zhazha65 Skrevet lørdag kl. 10:39 #4881 Skrevet lørdag kl. 10:39 missprincess skrev (20 minutter siden): Det er tydelig at du ikke kjenner henne, og at det er mange som har en mening om henne er noe hun selv legger opp til med akkurat hennes væremåte. Har tanken slått deg hvorfor hele familien har tatt avstand fra henne og alle hennes tidligere venner? Og kan også opplyse om at mannen min , barna og meg er på lux ferie minst én gang i året pluss at vi i tillegg har feiret jul og nyttår utenfor Europa flere ganger ???
missprincess Skrevet lørdag kl. 10:52 #4882 Skrevet lørdag kl. 10:52 zhazha65 skrev (11 minutter siden): ??? Det var svar til Fritt frem, zhazha65 1
JojoMoyes Skrevet lørdag kl. 11:17 #4883 Skrevet lørdag kl. 11:17 I dag i heisen er et meget godt eksempel hvordan hun havner i konflikt!!!! Hun forventer at Tom skal trykke på heisknappen fordi hun er opptatt med å snappe. Så blir det snapping den i mellom pga det. Da kan man jo bare tenke seg hvordan og hvor lett hun er å sette ut av spill. Tenk om hun kunne kost seg på ferie for en gangs skyld?? Nei hun er avhengig av skryt skryt og skryt Love love love it så gææææææliiii 11
missprincess Skrevet lørdag kl. 11:26 #4884 Skrevet lørdag kl. 11:26 JojoMoyes skrev (4 minutter siden): I dag i heisen er et meget godt eksempel hvordan hun havner i konflikt!!!! Hun forventer at Tom skal trykke på heisknappen fordi hun er opptatt med å snappe. Så blir det snapping den i mellom pga det. Da kan man jo bare tenke seg hvordan og hvor lett hun er å sette ut av spill. Tenk om hun kunne kost seg på ferie for en gangs skyld?? Nei hun er avhengig av skryt skryt og skryt Love love love it så gææææææliiii Det skal faktisk så lite til før hun glefser til og så lurer hun på hvorfor fammen og andre tror hun har forandret seg. Tenk å være på ferie som de fleste nyter sammen mens hun er totalt opphengt i mobilen og klarer ikke å kose seg å slappe av. Hele hotellet har vel lagt merke til henne nå for det er jo ekko når hun snakker og ler så mener hun at engelskmennene er høylytte 🤦♀️ 9
Ankebanke Skrevet lørdag kl. 12:03 #4885 Skrevet lørdag kl. 12:03 Så mye klaging på høylytte engelskmenn… det virkelig gjaller jo i murveggene der når hun triller av gårde hekselatteren sin.. og i dag var første gang jeg har hørt hun har snakket til noen som jobber der midt i frokost snappingen. Good morning til en forfjamset kokk som fikk sett den virkelige Kalle Klovn i dag.. skjønner godt han lurte på hva i alle dager dette var for noe.. og det med å være så lite innsiktsfull i hvordan det må ha vært å vokse opp med henne som mamma. Med alle hennes ups and downs og prioriteringer av egne dramaer, at man ikke forstår at man som voksen og ansvarlig mamma selv velger å trekke seg unna dramaet som instaheidi er sier jo alt. Hun burde være ydmyk, respektere det hun har påført sine barn, selv om det ikke har vært med vilje- og latt de få hele seg selv. Hun tar jo egne valg hver dag for egen helse så hun burde jo forstå at andre også gjør det. Og hvorfor reise på ferie? når det er stress å pakke, stress å fly og kjøre bil, stress med varme og at ting er annerledes enn hjemme i Toro tv kjøkkenet hennes.. forstår at den lille verdenen hennes blir utfordret på tur men jeg hadde ikke giddet å betale for det for så å høre klaging 24/7… 6 12
missprincess Skrevet lørdag kl. 12:17 #4886 Skrevet lørdag kl. 12:17 Ankebanke skrev (13 minutter siden): Så mye klaging på høylytte engelskmenn… det virkelig gjaller jo i murveggene der når hun triller av gårde hekselatteren sin.. og i dag var første gang jeg har hørt hun har snakket til noen som jobber der midt i frokost snappingen. Good morning til en forfjamset kokk som fikk sett den virkelige Kalle Klovn i dag.. skjønner godt han lurte på hva i alle dager dette var for noe.. og det med å være så lite innsiktsfull i hvordan det må ha vært å vokse opp med henne som mamma. Med alle hennes ups and downs og prioriteringer av egne dramaer, at man ikke forstår at man som voksen og ansvarlig mamma selv velger å trekke seg unna dramaet som instaheidi er sier jo alt. Hun burde være ydmyk, respektere det hun har påført sine barn, selv om det ikke har vært med vilje- og latt de få hele seg selv. Hun tar jo egne valg hver dag for egen helse så hun burde jo forstå at andre også gjør det. Og hvorfor reise på ferie? når det er stress å pakke, stress å fly og kjøre bil, stress med varme og at ting er annerledes enn hjemme i Toro tv kjøkkenet hennes.. forstår at den lille verdenen hennes blir utfordret på tur men jeg hadde ikke giddet å betale for det for så å høre klaging 24/7… Skrevet helt spot on 👍 5
