Ellie77 Skrevet mandag kl. 09:18 #5161 Skrevet mandag kl. 09:18 Jeg vet ikke om det er riktig å si at man gleder seg til nedturen. Det er vel ingen tvil om at veldig mange følger IH på grunn av ufrivillig tragikomisk verdi, og fordi hun fører et liv som er så fjernt for de fleste at det blir «togkræsj»-følelse; man klarer ikke å se bort selv om man vet at man bør. Når noen sier «venter på nedturen» er det vel mest en erklæring om at man har forutsett de repetitive og høyst forutsigbare svingningene i IHs liv - altså selve grunnlaget for følgermassen hennes. Jeg skal ikke stikke under stol at det er et fascinerende skue, men jeg følger også med i håp om at hun skal få det bedre. Likevel tror jeg det blir vanskelig med slik selvdestruktiv atferd der man lukker øyne og ører for andres forsøk på å bidra, og samtidig syter og bærer seg over hvor alene og ensom man er. Make it make sense! Uansett tenker jeg ikke man behøver å spekulere i folks hensikter eller tillegge dem meninger de ikke nødvendigvis har. Hva er poenget med det? 3 8
Tippsi Skrevet mandag kl. 10:10 #5162 Skrevet mandag kl. 10:10 Ååå den fine "Åstedsdressen" kripos dressen 1 11
baremeg Skrevet mandag kl. 10:35 #5163 Skrevet mandag kl. 10:35 Tippsi skrev (24 minutter siden): Ååå den fine "Åstedsdressen" kripos dressen 😂😂 4
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 12:56 #5164 Skrevet mandag kl. 12:56 Stemningen på topp på Lade i morges. Ny kjole og greier og enda noe nytt i posten🤭🤭🤭 3
Blue Sky Skrevet mandag kl. 13:12 #5165 Skrevet mandag kl. 13:12 Ny hvit heldress. Hva den skal kunne brukes til er jeg usikker på, men hun kan kanskje få seg jobb i produksjonen på Tine med den? 🤭 3 9
Ellie77 Skrevet mandag kl. 13:13 #5166 Skrevet mandag kl. 13:13 Blue Sky skrev (Akkurat nå): Ny hvit heldress. Hva den skal kunne brukes til er jeg usikker på, men hun kan kanskje få seg jobb i produksjonen på Tine med den? 🤭 Gjelder å være klar om det kommer ny pandemi! 😷 1 5
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 13:13 #5167 Skrevet mandag kl. 13:13 Blue Sky skrev (Akkurat nå): Ny hvit heldress. Hva den skal kunne brukes til er jeg usikker på, men hun kan kanskje få seg jobb i produksjonen på Tine med den? 🤭 Den ble kjøpt online og vist frem for en stund siden. Flott at den er i bruk. Kan nok brukes til hverdag og fest
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 13:15 #5168 Skrevet mandag kl. 13:15 Ellie77 skrev (Akkurat nå): Gjelder å være klar om det kommer ny pandemi! 😷 Nydelischhh!! Heidi er alltid beredt! Sikkert nok pesto og ferdigpizzabunn til å overleve 2 år med nedlukking 5
Blue Sky Skrevet mandag kl. 13:25 #5169 Skrevet mandag kl. 13:25 Johanne Regine skrev (10 minutter siden): Den ble kjøpt online og vist frem for en stund siden. Flott at den er i bruk. Kan nok brukes til hverdag og fest Hun åpnet den nå. (?)
Me for life Skrevet mandag kl. 13:26 #5170 Skrevet mandag kl. 13:26 Blue Sky skrev (11 minutter siden): Ny hvit heldress. Hva den skal kunne brukes til er jeg usikker på, men hun kan kanskje få seg jobb i produksjonen på Tine med den? 🤭 Om noen måneder kan hun jo forsøke å gli rett inn med russen. Hvit russedress er idrettsfag og der er jo den helt pørfekt. 1 2
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 13:31 #5171 Skrevet mandag kl. 13:31 Blue Sky skrev (6 minutter siden): Hun åpnet den nå. (?) Ja endelig! Den var faktisk ganske kul
Blue Sky Skrevet mandag kl. 13:31 #5172 Skrevet mandag kl. 13:31 Kostet heldigvis bare rett under fire hundre kroner. 3
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 13:32 #5173 Skrevet mandag kl. 13:32 Me for life skrev (5 minutter siden): Om noen måneder kan hun jo forsøke å gli rett inn med russen. Hvit russedress er idrettsfag og der er jo den helt pørfekt. Trææææning!! 1
missprincess Skrevet mandag kl. 13:38 #5174 Skrevet mandag kl. 13:38 Johanne Regine skrev (23 minutter siden): Nydelischhh!! Heidi er alltid beredt! Sikkert nok pesto og ferdigpizzabunn til å overleve 2 år med nedlukking 😂😂 2
Pigaloppa Skrevet mandag kl. 13:50 #5175 Skrevet mandag kl. 13:50 Blue Sky skrev (18 minutter siden): Kostet heldigvis bare rett under fire hundre kroner. Billig,men en vinterjakke til 800 er altfor dyrt.. 2 6
Skravleberta Skrevet mandag kl. 13:51 #5176 Skrevet mandag kl. 13:51 Johanne Regine skrev (37 minutter siden): Den ble kjøpt online og vist frem for en stund siden. Flott at den er i bruk. Kan nok brukes til hverdag og fest Tror du tenker på kjolen?
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 13:55 #5177 Skrevet mandag kl. 13:55 Skravleberta skrev (3 minutter siden): Tror du tenker på kjolen? Ja kjolen🤩 tror kanskje ikke har fått med alt på snappen
Blue Sky Skrevet mandag kl. 14:15 #5178 Skrevet mandag kl. 14:15 Johanne Regine skrev (18 minutter siden): Ja kjolen🤩 tror kanskje ikke har fått med alt på snappen Nei, stussa på det, for den kjeledressen var ikke kul i mine øyne i hvert fall. 2 1
missprincess Skrevet mandag kl. 14:20 #5179 Skrevet mandag kl. 14:20 Blue Sky skrev (4 minutter siden): Nei, stussa på det, for den kjeledressen var ikke kul i mine øyne i hvert fall. Nei, ikke min cup of tea den dressen 1
zhazha65 Skrevet mandag kl. 14:29 #5180 Skrevet mandag kl. 14:29 Blue Sky skrev (57 minutter siden): Kostet heldigvis bare rett under fire hundre kroner. Nesten ingenting 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå