zhazha65 Skrevet 3 timer siden #4641 Skrevet 3 timer siden Elvirra skrev (43 minutter siden): Vil du være matinfluenser, så må du nesten få hygienen på stell, Heidi. Du kan ikke bruke samme skje i Créme Fraîche-begeret som du har rørt i RÅ KYLLING med. Du sier du bare brukte et par ss, og setter bort begeret halvfullt. Det er faktisk reell fare for kontaminering, og påføring av sykdom. Det samme gjelder når du graver ned i forma med fingre, løsnegler og armbåndsdingel. For så å pelle deg i både hår og nese 🤢 Dette er så basic. Du får google hvordan behandle rå kylling for å ovareta mat og omgivelseshygiene. Bare ET TIPS. Det så kvalm ut med de neglene i maten..yak 4 3
Johanne Regine Skrevet 3 timer siden #4642 Skrevet 3 timer siden Full kontroll skrev (7 minutter siden): Hun snur seg i graven om hun hadde sett IH in action Vaske hender, av med fingerpynt, opp med hår , ulike fjøler til ulik mat . ol når man skulle "jobbe" med mat, var det grunnleggende jeg lærte , før man fikk delta på kjøkkenet Virker som hun tenker følgerene hennes er 18+, desto viktigere er det å vise viktigheten av hygiene, også ved matlaging Mye deilige hårstrå og neglesnacks i den kyllinggryta 3 2
Full kontroll Skrevet 3 timer siden #4643 Skrevet 3 timer siden Johanne Regine skrev (16 minutter siden): Mye deilige hårstrå og neglesnacks i den kyllinggryta Hun må bare kose seg i eget "gris" , det er hvordan hun fremstår med kunnskap og kokkeleringsvrien sin offentlig (på snapp), forventes det litt mer av 😮 3 2
Narhvalen Skrevet 2 timer siden #4644 Skrevet 2 timer siden 19 minutter siden, Full kontroll said: Hun må bare kose seg i eget "gris" , det er hvordan hun fremstår med kunnskap og kokkeleringsvrien sin offentlig (på snapp), forventes det litt mer av 😮 Noen prøver seg i det minste kjøkkenet, hvor andre bare spiser Grandis 🍕 2
Full kontroll Skrevet 2 timer siden #4645 Skrevet 2 timer siden (endret) Narhvalen skrev (6 minutter siden): Noen prøver seg i det minste kjøkkenet, hvor andre bare spiser Grandis 🍕 ( Ja, dèt skal hun ha ) Hvor mange typer av Grandis er det i sortimentet nå da? Har ikke sett i pizza-frysedisken.... siden noen på 90-tallet skrev, << Vi har pissa i fryseren>>.... Endret 2 timer siden av Full kontroll 2
Blue Sky Skrevet 2 timer siden #4646 Skrevet 2 timer siden Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 4
AnneSusanne Skrevet 2 timer siden #4647 Skrevet 2 timer siden Blue Sky skrev (Akkurat nå): Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 Så fantastisk🫶🫶💃
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #4648 Skrevet 2 timer siden Blue Sky skrev (1 minutt siden): Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 Da holdt jeg på å le meg ihjel 🤣 6
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #4649 Skrevet 2 timer siden Elvirra skrev (1 time siden): Vil du være matinfluenser, så må du nesten få hygienen på stell, Heidi. Du kan ikke bruke samme skje i Créme Fraîche-begeret som du har rørt i RÅ KYLLING med. Du sier du bare brukte et par ss, og setter bort begeret halvfullt. Det er faktisk reell fare for kontaminering, og påføring av sykdom. Det samme gjelder når du graver ned i forma med fingre, løsnegler og armbåndsdingel. For så å pelle deg i både hår og nese 🤢 Dette er så basic. Du får google hvordan behandle rå kylling for å ovareta mat og omgivelseshygiene. Bare ET TIPS. Jeg har og hatt kylling i dag(bruker engangshansker på rå kylling) så slipper man tenke på å få sånt under negler og ting og tang. Jeg droppet både ORGANO og BØNDER jeg da men. Håret er alltid i strikk når jeg frekventerer kjøkkenet. inntrykket som fremvises er vel at hygiene er litt what ever cirkum sarium og alt blir nydlich til slutt uansett. 4 3
zhazha65 Skrevet 2 timer siden #4650 Skrevet 2 timer siden Blue Sky skrev (16 minutter siden): Nå har hun vært hos legen, og der var det full enighet om at hun trener mye 😃🤭😏 Trener mye men er sliten og orker ingenting.. 2 2
Narhvalen Skrevet 2 timer siden #4651 Skrevet 2 timer siden 6 minutter siden, zhazha65 said: Trener mye men er sliten og orker ingenting.. Trenger ikke TV eller å døds scrolle, når man får full status her på tråden - bare å avvente oppdateringen - fint at de der ikke har annet å ta seg til, kan hjelpe oss med et liv oppdatert med hva der skjer ute i verdenen👌☀️ Nesten mere aktivitet her enn på TruthSocial 2
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #4652 Skrevet 1 time siden Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #4653 Skrevet 1 time siden Narhvalen skrev (53 minutter siden): Trenger ikke TV eller å døds scrolle, når man får full status her på tråden - bare å avvente oppdateringen - fint at de der ikke har annet å ta seg til, kan hjelpe oss med et liv oppdatert med hva der skjer ute i verdenen👌☀️ Nesten mere aktivitet her enn på TruthSocial Hvorfor kritiserere oss når du egentlig liker å følge med her? 2 5
Veslemarthe Skrevet 1 time siden #4654 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (15 minutter siden): Hvorfor kritiserere oss når du egentlig liker å følge med her? Tror det er Tom. «De der ikke», er ikke det typisk dansk? 1 7
Narhvalen Skrevet 48 minutter siden #4655 Skrevet 48 minutter siden 25 minutter siden, Johanne Regine said: Hvorfor kritiserere oss når du egentlig liker å følge med her? Fordi det er mere morsomt å følge dere med patetiske forsøk på å oppnå anerkjennelse av andre i denne tråden, enn å følge en som ikke kan forsvare seg selv. 1
Johanne Regine Skrevet 35 minutter siden #4656 Skrevet 35 minutter siden Narhvalen skrev (11 minutter siden): Fordi det er mere morsomt å følge dere med patetiske forsøk på å oppnå anerkjennelse av andre i denne tråden, enn å følge en som ikke kan forsvare seg selv. Det er vel du som er patetisk her, og det synes jeg begynner å bli morsomt. Så kjør på Tååååm!! 1 2
Narhvalen Skrevet 33 minutter siden #4657 Skrevet 33 minutter siden Just now, Johanne Regine said: Det er vel du som er patetisk her, og det synes jeg begynner å bli morsomt. Så kjør på Tååååm!! Bare rolig - helt sikkert å jokes skriver seg selv her inne
JojoMoyes Skrevet 29 minutter siden #4658 Skrevet 29 minutter siden Narhvalen skrev (1 time siden): Trenger ikke TV eller å døds scrolle, når man får full status her på tråden - bare å avvente oppdateringen - fint at de der ikke har annet å ta seg til, kan hjelpe oss med et liv oppdatert med hva der skjer ute i verdenen👌☀️ Nesten mere aktivitet her enn på TruthSocial Er det et sånt yallaprogram eller? Har ikke sett det før🤷🏼♀️ 1
Pigaloppa Skrevet 28 minutter siden #4659 Skrevet 28 minutter siden Veslemarthe skrev (33 minutter siden): Tror det er Tom. «De der ikke», er ikke det typisk dansk? Lett gjennomskuelig med stadig nye profiler,kunn på denne tråden 😂 2
JojoMoyes Skrevet 26 minutter siden #4660 Skrevet 26 minutter siden Narhvalen skrev (20 minutter siden): Fordi det er mere morsomt å følge dere med patetiske forsøk på å oppnå anerkjennelse av andre i denne tråden, enn å følge en som ikke kan forsvare seg selv. synes den damen forsvarer seg selv både i tide og utide jeg 🤷🏼♀️Hun har i hvert fall aldri skyld i noe 😉 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå