Blue Sky Skrevet torsdag kl. 14:12 #4781 Skrevet torsdag kl. 14:12 Hva skal man svare til dagens enormt lange utredning på snap da? Tommel opp? 🤫😏 4
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 14:50 #4782 Skrevet torsdag kl. 14:50 Blue Sky skrev (37 minutter siden): Hva skal man svare til dagens enormt lange utredning på snap da? Tommel opp? 🤫😏 Er det ankelen igjen? 1
missprincess Skrevet torsdag kl. 14:53 #4783 Skrevet torsdag kl. 14:53 Blue Sky skrev (40 minutter siden): Hva skal man svare til dagens enormt lange utredning på snap da? Tommel opp? 🤫😏 🚣♀️🚣♀️🚣♀️ 1
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 15:04 #4784 Skrevet torsdag kl. 15:04 zhazha65 skrev (13 minutter siden): Er det ankelen igjen? Eh nei. Det er om familierelasjonene. For å gjøre en lang historie kort. Svært kort. 6
Ananais Skrevet torsdag kl. 15:08 Forfatter #4785 Skrevet torsdag kl. 15:08 Jeg synes det er fælt at døtrene, søsknene og andre «nære» blir utlevert på denne måten. Tenk det, sine egne døtre! Huffameg Jeg skjønner at måten hun har oppført seg på har ført til at de har trukket seg unna, men hun gjør det iallfall ikke bedre av å sitte å utlevere dem i nåtid til alle følgerne sine. Veldig rart at de fremdeles ikke vil ha noe med henne å gjøre, du.. 17 6
panzerpølsa Skrevet torsdag kl. 15:14 #4786 Skrevet torsdag kl. 15:14 Ananais skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er fælt at døtrene, søsknene og andre «nære» blir utlevert på denne måten. Tenk det, sine egne døtre! Huffameg Jeg skjønner at måten hun har oppført seg på har ført til at de har trukket seg unna, men hun gjør det iallfall ikke bedre av å sitte å utlevere dem i nåtid til alle følgerne sine. Veldig rart at de fremdeles ikke vil ha noe med henne å gjøre, du.. Det her! Å legge ansvaret for tingenes tilstand på andre, er ikke riktig. Heller ikke lange utgreiinger om personer som ikke har mulighet til å forsvare seg og situasjonen. Ingenting av det der burde legges ut på Internett, og det bidrar ikke til noe positivt for hverken IH eller de andre involverte. Men offerrollen er enkel, da slipper man å forholde seg til sin egen rolle i det hele. 4 11
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 15:26 #4787 Skrevet torsdag kl. 15:26 Blue Sky skrev (1 time siden): Hva skal man svare til dagens enormt lange utredning på snap da? Tommel opp? 🤫😏 Jeg hadde gått for 👎🏻 Svada og sympatisanking med det vanlige ansvarsfraskrivende pjattet. Det kan se ut som det finnes flere som henne i dette landet 😵 1 3
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 15:28 #4788 Skrevet torsdag kl. 15:28 Blue Sky skrev (23 minutter siden): Eh nei. Det er om familierelasjonene. For å gjøre en lang historie kort. Svært kort. Akkurat...det vanlige 4
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 15:35 #4789 Skrevet torsdag kl. 15:35 panzerpølsa skrev (20 minutter siden): Det her! Å legge ansvaret for tingenes tilstand på andre, er ikke riktig. Heller ikke lange utgreiinger om personer som ikke har mulighet til å forsvare seg og situasjonen. Ingenting av det der burde legges ut på Internett, og det bidrar ikke til noe positivt for hverken IH eller de andre involverte. Men offerrollen er enkel, da slipper man å forholde seg til sin egen rolle i det hele. Det er trist at hun ikke ser dette selv. 5
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 15:35 #4790 Skrevet torsdag kl. 15:35 zhazha65 skrev (6 minutter siden): Akkurat...det vanlige Dette har gått i repetisjon i flere år nå. 7 1
Veslemarthe Skrevet torsdag kl. 15:40 #4791 Skrevet torsdag kl. 15:40 Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Det er trist at hun ikke ser dette selv. Det kan være at hun ikke vil se det. Det er enklere å bli i offerrollen. Den er kjent og kjær. Tøft å ta inn over seg at alt nok ikke er andres feil. 2 9
Dude1996 Skrevet torsdag kl. 15:49 #4792 Skrevet torsdag kl. 15:49 Veslemarthe skrev (5 minutter siden): Det kan være at hun ikke vil se det. Det er enklere å bli i offerrollen. Den er kjent og kjær. Tøft å ta inn over seg at alt nok ikke er andres feil. Fosen, Oslo, Østfold og Trondheim... 3
missprincess Skrevet torsdag kl. 16:33 #4793 Skrevet torsdag kl. 16:33 Ananais skrev (1 time siden): Jeg synes det er fælt at døtrene, søsknene og andre «nære» blir utlevert på denne måten. Tenk det, sine egne døtre! Huffameg Jeg skjønner at måten hun har oppført seg på har ført til at de har trukket seg unna, men hun gjør det iallfall ikke bedre av å sitte å utlevere dem i nåtid til alle følgerne sine. Veldig rart at de fremdeles ikke vil ha noe med henne å gjøre, du.. Er ikke første gangen hun utleverer sine nærmeste 1 7
Anita321 Skrevet torsdag kl. 16:46 #4794 Skrevet torsdag kl. 16:46 (endret) Ananais skrev (1 time siden): Jeg synes det er fælt at døtrene, søsknene og andre «nære» blir utlevert på denne måten. Tenk det, sine egne døtre! Huffameg Jeg skjønner at måten hun har oppført seg på har ført til at de har trukket seg unna, men hun gjør det iallfall ikke bedre av å sitte å utlevere dem i nåtid til alle følgerne sine. Veldig rart at de fremdeles ikke vil ha noe med henne å gjøre, du.. Ja, hun har jo forandret seg så mye, sa hun. De fleste vil da lure på hvordan hun var før… Nå var hun mye mer positiv … Jeg oppfatter henne som svært negativ som klager på alt og alle. Det sier vel det meste. Selvinnsikt er lik 0 Endret torsdag kl. 16:47 av Anita321 12
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 17:49 #4795 Skrevet torsdag kl. 17:49 Selvtilliten er i alle fall på topp om ikke selvinnsikten er lik 0. Hun spør og er intressert i andres liv, men ingen spør henne. Hun er positiv og sååå løsningsorientert….. 2 8
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 18:00 #4796 Skrevet torsdag kl. 18:00 Johanne Regine skrev (9 minutter siden): Selvtilliten er i alle fall på topp om ikke selvinnsikten er lik 0. Hun spør og er intressert i andres liv, men ingen spør henne. Hun er positiv og sååå løsningsorientert….. Det er jo så man tror hun fleiper 🫣Men hun tror jo på det selv i det minste. 2 4
Kaffeskål! Skrevet torsdag kl. 19:57 #4797 Skrevet torsdag kl. 19:57 Jeg syns hun ser litt annerledes ut i ansiktet. Har hun tatt facelift eller noe sånt? 2
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 20:12 #4798 Skrevet torsdag kl. 20:12 Kaffeskål! skrev (15 minutter siden): Jeg syns hun ser litt annerledes ut i ansiktet. Har hun tatt facelift eller noe sånt? Jeg har tenkt at det er nok en grunn for en pause igjen på snap 😉 4
Zhara Skrevet torsdag kl. 20:17 #4799 Skrevet torsdag kl. 20:17 (endret) Kaffeskål! skrev (20 minutter siden): Jeg syns hun ser litt annerledes ut i ansiktet. Har hun tatt facelift eller noe sånt? Ja selvfølgelig!!! Ser og høres veldig tilfreds ut nå🤔 ser veldig fornøyd ut med seg selv😍🤩derav pause👍 men bra for hun👍 Benidorm next🎬🍿 Endret torsdag kl. 20:18 av Zhara 2
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 20:18 #4800 Skrevet torsdag kl. 20:18 JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Jeg har tenkt at det er nok en grunn for en pause igjen på snap 😉 Tanken har slått meg også. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå