Johanne Regine Skrevet mandag kl. 12:12 #4701 Skrevet mandag kl. 12:12 (endret) Timeglass skrev (1 time siden): Det her var en unødvendig stygg kommentar, selv om de fleste ikke følger hennes sminketips og hygiene så går det an å ikke skrive alt man tenker. Den var kanskje satt litt på spissen men ærlig tatt den er ikke verre enn så mange andre kommentarer her. Endret mandag kl. 12:13 av Johanne Regine 1
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 12:21 #4702 Skrevet mandag kl. 12:21 Hjelpes dama VIL ikke ha serietips, fordi hun har sett det meste. Hun har heller IKKE Netflix. Nåde den som sender henne tips. Nok en sommerkjole som hun sparte 50 kr på å hente på butikken. Giiiiiiid så økonomisk den dama er🤣 4 6
JojoMoyes Skrevet mandag kl. 12:36 #4703 Skrevet mandag kl. 12:36 Tydeligvis bare meg som ikke har fått med meg noe bilde uten eller med mindre aiiilæææææænder 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Alle skulle sendt serietips i dag! For en blåmandag det hadde blitt 🙌🏻🥳🎉 3
Blue Sky Skrevet mandag kl. 13:27 #4704 Skrevet mandag kl. 13:27 (endret) JojoMoyes skrev (55 minutter siden): Tydeligvis bare meg som ikke har fått med meg noe bilde uten eller med mindre aiiilæææææænder 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Alle skulle sendt serietips i dag! For en blåmandag det hadde blitt 🙌🏻🥳🎉 Sendte henne serietips nå. Greide ikke å dy meg. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme! 🥳😂😂😂 Sitter her full av angst for reprimande nå 🤭😅 Endret mandag kl. 13:32 av Blue Sky 6 3
JojoMoyes Skrevet mandag kl. 13:35 #4705 Skrevet mandag kl. 13:35 Blue Sky skrev (7 minutter siden): Sendte henne serietips nå. Greide ikke å dy meg. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme! 🥳😂😂😂 Sitter her full av angst for reprimande nå 🤭😅 Ha ha eg ler høyt 🎉🥳😬🙌🏻💪🏻🤣🤩 4 1
Snuppiluppi84 Skrevet mandag kl. 14:12 #4706 Skrevet mandag kl. 14:12 Blue Sky skrev (44 minutter siden): Sendte henne serietips nå. Greide ikke å dy meg. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme! 🥳😂😂😂 Sitter her full av angst for reprimande nå 🤭😅 Noe på Netflix? 8 1
Blue Sky Skrevet mandag kl. 14:17 #4707 Skrevet mandag kl. 14:17 Snuppiluppi84 skrev (5 minutter siden): Noe på Netflix? Nei, SÅ langt dro jeg den ikke 😉 6 1
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 14:24 #4708 Skrevet mandag kl. 14:24 Jeg har såå lyst å sende henne min liste over de 500 beste seriene og filmer på Netflix 7 1
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 14:28 #4709 Skrevet mandag kl. 14:28 Johanne Regine skrev (2 minutter siden): Jeg har såå lyst å sende henne min liste over de 500 beste seriene og filmer på Netflix Sender også en del tips om dokumentarer hun kan se. Aldri for sent til å putte litt kunnskap i skallen 5 2
Blue Sky Skrevet mandag kl. 14:29 #4710 Skrevet mandag kl. 14:29 Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Sender også en del tips om dokumentarer hun kan se. Aldri for sent til å putte litt kunnskap i skallen 🤭🫣 1 1
Veslemarthe Skrevet mandag kl. 16:36 #4711 Skrevet mandag kl. 16:36 Jeg pleide å tenke at Tom var bra for Heidi og at hun behandlet ham urettferdig. Jeg tror nå det er feil, at han er (som Heidi har sagt) mye verre enn det fremkommer på Snap. 4
Dude1996 Skrevet mandag kl. 16:39 #4712 Skrevet mandag kl. 16:39 Veslemarthe skrev (Akkurat nå): Jeg pleide å tenke at Tom var bra for Heidi og at hun behandlet ham urettferdig. Jeg tror nå det er feil, at han er (som Heidi har sagt) mye verre enn det fremkommer på Snap. Han filmer jo selv folk i offentligheten. Da blir Heidi veldig gira og hun fortsetter å gjøre det. Dessuten betaler Tom for både ferieturer og ulike gjenstander i boligen hennes, som gjør at hun kjøper masse klær og sminke for sine egne penger. 1 3
Full kontroll Skrevet mandag kl. 16:39 #4713 Skrevet mandag kl. 16:39 Veslemarthe skrev (2 minutter siden): Jeg pleide å tenke at Tom var bra for Heidi og at hun behandlet ham urettferdig. Jeg tror nå det er feil, at han er (som Heidi har sagt) mye verre enn det fremkommer på Snap. Tror du har rett, våre blikk må rettes ( litt) mot han, fremover..... 1 1 4
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 17:12 #4714 Skrevet mandag kl. 17:12 Full kontroll skrev (31 minutter siden): Tror du har rett, våre blikk må rettes ( litt) mot han, fremover..... De fortjener virkelig hverandre. Snakk om å være skapt for hverandre. Tåååååååmmm!!! 1 4
NeverSayNever Skrevet mandag kl. 17:49 #4715 Skrevet mandag kl. 17:49 JojoMoyes skrev (På 22.8.2026 den 8.18): Ja jeg så vippene hoppe på speilet i går 😬😉🥳 Åh dæven😂😂😂😂 1
NeverSayNever Skrevet mandag kl. 17:54 #4716 Skrevet mandag kl. 17:54 Ellie77 skrev (På 22.8.2026 den 18.18): Sier han noen gang noe fornuftig? Pleide å tenke han var out of her league, men når han åpner kjeften kan man lure på om det er motsatt 🙈 Ser den,men det er fader meg ikke lett og skulle ha vanlige samtaler med henne,tror jeg😅Hun avbryter,overdriver både verbalt og med kroppsspråket og hun vet best! Så ikke så rart han og våser litt?? Jeg har nedsatt hørsel og skjønner nesten ikke den dansken i det hele tatt,så for meg er det blablabla og juuuu neim it😅😅 1 3
Veslemarthe Skrevet mandag kl. 18:02 #4717 Skrevet mandag kl. 18:02 (endret) NeverSayNever skrev (7 minutter siden): Ser den,men det er fader meg ikke lett og skulle ha vanlige samtaler med henne,tror jeg😅Hun avbryter,overdriver både verbalt og med kroppsspråket og hun vet best! Så ikke så rart han og våser litt?? Jeg har nedsatt hørsel og skjønner nesten ikke den dansken i det hele tatt,så for meg er det blablabla og juuuu neim it😅😅 Tror de er perfekte for hverandre. Mye vås (og filming av folk) fra begge to. Endret mandag kl. 18:02 av Veslemarthe 1 3
NeverSayNever Skrevet mandag kl. 18:03 #4718 Skrevet mandag kl. 18:03 Johanne Regine skrev (3 timer siden): Sender også en del tips om dokumentarer hun kan se. Aldri for sent til å putte litt kunnskap i skallen Som»Der ingen skulle tru at nokon kunne bu»??😅Og nei,jeg rakker ikke ned på den serien altså,jeg finner det ganske imponerende hva folk tar sjansen på og gjøre og hva de klarer uten all verdens hjelpemidler💪🏻💪🏻Som sminkespeil og løsvipper utenpå speilet#filter😂Hun skulle ha blitt utfordret og prøvd ei uke eller to hos en eller annen langt oppi lia eller på fjellet uten veiforbindelse osv.istedenfor Charterferie. Men å may gådd og djeeezes,åssen hadde det gått,tru??😱😅For hun takler ikke selv bittesmå utfordringer uten og frike ut. 4 1
JojoMoyes Skrevet mandag kl. 18:19 #4719 Skrevet mandag kl. 18:19 NeverSayNever skrev (14 minutter siden): Som»Der ingen skulle tru at nokon kunne bu»??😅Og nei,jeg rakker ikke ned på den serien altså,jeg finner det ganske imponerende hva folk tar sjansen på og gjøre og hva de klarer uten all verdens hjelpemidler💪🏻💪🏻Som sminkespeil og løsvipper utenpå speilet#filter😂Hun skulle ha blitt utfordret og prøvd ei uke eller to hos en eller annen langt oppi lia eller på fjellet uten veiforbindelse osv.istedenfor Charterferie. Men å may gådd og djeeezes,åssen hadde det gått,tru??😱😅For hun takler ikke selv bittesmå utfordringer uten og frike ut. Kan jo ta seg en tur på farmen! Har jo alltid klaget på de som er der og i år var det jaggu en som var»litt for mye» mente hun 🙌🏻🎉🤷🏼♀️😬😉 4
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl. 19:27 #4720 Skrevet mandag kl. 19:27 Ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 1
Fremhevede innlegg