Blue Sky Skrevet 4 timer siden #4941 Skrevet 4 timer siden Lunabelle skrev (1 time siden): Tja… stemningen i går vekslet kraftig mellom himmel og helvete, så selv om hun prøver krampaktig å få det til å se ut som hun er veldig lykkelig så tror jeg ikke den lykken stikker så dypt dessverre. De ble jo uvenner på morgenturen og den endte i kraftig munnhuggeri og de skilte lag. Og når de traff hverandre igjen, så klarte ikke hun å holde munnen lukket og måtte snakke nedlatende til Tom. Helt utrolig at han klarte å ikke eksplodere da. Og senere på dagen var heller ikke stemningen god og hun skulle ihvertfall ikke være med for å treffe Toms bekjente. Et bekjentskap hun jobbet hardt for å minimere. Hun skulle heller gå på shopping og vi skulle selvfølgelig få være med… Men det endte med at hun ble med Tom og kompisene hans likevel. Angsten for å slippe kontrollen over han ble vel for sterk. Også viste det seg at de var sååå utrolig hyggelige og de hadde hatt en fantastisk stund sammen med dem. Hun jobber veldig hardt for at det kun skal være de to. Hele tiden! Men kanskje de hadde fått det bedre hvis hun slipper den kontrollen og kunne omgås andre. Alle trenger å ha litt hyggelig samvær med andre for å ikke "kvele" hverandre. Og da hadde de hatt noe annet å prate om også og kanskje ikke lunta hadde vært så kort. Jeg fikk inntrykk av at hun hadde overtatt hele showet der, med treffet med de danskene. De hadde forstått henne SÅ godt. Og da tenker jeg, alle de årene som hun har vært sammen med Tom og skyldt på at hans familie i Danmark ikke forstår norsk og trøndersk, har hun misforstått? Er deg bare en unnskyldning hun har brukt for å unngå sosiale settinger med dem? Jeg tror hun er interessert i å sosialisere kun hvis hun kan få dominere. 2 7
zhazha65 Skrevet 4 timer siden #4942 Skrevet 4 timer siden Harnoejegvilsi skrev (10 timer siden): Burde nesten hatt en dag der man leita etter noe positivt med Heidi. Fordi i denne tråden virker det som om det bare finnes negative ting ved henne. I den sammenhengen er det lurt å huske på at det finnes noe fint i alle mennesker. Til og med ved Heidi. Den som leter...finner ikke?? 1 4
Me for life Skrevet 4 timer siden #4943 Skrevet 4 timer siden Johanne Regine skrev (12 timer siden): Flott filming på morrakvisten! Hun dama så ikke noe særlig begeistret for å bli gilma mens hun trente og før hun fikk stelt seg. Men snapdronninga kjører på😵💫 missprincess skrev (12 timer siden): La også merke til hun damen. Hadde blitt rasende om det var meg hun filmet sånn. Hun eier ikke antenner når det kommer til å ta hensyn til andre folk Den reagerte jeg skikkelig på. For ikke bare snudde hun seg mot henne og filmet, men hun holdt kameraet stille, sa noe på et språk hun som trente mest sannsynlig ikke skjønte og lo. Hadde det vært meg som trente hadde jeg mistet all selvtillit for å trene i offentlighet i lang lang tid fremover. Det er lov å tenke Heidi. Ser for meg raiden hun hadde kommet med hvis noen hadde stått og filmet henne mens hun trente for så å le.... 5 7
zhazha65 Skrevet 4 timer siden #4944 Skrevet 4 timer siden Me for life skrev (15 minutter siden): Den reagerte jeg skikkelig på. For ikke bare snudde hun seg mot henne og filmet, men hun holdt kameraet stille, sa noe på et språk hun som trente mest sannsynlig ikke skjønte og lo. Hadde det vært meg som trente hadde jeg mistet all selvtillit for å trene i offentlighet i lang lang tid fremover. Det er lov å tenke Heidi. Ser for meg raiden hun hadde kommet med hvis noen hadde stått og filmet henne mens hun trente for så å le.... Tror ikke ih hadde blitt fornærmet...Hu hadde nok tenkt at folk er bare misunnelig og sjalu... 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå