Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heidi er Heidi, på godt og vondt, men altså Tom, han begynner å gå meg på nervene! Makan til slitsom fyr. 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ohmylord skrev (6 timer siden):

Heidi er på tur og hver en flekk skal filmes. Personværn er fortsatt noe hun gir blaffen i. Både mobil og selfiestang skal trøkkes opp i trynet på alle og enhver. Hun fekter med armeme, hyler og skriker og tar seg til rette, samme hvor hun er. "Fløtt dokker, her kjæm ææææ, og ææææ skal film og lage contænt til snæp æ sjø".

Det må være en merkelig følelse og fly rundt med selfiestang og fremstå både hysterisk og hodeløs. Og se store deler av ferien og Tåååååm, gjennom kamera.

Snart er ferien over og Heidi treffer hverdagen og sofaen med et brak. Da er det godt at Tåååm, kan jobbe overtid og punge ut med ny tur til Østersund. Mens dronninga ligger på sofaen og ser på jallatv og nettshopper 🍿

Gleder meg allerede til ny Østersundtur og x-antall nye bikinier og blomstrete topper fra HååååEmm og Klara

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (8 timer siden):

Synke dypt er akkurat hva hu poster..IH

Og du bringer det ennå dypere med å kommentere dette, frem for bare å la det passere

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun klager på at det bare er junkfood i Benidorm, men det er jo omtrent det eneste hun lager  hjemme også og da er det såååååå nydeliiiiiish!!!!!!  Rart at hun plutselig er så kresen 🤭

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
baremeg skrev (6 minutter siden):

Hun klager på at det bare er junkfood i Benidorm, men det er jo omtrent det eneste hun lager  hjemme også og da er det såååååå nydeliiiiiish!!!!!!  Rart at hun plutselig er så kresen 🤭

Er det ikke lov at ha forventninger til ferien og kanskje ønske noe annet enn hjemme ?

• Liker 2
Skrevet
Narhvalen skrev (10 minutter siden):

Og du bringer det ennå dypere med å kommentere dette, frem for bare å la det passere

Du spiller det enda lengre ved å kommentere det, frem for bare å la det ligge

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Narhvalen skrev (1 minutt siden):

Er det ikke lov at ha forventninger til ferien og kanskje ønske noe annet enn hjemme ?

Er det ikke lov å kritisere ei som kritiserere absolutt ALT!

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Så mye klaging og syting over at det er så dårlig mattilbud, alt er fælt og negativt. Herregud, usmakelig dame på tur. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Er glad for å se snappingen fra Benidorm. Blir helt sikker på at dit vil jeg aldri reise. Ser helt fryktelig ut. Så trangt og folksomt overalt,  og den køen til og med ute i vannet. Som en svett, tissetrengt fiskestim. :eeeh:

Liten avsporing, men jeg skjønner hva hun mener med jakten på en koselig restaurant. I flere spanske byer jeg har vært i er det grell lysstoffrør-belysning og plaststoler. Det kan være vanskelig å finne et hyggelig sted å spise på. Ofte får du f.eks. et kjøttstykke eller en hel fisk, med en halv tomat og litt pommes frites til. Man må huske på å bestille både saus og grønnsaker ved siden av. Nå er jeg ikke sikker på om det er slik fremdeles, er en del år siden jeg var i Spania, altså. :ler:  

• Liker 2
Skrevet

Tråden stenges for gjennomgang.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, avsporing og bilder med manglende kildehenvisning.

Måne, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...