panzerpølsa Skrevet lørdag kl. 12:17 #4887 Skrevet lørdag kl. 12:17 Johanne Regine skrev (2 timer siden): Tror ingen har direkte glede med å kritisere henne. Men hun legger jo ut den snappen som er verre enn andre. Hun skåner jo absolutt ingen andre. Da blir det fort at dette forumet blir litt det samme. Vi jobber jo kun med det får. Igjen, hvordan gjør det dere bedre enn henne da? 1 2
JojoMoyes Skrevet lørdag kl. 12:32 #4888 Skrevet lørdag kl. 12:32 Ankebanke skrev (27 minutter siden): Så mye klaging på høylytte engelskmenn… det virkelig gjaller jo i murveggene der når hun triller av gårde hekselatteren sin.. og i dag var første gang jeg har hørt hun har snakket til noen som jobber der midt i frokost snappingen. Good morning til en forfjamset kokk som fikk sett den virkelige Kalle Klovn i dag.. skjønner godt han lurte på hva i alle dager dette var for noe.. og det med å være så lite innsiktsfull i hvordan det må ha vært å vokse opp med henne som mamma. Med alle hennes ups and downs og prioriteringer av egne dramaer, at man ikke forstår at man som voksen og ansvarlig mamma selv velger å trekke seg unna dramaet som instaheidi er sier jo alt. Hun burde være ydmyk, respektere det hun har påført sine barn, selv om det ikke har vært med vilje- og latt de få hele seg selv. Hun tar jo egne valg hver dag for egen helse så hun burde jo forstå at andre også gjør det. Og hvorfor reise på ferie? når det er stress å pakke, stress å fly og kjøre bil, stress med varme og at ting er annerledes enn hjemme i Toro tv kjøkkenet hennes.. forstår at den lille verdenen hennes blir utfordret på tur men jeg hadde ikke giddet å betale for det for så å høre klaging 24/7… 🎯🎯🎯 2
FrittFrem Skrevet lørdag kl. 12:34 #4889 Skrevet lørdag kl. 12:34 zhazha65 skrev (2 timer siden): Der kan jeg informere deg at jeg reiser lux ferier 1x året. Ikke ukes ferie. Er heldig som kan gjøre det. missprincess skrev (2 timer siden): Det er tydelig at du ikke kjenner henne, og at det er mange som har en mening om henne er noe hun selv legger opp til med akkurat hennes væremåte. Har tanken slått deg hvorfor hele familien har tatt avstand fra henne og alle hennes tidligere venner? Og kan også opplyse om at mannen min , barna og meg er på lux ferie minst én gang i året pluss at vi i tillegg har feiret jul og nyttår utenfor Europa flere ganger Jeg så den komme, men det er ikke et eneste gen i meg som er i interessert i hvor og når dere reiser på ferie. Det jeg er interessert i hvilken glede dere har av å rakke ned på et annet menneske - gir det dere en egen tilfredsstillelse? Å si « Var det ikke en julenissedrakt» er til de grader så barnslig - men alt for likes. Jeg er voksen nok til å se at H sin atferd kan være problematisk for familie…. Tenk om de leser her inne, det gjør det ikke bedre for noen. Jeg skjønner ikke at moderatorene godtar all dritten, men de er jo også vanlige medlemmer - de deltar kanskje selv i tråden. 4
panzerpølsa Skrevet lørdag kl. 12:44 #4890 Skrevet lørdag kl. 12:44 FrittFrem skrev (8 minutter siden): Jeg så den komme, men det er ikke et eneste gen i meg som er i interessert i hvor og når dere reiser på ferie. Det jeg er interessert i hvilken glede dere har av å rakke ned på et annet menneske - gir det dere en egen tilfredsstillelse? Å si « Var det ikke en julenissedrakt» er til de grader så barnslig - men alt for likes. Jeg er voksen nok til å se at H sin atferd kan være problematisk for familie…. Tenk om de leser her inne, det gjør det ikke bedre for noen. Jeg skjønner ikke at moderatorene godtar all dritten, men de er jo også vanlige medlemmer - de deltar kanskje selv i tråden. Folk her inne har hverken selvinnsikt eller skamvett. Det er en ting å diskutere saklig, men her hånes og gjøres det narr over en lav sko. Hakket verre enn IH faktisk. 1 5
Sandie Skrevet lørdag kl. 13:33 #4891 Skrevet lørdag kl. 13:33 panzerpølsa skrev (42 minutter siden): Folk her inne har hverken selvinnsikt eller skamvett. Det er en ting å diskutere saklig, men her hånes og gjøres det narr over en lav sko. Hakket verre enn IH faktisk. Sannheten er nok at mange her inne er mer lik Heidi enn de liker å innrømme. Flere av profilene med de styggeste kommentarerne er (etter eget utsagn) uføre. Det er tydelig at mange har mye ledigtid da det skrives i tråden jevnt og trutt nærmest 24/7. 1 5
Ananais Skrevet lørdag kl. 14:29 Forfatter #4892 Skrevet lørdag kl. 14:29 Så merkelig det må være å være sammen med en voksen «influenser» som har med telefonen på alle livets happenings og som har mer fokus på skjermen enn på alt annet som skjer rundt dem. Sånn som ved middagen deres i går. Heidi har telefonen på opptak på bordet og sitter og spiser og snakker til telefonen. Den andre blir liksom bare sittende på sida der. At de er villige til å la snap ta så stor del i livet deres.. det forstår jeg virkelig ikke. Det er noe veldig trist med hvordan ting har blitt og hvor avhengig selv også voksne mennesker har blitt av telefonen sin og det å distribuere seg selv og livet sitt ut til hele verden. 6 1 8
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 17:25 #4893 Skrevet lørdag kl. 17:25 Nå kose a sæ, gitt- låv låv🏳️🌈🇪🇸 1 3
Tippsi Skrevet lørdag kl. 17:35 #4894 Skrevet lørdag kl. 17:35 Å hun som var så sliten, tom fikk ikke lov å møte fremmende folk som hun sa...men hun kom vell langt ned i , så da er alt tilatt 5
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 17:39 #4895 Skrevet lørdag kl. 17:39 (endret) Tippsi skrev (8 minutter siden): Å hun som var så sliten, tom fikk ikke lov å møte fremmende folk som hun sa...men hun kom vell langt ned i , så da er alt tilatt Forskjellen på henne og Tom, er henne 😛 ( hun gjør som hun vil, glemmer fort ( gøy at hun danset og så ut til å kose seg, ref:Tom sin snapp, ) Noe til felles med disse menneskene har hun -- makeup, i bøtter & svett pann 😛 ) Endret lørdag kl. 17:44 av Full kontroll 7 3
Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 19:10 #4896 Skrevet lørdag kl. 19:10 Full kontroll skrev (1 time siden): Forskjellen på henne og Tom, er henne 😛 ( hun gjør som hun vil, glemmer fort ( gøy at hun danset og så ut til å kose seg, ref:Tom sin snapp, ) Noe til felles med disse menneskene har hun -- makeup, i bøtter & svett pann 😛 ) Hun har funnet seg til rette i Harryland 3
JojoMoyes Skrevet lørdag kl. 19:21 #4897 Skrevet lørdag kl. 19:21 Johanne Regine skrev (8 minutter siden): Hun har funnet seg til rette i Harryland Det er så mye støy på Tom til tider også!! skriker hun inn i tlf sin og ut på snap🤦🏼♀️🤷🏼♀️😩🤡🤔🤣🫣😬OH THE IRONY……. 1 5
Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 19:24 #4898 Skrevet lørdag kl. 19:24 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Det er så mye støy på Tom til tider også!! skriker hun inn i tlf sin og ut på snap🤦🏼♀️🤷🏼♀️😩🤡🤔🤣🫣😬OH THE IRONY……. ohhhmylord!!! låv it låv it 1 1
JojoMoyes Skrevet lørdag kl. 19:37 #4899 Skrevet lørdag kl. 19:37 Johanne Regine skrev (10 minutter siden): ohhhmylord!!! låv it låv it Måtte skippe igjennom den seansen hvor de 2 🤡skriker begge to over den andre for å bli hørt. Nett så 2 fulle tenåringer som ikke tenker… Det var slitsom å høre på rett og slett😉😵Godt man kan velge 🙈 2 6
zhazha65 Skrevet lørdag kl. 20:04 #4900 Skrevet lørdag kl. 20:04 Full kontroll skrev (2 timer siden): Nå kose a sæ, gitt- låv låv🏳️🌈🇪🇸 Ikke sant...koooozelig med støy og bråk så lenge ææææ fååååår oppmerksomhet og de tror jeg er en av disse....jeeee jeeee 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå