Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 20:46 #4961 Skrevet lørdag kl. 20:46 Narhvalen skrev (1 minutt siden): Ja …. Og har også fått med meg å den ene del i dette FORUM kun finner feil på selve personen - og gjerne kommentere det i en nedlatende tone, og den annen delen i dette forum kommentere på det som skjer «rundt om». Innen neste post: Familie testen - kan en kommentar bli godtatt rundt en familie middag. Hvis ikke, burde den jo ikke legges opp bare fordi det er på nettet, og i påventning av anonymitet. Hvis den postes allikevel, sir det ALT om hvor liten mennesket der er bak. Hvis du ikke tåler kritikk av Heidi er det ingen som tvinger deg å være her. Du får heller rapportere enn å skrive lange avhandlinger hvor fæle vi er mot Heidi. Du kommer egentlig ikke så veldig langt med å være utrolig hårsår og krenka for hver eneste ting. 7 2
NeverSayNever Skrevet lørdag kl. 20:48 #4962 Skrevet lørdag kl. 20:48 Det var voldsomt til opphausa stemning når de to fant ut det var Pride-tog der,da!Til og med Tom var jo hinsides all fornuft der de bablet over seg hvor moro det er med Pride osv.. Tom som lå i senga og svarte hver gang IH ropte»It’j sainnt,Tom!!»😂😂Falskt,opphausa,overdrevet og tok av skikkelig?? Er det for og vise alle at de to,de stiller opp…etter at Tom kom med ett par heller motsatte kommentarer for en stund siden der IH gjorde alt hun kunne for og rette på inntrykket??Til info,jeg har intet negativt mot Pride-tog osv altså☺️☺️ 4 4
Blue Sky Skrevet lørdag kl. 20:52 #4963 Skrevet lørdag kl. 20:52 NeverSayNever skrev (3 minutter siden): Det var voldsomt til opphausa stemning når de to fant ut det var Pride-tog der,da!Til og med Tom var jo hinsides all fornuft der de bablet over seg hvor moro det er med Pride osv.. Tom som lå i senga og svarte hver gang IH ropte»It’j sainnt,Tom!!»😂😂Falskt,opphausa,overdrevet og tok av skikkelig?? Er det for og vise alle at de to,de stiller opp…etter at Tom kom med ett par heller motsatte kommentarer for en stund siden der IH gjorde alt hun kunne for og rette på inntrykket??Til info,jeg har intet negativt mot Pride-tog osv altså☺️☺️ De er jo overdrevent positive. Skal liksom vise hvor fantastisk inkluderende de er. 4 5
Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 20:54 #4964 Skrevet lørdag kl. 20:54 NeverSayNever skrev (4 minutter siden): Det var voldsomt til opphausa stemning når de to fant ut det var Pride-tog der,da!Til og med Tom var jo hinsides all fornuft der de bablet over seg hvor moro det er med Pride osv.. Tom som lå i senga og svarte hver gang IH ropte»It’j sainnt,Tom!!»😂😂Falskt,opphausa,overdrevet og tok av skikkelig?? Er det for og vise alle at de to,de stiller opp…etter at Tom kom med ett par heller motsatte kommentarer for en stund siden der IH gjorde alt hun kunne for og rette på inntrykket??Til info,jeg har intet negativt mot Pride-tog osv altså☺️☺️ Livredd for å bli «cancelled» vettu 3 1
Narhvalen Skrevet lørdag kl. 21:03 #4965 Skrevet lørdag kl. 21:03 Johanne Regine skrev (10 minutter siden): Hvis du ikke tåler kritikk av Heidi er det ingen som tvinger deg å være her. Du får heller rapportere enn å skrive lange avhandlinger hvor fæle vi er mot Heidi. Du kommer egentlig ikke så veldig langt med å være utrolig hårsår og krenka for hver eneste ting. Har du lest KG sine guidelines ??? Der er forskjell på kritiske innlegg- og så Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, trakassering samt Latterliggjøring, som der er en god del av i gruppen. Hvis man virkelig ikke selv kan se det (også selv om man ikke selv har skrevet det) så bekrefter det jo til fulle mitt statement over gruppe-2 4 1
Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 21:09 #4966 Skrevet lørdag kl. 21:09 Ja jeg har lest dem. Vi er nok uenige hva som defineres som kritikk og hva som er hets og latterliggjøring. Jeg lar det ligge der. Vi kommer ikke til å bli enige 3 1
Narhvalen Skrevet lørdag kl. 21:16 #4967 Skrevet lørdag kl. 21:16 Johanne Regine skrev (6 minutter siden): Ja jeg har lest dem. Vi er nok uenige hva som defineres som kritikk og hva som er hets og latterliggjøring. Jeg lar det ligge der. Vi kommer ikke til å bli enige 2 1
Ellie Italia Skrevet lørdag kl. 22:40 #4968 Skrevet lørdag kl. 22:40 JojoMoyes skrev (3 timer siden): Nett så 2 fulle tenåringer som ikke tenker… Det var slitsom å høre på rett og slett😉😵Godt man kan velge 🙈 Dette skjønte jeg ikke. Hva betyr det? Nett så hva for noe..?! Er det dialekt?
Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 22:43 #4969 Skrevet lørdag kl. 22:43 Ellie Italia skrev (2 minutter siden): Dette skjønte jeg ikke. Hva betyr det? Nett så hva for noe..?! Er det dialekt? Akkurat som 2 fulle.. 1 1
Hønemoor Skrevet i går, 01:00 #4970 Skrevet i går, 01:00 Jeg skal hvertfall aldri reise til Benidorm, det ser ut som en mareritt-ferie. Støyete, null sjarm, lite spansk å spore og spesielt klientell som reiser dit. Lærte faktisk noe av feriesnappen til Heidi 😅 så at de ble litt skuffet over nabolaget til hotellet - det skjønner jeg! 6
Anita321 Skrevet i går, 03:38 #4971 Skrevet i går, 03:38 NeverSayNever skrev (7 timer siden): Men hvordan i helsike kan hun-som er sååååå flink til alt mulig og klarer alt og er»utdanna reise-ekspert»,gir råd og tips ang turer-hvordan kan hun bomme noe så inni h……når det kommer til og bestille hoteller og ikke minst HOTELL-ROM??? Stort sett hver eneste gang forlanger hun nytt rom!! Klager og syter der hun hver gang mener hun har bestilt både 3 og 4 stjerners hotell! Og likevel surver og klager hun og får nytt rom! Det er søren meg godt gjort det med tanke på all hennes kunnskap og viten😅😅 Hva har rommet å si for turen, så lenge det er veranda der? De skal vel bare sove og dusje? Herregud, det høres ut som det er på rommet de skal være mest…. Det er greit å være opptatt av standarden på hotellrom, men det er når du skal « bruke» rommet ( eks.vinteren og ved dårlig vær). 6
JojoMoyes Skrevet i går, 05:52 #4972 Skrevet i går, 05:52 No eeee vi klar av støy sier Heidi mens de skriker til hverandre og Snapchat i går kveld, lurer på hva naboene og de som er rundt de denne uken tenker om støy 😬 2 3
Kvæser Skrevet i går, 06:16 #4973 Skrevet i går, 06:16 Hønemoor skrev (5 timer siden): Jeg skal hvertfall aldri reise til Benidorm, det ser ut som en mareritt-ferie. Støyete, null sjarm, lite spansk å spore og spesielt klientell som reiser dit. Lærte faktisk noe av feriesnappen til Heidi 😅 så at de ble litt skuffet over nabolaget til hotellet - det skjønner jeg! Helt enig, frister ikke meg heller 😄 3
Kaffeskål! Skrevet i går, 06:52 #4974 Skrevet i går, 06:52 Det ble nok en del enheter på stranden i går etter gårsdagens snap virker det som. Er forresten overrasket over at dronningen av Google ikke vet at det er varmt på solkysten. 2 8
Blue Sky Skrevet i går, 07:08 #4975 Skrevet i går, 07:08 Til å være kongen og dronningen av syden og så proppfull av sydenkunnskap at man ikke trenger et eneste råd må jeg si jeg er mildt sagt overrasket over at de ikke visste hva Benidorm er. Benidorm er kjent for å være noe av det mest upersonlige, høyhusinfiserte og turistifiserte feriemålet på hele kloden. Jeg har aldri vært der, men jeg har kjørt forbi og det var i grunnen nok. I den grad det eksisterer noen Gamleby der, tror jeg den skal være relativt fort unnagjort. Men uansett, hun får spradet rundt i den ildrøde babydollen eller hva det er, og det er flott. 13 3
lllll Skrevet i går, 07:53 #4976 Skrevet i går, 07:53 Hun argumenterer jo som et lite barn, det ser man jo når hun prater om at hun greide å søle øyenskygge over hele dyna si i går kveld. "Hvordan kunne jeg vite at den øyenskyggen var ødelagt?!" Ikke 1% ydmykhet å spore. 4 1
Ellie Italia Skrevet i går, 07:57 #4977 Skrevet i går, 07:57 Hønemoor skrev (6 timer siden): Jeg skal hvertfall aldri reise til Benidorm, det ser ut som en mareritt-ferie. Støyete, null sjarm, lite spansk å spore og spesielt klientell som reiser dit. Lærte faktisk noe av feriesnappen til Heidi 😅 så at de ble litt skuffet over nabolaget til hotellet - det skjønner jeg! Virker ikke som hun har gjort så mye research Benidorm er vel den mest harry byen i hele Spania. 8
zhazha65 Skrevet i går, 08:34 #4978 Skrevet i går, 08:34 (endret) Johanne Regine skrev (15 timer siden): Å finne ting å kritisere på Heidi er relativt enkelt med tanke på hva hun finner på å legge ut. Hvorfor er det synke så dypt, når hovedpersonen legger ut så mye vrææl? Synke dypt er akkurat hva hu poster..IH Endret i går, 11:36 av zhazha65 Feil 3
zhazha65 Skrevet i går, 08:43 #4979 Skrevet i går, 08:43 Hønemoor skrev (7 timer siden): Jeg skal hvertfall aldri reise til Benidorm, det ser ut som en mareritt-ferie. Støyete, null sjarm, lite spansk å spore og spesielt klientell som reiser dit. Lærte faktisk noe av feriesnappen til Heidi 😅 så at de ble litt skuffet over nabolaget til hotellet - det skjønner jeg! Benidorm og Torremolinos er 2 harry byer som besøkes av harry folk. Jeee jeee... 4
ohmylord Skrevet i går, 09:23 #4980 Skrevet i går, 09:23 Heidi er på tur og hver en flekk skal filmes. Personværn er fortsatt noe hun gir blaffen i. Både mobil og selfiestang skal trøkkes opp i trynet på alle og enhver. Hun fekter med armeme, hyler og skriker og tar seg til rette, samme hvor hun er. "Fløtt dokker, her kjæm ææææ, og ææææ skal film og lage contænt til snæp æ sjø". Det må være en merkelig følelse og fly rundt med selfiestang og fremstå både hysterisk og hodeløs. Og se store deler av ferien og Tåååååm, gjennom kamera. Snart er ferien over og Heidi treffer hverdagen og sofaen med et brak. Da er det godt at Tåååm, kan jobbe overtid og punge ut med ny tur til Østersund. Mens dronninga ligger på sofaen og ser på jallatv og nettshopper 🍿 7 9
Fremhevede innlegg