missprincess Skrevet 17 timer siden #5101 Skrevet 17 timer siden Skravleberta skrev (6 minutter siden): Det er helt sant, så jeg mener kun utseendemessig. Samme tvskjermer som solbriller 😀 4
Nobetterthanaman Skrevet 11 timer siden #5102 Skrevet 11 timer siden Plexi skrev (6 timer siden): Å gud bedre, det er han raringen som dukker opp i noe reklame i FB-feeden min ja, han får jo nesten Jan Thomas til å se naturlig ut i forhold. Den «raringen» er en høyt respektert lærer som er elsket av elevene sine. Det er direkte respektløst å i det heletatt nevne navnet hans i denne tråden. 3 2
panzerpølsa Skrevet 10 timer siden #5103 Skrevet 10 timer siden Nobetterthanaman skrev (53 minutter siden): Den «raringen» er en høyt respektert lærer som er elsket av elevene sine. Det er direkte respektløst å i det heletatt nevne navnet hans i denne tråden. Enig🙏 1 1
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #5104 Skrevet 9 timer siden Narhvalen skrev (10 timer siden): Gjerne - og en god del diskutere allerede på et hyggelig nivå. Men så er der en mindre gruppe der er Krenkende, hetsende, gir injurierende utsagn eller Latterliggjøring. De samme der åpenlyst ikke liker IH men allikevel bruker en god del av dagens 24 timer på at sidde i et dystopisk ekkokammer Hvorfor ikke bare la være med å følge - med mindre har en perfid humor og finner lykke i andres ulykke Brukerdebatt troll. Ignorer 3 3
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #5105 Skrevet 9 timer siden Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? 2 1
ohmylord Skrevet 8 timer siden #5106 Skrevet 8 timer siden Her filmes ansatte og alt som er over en lav sko. Personvern er noe dritt. Heidi må jo ha content til sææææp 🤡 Hva får hun egentlig ut av denne hysteriske filmingen? Æ ska sje i butikka, æ må vis dokker. Hun ser vel ikke en dritt igjennom den mobilen?! Og om folk vil handle, så handler de vel uansett ikke ut ifra hva Heidi filmer. Imorgen når Tååååm reiser på jobb styrtlander nok Heidi i sofaen med ett brak. Da er alt galt, hun er ensom og har angst. Da får hun trøste seg med jallamat og jallatv, mens hun skal tigge ny Østersund tur av Tååååm. Det må være slitsomt og rømme fra seg selv og hverdagen, i hytt og pine 🍿 3 7
Skravleberta Skrevet 8 timer siden #5107 Skrevet 8 timer siden Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Den «raringen» er en høyt respektert lærer som er elsket av elevene sine. Det er direkte respektløst å i det heletatt nevne navnet hans i denne tråden. Hvorfor er det respektløst? Jeg syns likheten med type solbriller og måten å ha på seg solbrillene på, er vittig. Jeg syns også det er andre likheter når det kommer til ansiktet. Er det respektløst å nevne det? 5
Ellie77 Skrevet 8 timer siden #5108 Skrevet 8 timer siden Alle som sprøyter inn Botox og fillers blir jo seende like ut til slutt, så det er vel ikke så merkelig. Se bare på Mar-a-lago-fjesene i Trumps administrasjon. 3 1
Me for life Skrevet 7 timer siden #5109 Skrevet 7 timer siden Johanne Regine skrev (1 time siden): Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? Det ville vært krise. Det blir som Charterfeber, de som er med tror de er plukket ut fordi de er kule, totalt strippet for selvinnsikt. Men egentlig er de der fordi de er noe av det rareste Norge har å by på. 9
Nobetterthanaman Skrevet 7 timer siden #5110 Skrevet 7 timer siden Skravleberta skrev (24 minutter siden): Hvorfor er det respektløst? Jeg syns likheten med type solbriller og måten å ha på seg solbrillene på, er vittig. Jeg syns også det er andre likheter når det kommer til ansiktet. Er det respektløst å nevne det? Jada, det var helt sikkert bare solbrillene du mente👍🏻 Kommentaren min var forøvrig mest ment til personen jeg siterte. 1
Sandie Skrevet 7 timer siden #5111 Skrevet 7 timer siden Johanne Regine skrev (1 time siden): Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? Du får følge med på Charterfeber. Serien har 20-års jubileum i år og lovet gjensyn med tidligere deltakere. 2 1
Harnoejegvilsi Skrevet 7 timer siden #5112 Skrevet 7 timer siden ohmylord skrev (1 time siden): Her filmes ansatte og alt som er over en lav sko. Personvern er noe dritt. Heidi må jo ha content til sææææp 🤡 Hva får hun egentlig ut av denne hysteriske filmingen? Æ ska sje i butikka, æ må vis dokker. Hun ser vel ikke en dritt igjennom den mobilen?! Og om folk vil handle, så handler de vel uansett ikke ut ifra hva Heidi filmer. Imorgen når Tååååm reiser på jobb styrtlander nok Heidi i sofaen med ett brak. Da er alt galt, hun er ensom og har angst. Da får hun trøste seg med jallamat og jallatv, mens hun skal tigge ny Østersund tur av Tååååm. Det må være slitsomt og rømme fra seg selv og hverdagen, i hytt og pine 🍿 Heidi er åpen om sin generelle angstlidelse, OG tilbakevendende depresjoner. Føler du deg bra, når du latterliggjør ensomhet og angst? En ting er å diskutere sak, men fy, det er mye som går på person og diagnoser, relatert til angstlidelsen hennes, i denne tråden. Jeg undrer meg stadig over hvor ekstremt slemme man blir, når man får et ekkolammer sammen med seg. Hvorfor bryr folk seg med hva hun spiser? Hva er det å diskutere sånn egentlig? Det går jo i en evig loop. 1 1 3
zhazha65 Skrevet 6 timer siden #5113 Skrevet 6 timer siden Harnoejegvilsi skrev (8 minutter siden): Heidi er åpen om sin generelle angstlidelse, OG tilbakevendende depresjoner. Føler du deg bra, når du latterliggjør ensomhet og angst? En ting er å diskutere sak, men fy, det er mye som går på person og diagnoser, relatert til angstlidelsen hennes, i denne tråden. Jeg undrer meg stadig over hvor ekstremt slemme man blir, når man får et ekkolammer sammen med seg. Hvorfor bryr folk seg med hva hun spiser? Hva er det å diskutere sånn egentlig? Det går jo i en evig loop. Hvorfor poste søppel når man er psykisk syk?? Hadde ikke det vært bedre sitte foran tv skjermen og tømt seg??? Noen bruker akkurat dette for å få ros og halleluja stemning i live sitt. 9
Narhvalen Skrevet 6 timer siden #5114 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (2 timer siden): Brukerdebatt troll. Ignorer Jeg svare bare på det som blir spurt om 2
Narhvalen Skrevet 6 timer siden #5115 Skrevet 6 timer siden zhazha65 skrev (11 minutter siden): Hvorfor poste søppel når man er psykisk syk?? Hadde ikke det vært bedre sitte foran tv skjermen og tømt seg??? Noen bruker akkurat dette for å få ros og halleluja stemning i live sitt. Hvorfor bruke tid på å kommentere når det hadde vært enklere (og raskere) bare å tømme seg 2
Narhvalen Skrevet 6 timer siden #5116 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (2 timer siden): Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? Isabel Raad …. Ennå en du misliker og ALLIKEVEL bruker all tiden din på å følge og kommentere ??? 4
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #5117 Skrevet 6 timer siden Narhvalen skrev (6 minutter siden): Isabel Raad …. Ennå en du misliker og ALLIKEVEL bruker all tiden din på å følge og kommentere ??? Brukerdebatt troll 1 2
Narhvalen Skrevet 6 timer siden #5118 Skrevet 6 timer siden (endret) Johanne Regine skrev (6 minutter siden): Brukerdebatt troll Nå er det du som troller. Jeg tillater bare å reflektere over din generelle beskrivelse av IH og sammenligningen med en annen profil. Ettersom du bruker svert mye tid på IH i en negativ kontekst, så er det naturligt å spørre om du utelukkende følger den annen profil grunnet samme syn på denne, eller om du mener den annen profil vitterlig kan være en hjelp for IH. Endret 6 timer siden av Narhvalen 1 3
Veslemarthe Skrevet 6 timer siden #5119 Skrevet 6 timer siden (endret) Narhvalen skrev (9 minutter siden): Nå er det du som troller. Jeg tillater bare å reflektere over din generelle beskrivelse av IH og sammenligningen med en annen profil. Ettersom du bruker svert mye tid på IH i en negativ kontekst, så er det naturligt å spørre om du utelukkende følger den annen profil grunnet samme syn på denne, eller om du mener den annen profil vitterlig kan være en hjelp for IH. Du kommenterer KUN på andre brukere. Du er rapportert. Endret 6 timer siden av Veslemarthe 6 3
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #5120 Skrevet 6 timer siden Veslemarthe skrev (11 minutter siden): Du kommenterer KUN på andre brukere. Du er rapportert. 👍 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå