Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (59 minutter siden):

Fatter ikke at hun tror at det er interessant å legge ut. Folk har da sett butikker som selger mat overalt. Tenk at de finnes faktisk her på berget også 😀

Skulle virkelig ønske vi hadde slike butikker i Norge. I Spania bugner det av fersk frukt, grønnsaker, fisk og kjøtt, mens norske butikker virker mer opptatt av å tilby stadig nye varianter av ferdigmat og produkter som bare skal varmes opp. 😅
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (7 timer siden):

Har ikke disse 2 råd til taxi.? Eller er det buss bare for å kjenne følelsen av å være temu kjendis og tror at når hu kommer inn i bussen så gå det en bølge av beundring og hvisking at det fins en berømt person blant oss...tihiiiii

Sa du ikke at du IKKE følger IH ???? 😂

Endret av Narhvalen
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvæser skrev (3 minutter siden):

Skulle virkelig ønske vi hadde slike butikker i Norge. I Spania bugner det av fersk frukt, grønnsaker, fisk og kjøtt, mens norske butikker virker mer opptatt av å tilby stadig nye varianter av ferdigmat og produkter som bare skal varmes opp. 😅

Synes de har ganske så godt utvalg på Meny , og iallefall i Sverige for de av oss som kan dra dit å handle.  Uansett så synes jeg personlig at hun filmer i uansett butikker er kjedelig content 

• Liker 5
Skrevet
Narhvalen skrev (Akkurat nå):

Da du ikke at du IKKE følger IH ???? 😂

? Hva sier du Tom?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
zhazha65 skrev (4 timer siden):

Sant men hu sa tidligere at de hadde bestilt flott hotel..eneste utsikten fra taket rett til boligblokker...lux

👍🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
Kvæser skrev (6 minutter siden):

Kan jo legge til at i Trondheim har de en meget bra Meny på Moholt for de som kjenner til den. Personlig er jeg veldig fornøyd med utvalget Meny butikkene har uansett hvor i Norge jeg har vært

• Liker 5
Skrevet
Zhara skrev (1 minutt siden):

👍🤣🤣

Utsikt rett inn til naboene 😀

• Liker 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (3 minutter siden):

? Hva sier du Tom?

🤣😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Narhvalen skrev (5 minutter siden):

Nei følger ikke ..

Skrevet
Turkis Sau skrev (17 minutter siden):

Takk!😊

🌿👍🍂

Skrevet
missprincess skrev (2 minutter siden):

Kan jo legge til at i Trondheim har de en meget bra Meny på Moholt for de som kjenner til den. Personlig er jeg veldig fornøyd med utvalget Meny butikkene har uansett hvor i Norge jeg har vært

Så bra 🙂 Jeg bor i Oslo-området og har ikke så lang vei til Sverige heller. 

• Liker 3
Skrevet
Narhvalen skrev (12 minutter siden):

Narhvalen of course she does 🤣

• Liker 1
Skrevet
Kvæser skrev (3 minutter siden):

Så bra 🙂 Jeg bor i Oslo-området og har ikke så lang vei til Sverige heller. 

Ikke så langt for oss her i Bartebyen å dra over grensen heller, og de har et godt utvalg hos søta bror 🙂

• Liker 2
Skrevet
missprincess skrev (1 minutt siden):

Ikke så langt for oss her i Bartebyen å dra over grensen heller, og de har et godt utvalg hos søta bror 🙂

Så bra 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
missprincess skrev (6 minutter siden):

Narhvalen of course she does 🤣

Ou jeee

Skrevet
missprincess skrev (9 timer siden):

Det kunne jeg godt ha fortalt men da blir jeg nok kastet ut herfra. Men den familien har ikke hatt det greit pga av henne og heller ikke de som var hennes venner, men det er gode grunner for at hun har laget det til sånn 

Men hun hadde et bra forhold til eks-mann /barnefar sa hun. Så det er tydeligvis barna da , som har vært skuffet over henne . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (26 minutter siden):

Ou jeee

😁

Skrevet
NiceOrNothing skrev (7 minutter siden):

Men hun hadde et bra forhold til eks-mann /barnefar sa hun. Så det er tydeligvis barna da , som har vært skuffet over henne . 

Ta mye av det hun sier med en klype salt , men såååå bra var det ikke for å si det sånn 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Heidi bruker ikke filter hun. Når filteret hun ikke bruker, svikter. Forsvinner store deler av øyet, nesebordene blir større og tennene blir borte. Nydelich 🦆

Screenshot_20260904_212707_Gallery.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (7 timer siden):

Rart siden hu sa at denne gangen har de bestilt et flott hotel??

Hun burde muligens begynne å åpne opp for å ta i mot råd fra andre for ser ikke ut som hun har helt dreisen på dette med å velge noen hoteller hun er fornøyd med 

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...