Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (2 timer siden):

🌿👍🍂

Det var for å si takk til deg så kun godt ment 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ohhhmylord! Positive-Heidi er i Benidååårm. Alltid gikk strålende. Fornøyd med rommet og hotellet som vanlig!!

Hun som er så åpen om alt hvorfor er leppefillerne og ansiktsfillerene så tabu??

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Etter som vanlig!!! Å ha klaget på rommet med for dårlig utsikt og mye støy og ju naim it! Og fått nytt rom… Ikke helt blid og fornøyd kanskje men badet var ok! Med  gjentagelse vi kaller det ok. Vanskelig for dronningen å etterleve sitt blide og positive vesen allerede en dag etter sin egen laaaange skryte snap om akkurat det. Innrømmet allerede kort tid etter landing at ja æ syt og bæp no 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

De hadde bestilt et Superior Room, med havutsikt. De ble tildelt et rom i 1. etasje.
De spurte resepsjonisten om det var mulig å bytte til et rom med utsikt. Det sa resepsjonisten at gikk helt fint, måtte bare vente en time.

lllll skrev (1 time siden):

Ikke alle filter som kommer opp nei. Og de som er mest ivrige på å bruke de "usynlige" filterne er nettopp de som hardnakket hevder at de ikke bruker denslags 

Ok😊

missprincess skrev (1 time siden):

Det var for å si takk til deg så kun godt ment 🙂

Det var hyggelig😊

Saywhat skrev (23 minutter siden):

Du får se på ig bildet hennes hvor retusjert det er. 

Kan godt hende at alle hennes bilder på Instagram er retusjert. Men det er vel greit, om så er? Kanskje jeg har gått glipp av et poeng her altså😊

missprincess skrev (18 minutter siden):

Alt av bilder og videoer hun legger bruker hun filter på. Hun ser ikke slik ut irl.  

Ok. Og hva er problemet, om det skulle være tilfellet?

Johanne Regine skrev (11 minutter siden):

ohhhmylord! Positive-Heidi er i Benidååårm. Alltid gikk strålende. Fornøyd med rommet og hotellet som vanlig!!

Hun som er så åpen om alt hvorfor er leppefillerne og ansiktsfillerene så tabu??

Ja., begge to er veldig fornøyd med rommet. Er ikke det kjekt?

Hva mener du med at fillere er tabu? Fordi hun ikke har sagt at hun har fillere i leppene, eller ansiktet? Mulig jeg misforstod deg😊

• Liker 1
Skrevet
Turkis Sau skrev (22 minutter siden):

De hadde bestilt et Superior Room, med havutsikt. De ble tildelt et rom i 1. etasje.
De spurte resepsjonisten om det var mulig å bytte til et rom med utsikt. Det sa resepsjonisten at gikk helt fint, måtte bare vente en time.

Ok😊

Det var hyggelig😊

Kan godt hende at alle hennes bilder på Instagram er retusjert. Men det er vel greit, om så er? Kanskje jeg har gått glipp av et poeng her altså😊

Ok. Og hva er problemet, om det skulle være tilfellet?

Ja., begge to er veldig fornøyd med rommet. Er ikke det kjekt?

Hva mener du med at fillere er tabu? Fordi hun ikke har sagt at hun har fillere i leppene, eller ansiktet? Mulig jeg misforstod deg😊

Bare at hun aldri snakker om at hun tar fillere. Hun er jo så åpen om alt annet, Toms verste sider, siste truseinnkjøp fra nett, moras helse, ankelen, traumer og angst, tannlege og make up hemmeligheter. Men fillere snakker hun aldri om selv om alle ser hun sprøyter på. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Alt av bilder og videoer hun legger bruker hun filter på. Hun ser ikke slik ut irl.  

Men det hun legger ut på fb og ig retusjerer hun. Flytter hofte litt ut. Magen flat. Det går utover kjøkkeninnredning og gulv

• Liker 3
Skrevet

Er det muuulig!!?? Hver ENESTE gang det menneske drar på ferie! Aldri bra nok Må bytte rom, Må klage på et eller annet . Blir sikkert ikke bedre med noen 🍺🍺🍺innabords....

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Zhara skrev (3 minutter siden):

Er det muuulig!!?? Hver ENESTE gang det menneske drar på ferie! Aldri bra nok Må bytte rom, Må klage på et eller annet . Blir sikkert ikke bedre med noen 🍺🍺🍺innabords....

Alt er det vanlige for Positive-Heidimor på ferie😆

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nærbilder av spising og drikking er veldig lite tiltalende. Og jeg lurer mange ganger på om hun har svært begrensede følelser i leppene, for hun merker åpenbart ikke at hun har skum fra øl og/eller mat på dem. De fleste vil tørke seg, evt slikke seg, omtrent instinktivt for å få det vekk, men hun lar det bli der. Og det samme med tydelige matrester utenpå fortennene. Ikke film nærbilder mens du spiser Heidi. Det ser ikke bra ut! 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Godt hun starter dagen positivt i dag da😉

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (29 minutter siden):

Godt hun starter dagen positivt i dag da😉

Alltid positiv OG løsningsorientert🤭🤭🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

De solbrillene kler hun absolutt ikke. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (2 minutter siden):

