panzerpølsa Skrevet mandag kl. 17:13 #4601 Skrevet mandag kl. 17:13 zhazha65 skrev (38 minutter siden): Kanskje hu glemmer at det er en flaske...🥴 I overkant opptatt av seksuelle hentydninger når det kommer til IH du? Syns man skal holde seh for god til å holde på sånn. Å diskuterere saklig er en ting, men det her blir for dumt. 3 2
zhazha65 Skrevet mandag kl. 17:22 #4602 Skrevet mandag kl. 17:22 panzerpølsa skrev (6 minutter siden): I overkant opptatt av seksuelle hentydninger når det kommer til IH du? Syns man skal holde seh for god til å holde på sånn. Å diskuterere saklig er en ting, men det her blir for dumt. Ikke jeg men ser ut at du har det siden du påstår noen sånt. Vi la det bare være nå...og går videre 2
panzerpølsa Skrevet mandag kl. 17:36 #4603 Skrevet mandag kl. 17:36 zhazha65 skrev (13 minutter siden): Ikke jeg men ser ut at du har det siden du påstår noen sånt. Vi la det bare være nå...og går videre Du må jo gjerne gjøre det, jeg derimot sier i fra, å rapporterer. 2
zhazha65 Skrevet mandag kl. 17:40 #4604 Skrevet mandag kl. 17:40 panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Du må jo gjerne gjøre det, jeg derimot sier i fra, å rapporterer. Det gjør jeg å 1
Zhara Skrevet mandag kl. 18:29 #4605 Skrevet mandag kl. 18:29 Pigaloppa skrev (4 timer siden): Unik måte å drikke på😂 Akkurat det tenkte jeg å på, virker som om noe kommer i veien 👄😂😂 3
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 19:18 #4606 Skrevet mandag kl. 19:18 Zhara skrev (47 minutter siden): Akkurat det tenkte jeg å på, virker som om noe kommer i veien 👄😂😂 Heidi og ett x antall andre influensere i 2098 7 3
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 19:25 #4607 Skrevet mandag kl. 19:25 Heidi er en ekte influenser! Han her ble litte granne inspirert av Ladedronninga 3
erbaremeg Skrevet mandag kl. 23:18 #4608 Skrevet mandag kl. 23:18 JojoMoyes skrev (På 16.8.2026 den 11.52): Denne dronning divaen blir aldri fornøyd! Eller kanskje når hun lager selv fra bunnen. Altså det vil si halv/helfabrikat ferdig pizzabunn som ikke er innbakt fordi den er delt på forhånd og juuuu naim it. Hva gjorde hun nå når hun drakk av den flasken? Stakk hun tungen inni flasken før hun dyttet den mellom de gedigne leppene? Hun burde ikke spise eller drikke på snap 😩🤭Men klar for å Booke ut nå og se frem til sydenturen. Tåmmm må bare jobbe overtid hver dag nå for å ha råd til dette økonomiske sirkuset. Tenkte på det med flasken hun drakk av....tror ikke hun drakk av den i det heletatt...i såfall manger hun svelgerefleksen. Men smatter,slurper og ju neim it! Tåååååååååm sjå på mæ tåååååååm e d itj fint d æ ha kjøpt? tååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå.. fakere type en hun skal letes lenge etter. 2 5
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 04:38 #4609 Skrevet tirsdag kl. 04:38 Jeg visste ikke at det fantes et autorisert dommerpanel for flaskedrikking, men tydeligvis gjør det det. 😄 1 4
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 05:19 #4610 Skrevet tirsdag kl. 05:19 Kvæser skrev (40 minutter siden): Jeg visste ikke at det fantes et autorisert dommerpanel for flaskedrikking, men tydeligvis gjør det det. 😄 Jeg kan si så mye at jeg deler ikke flasken min med barnebarn da deler jeg i glass. Det samme hadde gjeldt i dette tilfelle 🎉 1 4
Snuppiluppi84 Skrevet tirsdag kl. 05:30 #4611 Skrevet tirsdag kl. 05:30 Tororoa skrev (13 timer siden): Altså - dama aner ikke hva grønnsaker er. Ikke mye halve tallerken med grønt der i gården. En spisspaprika (hva ellers????) er det eneste å finne i en stor middagsporsjon. Hun tenker vel at ris er en grønnsak. 5
