Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 minutt siden):

Jeg likte virkelig ikke måten hun behandlet den ansatte på og at hun stakk fra regningen. Det burde hun beklaget. Hun burde også latt være å legge ut sin egen reaksjon, da det fikk hun til å se veldig ustabil ut. Men jeg liker at hun satt ord på at ting som er små hendelser for noen kan være store for henne og at det ikke er så lett for henne å bare legge det fra seg for det kan jeg kjenne på selv av og til. Får ofte beskjed om å ikke stresse sånn, men små problemer kan ofte følges store og jeg kan føle meg urolig i lang tid. Dette kan være vanskelig å forstå for folk som ikke har det sånn.

Men likte absolutt ikke da hun sa at en ikke trenger å fjerne sminke fordi det inneholder så mye pleiende ingredienser. Hun har mange følgere og sikkert følgere som tar til seg det hun sier. Enkelte ting har hun ikke peiling på. F.eks. hudpleie. Så det bør hun avstå fra å poste noe om.

Men problemet er jo at hun er for ute å kjøre til at hun skjønner hva hun bør la være å poste!

Vi som er friske bør forstå at hun ikke skjønner det selv. Det er hele problemet med all kritikken i denne tråden. Det er folk på sosiale media som ikke forstår selv at de ikke bør være aktive.

Jeg tror ikke et sekund på at noen følger hennes råd om sminke, hudpleie og matlaging. De fleste har vett og forstand til å skjønne bedre.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Viki6 skrev (41 minutter siden):

Mange her inne lovpriser Tom. Jeg gjør ikke det, for jeg mener at han burde sørge for at hun får behandling. Han har valgt å dele livet med henne. 

Enig, men jeg tror han etter beste evne og hensyntatt  har  prøvd.

Ôg med mindre IH ikke er til skade for seg selv eller andre, kan man ikke benytte « tvang» . Ser ut til at IH terapiform ligger mye i å få snakke ut til oss, for hun har jo ikke mange nære relasjoner, de 2-3 vi vet om hører nok IH på  repeat  på inn og utpust. 
Kan også virke som alkohol og 💊 « redder» henne en kort stund , før fallet ender i bakken.

Finner det fortsatt merkelig  at så mange i familie har vendt henne ryggen, uten at hun har skyld i dette selv, da det for meg høres ut som om hun ikke godtar andre  i familien sine meninger og bidrag.

Alle har noe godt i seg, IH trenger hjelp, hun bør « omformes» , endringer må til. 
Selv om vi vet hvordan disse turene utarter seg og  har av innehold, håper jeg det blir en fin tur og avkobling for de 2🍻🍹

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (11 timer siden):

Tør jo ikke skrive noe her selv om det er sant da blir man jo straffet med utestengelse 

Overivrige ...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Å kritisere dårlig oppførsel er en ting, men systematisk mobbing og hets av blandt annet utseende, er bare stygt. Det kan også ha fatale følger å konstant trakassere ett menneske over tid, ka skje særlig dersom det er dårlig psyke tilstede allerede. Noe å tenke på. 

Når IH leverer seg selv på offentlige platformer så får hun kritikk. Hvis man vil være likt av de fleste burde man kanskje opptre på annenvis.

Det er mange influensere som er på snap og som er gullige og høflige og veldig gøy å følge med. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Ôg med mindre IH ikke er til skade for seg selv eller andre, kan man ikke benytte « tvang» . Ser ut til at IH terapiform ligger mye i å få snakke ut til oss, for hun har jo ikke mange nære relasjoner, de 2-3 vi vet om hører nok IH på  repeat  på inn og utpust. 
Kan også virke som alkohol og 💊 « redder» henne en kort stund , før fallet ender i bakken.

Finner det fortsatt merkelig  at så mange i familie har vendt henne ryggen, uten at hun har skyld i dette selv, da det for meg høres ut som om hun ikke godtar andre  i familien sine meninger og bidrag.

Alle har noe godt i seg, IH trenger hjelp, hun bør « omformes» , endringer må til. 
Selv om vi vet hvordan disse turene utarter seg og  har av innehold, håper jeg det blir en fin tur og avkobling for de 2🍻🍹

Er man syk så burde snapchat stenge hu ut.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Når IH leverer seg selv på offentlige platformer så får hun kritikk. Hvis man vil være likt av de fleste burde man kanskje opptre på annenvis.

Det er mange influensere som er på snap og som er gullige og høflige og veldig gøy å følge med. 

Da burde du kanskje følge de i stedet for å følge IH for å komme med hets og stygge kommentarer. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (19 minutter siden):

Er man syk så burde snapchat stenge hu ut.

Tenker det samme, men så lenge  noen følgere hyller hennes åpenhet er det det ingen som finner hennes  (innimellom )" manisk&panisk" opptreden på snap, bekymringsverdig....

Er vel Tom og mor som har opplevd henne på sitt verste...

Jeg opplever hennes "psyke" veldig problemkompleks, og kan ikke umiddelbart se hva som kunne fått henne selv til å be om hjelp....

Hun har over så mange år  (fått ) delt ufiltrert , jeg tror "kutt" fra some ville ført henne fra en vondt til verre helsetilstand 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Du treffer godt på det du skriver. Ang familien så er det nok hun som er ansvarlig at ting er som de er 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
missprincess skrev (4 minutter siden):

Du treffer godt på det du skriver. Ang familien så er det nok hun som er ansvarlig at ting er som de er 

Det er vel ofte sånn at slike som henne har blitt ødelagte av en dårlig oppvekst. Nå vet ikke jeg om hun kommer fra en dysfunksjonell familie da, og om det er det som preger henne. Hvis det er tilfelle, så er det ofte ikke bare en i familien som rammes, men hele familiedynamikken, og det er ofte flere som har psykiske problemer.

Ser jo her på KG at det blir mer og mer vanlig med brudd i innad i familier, dessverre.

• Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Da burde du kanskje følge de i stedet for å følge IH for å komme med hets og stygge kommentarer. 

Jeg følger ikke...

• Liker 3
Skrevet

Jeg er enig i at tråden tidvis er full av unødvendige karakteristikker og hets, og det synes jeg vi kan holde oss for gode for. At hun har et utseende og en stil som ikke er gjennomsnittlig, er vi alle enig om tror jeg. 
for min del handler det om at jeg til stadig treffer på henne, og jeg har selv vært vitne til hvordan hun behandler andre. Vi bor rett ved hverandre, bruker samme treningssenter, butikker, apotek og lignende - og jeg synes innimellom det er greit å diskutere oppførselen hennes og det som skulle dukke opp. Burde antakelig avfulgt, men samtidig er det noe så innmari fascinerende med det mennesket, at det er vanskelig å la være.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
zhazha65 skrev (16 timer siden):

Dere rydder og stenger i hytt og pine

Oh yes...

• Nyttig 2
Skrevet
Viki6 skrev (2 timer siden):

Det er vel ofte sånn at slike som henne har blitt ødelagte av en dårlig oppvekst. Nå vet ikke jeg om hun kommer fra en dysfunksjonell familie da, og om det er det som preger henne. Hvis det er tilfelle, så er det ofte ikke bare en i familien som rammes, men hele familiedynamikken, og det er ofte flere som har psykiske problemer.

Ser jo her på KG at det blir mer og mer vanlig med brudd i innad i familier, dessverre.

Kommer selv fra en dysfunksjonelle familie, men har ikke blitt slik . Kunne nå skrevet mye om IH ang hennes oppførsel men vil jo ikke bli kastet ut. For å si det sånn så er det ingen andre i den familien som er slik som henne 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Ananais skrev (1 time siden):

Jeg er enig i at tråden tidvis er full av unødvendige karakteristikker og hets, og det synes jeg vi kan holde oss for gode for. At hun har et utseende og en stil som ikke er gjennomsnittlig, er vi alle enig om tror jeg. 
for min del handler det om at jeg til stadig treffer på henne, og jeg har selv vært vitne til hvordan hun behandler andre. Vi bor rett ved hverandre, bruker samme treningssenter, butikker, apotek og lignende - og jeg synes innimellom det er greit å diskutere oppførselen hennes og det som skulle dukke opp. Burde antakelig avfulgt, men samtidig er det noe så innmari fascinerende med det mennesket, at det er vanskelig å la være.

Så enig i det du skriver du og jeg burde ha møttes 🙂

Skrevet
Ananais skrev (1 time siden):

👀

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt enig i at vi ikke bør kommentere ting som utseende, sminke og estetikk. Folk får se ut som de vil. Oppførsel derimot kan vel diskuteres. Ja, alle skjønner at IH sliter, men det er uansett ikke et frikort som gjør det greit å oppføre seg som dr..t. Hun gikk vel til psykolog i maaange år uten at det hjalp noe særlig.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig i at vi ikke bør kommentere ting som utseende, sminke og estetikk. Folk får se ut som de vil. Oppførsel derimot kan vel diskuteres. Ja, alle skjønner at IH sliter, men det er uansett ikke et frikort som gjør det greit å oppføre seg som dr..t. Hun gikk vel til psykolog i maaange år uten at det hjalp noe særlig.

Ja, psykiater for henne var bortkastet pga at hun vet best 

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...