Nei, ser ikke bra ut i dem som to flatskjermer over øynene 

• Liker 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (29 minutter siden):

Alltid positiv OG løsningsorientert🤭🤭🤭

Varte ikke lenge nå skal hun ned å klage på wi fi...intet nytt under solen altså finner bestandig noe å klage på slår ikke feil og ferien er akkurat startet 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Lunabelle skrev (2 timer siden):

Nærbilder av spising og drikking er veldig lite tiltalende. Og jeg lurer mange ganger på om hun har svært begrensede følelser i leppene, for hun merker åpenbart ikke at hun har skum fra øl og/eller mat på dem. De fleste vil tørke seg, evt slikke seg, omtrent instinktivt for å få det vekk, men hun lar det bli der. Og det samme med tydelige matrester utenpå fortennene. Ikke film nærbilder mens du spiser Heidi. Det ser ikke bra ut! 

Øl og potetgull.....passer godt på omgivelsene.

• Liker 5
Skrevet

Heidi er ikke min favoritt, hun er kanskje spesiell og det er sikkert mye å ta tak - jeg mener også at hun kunne spart seg for all delingen.

Men hvilken glede har dere i å kritisere  ansikt, klær måten hun spiser, og måten hun er på. Alt.  Mange av dere synker ned på et nivå som er helt ufattelig for meg, og det er nedrig . Det er som når massene kommer sammen så skal den ene simple  kommentaren slå i den andre hjel. Akkurat som barn som skal tøffe seg for å få mest oppmerksomhet.   

Gå i dere selv, lager dere aldri usunne middager med halvfabrikata osv osv. Jeg gjør det. Reiser dere bare på luksusferier Heidi kunne drømt om - nei, det tror jeg ikke…...

Jeg aner ingen ting om hennes oppvekst, men at hun plages med noe er tydelig - selvforskyldt eller ikke. En sak har flere. Brutte relasjoner som jeg ikke aner årsaken til, men det må gjøre vondt. Så hevder flere at Heidi trenger hjelp, at hun er ustabil osv - skal  et menneske rakkes ned på og mobbes for sine psykiske problemer.

Før hordene går til angrep….Jeg kjenner ikke Heidi eller noen rundt henne, og jeg er heller ikke Tom , men jeg er et voksent menneske som velger å overse, velger noen ganger å sitte på hendene og ikke lite av meg bare negativitet.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
FrittFrem skrev (7 minutter siden):

Heidi er ikke min favoritt, hun er kanskje spesiell og det er sikkert mye å ta tak - jeg mener også at hun kunne spart seg for all delingen.

Men hvilken glede har dere i å kritisere  ansikt, klær måten hun spiser, og måten hun er på. Alt.  Mange av dere synker ned på et nivå som er helt ufattelig for meg, og det er nedrig . Det er som når massene kommer sammen så skal den ene simple  kommentaren slå i den andre hjel. Akkurat som barn som skal tøffe seg for å få mest oppmerksomhet.   

Gå i dere selv, lager dere aldri usunne middager med halvfabrikata osv osv. Jeg gjør det. Reiser dere bare på luksusferier Heidi kunne drømt om - nei, det tror jeg ikke…...

Jeg aner ingen ting om hennes oppvekst, men at hun plages med noe er tydelig - selvforskyldt eller ikke. En sak har flere. Brutte relasjoner som jeg ikke aner årsaken til, men det må gjøre vondt. Så hevder flere at Heidi trenger hjelp, at hun er ustabil osv - skal  et menneske rakkes ned på og mobbes for sine psykiske problemer.

Før hordene går til angrep….Jeg kjenner ikke Heidi eller noen rundt henne, og jeg er heller ikke Tom , men jeg er et voksent menneske som velger å overse, velger noen ganger å sitte på hendene og ikke lite av meg bare negativitet.

Tror ingen har direkte glede med å kritisere henne. Men hun legger jo ut den snappen som er verre enn andre. Hun skåner jo absolutt ingen andre. Da blir det fort at dette forumet blir litt det samme. Vi jobber jo kun med det får.

• Liker 4
Skrevet
FrittFrem skrev (7 minutter siden):

Der kan jeg informere deg at jeg reiser lux ferier 1x året. Ikke ukes ferie. Er heldig som kan gjøre det.

• Liker 2
Skrevet
zhazha65 skrev (3 minutter siden):

Der kan jeg informere deg at jeg reiser lux ferier 1x året. Ikke ukes ferie. Er heldig som kan gjøre det.

Det er tydelig at du ikke kjenner henne, og at det er mange som har en mening om henne er noe hun selv legger opp til med akkurat hennes væremåte.  Har tanken slått deg hvorfor hele familien har tatt avstand fra henne og alle hennes tidligere venner? Og kan også opplyse om at mannen min , barna og meg er på lux ferie minst én gang i året pluss at vi i tillegg har feiret jul og nyttår utenfor Europa flere ganger 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (2 timer siden):

Helt enig, men hun tror jo det selv. Hun kjøpte de fordi hun syntes de var kule, men så visst ikke at hun ikke kler de. Jeg har aldri sett noen med solbriller utenpå håret. Det ser helt rart ut….

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...