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 06:45 #4612 Skrevet tirsdag kl. 06:45 JojoMoyes skrev (1 time siden): Jeg kan si så mye at jeg deler ikke flasken min med barnebarn da deler jeg i glass. Det samme hadde gjeldt i dette tilfelle 🎉 Tror du har kommentert på feil innlegg. Min kommentar går ikke på flaskedeling, men at man faktisk bruke tiden på å kritisere hvordan andre drikker vann. 2
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 07:19 #4613 Skrevet tirsdag kl. 07:19 Kvæser skrev (32 minutter siden): Tror du har kommentert på feil innlegg. Min kommentar går ikke på flaskedeling, men at man faktisk bruke tiden på å kritisere hvordan andre drikker vann. Nei poenget er jo at når man stikker hele tunga inn i flasken så ser det jo ikke helt appetittlig ut! Og man aner hvor mye som blir med fra munnen og inn i flasken. Sånn nå er jeg ferdig med den flaske/drikke debatten 🙌🏻 2 5
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl. 07:36 #4614 Skrevet tirsdag kl. 07:36 JojoMoyes skrev (16 minutter siden): Nei poenget er jo at når man stikker hele tunga inn i flasken så ser det jo ikke helt appetittlig ut! Og man aner hvor mye som blir med fra munnen og inn i flasken. Sånn nå er jeg ferdig med den flaske/drikke debatten 🙌🏻 Forstår bare ikke hvorfor det er ett problem for deg? Skal du dele flaske med henne, er det sånn du tenker? Herrefred for ett useriøst opplegg. 2 3
erbaremeg Skrevet tirsdag kl. 08:32 #4615 Skrevet tirsdag kl. 08:32 Kvæser skrev (3 timer siden): Jeg visste ikke at det fantes et autorisert dommerpanel for flaskedrikking, men tydeligvis gjør det det. 😄 Har utdanning til sånt vi skjønner du....Hadde det som valgfag på ungdomsskolen🌻 neida, men skjønner hvorfor du skriver det og selv sitter jeg å ler av din reaksjon nå😂 (så har litt selvinnsikt her jeg i allefall ) 1
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 08:57 #4616 Skrevet tirsdag kl. 08:57 Heidi synes fremdeles at Farmen er for mye intriger og drama og for lite koselig! Jammen Heidi det er jo akkurat det jeg tenker om snappen din;) Orrrk ikkj…eller jo det gjør jeg. Kjør på Suzuki mama 8 1
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 09:43 #4617 Skrevet tirsdag kl. 09:43 Johanne Regine skrev (44 minutter siden): Heidi synes fremdeles at Farmen er for mye intriger og drama og for lite koselig! Jammen Heidi det er jo akkurat det jeg tenker om snappen din;) Orrrk ikkj…eller jo det gjør jeg. Kjør på Suzuki mama Hu kunne melde seg på ...da hadde det blitt liv og røre på gården. 1
ohmylord Skrevet tirsdag kl. 11:02 #4618 Skrevet tirsdag kl. 11:02 Vaske hus, brette og legge på plass klær, dusje, fjerne sminke, lage sunn mat. Nei det oooorke æ bra itj. Men å "tvinge" seg selv til å se på farmen. Ved flere anledninger. Deeeet orker æ. Æææææ gjør itj en dritt husarbeid, før Tåååååm kjæm hjæm 🤨🤡 3 1
Anonym-09 Skrevet tirsdag kl. 14:34 #4619 Skrevet tirsdag kl. 14:34 En ting jeg tenke på. Hvorfor har hun bil? Hun bor jo sentralt. Det koster å ha bil. Hun kan no leie bil de gangene hun vil ha det for å reise til Brekstad. De fleste gangene kjører jo Tom. På trening trenger hun strengt tatt ikke bil. Hun kan ta buss. Hun handler hver dag så å drass med seg en pose med varer klarer hun. Hun hadde spart mye på å ikke ha bil og heller bare leie en bol de få gangene hun trenger en bil. 3 3
Veslemarthe Skrevet tirsdag kl. 14:39 #4620 Skrevet tirsdag kl. 14:39 Anonym-09 skrev (2 minutter siden): En ting jeg tenke på. Hvorfor har hun bil? Hun bor jo sentralt. Det koster å ha bil. Hun kan no leie bil de gangene hun vil ha det for å reise til Brekstad. De fleste gangene kjører jo Tom. På trening trenger hun strengt tatt ikke bil. Hun kan ta buss. Hun handler hver dag så å drass med seg en pose med varer klarer hun. Hun hadde spart mye på å ikke ha bil og heller bare leie en bol de få gangene hun trenger en bil. Godt poeng. Tipper det er fordi hun vil og ikke orker tanken på å være uten bil. Rart siden hun sier hun er så økonomisk. 3
Fremhevede innlegg