre grønne pestoen i alt😝😝
friskbris Skrevet 43 minutter siden #4572 Skrevet 43 minutter siden Hun røyker vel en del i tillegg. Tydeligvis ikke skremt av morens kols.
zhazha65 Skrevet 28 minutter siden #4573 Skrevet 28 minutter siden JojoMoyes skrev (49 minutter siden): Hun trener nok ikke tung nok styrke, da blir det heller ikke synlig at hun trener eller noe som helst pump i musklene… Da kan man trene hjemme på sofa med fjernkontroll på den hånden og ølbox på den andre..
Elvirra Skrevet 20 minutter siden #4574 Skrevet 20 minutter siden Huff. Den etinga ser ikke bra ut. Stirrer og gafler og smatter og gaper, og snakker og hviner. Glad jeg ikke bor vegg i vegg. Du som etterlyste noe grønt/sunt: hun har paprika i, da! (Ikke spiss, men læll).
JojoMoyes Skrevet 18 minutter siden #4575 Skrevet 18 minutter siden Johanne Regine skrev (31 minutter siden): Herlig å se noe annet enn innbakt pizza og denne derre grønne pestoen i alt😝😝 Svinekjøttdeig er jo fast inventar 😩🤭mot helgen kommer nok både pizza og pesto skal du se😉😁
JojoMoyes Skrevet 16 minutter siden #4576 Skrevet 16 minutter siden Viki6 skrev (1 time siden): Jeg har lurt på det der. Kan det være mulig at hun bestiller klær, viser dem frem for så å returnere dem? Bare for å ha noe å lage innhold av. Der har vært min teori en stund, for hun kan umulig ha råd eller plass til alle de klærne. Har tenkt det samme! Men skulle jo da tro at man blir»svartelistet» etter hvert? Men veldig merkelig at det meste som blir vist frem aldri er i bruk 🤷🏼♀️🤭
Ellie77 Skrevet 7 minutter siden #4577 Skrevet 7 minutter siden TAryaki-middag klokken 13.30. Lurer på om ikke smaksløkene er fullstendig lammet siden hun ikke kjenner forskjell på svinekjøttdeig og storfe. Jeg tror ikke det finnes nok krydder på kjøkkenet her til å overdøve den veldig særpregede svinesmaken😆 Men si meg; vet vi at hun røyker? Aldri sett det på SoMe….
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå