zhazha65 Skrevet 19. august #4641 Skrevet 19. august Elvirra skrev (43 minutter siden): Vil du være matinfluenser, så må du nesten få hygienen på stell, Heidi. Du kan ikke bruke samme skje i Créme Fraîche-begeret som du har rørt i RÅ KYLLING med. Du sier du bare brukte et par ss, og setter bort begeret halvfullt. Det er faktisk reell fare for kontaminering, og påføring av sykdom. Det samme gjelder når du graver ned i forma med fingre, løsnegler og armbåndsdingel. For så å pelle deg i både hår og nese 🤢 Dette er så basic. Du får google hvordan behandle rå kylling for å ovareta mat og omgivelseshygiene. Bare ET TIPS. Det så kvalm ut med de neglene i maten..yak 5 5
Johanne Regine Skrevet 19. august #4642 Skrevet 19. august Full kontroll skrev (7 minutter siden): Hun snur seg i graven om hun hadde sett IH in action Vaske hender, av med fingerpynt, opp med hår , ulike fjøler til ulik mat . ol når man skulle "jobbe" med mat, var det grunnleggende jeg lærte , før man fikk delta på kjøkkenet Virker som hun tenker følgerene hennes er 18+, desto viktigere er det å vise viktigheten av hygiene, også ved matlaging Mye deilige hårstrå og neglesnacks i den kyllinggryta 4 4
Full kontroll Skrevet 19. august #4643 Skrevet 19. august Johanne Regine skrev (16 minutter siden): Mye deilige hårstrå og neglesnacks i den kyllinggryta Hun må bare kose seg i eget "gris" , det er hvordan hun fremstår med kunnskap og kokkeleringsvrien sin offentlig (på snapp), forventes det litt mer av 😮 4 3
Narhvalen Skrevet 19. august #4644 Skrevet 19. august 19 minutter siden, Full kontroll said: Hun må bare kose seg i eget "gris" , det er hvordan hun fremstår med kunnskap og kokkeleringsvrien sin offentlig (på snapp), forventes det litt mer av 😮 Noen prøver seg i det minste kjøkkenet, hvor andre bare spiser Grandis 🍕 4
Full kontroll Skrevet 19. august #4645 Skrevet 19. august (endret) Narhvalen skrev (6 minutter siden): Noen prøver seg i det minste kjøkkenet, hvor andre bare spiser Grandis 🍕 ( Ja, dèt skal hun ha ) Hvor mange typer av Grandis er det i sortimentet nå da? Har ikke sett i pizza-frysedisken.... siden noen på 90-tallet skrev, << Vi har pissa i fryseren>>.... Endret 19. august av Full kontroll 2
Blue Sky Skrevet 19. august #4646 Skrevet 19. august Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 1 5
AnneSusanne Skrevet 19. august #4647 Skrevet 19. august Blue Sky skrev (Akkurat nå): Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 Så fantastisk🫶🫶💃
JojoMoyes Skrevet 19. august #4648 Skrevet 19. august Blue Sky skrev (1 minutt siden): Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 Da holdt jeg på å le meg ihjel 🤣 10
JojoMoyes Skrevet 19. august #4649 Skrevet 19. august Elvirra skrev (1 time siden): Vil du være matinfluenser, så må du nesten få hygienen på stell, Heidi. Du kan ikke bruke samme skje i Créme Fraîche-begeret som du har rørt i RÅ KYLLING med. Du sier du bare brukte et par ss, og setter bort begeret halvfullt. Det er faktisk reell fare for kontaminering, og påføring av sykdom. Det samme gjelder når du graver ned i forma med fingre, løsnegler og armbåndsdingel. For så å pelle deg i både hår og nese 🤢 Dette er så basic. Du får google hvordan behandle rå kylling for å ovareta mat og omgivelseshygiene. Bare ET TIPS. Jeg har og hatt kylling i dag(bruker engangshansker på rå kylling) så slipper man tenke på å få sånt under negler og ting og tang. Jeg droppet både ORGANO og BØNDER jeg da men. Håret er alltid i strikk når jeg frekventerer kjøkkenet. inntrykket som fremvises er vel at hygiene er litt what ever cirkum sarium og alt blir nydlich til slutt uansett. 7 5
zhazha65 Skrevet 19. august #4650 Skrevet 19. august Blue Sky skrev (16 minutter siden): Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 Trener mye men er sliten og orker ingenting.. 4 3
Narhvalen Skrevet 19. august #4651 Skrevet 19. august 6 minutter siden, zhazha65 said: Trener mye men er sliten og orker ingenting.. Trenger ikke TV eller å døds scrolle, når man får full status her på tråden - bare å avvente oppdateringen - fint at de der ikke har annet å ta seg til, kan hjelpe oss med et liv oppdatert med hva der skjer ute i verdenen👌☀️ Nesten mere aktivitet her enn på TruthSocial 2 1
Snuppiluppi84 Skrevet 19. august #4653 Skrevet 19. august Fikk opp noen gamle matlagingsvideoer på spotlight i dag. Herregud så skitten hun er under neglene. Det er jo helt brunt. Har hatt falske negler noen ganger selv, men aldri blitt så skitten som hun klarer. Er så kvalmt 🤮 Og så stikker hun jo de neglene i nesen hele tiden 🤢 5 11
NiceOrNothing Skrevet 19. august #4654 Skrevet 19. august JojoMoyes skrev (3 timer siden): Jeg har og hatt kylling i dag(bruker engangshansker på rå kylling) så slipper man tenke på å få sånt under negler og ting og tang. Jeg droppet både ORGANO og BØNDER jeg da men. Håret er alltid i strikk når jeg frekventerer kjøkkenet. inntrykket som fremvises er vel at hygiene er litt what ever cirkum sarium og alt blir nydlich til slutt uansett. Det hun bedriver med den kyllingen er jo direkte uhygienisk . Den skulle jo vært stekt litt alene først . Så tilsatt det andre . Må passe seg for kontaminering og matforgiftning 🤢. Hansker og håret i strikk er en selvfølge , evnt rene hender uten ringer og klør . Får nesten litt vondt av kunnskapsløsheten. 2 14
Sol Rampelyset Skrevet 19. august #4655 Skrevet 19. august Ryddet for brukerdebatt og stenges en periode da 95% av tråden det siste døgnet er brukerdebatt. Sol, admin. 4 2
Blue Sky Skrevet 21. august #4656 Skrevet 21. august (endret) Takk for muligheten for å lære å fylle pitabrød med pullED pork i dag 😃. Det var EN KETLIG nyttig. Endret 21. august av Blue Sky 7 2
Ellie77 Skrevet 21. august #4657 Skrevet 21. august Pullett pork, faktisk. Aldri sett noen grafse så innmari med maten, altså - selv har jeg veldig korte negler og bruker likevel enten bestikk eller hansker 🙈 3 4
loffen Skrevet 21. august #4658 Skrevet 21. august Gleder meg til å se morgendagens gorme-middag. Pullett pork i dag, kanskje noe med bernåsøvs eller uinnbakt pizza med spisspaprika og pesto, toppet med to poser revet ost? 😋 Yum yum. Nydlich. 4 2
Hønemoor Skrevet 21. august #4659 Skrevet 21. august Syns hun så veldig bra ut i stad når hun sminket seg. Hun var jo ikke ferdig, men det så jo også mye bedre og naturlig ut. Spesielt likte jeg at håret var bak ørene så ikke de to tynne, rart klipte remsene i front hang ned. Da tenkte jeg faktisk: flott og søt dame! 1 1
Pigaloppa Skrevet 21. august #4660 Skrevet 21. august Hønemoor skrev (12 minutter siden): Syns hun så veldig bra ut i stad når hun sminket seg. Hun var jo ikke ferdig, men det så jo også mye bedre og naturlig ut. Spesielt likte jeg at håret var bak ørene så ikke de to tynne, rart klipte remsene i front hang ned. Da tenkte jeg faktisk: flott og søt dame! Filter gjør underverker 🫢 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå