Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (10 timer siden):

Og fortsatt null selvinnsikt! Alt er hele slekten sin feil 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Tviler ikke på at hun sørger over brutte relasjoner . Og så åpen som hun snakket i dag , blir det selvsagt så en lurer på hva i all verden som har foregått . 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ananais skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er fælt at døtrene, søsknene og andre «nære» blir utlevert på denne måten. Tenk det, sine egne døtre! Huffameg🫩 Jeg skjønner at måten hun har oppført seg på har ført til at de har trukket seg unna, men hun gjør det iallfall ikke bedre av å sitte å utlevere dem i nåtid til alle følgerne sine.
Veldig rart at de fremdeles ikke vil ha noe med henne å 

Det må ha hent noen ille siden ungene og fam.ikke vil ha hu inni live dems. At hu sitter på some og forteller om sin ensomhet med tårevåt stemme og hvor fælt hu har det skjønne jeg godt at døtrene er flaue og vil ikke omgås hu. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (3 timer siden):

Selvtilliten er i alle fall på topp om ikke selvinnsikten er lik 0. Hun spør og er intressert i andres liv, men ingen spør henne. Hun er positiv og sååå løsningsorientert…..

Ja og hu liker ikke 👍så ingen vits å sende dette..

• Liker 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (11 timer siden):

Selvtilliten er i alle fall på topp om ikke selvinnsikten er lik 0. Hun spør og er intressert i andres liv, men ingen spør henne. Hun er positiv og sååå løsningsorientert…..

Hva gjør hun som er interessant da? Shopper klær og sminke, går på trening, lager middag lik som ungdommer på hybel gjør, ser på reality, drar på charterferie og filmer butikker, gater, taxfree og buffer. Hvem synes det er interessant? Nevnte hun ikke at «andre» så at hun hadde endret seg, men ikke familie? Da må hun først begynne å få seg andre interesser, bli litt mer opptatt av hva som skjer i samfunnet, lage seg «skikkelig « middag og ikke « jallamat», slutte å filme at mora hiver etter pusten, ikke utbrodere alle i nærmeste familie på nett osv.  Ingen mor og bestemor på 61 år holder på slik som henne. Flaut for hele familien.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg kjenner ikke til henne fra tidligere, men blir unektelig fascinert nok til å følge med litt på utforsk. Hun er  sikkert både snill og god, men sliter tydelig med mye og er helt ute og kjører ift sosiale koder og nettvett.  Denne åpenheten skjønner jeg heller ikke mye av. Hun sier jo ingen verdens ting. Bare halve setninger uten mål og mening. Men nok til at man skjønner at det er konkrete familiemedlemmer hun snakker om. Det er ingen god oppskrift på å reparere relasjoner. Mannen klarer sikkert å stå opp for seg selv den dagen han får nok, men jeg synes oppriktig synd på moren. Hun blir direkte utlevert. Mat, språk,   og sminke ++ er jo bare underholdende å se på, og blir nok postet fordi det er det "ekte influensere" gjør. 

• Liker 15
Skrevet
tregutter skrev (38 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til henne fra tidligere, men blir unektelig fascinert nok til å følge med litt på utforsk. Hun er  sikkert både snill og god, men sliter tydelig med mye og er helt ute og kjører ift sosiale koder og nettvett.  Denne åpenheten skjønner jeg heller ikke mye av. Hun sier jo ingen verdens ting. Bare halve setninger uten mål og mening. Men nok til at man skjønner at det er konkrete familiemedlemmer hun snakker om. Det er ingen god oppskrift på å reparere relasjoner. Mannen klarer sikkert å stå opp for seg selv den dagen han får nok, men jeg synes oppriktig synd på moren. Hun blir direkte utlevert. Mat, språk,   og sminke ++ er jo bare underholdende å se på, og blir nok postet fordi det er det "ekte influensere" gjør. 

Jeg sliter med det der snill og god, løsningsorientert og genuint interessert i andre mennesker. Det hun viser er en form for narsissisme/egoisme/selvopotatthet utover grenser jeg aldri har sett før. Ville heller sagt genuint intressert i eget utseende/pynte på det til stadighet og sminke. Har aldri fått inntrykk av at hun bryr seg om andre i enhver anledning snus det til å handle om henne selv… Offerollen har hun jo flyttet inn i for mange år siden, og der forblir hun…. Hvordan i sin villeste fantasi kan hun sitte og innbille seg at noen i familien eller andre skal tro på at hun har forandret seg? Når hun dag etter dag bretter ut det motsatte på en OFFISIELL snapkonto?? Hun vet jo meget godt at ingen i slekten hennes liker at hun deler noe som helst offentlig 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
NiceOrNothing skrev (10 timer siden):

Tviler ikke på at hun sørger over brutte relasjoner . Og så åpen som hun snakket i dag , blir det selvsagt så en lurer på hva i all verden som har foregått . 

Hun har barnebarn hun aldri har møtt. Som hun sier i snappen så har hun vært opp og ned i humøret hele livet. Det er slitsomt å være tett på. Voksne mennesker har muligheten til å trekke seg unna folk med en så negativ energi. Så jeg kan godt forstå at barn som blir blir voksne og får muligheten til å bestemme selv - skjermer seg og verner om seg og sine, setter grenser. Når det i tillegg er null selvinnsikt å spotte så er det vel spikeren i kista. Grensene er jo blitt satt fordi det er null tegn til bedring. Det er jo veldig trist at det blir sånn. Men jeg tror det har blitt gitt sjanse på sjanse og så har noen fått nok.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

Hun har barnebarn hun aldri har møtt. Som hun sier i snappen så har hun vært opp og ned i humøret hele livet. Det er slitsomt å være tett på. Voksne mennesker har muligheten til å trekke seg unna folk med en så negativ energi. Så jeg kan godt forstå at barn som blir blir voksne og får muligheten til å bestemme selv - skjermer seg og verner om seg og sine, setter grenser. Når det i tillegg er null selvinnsikt å spotte så er det vel spikeren i kista. Grensene er jo blitt satt fordi det er null tegn til bedring. Det er jo veldig trist at det blir sånn. Men jeg tror det har blitt gitt sjanse på sjanse og så har noen fått nok.

Jeg tenker også at det i stor grad handler om dette. De nærmeste velger å skjerme seg for hennes opp og nedturer. Med egne familier og små barn har man ikke kapasitet til å forholde seg til en mor som er så ustabil som hun er. Hun sier det jo selv! Hun og moren er i tottene på hverandre titt og ofte, og det er hun og Tom også. Det er vel og bra for dem at de greier å legge det bak seg og starte på ny frisk igjen på nytt og på nytt, men det er ikke for alle å drive på på den måten! Det blir for tøft! Det river en ut av balanse å skulle forholde seg til et slikt drama hele tiden. Folk flest har jobb, familie, venner og kanskje til og med barn de skal forholde seg til og da er det ikke plass for den slags berg og dalbane i tillegg. Episoden med nøklene og hurtigbåten taler for seg. Der viser hun i klartekst hva som bor i henne. Jeg har selv vokst opp med en psykisk ustabil mor, temmelig i samme gate som Heidi, så jeg vet hva jeg snakker om! For min del ser jeg ikke noe godhet i henne. Jeg ser et menneske som ønsker å bli oppfattet som god. Og som vakker og strålende! Men det er ikke det egentlige viktige her i livet. Det eneste som er ekte viktig (i alle fall for meg), er mitt forhold til mine aller nærmeste. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Blue Sky skrev (35 minutter siden):

Jeg tenker også at det i stor grad handler om dette. De nærmeste velger å skjerme seg for hennes opp og nedturer. Med egne familier og små barn har man ikke kapasitet til å forholde seg til en mor som er så ustabil som hun er. Hun sier det jo selv! Hun og moren er i tottene på hverandre titt og ofte, og det er hun og Tom også. Det er vel og bra for dem at de greier å legge det bak seg og starte på ny frisk igjen på nytt og på nytt, men det er ikke for alle å drive på på den måten! Det blir for tøft! Det river en ut av balanse å skulle forholde seg til et slikt drama hele tiden. Folk flest har jobb, familie, venner og kanskje til og med barn de skal forholde seg til og da er det ikke plass for den slags berg og dalbane i tillegg. Episoden med nøklene og hurtigbåten taler for seg. Der viser hun i klartekst hva som bor i henne. Jeg har selv vokst opp med en psykisk ustabil mor, temmelig i samme gate som Heidi, så jeg vet hva jeg snakker om! For min del ser jeg ikke noe godhet i henne. Jeg ser et menneske som ønsker å bli oppfattet som god. Og som vakker og strålende! Men det er ikke det egentlige viktige her i livet. Det eneste som er ekte viktig (i alle fall for meg), er mitt forhold til mine aller nærmeste. 

Helt enig med deg, hun sier også at «vi tåler mindre fra våre nære» som at vi andre er i tottene på både mødre og ektemenn. Nei helt motsatt,jeg krangler aldri med min mor og sjeldent gubben også… Jeg tåler mer av mine nærmeste enn andre. Ja hun vil nok bli oppfattet som du sier slik og kanskje hun ser på seg selv slik? Gudane veit… Men dette fortsetter jo så lenge hun får hjerter og gode ord om hvor ærlig og åpen og bla bla ju naim it hun er. Nå blir det nydlich filming av morgentur og folk flest i 1 uke før det er hjem igjen og rett i kjelleren fordi hverdagen er for tung. Je je at ikke hun snart ser mønsteret selv…

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
lllll skrev (2 timer siden):

Ja. Kjenner folk som har brutt kontakt med mor eller far, å det er ikke hverken med lett hjerte eller av små grunner det har blitt gjort . En gjenganger er vel det at den voksne går i offerrollen å henger ut barna . Det er vel de færreste som har nok selvinnsikt til å forstå skaden de har påført familien ( å fortsetter å påføre ) . 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (21 timer siden):

Ja og hu liker ikke 👍så ingen vits å sende dette..

Veldig kontrollfreak da, som skal instruere hvordan andre skal svare , isteden for å heve seg over de svarene hun ikke liker . Hun trenger mye ekstern bekreftelse for å veie opp for manglende intern /familiær bekreftelse . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
NiceOrNothing skrev (13 timer siden):

Det kunne jeg godt ha fortalt men da blir jeg nok kastet ut herfra. Men den familien har ikke hatt det greit pga av henne og heller ikke de som var hennes venner, men det er gode grunner for at hun har laget det til sånn 

• Liker 6
Skrevet

Der var ferien i gang ja og som vanlig er det bytting av rom og misnøye. Sitter i resepsjonen nå å kauker så det ljomer mellom veggene. Lurer på hvor mye de har drukket

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
lllll skrev (4 minutter siden):

Der var ferien i gang ja og som vanlig er det bytting av rom og misnøye. Sitter i resepsjonen nå å kauker så det ljomer mellom veggene. Lurer på hvor mye de har drukket

Ja byttet rom og innrømmer at hun syter og bæper. Stakkars de som var på den bussen med den høye tonen og de andre på det hotellet. Trukke du skal skryte på deg noe annet enn det du faktisk er og viser jeg Heidi!!’

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
lllll skrev (11 minutter siden):

🐔😅

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Ja byttet rom og innrømmer at hun syter og bæper. Stakkars de som var på den bussen med den høye tonen og de andre på det hotellet. Trukke du skal skryte på deg noe annet enn det du faktisk er og viser jeg Heidi!!’

Har ikke disse 2 råd til taxi.? Eller er det buss bare for å kjenne følelsen av å være temu kjendis og tror at når hu kommer inn i bussen så gå det en bølge av beundring og hvisking at det fins en berømt person blant oss...tihiiiii

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan ikke fatte og begripe hvordan hun kan få et hotell som ikke er som hun trodde, med lang vei fra bussen og manglende utsikt, når hun er så inni hampen god til å google og gjøre seg kjent med ting når hun bestiller.....

Men da fikk vi i det minste en bonus med smatting av chips foran kamra 😒

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Historien gjentar seg🤣, same old story...missnøye, bytting av rom og halveis nede i glasset:ol:

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (45 minutter siden):

Har ikke disse 2 råd til taxi.? Eller er det buss bare for å kjenne følelsen av å være temu kjendis og tror at når hu kommer inn i bussen så gå det en bølge av beundring og hvisking at det fins en berømt person blant oss...tihiiiii

De har bestilt en pakkereise og da er transport til og fra inkludert i prisen.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Dên utsikten da, samtlige blir vel kommentert fra sine balkonger, speedo , string og toppløs, her we come📷📸📹📞🫪😬

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...